Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Devil...

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Počet nej dní

    1

O uživateli Devil...

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE

Návštěvy profilu

285 zobrazení profilu
  1. Demontáž dekorativních lišt (tapec dveří)

    Vyměnit se dá, stačí sundat tapec a z druhé strany roztavené nýty odfrézovat. Dáš novou lištu a nýty buď opět roztavíš a nebo zajistíš jinak ....
  2. Možnosti kodování OIII

    @JaneCk není zač, hlavně, aby to pomohlo :-)
  3. Možnosti kodování OIII

    @JaneCkzde je návod vytažený z fora: *** Coming/leaving home přes mlhovky místo Xenonů *** Jednotka 09, bezpecny pristup 31347, v adaptaciach zmenit: -Comfort illumination-Coming Home Leuchten nastavit na Fog Light -(x) Leuchte6ABL LC5-Lichtfunktion C 6 nastavit z Coming Home oder Leaving Home aktiv na Not active -(x) Leuchte7ABL RB1-Lichtfunktion C 7 nastavit z Coming Home oder Leaving Home aktiv na Not active Hodnota x sa meni v zavislosti od konfiguracie svetiel - ci su obycajne alebo bixenony a zde máš celý postup kodovaní, v druhém videu je vidět i že se přidala položka do menu infotaimentu :-)
  4. Ali disky skoda

    toto je bohužel problém všech kol ....
  5. Možnosti kodování OIII

    @JH_OK3 a nebo tím, že nemáš funkci vůbec nakodovanou ... z výoby je totiž deaktivovaná
  6. Možnosti kodování OIII

    Podmínkou automatického zavření oken je: - páčka stěračů v poloze AUTO, ovladač světel v poloze AUTO - okna musí být stažena uvnitř vozu tlačítkem na dveřích při zapnutém zapalování, nikoli dálkou při podržení tlačítka odemknutí - funkce je aktivní chvíli po opuštění a zamknutí vozu Takto to funguje mě....
  7. Výber diskov na zimu

    za mě Golus :-)
  8. Chyba systému řízení emisí

    Rád bych oživil toto téma. V pravidelných intervalech se mi i po smazání chyby rozsvítí kontrolka motoru, VAG píše následující: 19206 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly P0401 00 [232] - - Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 4 Kilometry: 182959 km Datum: 2018.01.10 Čas: 15:35:00 Otáčky motoru: 1728.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 61.6 % Rychlost vozidla: 67 km/h Teplota chladicí kapaliny: 60 °C Teplota nasávaného vzduchu: 47 °C Okolní tlak vzduchu: 990 mbar Napětí svorky 30: 14.640 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Ventil zp. vedení výf. plynů 1: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 0.0 kg/h Ventil zp. vedení výf.plynů 1: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 0.00 % Ventil zp. vedení výf. plynů 2: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 55.0 kg/h Ventil zp. vedení výf.plynů 2: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 64.06 % Ovladač klapky spalin 1: řada 1: zpětné množství - skut.hodnota: 87.11 % Množství vzduchu na měřiči hmotnostního množství vzduchu 1: 88.2 kg/h Sonda lambda 1 řady 1 před oxidačním katalyzátorem: hr. hodnota: 2.2590 U dvojkové Octávky s PD stačilo buď vyčistit EGR nebo vyměnit. Chci se zeptat zkušenějších jestli se zde jedná o stejný problém a pokud ano, tak kde bych EGR našel. Pročítal jsem dílenskou příručku a buď špatně čtu a nebo jsem ho tam prostě nenašel. Taky někde uvádí buď EGR nebo AGR. Děkuji
  9. OCTA II. RS TDI - zkušenosti

    Rád bych oživil toto téma svým dotazem. Váhám nad pořízením OII RS FL 2.0 Tdi 125kW. Odrazovalo mě od koupě přečtení x článků, kde si lidi stěžují na velkou poruchovost, praskání hlav apod.., ale jednalo se vesměs o první generaci CR. Dočetl jsem se, že motory s označením CFGB (2. generace), má tyto "mouchy" již odladěné. Zajímají mě vaše zkušenosti. Pokukuji i po benzínu v RSu, ale ta spotřeba i pořizovací cena je daleko vyšší než u TDi. Děkuji za názory
  10. Jar_do děkuji za tip, na tuto jsem samozřejmě koukal, ale nejsem moc fanoušek bílé barvy a bohužel už je opravdu nad rámec rozpočtu. Bohužel v cenové kategorii 260tis všude nacházím pouze samá RS TDi a to opravdu nechci po přečtení několika diskuzí, kde si na tento motor uživateé jen stěžuji....
  11. Ahoj všichni, rád bych vás poprosil o pomoc s výběrem nového vozidla a správné motorizace. Doposud jsem měl OII 1.9 Tdi 77Kw s chipem. Mám tato kritéria: - rozpočet 260tis strop - najeto do 200tis km - výkon nad 100kW - výbava nejméně Elegance - vzhledem jaké trasy jezdím, tak by mi spíše vyhovoval benzín Můj sen je dvojkové RS 2.0 TFSi, ale po tom co ležím celý den v inzerci si nejsem jist jestli jsem schopen vůbec něco kvalitního do 260tis najít. Pak jsem též koukal po OIII v 1.8 TFSi s 135kW, ale to už je hranice 300tis a to už je hodně. Má otázka zní jestli se dá sehnat slušné RSko za podmínek výše nebo jít cestou jiné motorizace. Pročetl jsem x diskuzí ohledně různých motorizaci a když jsem měl vybráno, tak mě vždy něco odradilo. Budu rád za případné rady, víc hlav víc ví :-)
  12. tuto možnost bohužel nemám, takže to budu muset vyřešit jinak, je mi, ale divné, že by po 30tis zatuhla regulace. Pociťuji, také posledních cca 5tis km, že turbo píská čím dál tím víc. Je to normální? Po výměně nebylo do teď absolutně slyšet. Mám ho stále v záruce, takže při nejhorším ho můžu reklamovat.
  13. Děkuji ti za reakci. Byl by jsi tak hodný a navedl mě, jakým způsobem problém vyřešit? Turbo ven a celé vyčistit?
  14. VAG hlásí chybu viz. víše co jsem psal: Regulace plnícího tlaku/Překročena horní mez
  15. Zdravím všechny, OII mi padá nahodile do nouzáku. Tento jev pozoruji poslední půl rok, ale pokaždé v jiných intervalech. Někdy jednou za měsíc,pak to dva měsíce dalo pokoj a někddy 2x za den a zas dva měsíce pokoj. Předevčírem jsem jel po dálnici a 4x jsem musel stavět na benzínce, auto přestalo mít absolutně tah. Jednou přestalo táhnout při předjíždění, pak ve 120 km/h při konstantní rychlosti, pak zas při zpomalování po předjíždění. Říkám si jestli s tím nemůže mít spojitost velká vlhkost vzduchu a zima, protože celý den lilo jak z konve a doposud, když se mi to stalo, tak byly vždy venku "třicítky". Pokaždé stačí zastavit, znovu nastartovat a auto jede zas normálně, Nikdy se mi nerozsvítíla žádná kontrolka až do teď a to kontrolka motoru a pomohlo smazání chyby VAGem. Ten vždy vyhodí stejnou chybu a to Regulace plnícího tlaku/Překročena horní mez. Aktuálně najeto 330tis, nové turbo a EGR mají najeto cca 30tis. Po pročtení diskuzí všude píší, že může být zatuhlá regulace lopatek, špatná ta plechová baňka pod turbem, špatný EGR, špatné turbo apod... ale píší to u aut, která mají najeto přes 200tis a turbo původní. Dokázali by jste poradit na co se zaměřit, co zkusit otestovat? Děkuji

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Důležitá informace

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.