Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


PuceK

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli PuceK

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE

Návštěvy profilu

133 zobrazení profilu
  1. Byl šedivej... Až za.... Teď to zkusím i se sací Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk Aaaa někde to foukalo a docela dost Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  2. Rozumim vím jak to myslíš :-) Reference mají výborné, já snad nenašel špatnou reklamu a 4 chlapi od nás z práce maj taky repas a ok.. což to je jedno.. nikdo není dokonalý... Mohlo se tam něco dokur.it ale radši udělám tyhle věci než to zase začnu vyndavat.. Ventily odvětrání jsou taky 200km jete, dělal jsem je při tom... Ještě že poprosím nemáš nějaký schéma hadic od turba atd prostě v tomhle okolí? Jen pro sychr jestli nemám blbě zapojeno ale myslím že to by mělo být oukej. Teď to mám natlakovane a zatím se mi to zdá ok.. hadice jsou tvrdý jak šutr.. Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  3. To právě netuším. Ale jak píšu je 200km po repase a ještě se to klukům nestalo že by přišla reklamace a vůbec ne takhle brzo.. navic dělají nějak do rally tak o tom něco musí vědět.. nerikam že to je nemožné ale i tak... dneska na to kouknu, zkusím natlakovat potrubí a kouknu na odvětrání... Ale jak říkám celou dobu ok, pak jsem ji dupnul a konec...nemohl odejít blow? Dával jsem tam zpátky origo.. vlastně krom vykuchaneho výfuku je vše origo Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk Ještě mě napadlo. Nemohl zůstat vyset ten regulační ventil co je na turbu? Jako že je furt otevřený? Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  4. Mám podobný problém, nechal jsem repasovat turbo, repase i montáž oukej. Najel jsem 200km (auto jelo jak z praku) a po těch 200km při předjíždění jsem tomu trochu šlápl na krk a zahulilo se z výfuku jak z TDI, vypadlo turbo a konec. Jsou měkké hadice a turbo pod plynem píská, asi jak se točí.. hadice jsem Kontroloval, spoje ok.. čím by to mohlo být? Byl by někde slyšet únik toho vzduchu nebo se musí natlakovat? I když mě v podstatě nemá co unikat. Vypadá to že to vůbec netlačí vzduch. Zkoušel jsem i BOV ten se zdá být ok. Ještě pro doplnění, měnil jsem i ventily pro odvětrání kliky.. ten v tom tčku pod sáním a i ten "puk" nahoře.. může být chyba někde tam? Už si s tím nevim rady a mám chuť to poslat na díly :-( díky za každou odpověď
  5. Ahoj. Mám dotaz ohledně zadní lambda sondy (v katu). Ví tu někdo jakým programem se dá tato sonda vypnout? Nebo jak ji odstínit aby neházela chybu.. raději ale smazat. Mám totiž zřejmě v řiti kat, tak jsem se rozhodl tam dát takovou řekl bych vesnickou "Downpipe" - rouru protaženou tělem katu.. máte někdo s tímhle zkušenosti? Dělal jsem to na autech běžně, ale ty měly jen jednu sondu.. našel jsem pár fór, kde to také řešili, ale nechali si odstranit sondu ve firmě, což se mi jako za pár kliknutí na PC moc nechce platit a docela pálky nebo chybu prostě nepochopitelně neřešili.. díky.. Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  6. Těsnění motoru

    Diky moc. kouknu na to... Po dnešku je z toho více méně nepojízdné auto... Opravdu odeslo těsnění pod hlavou.. dneska po cestě domů z práce začla lítat teplota ke 100 i za jízdy, ubyla voda a olej teče ještě víc a na víčku emulze.. takže ve finále víko a tohle všechno okolo může souviset s tlakováním. Myslím že týpek co ji měl přede mnou věděl proč ji po měsíci vrátit zpátky do bazaru. :-( no jo co nadělám. Trochu ji zainvestuju a snad zas pojede jako rybička... Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  7. Těsnění motoru

    Nejradeji bych vyměnil všechno když už v tom budu.. koukal jsem a něco teče z pod víka, něco teče z pod hlavy (takže nechat prerovnat hlavu) něco z vany... A když už bych v tom byl tak bych vyměnil i gufera na vačce a klice... Jenže dál jsem ztracenej. Tyhle základní jsme dali dohromady i v Mototechně... Ale ty různý těsněníčka z těch ventilů. Já sám netuším kde co je namontovany k bloku a kde všude proudí olej. I z toho ventilu na sekundární vzduch blil olej i když tam asi nemá bejt. Pak jsem zjistil při výměně bov že tam taky je nakydáno, takže docela mazec. Když už to bude takhle rozkuchany tak udělám rovnou rozvody atd.. ty máj stejně asi 20tis do limitu tak to nebudu rozebírat za 3 měsíce znova. Nebo jestli by stačilo udelat, těsnění pod hlavou, víko ventilů, gufera, vanu a počkat kde to bude chcat dál? Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  8. Zdar chlapí. Nemáte tu někdo nějaký seznam těsnění co patří na motor AUQ? Nějak se nemůžu dopidit jaký druhy a kde jsou... Takový ty co mají každý auta jako víko ventilů, těsnění dříku, hlava, vana, to vím, ale je tam spousta čidel atd a nerad bych na nějaké zapomněl. Nebo jestli mi tu nějaký seznam pomůžete dát do kupy,, byl bych vděčný. Mám v plánu přetěsnit kompletně motor, protože je celej zblitej olejem a když jsem ho omyl kolem do kola tak to po týdnu vypadalo úplně stejně. Takže mám dojem že to chčije odkud může :-D spotřeba oleje je cca 1l na 5tkm takže to je asi opravdu nutný. Díky Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  9. Nejde nahodit

    To mi stejně přijde prazvláštní, čidlo na teplotu a nefunguje nic... :-D Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  10. Díra v nárazníku - STK

    Vím že je tu příspěvek už déle ale tohle je tak na půl dne (ani ne) prace s horkovzduškou a kitem na plasty :-)... (Bez barvy teda) s barvou na dýl než uschne :-D Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  11. Mě to dělá taky... Myslel jsem že to je benzínem a prd... Jen jsem měl štěstí že mi to nechcíplo... [emoji3] Na další rezervu už to udělalo asi 3x... Jak padne dojezd na 130km tak vím že musím tankovat nebo bude zle. Bohužel asi budu muset zkoušet co to je a tankovat za 200 abych se držel na tom dojezdu a dělalo to furt...[emoji58] Jinak otáčky má ok. Ty jsou stabilní [emoji106] Palivový filtr měněn 8tkm zpátky Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  12. Úprava výfuku O1 rs

    Ano tak to vypadá, blbě jsem se vyjádřil... V těch mistech co jsem označil je kus nějakýho plechu a na tom těsnění, to všechno je sešroubovaný.. je to proste zaslepeny :-D někdo si asi hrál v domnění že to je klasika EGR Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  13. Více méně k ničemu když tak na to koukám.... Dej pak vědět co na technický až na ní pojedeš :-)
  14. Úprava výfuku O1 rs

    Kouknu na to všechno v neděli, teď stejně budu jezdit služebákem ... hele ale všiml jsem si, že na tom ventilu je něco jako záslepka a na tom těsnění... nemůže to dělat to? :blink:
  15. Já nevím kolik si berou. Já si dělám na autě sám takže jsem v životě nic neplatil :-) Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.