Přejít na obsah

Alex.333

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    44
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

922 zobrazení profilu

Alex.333's Achievements

1

Popularita

  1. Problém vidím v tom, že nově koupené ventily jsou dost často šm*jdy, které vůbec nefungují. Koupil jsem jeden v zahraničí (no name), jeden u nás (Febi nebo Meyle) a ani jeden při nízké teplotě nepřemostil zpětnou naftu do filtru. Pouze starý originál. Máte někdo osvědčenou FUNKČNÍ značku ventilu z druhovýroby? On ten originál stojí docela raketu.
  2. Zjistil jsem, že mám zřejmě někde přerušený kabel od čidla, protože čidlo funguje dobře, avšak maxidot otevřenou kapotu neregistruje a při každém startu na mě auto řve, ať zkontroluji hladinu oleje. Nevíte, ve kterém místě se nejčastěji káblík "trhá"? Vypadá to, že podél kapoty (až do chráničky u akumulátoru) je v pořádku. Omlouvám se - patří to do sekce jedničkové Octy.
  3. Nějak jsem z celé diskuze nepostřehl, po čem je kouř cítit. Po spáleném oleji nebo "nespálené" naftě ???
  4. Alex.333

    Voda v interieru

    Jedničkovou Oktávku jsem si oblíbil (nyní mám dokonce 2), ale zatékání mě u Škody vážně štve. Měl jsem P405, P205, VW GOLF, Citroen Xantia, Kia Ceed. Do žádného z nich nezatékalo. Taky jsem měl 3 Škody - Felicii a 2x Octavii. U těch mi zatékalo do každé.
  5. Alex.333

    Padá zadní okno

    Ne za cca 40, ale za 39,- přesně :-). Teď jsem to na LZ okně měnil a rovnou jsem si objednal po jednom náhradním. Prodávají jen originální díl, takže počítám, že ve Škodovce bude cena stejná. V AK mají většinou stejné ceny orig. dílu jako v Šáde.
  6. Podařilo se mi ulomit vnějšek vodítka opěrky hlavy na zadní sedačce a rád bych to opravil. Nevím však, jak to vodítko z opěradla dostat. Je na to nějaký fígl?
  7. Může ti vlhkem oxidovat termistor, který je v zadní části sedáku (u opěradla) a pak to bude blbnout - přestane vyhřívat. To samé jsem měl já, když jsem auto koupil. Chtěl jsem ho vyměnit, nakonec stačilo ho promnout mezi prsty a už půl roku funguje.
  8. Alex.333

    Chip

    Oživím téma. Byla jsem domluvený s TDIFunem na výměnu trysek a čip na své ASV 81kW. Bohužel trysky se nepovedlo vytáhnout, protože vstřikovače jsou zarostlé. Na rotačce se mu to ještě nikdy nestalo. Holt předchozí majitel čistil motor asi kyselinou. Takže se realizoval jen čip. Auto má 250 tis. najeto a vše včetně dvouhmoty a spojky je původní. Jen čipem se dostal na 142 PS a 326 Nm. Auto teď jede přímo "nehorázně" a největší legrace je, že v sériovém stavu motor nepatrně kouřil a teď jsem ještě kouř z výfuku nezahlédl. TDIFun je prostě borec. Když jsem se kdysi rozhodoval ke komu s čipem, tak jsem dlouhé zimní večery doslova studoval internet a pročítal všechny možné i nemožné fóra a výsledek byl naprosto jednoznačný. Jedině TDIFun nebo Dieselpower. Netvrdím, že i někdo jiný není tak dobrý jako Zdeněk nebo Richard, ale u těchto dvou máte 100% jistotu špičkové práce, což jsem si u Zdeňka (TDIFun) osobně ověřil. graf TDI.pdf
  9. Takže vyřešeno. Koupil jsem O1 ASV r.2003 ve výbavě STYLE s najetými 250 tkm, které se jeví (i podle Indiho a Funa) jako skutečné. Auto jsem koupil v srpnu s tím, že mělo zatuhlé lopatky turba, hučící ložisko kola a pár jiných blbostí. Indy mi zprovoznil turbo a Fun mi udělal soft (142ps-326Nm). Teď to jede bestiálně (na O1 rotačku). Ale k autu. Hned šlo vidět, že zachovalá O1 je úplně jinde než vylítaná. Myslím, že u té staré už není dvouhmota, protože většina vibrací od motoru je u nové pryč, původní (byť už hodně opotřebované tlumiče) zajišťují pohodlnější jízdu a auto je i tišší. Je to opravdu jiný vůz a jsem spokojen. Celkově včetně oprav a úprav mě vyšla na něco malinko přes 100 tisíc. Teď se jenom modlím, aby naši mocipáni nezrealizovali ten svůj kacířský nápad zdanit chudé. Tedy zavést dodatečné zdanění aut s EURO nižším než 4.
  10. Tak je to opravdu tak. Myslel jsem si, že potíž je u mého vozu s autorádiem Becker, případně jeho zapojením na repro, ale opravdu je zvuk příšerný u jedničkové Octy všeobecně. Koupil jsem teď druhou Octu1, voňavku 2003 STYLE s 8 repro a orig. rádiem Symphony a ať to nastavím jak chci, zvuk pořád jak z telefonního sluchátka.
  11. Problém s paknami Meyle vyřešen: https://forum.octaviaclub.cz/topic/38829-kouř-od-zadních-bubnových-brzd/page/2/?tab=comments#comment-1732820
  12. Já jsem vloni chtěl měnit pakny při výměně tekoucího prasátka. Pakny byly funglovky Meyle, které mi k autu dal předchozí majitel. Servisák si s tím hrál celý den, ale vždy mu po zabrždění samostav držel brzdy zabržděné. Nakonec jsme vrátili původní pakny, které byť řádně sjeté, fungovaly. Tento týden jsem při jízdě silněji šlápl na brzdu a z prasátka vyjel ven váleček (prima zábava při jízdě), protože původní obložení už bylo opravdu sjeté. Rozhodl jsem se tedy nasadit pakny, které dělaly loni problém. Problém je v tom, že pakny jsou šm*jd a mají moc velkou (dlouhou) spodní dosedací část. To znamená, že začínají brzdit od spodu. Ale to je špatně. Nové pakny musí začínat brzdit od vrchu (od prasátka). Pokud dosedají na buben nejprve dole a silněji šlápnete na pedál, tak válečky silou roztáhnou pakny a ty tak začnou brzdit i nahoře - jenže to tak, že se pakny napruží (násilím je rovnáte). V tom napružení se však pohne samostav a už je tak udrží i když povolíte pedál a tak spodní část pakny neustále přibržďuje. Řešení je tedy následující - spodní dosedací plochy na paknách jsem odbrousil flexou cca o 5 mm a tím začaly pakny brzdit od prasátek = po povolení pedálu nezůstávají brzdy zablokované.
  13. Po přečtení (spíše studiu) nejrůznějších internetových diskuzí a fór bych si dal osobně upravit TDI pouze u dvou úpravců. Vlastní zkušenost nemám, i když jsem měl úpravu skoro domluvenou u FUNa, tak pořád váhám. Důvodem je však výhradně stav vozu. A kteří dva to jsou? http://www.dp-race.com/ http://www.tdifun.cz/ Nikam jinam bych na úpravu nešel, protože mám svoje auto rád.
  14. Před měsícem jsem byl na doplnění klimy - nebylo potřeba, byla plná. Klima ještě před "doplněním" občas trochu fungovala. Třeba po půhodinové jízdě začala chladit, pak trochu dřív - s přestávkama. Napřed sepla, chvíli chladila a v zápětí nic, po 10 minutách zas ano. Prostě poněkud divné. Při doplnění mi borec kontroloval na budíkách plničky tlak a říkal, že kompresor to asi má za sebou, protože tlak je nízký. No dnes klima funguje normálně na povel a v klidu uchladila i páteční vedro 32°C. Tak mě napadlo - nemohla třeba nějak prokluzovat el. spojka? Je to nějak seřiditelné? Případně, pokud se do ní třeba dostal olej???
×
×
  • Vytvořit...