Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


datel.1

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli datel.1

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE

Návštěvy profilu

89 zobrazení profilu
  1. Vím, co chci ! Když má originál Octavia anténní výstup double Fakra konektor a rádio Isudar má pouze jeden Fakra anténní vstup, tak potřebuji Fakra redukci 2/1 s napájením ! Co mi tady posíláš za obrázek s 2x Fakra/DIN ??? Navíc tahle Fakra je k ničemu, je rozdělená a nedostaneš ji do origošu dvojtého anénního výstupu v Octávce. Tam právě potřebuješ celou dvojfakru, která má mezi středníma Pinama 9mm ! Proto v tom balení jsou jak jednotlivé Fakry (které u octávky nepasují vedle sebe), nebo přímo dvojitá, která je do origošu anténního výstupu a ty mají právě těch 9 mm ! Proto to dávají v balení (více druhů), aby si mohl zákazník zacvaknout konektor, který potřebuje. To už mám vyřešeno a napojeno. Ale na to jsem se neptal, co mám použít za redukci !!! Já jsem se ptal na napájení... !!! Ale když už si píšem, modrej jsem zapojil na trvalých +12V a sledoval každý den baterii. V žádném případě a to i po 10-ti dnech napojení nekleslo napětí baterie ani o 0,10 V (auto skoro nejezdilo). Takže jestli je to na stálých +12V, tak teď už vím, že je to celkem prdel !
  2. 12V tam je a na dvou PINech, ale jsou trvalé. Já potřebuji spínané (až pootočím s klíčem). Budu muset něco natáhnout od pojistky asi ...
  3. Zdarec borci, potřebuji opět poradit... To, že jsem se už tady zmiňoval o slabším signálu na rádiu Isudar, tak jsem koupil Anténní napáječ a slučovač Fakra. Modrý drát, který slouží u tohoto produktu má sloužit jako napájení. Otázka zní: Modrý drát zapojit na spínaných 12V, nebo můžu drát dát na trvalých 12 V ??? Mám obavy, že když dám drát na trvalých 12V, tak to bude neustále "žrát" baterku při vypnutém klíči v zapalování, nebo nedej bože, aby to nezačalo třeba hořet když rádio nepoužívám a jsem mimo vozidlo... Bohužel při vysunutí autorádia ve dvojkové Oktávce po FL, nemám na ISO konektoru 12V spínaných, ale je tam pouze 12V trvalých... Proto se ptám, jestli to můžu zapojit takhle na trvalých 12 V... ? Předem děkuji za odpověď.
  4. Je fakt, že to rádio je malinko slabší a jakmile se pojede trošku někam, kde je slabší signál, tak už jde slyšet zašumění v rádiu, po chvilce to zase chytne lepší signál a je klid. Tohle musím vyřešit a myslím, že to nebude problém. Ono totiž originál anténní výstup v Octávii má konektor double Fakra, ale rádio (zrovna to moje Isudar) má pouze jeden vstup Fakra. Takže už jsem se díval na Fakra redukci 2/1 a půjdu do toho. Stejně musím natáhnout dráty (audio) do zadních dveří, takže musím rádio znova vydělat ven.
  5. Zdarec, nechtěl jsem schválně s Androidem. Mám telefon, tablet s Andoidem - je to paráda, jsem na to zvyklej, ale do autorádia ne, na co ? Jsou tam wincky a to mi bohatě stačí. Potřeboval jsem solidní rádio se solidním zvukem (sice jsem tomu nevěřil, že bude hrát dobře), ale musím uznat, že hraje jak svině :-) . Je tam BT, což je paráda s propojeným telefonem a dobře se vybírají skladby na velkém display v Playlistu skladeb z Micro SD. Takže s Androidem tentokrát nechci. Navigace tam sice je, ale používám stejně vlastní a to jedině Sygic. Kdybych opět kupoval rádio, tak zase s Winckama. Kdosi a kdesi někdo psal, že jsou údajně i problémy s Androidem... Nevím, to nechci řířit blábol... Já se stejně věnuji řízení, takže na hraní s rádiem při jízdě, to je tak na rozbití tlamy... Těch pár Euro navíc by mě nezabilo za nákup jiného rádia, ale jako opravdu nebotřebuji Android...
  6. Telefon po Factory reset funkční, zkouška po spárování s rádiem. Připojí se hned jak strčím a pootočím klíček ! (několikrát odzkoušeno s vytáhlým klíčem a delší pauzou). Takže konečně spokojenost. Tak díky Košin !!! Škoda, že takové rady nedají výrobci hned do krabice s rádiem... Mám na mysly obyčejný a stručný návod...
  7. Tak Košine musím poděkovat, tak přesně tohle mi pomohlo !!! Zašel jsem do nastavení, a změnil typ vozu. Bylo tam původně Golf 7 (sice to je taky VW), ale zřejmě to má jiné parametry než jiný řádek Volkswagen, který jsem změnil. Uložil do paměti, vytáhl klíč a už drží to co má po zvova nasazení a pootočení klíčku. Sice jsem musel znova vše nastavit, ale důležité je, že to drží paměť. Pak jsem tam šel do toho menu ještě jednou, ale jakmile uděláš nějakou změnu, tak rádio se resetuje a musíš znova vše nastavit, ale to už máš pak na furt, dokud zase nepolezeš do menu a nebudeš něco měnit. Takže čas, datum drží. Zkoušel jsem i BT a tam to zase nedrželo, musel jsem znova nastavit PIN... Tak mi to nedalo a půjčil jsem si od staré, teda od manželky Samsung S6, spároval jsem to s rádiem a drží ! Několikrát jsem zkoušel vypnout zapalování (nechal jsem pár minut v klidu) a znova zasunul a pootočil klíček a S6 se sama připojila !!! Takže bude problém na mém Samsungu Galaxy Note 4... Už dávám Factory reset na telefonu a uvidím. Jinak rádio teda spokojenost, display ukazuje to, co mi neukazoval před změnou nastavení na (Volkswagen) a to nemám Octávku s Maxi Dotem.
  8. Ukládání paměti ? To je kde ? Prošel jsem veškeré menu (co ti nabídne základní menu) a nastavil. Ale jestli je ještě někde zvlášť nějaké speciální nastavení, kde musím zadat nějaké kódy, tak to absolutně netuším, kde bych to hledal ...
  9. Jestli myslíš tento konektor, tak ten schválně zapojený nemám. Zkoušel jsem ho zapojit a rádio hraje stále i když vytáhnu klíč ze zapoalování, takže jsem ho rozpojil...
  10. Ne nevytahnu, nemám Maxi dot ani multifunkční volant. Přitom v octávce vlastně čas je, myslím na budiku, tak škoda, že to nepracuje automaticky s rádiem ... Spíš mě vadí to neustálé spárováni BT s rádiem. Nedostal jsem žádný manuál k rádiu ohledně zapojení napájení, což je celkem na prd... Na tom štítku, co je na rádiu (viz foto výše) je to taková rada nerada ...
  11. Nazdar borci, poradí někdo ? Kde podle Vás má být trvalých 12V ? na kterém vstupním pinu na rádiu Isudar? Podle mě A7 (battery) a po naměření v přívodním ISO konektoru tam skutečně je 12.6V (klíč vytáhlý). Podle mě, těch trvalých 12V tam je právě na to, aby se udržela paměť v rádiu ne ?... Zápasím totiž s tím, že když nastavím rádio, vytáhnu klíč ze zalování a po chvilce třeba jedu zase pryč autem, tak musím znova nastavit čas, datum a hlavně spárování s Bluetooth (PIN 0000). Naladění frekvence rádia a nastavení ekvalizéru zůstane. Čas, datum a BT znova nastavit.
  12. Nazdar borci, poradí někdo ? Kde podle Vás má být trvalých 12V ? na kterém vstupním pinu na rádiu Isudar? Podle mě A7 (battery) a po naměření v přívodním ISO konektoru tam skutečně je 12.6V (klíč vytáhlý). Podle mě, těch trvalých 12V tam je právě na to, aby se udržela paměť v rádiu ne ?... Zápasím totiž s tím, že když nastavím rádio, vytáhnu klíč ze zapalování a po chvilce třeba jedu zase pryč s autem, tak musím znova nastavit čas, datum a hlavně spárování s Bluetooth (PIN 0000). Naladění frekvence rádia a nastavení ekvalizéru zůstane. Čas, datum a BT znova nastavit. Díky za každou radu... Octavia 2 po FL (2012)
  13. Borci potřebuji poradit. chtěl bych pořídit do dvojkové octávky po FL nějaké 2 DIN rádio. Mám pár tipů a stačil by nějaký do 200 USD, jenže mám pocit, že až příjde rádio, tak budou chtít po mě ještě DPH a CLO a bůh ví ještě co ... a jen proto, že je to z číny. Existuje nějaká stránka, kde se dá objednat rádio přímo ze skladů EU a bez placení dalších poplatků ? Ať hledám, tak nemůžu nic najít. Možná ebay, ale tam tomu zase prd rozumím ...

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.