Přejít na obsah

dusan123

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

426 zobrazení profilu

dusan123's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím, prosím o radu. Dnes sem přijel domů a auto mělo na volnoběh cca 1200ot , asi 2 hodiny potom jsem zkusil nastartovat tak motor běží na dost malé otáčky a jakoby motor vynechával až by chtěl chcípnout, když zkusím oddělat víčko oleje tak je tam strašný podtlak a pak se to nepatrně zhorší, může to být PCV ventil? Díky za odpověď

  2. Ale kamarád ze servisu , tak lambda vyměněna... spotřebu sem zatím nepozoroval jezdím celkem krátké trasy ale vynechávání v určitých otáčkách jsou fuč! měnil jsem tedy i palivový filtr (jen tak pro klid duše) ale problémy snad vyřešeny
  3. Kamarád mi to projel diagnostikou a říkal že už nefunguje jak má že chvíli jakoby fungovala a chvíli ne a že by to možná mohlo i za vynechávání motoru. jojo presne tu BOSCH jsem objednal ;)
  4. Diky moc, urcite napisu poznatky ? byla by to parada kdyby spotreba sla dolu ? mam pocit ze porad jenom tankuju ?
  5. Zdravíčko, prosím o radu.. chtěl bych objednat lambdu před katem ale momentálně nemám po ruce auto a tak otázka zní, zdali je tam 4drátová nebo 5drátová jedná se o BZB 1.8tsi 118kw rv.2008 , předem díky za odpověď.
  6. Prosím o radu, při studeném motoru mi v nízkých otáčkách vynechává cca od 1500 do 2000. Rozjedu se pak to na vteřinu úplně vynechá pak se chytne a už jede normálně.Když nechám auto chvíli klapat tak to neudělá. Pomohlo by přehrát tu řídící jednotku nebo je zrada někde jinde? Díky za odpovědi
  7. Kolik silenbloků je v motorovém prostoru? jenom nad převodovkou u rozvodů a dole ten kulatý? nebo jich tam je ještě víc? mám pocit že už některý z nich bude K.O. při akceleraci a následné sundání nohy z plynu cítím jakoby mělo něco vůli i divný klepavý zvuk když už jedu do zatáčky pomalu a mám tam např. trojku
  8. Technická otázka, je nutno měnit pružiny při výměně tlumičů?
  9. Tak řetěz i napínák nový, prý to byla za minutu dvanáct :D starý oproti původnímu skoro o centimetr vytahaný, napínák už nenapínal a řetěz téměř volný, už vybrušoval v krytu drážku B) navíc zjištěna prasklá vodící lišta na olej.čerpadle (taky otázka času kdy by upadla a nadělala neplechu) <_<.... nooo 12 hodin práce, 4000kc v pr**** ale pořád lepší jak potkanej motor :D :D
  10. A to je tedy to gufero v tom krytu? a je rozdíl v sadě na BZB a CDAA?
  11. Někde sem četl, že při výměně se znehodnotí kryt, je to pravda? budu objednávat sadu a tak jestli mám objednat i ten kryt?
  12. Super, díky. Budu se ráno modlit abych nastartoval a dojel na evidenčku :D
  13. takto? a rozvodové kolo se také mění?
  14. Fuuuh, tak to mám teda zatím víc štěstí jak rozumu :blink: , startů už proběhlo celkem dost :D Ještě taková otázka, musí se měnit všechny řetězy? Nebo jenom ten hlavní + napínák a vodící lišty?
  15. Dobrý den, pořídil jsem OII 1.8tsi 118kW rv.2008. Díval jsem se na to jaký mám napínák řetězu a bohužel ten starý typ :unsure: , avšak mám najeto 180 000 , je to vůbec možné? Když tak čtu ,že už by dávno až pradávno měl řetěz přeskočit? :blink:
×
×
  • Vytvořit...