Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Devil...

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Devil...

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE

Návštěvy profilu

160 zobrazení profilu
  1. Výber diskov na zimu

    za mě Golus :-)
  2. Chyba systému řízení emisí

    Rád bych oživil toto téma. V pravidelných intervalech se mi i po smazání chyby rozsvítí kontrolka motoru, VAG píše následující: 19206 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly P0401 00 [232] - - Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 4 Kilometry: 182959 km Datum: 2018.01.10 Čas: 15:35:00 Otáčky motoru: 1728.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 61.6 % Rychlost vozidla: 67 km/h Teplota chladicí kapaliny: 60 °C Teplota nasávaného vzduchu: 47 °C Okolní tlak vzduchu: 990 mbar Napětí svorky 30: 14.640 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Ventil zp. vedení výf. plynů 1: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 0.0 kg/h Ventil zp. vedení výf.plynů 1: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 0.00 % Ventil zp. vedení výf. plynů 2: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 55.0 kg/h Ventil zp. vedení výf.plynů 2: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 64.06 % Ovladač klapky spalin 1: řada 1: zpětné množství - skut.hodnota: 87.11 % Množství vzduchu na měřiči hmotnostního množství vzduchu 1: 88.2 kg/h Sonda lambda 1 řady 1 před oxidačním katalyzátorem: hr. hodnota: 2.2590 U dvojkové Octávky s PD stačilo buď vyčistit EGR nebo vyměnit. Chci se zeptat zkušenějších jestli se zde jedná o stejný problém a pokud ano, tak kde bych EGR našel. Pročítal jsem dílenskou příručku a buď špatně čtu a nebo jsem ho tam prostě nenašel. Taky někde uvádí buď EGR nebo AGR. Děkuji
  3. OCTA II. RS TDI - zkušenosti

    Rád bych oživil toto téma svým dotazem. Váhám nad pořízením OII RS FL 2.0 Tdi 125kW. Odrazovalo mě od koupě přečtení x článků, kde si lidi stěžují na velkou poruchovost, praskání hlav apod.., ale jednalo se vesměs o první generaci CR. Dočetl jsem se, že motory s označením CFGB (2. generace), má tyto "mouchy" již odladěné. Zajímají mě vaše zkušenosti. Pokukuji i po benzínu v RSu, ale ta spotřeba i pořizovací cena je daleko vyšší než u TDi. Děkuji za názory
  4. Jar_do děkuji za tip, na tuto jsem samozřejmě koukal, ale nejsem moc fanoušek bílé barvy a bohužel už je opravdu nad rámec rozpočtu. Bohužel v cenové kategorii 260tis všude nacházím pouze samá RS TDi a to opravdu nechci po přečtení několika diskuzí, kde si na tento motor uživateé jen stěžuji....
  5. Ahoj všichni, rád bych vás poprosil o pomoc s výběrem nového vozidla a správné motorizace. Doposud jsem měl OII 1.9 Tdi 77Kw s chipem. Mám tato kritéria: - rozpočet 260tis strop - najeto do 200tis km - výkon nad 100kW - výbava nejméně Elegance - vzhledem jaké trasy jezdím, tak by mi spíše vyhovoval benzín Můj sen je dvojkové RS 2.0 TFSi, ale po tom co ležím celý den v inzerci si nejsem jist jestli jsem schopen vůbec něco kvalitního do 260tis najít. Pak jsem též koukal po OIII v 1.8 TFSi s 135kW, ale to už je hranice 300tis a to už je hodně. Má otázka zní jestli se dá sehnat slušné RSko za podmínek výše nebo jít cestou jiné motorizace. Pročetl jsem x diskuzí ohledně různých motorizaci a když jsem měl vybráno, tak mě vždy něco odradilo. Budu rád za případné rady, víc hlav víc ví :-)
  6. tuto možnost bohužel nemám, takže to budu muset vyřešit jinak, je mi, ale divné, že by po 30tis zatuhla regulace. Pociťuji, také posledních cca 5tis km, že turbo píská čím dál tím víc. Je to normální? Po výměně nebylo do teď absolutně slyšet. Mám ho stále v záruce, takže při nejhorším ho můžu reklamovat.
  7. Děkuji ti za reakci. Byl by jsi tak hodný a navedl mě, jakým způsobem problém vyřešit? Turbo ven a celé vyčistit?
  8. VAG hlásí chybu viz. víše co jsem psal: Regulace plnícího tlaku/Překročena horní mez
  9. Zdravím všechny, OII mi padá nahodile do nouzáku. Tento jev pozoruji poslední půl rok, ale pokaždé v jiných intervalech. Někdy jednou za měsíc,pak to dva měsíce dalo pokoj a někddy 2x za den a zas dva měsíce pokoj. Předevčírem jsem jel po dálnici a 4x jsem musel stavět na benzínce, auto přestalo mít absolutně tah. Jednou přestalo táhnout při předjíždění, pak ve 120 km/h při konstantní rychlosti, pak zas při zpomalování po předjíždění. Říkám si jestli s tím nemůže mít spojitost velká vlhkost vzduchu a zima, protože celý den lilo jak z konve a doposud, když se mi to stalo, tak byly vždy venku "třicítky". Pokaždé stačí zastavit, znovu nastartovat a auto jede zas normálně, Nikdy se mi nerozsvítíla žádná kontrolka až do teď a to kontrolka motoru a pomohlo smazání chyby VAGem. Ten vždy vyhodí stejnou chybu a to Regulace plnícího tlaku/Překročena horní mez. Aktuálně najeto 330tis, nové turbo a EGR mají najeto cca 30tis. Po pročtení diskuzí všude píší, že může být zatuhlá regulace lopatek, špatná ta plechová baňka pod turbem, špatný EGR, špatné turbo apod... ale píší to u aut, která mají najeto přes 200tis a turbo původní. Dokázali by jste poradit na co se zaměřit, co zkusit otestovat? Děkuji
  10. Poruchy klimatizace

    Už jsem vyzkoušel 3 a jen vyhazuju peníze oknem, proto jsem psal dotaz zde, zda-li bych dokázal najít příčinu sám
  11. Poruchy klimatizace

    Ahjo lidičky, bohužel nerad, ale jelikož si už nevím rady přidávám i já příspěvek s dotazem. mam OII 2006 1.9 TDi 77kW, manuální klima. Před x lety když jsem auto kupoval tak diag hlásila, že je prádzné chladivo. Tak jsem dojel na doplnění, vyzkoušeli tlak, vše v pořádku a za 2 dny prázdno. Dal jsem auto do servisu na prověření, kde prý zkoušeli kontrastní látku a zjistili, že je vlásečnicová prasklina na té nejdelší trubce v motorovém prostoru, udělali výměnu, vše opět vyzkoušeli, naplnili a za 2 dny opět prázdno. Auto jsem jim obratem vrátil a zjistili, že je ještě špatný ventil. Ten jsem vyměnil, znovu nechal naplnit, kde celé dopoledne zkoušeli těsnosti apod... a dnes po dvou dnech opět prázdno. Dnes ráno, když jsem zapnul klimu, tak se po chvíli začal z prostředku přístrojovky ozývat takový divný zvuk, přirovnal bych to ke zvuku, když se blíží tramvaj po kolejích, takové plechové syčení nebo něco podobného. Ten zvuk je pouze, když zapnu AC, bez něj to nedělá. Od naplnění jsem ten zvuk neslyšel, až dnes ráno, když je prázdno. Dokázal by někdo poradit, jak postupovat dál? Dá se nějak místo úniko diagnostikovat? Jsem bezradný a jen cpu peníze servisu za doplnění, kde mě vždy řeknou těsní to zkoušeli jsme to. Děkuju za rady
  12. Radio DVD z číny

    Rád bych trochu oživil toto téma. Uvažuji čím dál více o pořízení 2DIN radia (navigace) s displejem do své OII 2006 před FL místo aktuálního radia Stream. Proštudoval jsem x for, ebay, DX apod... a nejsem z toho absolutne moudry. Nez koupit zajíce v pytli, raději bych si popovídal s někým, kdo podobnou situaci řešil a má osobní zkušenost s rádiem, které pořídil. Originál navigaci opravdu kupovat nechci vzhledem k ceně. Docela se mi zamlouvají tyto navigačky, pokud by to mělo být z Česka: 1. http://2din.cz/2din-autoradia/2din-autoradio-univerzalni-skoda-seat-vw-ford-12 - zde mě láká cena, ale odrazuje malý displej a bojím se že by to v autě nevypadalo nic moc 2. http://2din.cz/specialni-autoradia/autoradio-2din-specialni-vw-skoda-seat-10 - toto se mi osobně líbí hodně, červené podsvícení bych asi oželel, nemá RDS, stále si ale říkám, jestli není jiná možnost buď stejné výbavy za míň peněz, a nebo za stejné peníze lepší Budu rád za názory a vyjádření ostatních. Je mi jasné, že řeknete je to Čína apod... ale co se dnes v Číně nevyrábí. Hlavně jsem měl možnost si už pár Čínských radií prohlédnou, osahat a docela mě překvapily. Bohužel jsou už nesehnatelná. Případně budu rád za jiné doporučení, představuji si cenu +-6tis. Díky moc
  13. Nejspíše odešlo turbo

    Tak jsem zkusil auto projet diagnostikou a bez chyb, zajímavé. Divím se, že auto ani do nouzáku nespadlo. Olej jsem zkontroloval na měrce a je tam sucho, takže si to všechen olej vzalo. Snažil jsem se pohledat nějaký návod kudy nejlépe turbo ven jestli spodem a nebo vrchem. Bohužel jsem nic nenašel a pokud ano tak na jiný typ auta. Mohu zkušenější poprosit o radu či postup? na co si dát pozor, co zkontrolovat, případně vyměnit? Díky moc
  14. Dnes se mi do kopce auto z ničeho nic přestalo táhnout, začalo se ozývat divné chroupání, motor si sám zvyšoval a snižoval otáčky, za autem byl hustý dým, že přes něj nebylo vidět. Po zastavení jsem motor chcípl po chvíli znovu nastartoval a nechal běžet pouze na volnoběh, žádné kontrolky se nerozsvítili, ale motor po minutě sám chcípl. Diagnostiku budu mít k dispozici až zítra, ale hádám to na turbo. Chci se zeptat co by jste radili pokud by se opravdu ukázalo, že je to turbo. Jít do repasu? Nebo koupit pouze středy a vymenit si to? Je třeba udělat i jiné úkony nebo kontroly? Ptám se jelikož nejsem motorář a toto se mi stalo poprvé. Děkuji všem Octavia II 1.9 TDI 77kW, BXE, 300tis najeto
  15. Zdravím všechny, mám OII 2006 a v ní radio Stream + pouze přední repro. Se zvukovým projevem jsem spokojen, ale naskytla se mi možnost zesilovače se subwooferem. Rád bych si jej do auta namontoval, ale jak zjišťuju po Googlu, tak Stream nemá konektor na zesilovač, tudíž je prý jediná možnost připojení a to přes nějaký Hi/Low adaptér. Jelikož jsem v tomto naprostý laik, našla by se tu dobrá duše, která by dokázala pomoct a poradit? Všude píšou, že nejlepší je výměna rádia, ale tento krok absolvovat nechci. Děkuji za rady

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.