Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Alex.333

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Alex.333

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE

Návštěvy profilu

188 zobrazení profilu
  1. Chip O1 66kw prosím o radu

    Po přečtení (spíše studiu) nejrůznějších internetových diskuzí a fór bych si dal osobně upravit TDI pouze u dvou úpravců. Vlastní zkušenost nemám, i když jsem měl úpravu skoro domluvenou u FUNa, tak pořád váhám. Důvodem je však výhradně stav vozu. A kteří dva to jsou? http://www.dp-race.com/ http://www.tdifun.cz/ Nikam jinam bych na úpravu nešel, protože mám svoje auto rád.
  2. Klimatizace málo chladí

    Před měsícem jsem byl na doplnění klimy - nebylo potřeba, byla plná. Klima ještě před "doplněním" občas trochu fungovala. Třeba po půhodinové jízdě začala chladit, pak trochu dřív - s přestávkama. Napřed sepla, chvíli chladila a v zápětí nic, po 10 minutách zas ano. Prostě poněkud divné. Při doplnění mi borec kontroloval na budíkách plničky tlak a říkal, že kompresor to asi má za sebou, protože tlak je nízký. No dnes klima funguje normálně na povel a v klidu uchladila i páteční vedro 32°C. Tak mě napadlo - nemohla třeba nějak prokluzovat el. spojka? Je to nějak seřiditelné? Případně, pokud se do ní třeba dostal olej???
  3. Nejde dalkove ovladani centralniho zamykani

    Před pár měsící mi to dělalo taky. Zlobilo to cca měsíc, dva a baterku jsem musel odpojit asi 5x. Pak to z ničeho nic přestalo a je klid. Záhadná závada - jestli nějaká jarní (v mém případě) vlhkost v elektronice ???
  4. šipka nádrž

    Odpovím si sám. Ventilek je v hrdle nádrže, avšak u mě asi nefunguje. Když jej po natankování pistolí zmáčknu, tak žádné zasyčení či jiné zvuky neslyším a ani nedotankuji víc paliva. Stejně tak po natankování plné nádže je ručička budíku dost pod maximem. Je možné, že by odvzdušnění nádrže mohlo být porouchané?
  5. Octavia II RS TDI vs TFSI

    Asi je otázka v čem jste HDi měli - ani jeden z vás se nepochlubil. Já mohu mluvit za Xantii a tam to opravdu byla paráda. Typicky, když se majitel Octy TDI v tom svezl, tak si vždy myslel, že to je benzín. CR je s HDi v principu stejné, ale vždy záleží jak je motor v autě zakomponovaný (hluk, vibrace).
  6. Vyplatí se sehnat zachovalou Octavii ?

    Co mám opotřebované? Všechno :-). Jde o celkově ojetý vůz, která sice slouží, ale spousta věcí je na výměnu, pokud bych chtěl funkčnost zánovního vozu - například vibrují poloosy, hučí ložiska v kolech, nefunguje klima (byť naplněná) odešlo vyhřívání sedačky (asi přerušený drát v sedáku), mikrospínač funguje jenom v jedněch dveřích, občas nefunguje centrál, prasklé obě zadní péra, vibrující (křivé) zadní bubny atd. Jsou to vesměs mouchy se kterými se dá žít, ale byl jsem zvyklý vždy na zánovní auta. Loni jsem svou Kiu Ceed rozstřelil o divočáka a protože teď potřebuji peníze jinde, skočil jsem do prvního spolehlivého levného diesela, který se namanul. Nečekal jsem od toho nic, ale přeci jen auta jsou moje záliba a Octa se mi kupodivu tak zalíbila, že si dokážu její vlastnictví představit na delší dobu. Jenže v tom případě to musí být plně funkční vůz. A teď je právě otázka zda to má smysl - tedy málo jeté a opotřebované auto nebude mít výše popsané mouchy, ale furt to bude stará šunka, která má "staré" jízdní vlastnosti i bezpečnost.
  7. Ahoj kolegové. Přes půl roku jsem vlastníkem jedničkové Octy v dehtu a musím říct, že auto jako takové se mi moc líbí a byl bych s ním nadmíru spokojený, kdyby nebylo tak opotřebované. Na tachometru 240, skutečnost možná 440 tkm ? Nevím, ale tipuji, že minimálně stovka navíc to bude. Kvůli mé spokojenosti s autem uvažuji, že bych koupil jinou, ale vyloženě voňavku. Něco zachovalého po důchodci - znáte to :-). Sem tam se nějaký inzerát s málo jetým a předraženým kusem najde. Důvod proč bych chtěl zůstat u 1U je rotačka, kterou už jinde neseženu. A teď můj dotaz - vyplatí se to, nebo se na to raději vykašlat a jít do novějšího, protože je to prostě staré auto atd. ???
  8. Octavia II RS TDI vs TFSI

    S TDI budeš spokojený z hlediska výkonu, protože HDi jsou zdechliny (sám jsem 66kW měl, byť bez čípku), ale budeš nešťastný z jiné věci. Z hluku a vibrací TDI. HDi je totiž tichošlápek a aspoň v Xantii je naprosto bez vibrací. Mě osobně hluk už tak nevadí (dá se na to zvyknout), ale vibrace ano. Chce to vyzkoušet si to. Ale pořádně, protože při jedné zkušební jízdě si toho ani nevšimneš, protože se soustředíš na spoustu jiných věcí. Ideálně kámoše s Octávií v dehtu a někam dál s ním zajet, abys měl čas poslouchat a vnímat projevy auta. S TFSI jsem jel pouze krátce, takže nemohu soudit, ale kultivovanost a tichost (pokud to neženeš do otáček) je úplně jinde.
  9. umřel dálkový centrál

    Tak centrál mi včera opět umřel. Sice jsem ho odpojením baterie opět oživil, ale přijde mi to divné, že v tak krátké době taková závada. Má někdo nápad, čím by to mohlo být? Včera jsem odemkl centrálem, ujel několik km a po zaparkování opět mrtvo. Nepouštěl jsem ani rádio, snad jsem dokonce ani neotvíral okno, takže nějaké přetížení v síti nebo něco podobného nebylo. Jinak jsem po restartu zkoušel funkčnost klíčku se slabší baterkou - i při 2,7V zamykání funguje minimálně na 10m.
  10. umřel dálkový centrál

    Záhada vyřešena. Začnu zámky dveří. Protože mi klika zabírala až na konci zdvihu, tak jsem lanko stále víc napínal. Hodně napnuté začalo dělat výše uvedené problémy. Dnes jsem se pokoušel to dál štelovat a myslel jsem, že lanko potřebuje napnout ještě víc, tak jsem je vypodložil, protože v klice už to bylo nadoraz. Výsledek? Po zabouchnutí dveří se zámek zasekl a dveře nešly otevřít ani zevnitř ani zvenčí. Povytáhl jsem vnější kliku a tenkým šroubováčkem vyhákl lanko a dveře pak zevnitř otevřel. Po nastavení lanka zhruba na střed sice zámky zacvaklé šroubovákem klikou neotevřu, ale klasicky zabouchnuté otevřít jdou. Přeci jen tahání za kliku je podstatně větší silou než odjišťování jemným pohybem kliky. A centrál? Odpojil jsem cca na 10 minut baterku, pak připojil a dálkáč okamžitě začal fungovat. Věřím, že tento příspěvek v budoucnu někomu pomůže. Považuji za svou povinnost sem výsledek napsat, protože mě může vždy "urvat" když zakladatel jakéhokoliv vlákna nenapíše jak problém vyřešil a tím vždy akorát naštve všechny, kteří mnohdy dlouhé vlákno přečtou, ale bez kýženého výsledku.
  11. el. oknu se moc nechce

    Mrknu na to. Díky projevům to opravdu vidím na kabeláž, protože včera jsem okno stáhl dolů - ze strachu po kouskách a vždy jsem vyzkoušel jestli jede nahoru - jelo, tak jsem ho dal do půlky. Ujel jsem pár set metrů a nahoru už nešlo, dolů ano. Paráda vzhledem k tomu, že se chystal déšť. Tak jsem vyjel a po cca 1 km jízdy už zase nahoru šlo. Teď mě spíš štve, že přestal jít dálkový centrál. Myslíte si, že by mohla být nějaká souvislost s oknem a centrálem, pokud by ve dveřích byl přelomený káblík?
  12. umřel dálkový centrál

    Ahojte. Včera jsem šteloval lanka zadní kliky (dveře se otevřely až po úplném vytažení kliky) tak, že jsem našteloval lanko, šroubovákem zamáčkl zámek, zamkl dálkou, odemkl dálkou a vyzkoušel kliku. Začala mi totiž pravá zadní klika po odemčení vozu zabírat až na druhé zatáhnutí - nechápu proč, ale tak to bylo. No a po pár pokusech mi přestalo dálkové zamykání fungovat. Klíček bliká, baterka v něm má cca 3,05V, ale auto nereaguje. Zkoušel jsem i druhý klíček (obojí origo Škoda) a taky nic. Centrál nereaguje ani na fyzické otočení klíčku v zámku, ale jestli to fungovalo před tím, jsem nikdy nezkoušel. Jediné co funguje je ovládání tlačítkem zamykání v řidič. dveřích. Zajímavé je, že poté, co dálka zdechla, tak LZ dveře při otvírání (po odemčení centrálem tlačítkem u řidiče) se otevřou na první polohu zámku a víc ne. Musím je zatlačit rukou a pak už je jde otevřít normálně (do dalšího zamknutí). PZ dveře fungují pořád až na druhé zatáhnutí. Co to je za záhadu? Ještě dodám, že el. okna fungovaly vždy nějakou dobu po vypnutí zapalování. Teď se hnou jen při zapnutém zapalování.
  13. el. oknu se moc nechce

    Proč myslíš, že to bude stahovačka? Projevuje se to spíš tak, jakoby do motoru nešel proud nebo ho šlo málo, protože někdy to zavře normálně. Jak se projevuje špatná stahovačka - tedy pokud rovnou nepraskne plast a okno nesletí dolů?
  14. el. oknu se moc nechce

    Poslední dobou mi začalo "stávkovat" PZ elektrické okno. Dolů jezdí celkem v pohodě, ale nahoru se mu moc nechce. Typický příklad: Přijedu na parkáč, vypnu motor a mírně stahuji okna. Pravé zadní jde dolů, jakoby s doběhem. Ostatní, když povolím tlačítko tak se hned zastaví, ale tohle jakoby ještě dobíhá. Když ho chci vytáhnout nahoru, tak slyším kolikrát jen takové tiché cvaknutí ze dveří, jak se něco snaží, ale nic. Pomůže někdy zapnout zapalování, dnes jsem musel dokonce nastartovat motor. Je možné, že by to způsoboval třeba nalomený drát ve dveřích nebo to bude něco jiného? Co?
  15. cidlo zadnych dveri vyraza poistku zadneho stieraca

    Tipl bych, že v průchodce do 5. dveří máš zkratované káble. Rozdělej to a zkontroluj, jestli tam není zakopaný pes.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.