Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Brodečák

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Brodečák

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE
  1. Golfu IV, Toleda II, Leona I. Jsou pěkná s airbagem, výškově obě stavitelná, řidičovo nejde, ale přidám funkční zdvih z jiného sedadla, čistá, bezvadně se v nich sedí oproti sérii. Cena 1.500,- Kč za obě. Předání Prostějov, Boskovice, Blansko. Tel. 777/893187.
  2. Dodatečná montáž ABS

    Nechápu kde nakupuješ a proč tak draze, když kvalitní ložisko koupíš za tuhle cenu https://www.autodily-top.cz/Lozisko-kola-FAG-713610020-FG-713610020-d26.htm , tudíž dvě za tebou udávanou cenu. Podařilo se mi náboj z ložiska vylisovat bez poškození, takže kroužky abs na předku už mám, na zadek dám zítra, jak bude chvilka, snad se taky zadaří. Větší strach jsem měl z předku. Co se týče nastavování trubek, tak jsme takhle nastavovali u několika aut a vždy bez problémů prošly technickou a jak jsem psal výše, některé automobilky to takhle dělají už při výrobě. Dokonce není na TK problém s kombinací kovových a měděných trubek. Takže ty tvoje unáhlené závěry s vyhozením od TK jsou trošku mimo. Podle tebe je zásah do brzd asi i výměna brzdových desek........kam na to, proboha, chodíš. Uvědom si, že téměř každá brzdová trubka na autě je nastavená a to např. brzdovou hadicí, což je výrazně slabší článek, než nastavení třeba měděnou trubkou, takže v klidu. Nepleť si zásah do brzd jako servisní úkon údržby a nebo opravy systému a nebezpečný zásah, co snižuje účinnost a nebo vyřadí brzdy úplně. S tou účinností je to taky diskutabilní. Ne každá brzd. destička má stejné a nebo aspoň podobné vlastnosti jako originál nebo prémiové značky.... Kolega z práce má benzínovou oktu 110 kW a ta po výměně desek brzdí strašně. Nevím značku, abych tady varoval, měnil to původní majitel ještě před prodejem, ale bude se to muset řešit, jinak to rozbije. A teď mi řekni, jak to teda s tím zásahem do brzd vlastně je...? HOTOVO........
  3. Dodatečná montáž ABS

    Tak pojďme na to aspoň teoreticky. Jednotka abs stojí na vrakovišti kolem 500,- Kč, za kabeláž nikdo nic nechce, to už jsem si ověřil. Zvlášť, když si ji vytáhnu sám. Čidla abs opravdu nevyděláš bez poškození, druhovýroba kolem 300,- Kč za kus, tedy 1.200,- Kč za čtyři. Kroužky na zadní náboj mám ze špatných ložisek z auta, co jsme měnili za nové, které již kroužky měly na sobě při koupi. Přední náboj s kroužkem abs, který je napevno stojí od dvou kil nový, potřebuji dva, když si je nevezmu z vraku. To jsme na částce 2.100,- Kč. Co se týče trubek, tak přední se pořeší spolu s jednotkou rovnou z vraku a zadek se nastaví mědí a obejde se omezovač, toť vše. Je to měsíc zpátky, co jsme natahovali komplet trubky v mědi na felicii. Na zvedáku je to brnkačka, když máš přípravek a díly na nastavení trubek. Dokonce i některé automobilky běžně nastavují zadní trubky např. citroen, fiat, není to zase takový úkaz. Takže zadní trubky necháš a na místě omezovače je sešroubuješ mezikusem. Shodou okolností jsem narazil na hodně ochotného člověka, co nabízí díly včetně abs a je od Přerova. Po telefonu jsme kecali skoro hodinu a ten mi potvrdil, že dodělat abs není problém, dokonce to má za sebou, kdy měli na firemní oktávce závadu na abs a nebyli schopni přijít na to v čem a nakonec vyměnili vše včetně kabeláže, protože až tím odstranili závadu. Nabídl mi pomoc, že to uděláme u něj a vše potřebné si vezmu z jeho auta za výše uvedené ceny. Problém je ale to, že on má jednotku abs spřáhnutou s esp a asr, takže propojenou i s řj motoru, snímačem polohy volantu a dalšími čidly a to nepotřebuji, jen holé abs. Takže to padá, jinak bych si ten výlet udělal. Martin ASV: pošli mi, prosím tě, nějaké odkazy na zachovalé, servisované a hlavně nestočené oktávky v tdi se 170 tis. i bez abs za 30 tis. Švára shání auto, už máme sježděné kde co a zatím velké zklamání, jak z bazarů, tak i soukromníků a to jsme se dívali i po focusech II a c-maxech. A co se týče oktávek, tak tam to platí dvojnásob, devět z desíti buď evidentně stočené a nebo drsně zanedbané, ale šikovně nafocené, že jsme to auto ani nepoznali naživo. Ta desátá, co by zato stála, ovšem taky stála a ne třicet....jak se domníváš. Takže, pokud máš pro mě nějaký tip, tak sem s ním, jsem na to dost zvědavý. To abs bych ale udělat chtěl i když jsem dost zaneprázdněn poslední dobou, takže to není priorita a rozhodně se to neodehraje v nejbližších dnech. Taky musím chodit občas do práce, co mě dobře živí, takže tam chodit určitě budu dál, pak občas pomůžu v servisu kámošovi a pustil jsem se do přestavby kuchyně a obývacího pokoje, takže se teď bavím hlavně zednickou. Ale ty odkazy na auta sem dej, na to si čas udělám. Pokud to teda bude vůbec nutné....
  4. Dodatečná montáž ABS

    Na zadní dáš hravě, měnil jsem ložiska na jedné oktávce a po povolení středového šroubu šla pěkně dolů. Teda moje osobní zkušenost. Tak předpokládám, že pokud to není chycené rzí, tak tam maximálně zůstane viset jeden vnitřní kroužek ložiska a stahovákem ho nepoškodíš. To by se vidělo... Mám rok 98, tam ještě standardem nebylo, stejně jako u fábií z počátku výroby roku 2000, nebo tak nějak. Na zadku mám GLX, jestli je to ovšem pravda. Svého času se tyhle ptákoviny včetně znáčků automobilek kradli. Výbava je 4x el. okna, zrcátka+výhřev, 1 pytel, palubní PC, abs prostě ne. Ani mi to nevadilo, tak nějak jsem počítal, že ho mít dlouho nebudu. Ale teď si říkám, jestli by nebyla škoda se ho zbavovat. Po všech úpravách se řídí o dost lépe než před tím. Ženská má bezúdržbovou mazdu, ale docela kvete, tak by chtěla potom tohle. Jinak bych to neřešil..... Na netu jsem našel příspěvek majitele felicie, který si dodělával abs a pro zapsání do TP stačil výpis z diagnostiky ze Škodovky, tak to by se dalo. Ale ještě si to ověřím na úřadě. Jen tak mimochodem, není tady někdo z Olomouckého kraje nebo Blanenska, kdo rozprodává oktávku? Že bych si ty díly abs rovnou vymontoval.
  5. Dodatečná montáž ABS

    No, paráda, konečně příspěvek, co má hodnotu. Dík. Kroužek na zadní náboj jen nasuneš, tam je to v pohodě, předek bude horší, musím se podívat na čem je vůbec přichycen. Trubky by se vzaly i s čerpadlem abs a propojily s hl. brzd. válcem. Ke kolům by byly krátké, ale není problém je nastavit, kámoš má v dílně soupravu na brzdové trubky. Omezovač na zadku už by nedával smysl, máš pravdu, ale asi by vyloženě nevadil, nechal by se naplno otevřený a nebo by se trubky mezi sebou propojily mezikusem a úplně by se obešel. Co se týče techničáku, tak to bych se musel zeptat na úřadě, jak se to dá pořešit, záznam o abs tam je a mohl by být problém na STK. To bude patrně největší zádrhel, abych nemusel skrz otestování do Škodovky. Vidíš, tohle mě nenapadlo.
  6. Dodatečná montáž ABS

    Že abs nezkracuje brzdnou dráhu, je všeobecně známá informace, pouze pomáhá v ovladatelnosti auta při opravdu prudkém brzdění na hranici přilnavosti nebo na kluzkém povrchu. To se dneska učí i v autoškole a dokonce je to v testových otázkách. Důvod, proč o abs uvažuji jsem napsal jasně, pokud jsi zvládl přečíst celý můj dotaz, o čemž začínám trošku pochybovat. Navíc si myslím, že píšeš nesmysly, co se týče ceny dílů z vrakoviště, tak to nebude asi žádná raketa. Zatím jsem nic konkrétního nezjišťoval, ale vycházím z toho, že jsem nějaké to auto rozprodal na ND a ceny byly hodně lidové, zvlášť, pokud určité díly nebyly vyloženě horkým zbožím. A předpokládám, že u škodovek abs není vyloženě poruchová záležitost. Chtěl jsem dostat informace o tom, jestli jsou shodné těhlice například a pod. Od tebe se dozvím, že je lepší koupit jiné auto. Tak když jsi takový znalec, tak mi sežeň udržované a servisované tdi se 170 tis. za třicet tisíc, jak jsem pořídil to svoje a pak se nemáme o čem bavit. Ale asi hovno...ty jenom kecáš....a užitek z tvého příspěvku nula...takže zase hovno. Mrknu na vrakoviště, protože tady na tom fóru je to omyl.... Pokud bych prodal oktávu, tak nemám jediný důvod pořizovat další. O abs uvažuji jen proto, že by s tím jezdila ženská, protože je auto opravdu zachovalé a byla by škoda ho příští rok strčit protiúčtem za nové. Nic víc, nic míň. Oktávka mě moc neoslovila ani po úpravách, co jsem si udělal. Na autě jsem si udělal brzdy, rs podvozek včetně puků z TT do ramen, rozvody, tlumiče, je lehce čipnuté, tak ať se to zase využije. Tak mi netvrď, že nevím, která páčka a jak co vypadá. To auto zase tak složité není. Normálně by mě to ze židle nezvedlo, protože tvůj úsudek o mé osobě je mi u prdele, ale napsat tolik sraček v jednom řádku, to chce nadání.... Ten druhý řádek je aspoň o něčem i když tohle jsem nepotřeboval vědět a neptal jsem se na to. Tak buď napiš, jak to u oktávy je a co je potřeba sehnat na dodatečnou montáž abs a nebo se na to vykašli a rozumy ohledně prodejů a nákupů jiných aut si nech pro adolescenty, co teprve sbírají zkušenosti a budou ti tyhle kecy žrát. Omlouvám se, ale já už na tento typ nikam nevedoucích rozhovorů nemám věk ani náladu.
  7. Dodatečná montáž ABS

    Chtěl bych do budoucna dát na svoji jedničkovou oktávu abs, pokud je to vůbec možné. Důvod je prostý, je to bezpečnost a člověk je tak nějak za ty roky s lepšíma výbavama už na tohle zvyklý a partnerka by to taky ocenila. Hlavně je to kvůli ní, i když začínala na feldě, tak si na abs u mazdy zvykla a docela chápu, že je to pro ni pohodlnější šlápnout v zimě na brzdu a hned vědět po čem jede, když jí to volant sám nenapoví. Takže bych rád věděl, co by to všechno obnášelo. Je mi jasné, že musím sehnat řj a čerpadlo, čidla a kabeláž. Ale spíš jde o tu montáž, jestli bude nutné sehnat jiné těhlice na předek a nebo i ta bez abs je na to uzpůsobená. Zadek bude asi bez větších problémů, protože jsem si všimnul u štítů bubnů, že jsou gumovými ucpávkami zaslepené díry nad nábojem kola. Tak předpokládám, že je to na snímač-čidlo a bude stačit povolit ložisko kola a nasunout kroužek abs na náboj a tím je tak nějak zadek pořešen. Předek teda nevím a i když bude těhlice připravená, tak kroužek je na poloose nebo náboji? Tam nevím, jak je to řešeno. U mého předchozího auta se lišily klouby poloos. No a pak je řj potřeba propojit s řj motoru a nebo je napájení řešeno jinak včetně kabeláže ke kontrolce přístrojovky a kabeláže k čerpadlu? Pokud teda nemá čerpadlo řj integrovanou v sobě. Pokud to teda někdo řešil i když je to asi docela neobvyklé, tak bych byl vděčný za rady a taky to pro mě bude návod, co všechno kuchat z vraku, co abs měl. Děkuji za postřehy....
  8. Silentbloky ramen

    Dával jsem zadní silenbloky z TT na přední rameno, výrobce Lemforder a komfort dolů tedy zásadně nešel. Je otázka, co myslíš go nápravy...jestli i tlumiče, tak je logické, že auto ztvrdne a ubere "komfortu", pokud se dá vůbec u jedničkové oktávky tohle slovo použít. Jediný problém byla koroze ramen, takže mi jeden zadní silentblok nedržel po nalisování a musel se zajistit sváry. Na příští výměnu už to bude chtít i nová ramena. Staré silentbloky jsem neměl nijak zničené, takže na normální jízdě jsem to až zase tak nepoznal, ale k deformacím určitě docházelo, hlavně při akceleraci, už to tak netahá za volant a při rychlé jízdě v zatáčce taky o fous lepší. Rozdíl v pevnosti starého a nového uložení je opravdu znát i jen tak v rukách.
  9. Abs nejde

    Zacházení s autem má určitě velký vliv na stav ojetiny. Ale ta moje oktávka je po vzhledové stránce a počtu najetých km to nejlepší, co jsem z aut měl, včetně těch Japonců a původní majitel dokonce jezdil jen do značkového. A i tak obrovsky mě zklamala po stránce komfortu, jízdních vlastností a v neposlední řadě i toho zpracování. Furt řeším nějaké pazvuky, drnčení a co se odhlučnění týče, tak to byla kapitola sama pro sebe. Když do ní však člověk sedne, tak se všechno tváří tak nějak přívětivě a mnohem kvalitněji než doopravdy je. Když člověk sedne např. do Primery ze stejného roku, tak už na pohled vidí ty laciné neměkčené plasty, divnou lépe řečeno nezvyklou barvu koženky na palubce, na tapecáku. Ale po jízdě zjistí, že to není úplně o vzhledu, ale zpracování. Stejně tak propastný rozdíl v jízdních vlastnostech a i v tom blbém odhlučnění.... Když jsem Primeru a Oktávku postavil vedle sebe, tak Japonec byl vzhledem otloukánek a chudý příbuzný (samo, že ne výbavou), protože pro tvary Oktávky mám jaksi slabost. Tak nějak jsem čekal, že mě taky popadne to davové šílenství z tohoto auta a ono nic. Abych byl schopen s tím autem vůbec jezdit, neříkám jízdu si užívat, tak jsem byl nucen za vývojáře a konstruktéry ve Škodovce dodělal spoustu věcí a i tak vím, že mě to auto ani tak nikdy nenadchne. Prostě jen dobrý kup, ale neužiju si to. Škoda. To auto má závady po 170 tis., které nemělo to moje předchozí ani po 270 tis.km a to najezdilo většinu po Praze a okolí, tohle mě prostě zaráží. Jeden den nastartuju, další mě odstaví imo, pak prdne posilovač, když už si člověk myslí, že by to šlo, tak se rozbliká kontrolka žhavení jen tak za jízdy. No a nakonec jen tak pro pobavení kaluž oleje ráno pod autem z poškozeného gufera na klice, rozvody včetně gufera mají za sebou 2 tisíce, takže šup zase dolů. Ale jo, třeba jednou všechny mouchy vychytám, pozvyměňuju půlku auta a bude klid a budu se jen vozit. Ale asi spíš ne, protože to auto mi to vrací za těch deset let s Nissanem, co jsem si je opravdu užil. Jsem zvyklý dávat do auta jen kvalitní díly, KYB, ATE, TRW, INA, Graf apod., ale i tak v tom autě sedím jako na trní a při každé jízdě čekám další problém a to si prostě nejde užít. Do Nissan člověk taky musel investovat, např. po 200 tis. nové tlumiče, ale ta radost z první jízdy po montáži se v oktě nedostaví i kdybych tam koupil AP a to mě mrzí, že nemám radost z investovaných peněz, pokud se dá tohle spojení vůbec v souvislosti s autem použít. Jinak se mi auto docela líbí, na tu dobu tvarová nadčasovka, ale snad ani felina takhle nezlobila.... Výměnou za Nissana jsem získal pouze jediné pozitivum a to kastli bez koroze, ve všem ostatním krok zpět. Zatím mě nikde nenechala, ťukám na dřevo, ale důvěra a určité pouto mezi náma prostě není a na to jsem byl u Nissana zvyklý.
  10. Abs nejde

    Namontováno, vše funguje. Důvodem prasklého měchu v posilovači bylo množství motorového oleje v něm, asi dvě deci. Předchozímu majiteli asi selhala vývěva a nějakým způsobem naflusala olej do posilovače. Sice vývěvu opravili, ale posilovač už neřešili a olej rozežral gumu měchu, díra jako do prdele. Ještě jsem si všimnul, že mám orosený brzd.válec, takže začínala vzlínat brzdovka do posilovače, tak jsem rovnou vyměnil i brzdový válec. Naštěstí mi na vrakáči nechali posilovač i s válcem. Tak se jde zase chvilku jezdit, než se opět něco posere, jak je u škodárny zvykem. I když je ta moje zachovalá a má jen 170 tis. km, tak jde příští rok protiúčtem za cokoliv, nejlíp opět za Japonce. Ať zase sedím v autě, do kterého patřím.........
  11. Abs nejde

    Dneska jsem ve značkovém servisu v Boskovicích dověděl, že číslo dílu z výroby nemusí odpovídat tomu, co tam podle VINka má být, čemuž teda moc nerozumím, snad nějaké přečíslování v průběhu času bez možnosti ověření starého označení. Takže podle VIN je tam 1J1614106E, který se dá koupit v neoriginálu za litr nový. Co mě zaráží, tak je tento díl psaný i pro naftu i pro benzín. Na vrakovišti jsem sehnal díl s číslem 1J1614105K z TDi rok 98, tak snad nebude problém. Ani v servisu mi nedokázali říct, v čem se posilovače liší. Jen řekli, ať hledám o velikosti 10 palců, toť vše. Jak namontuju tento, tak dám vědět, třeba se to bude někomu hodit.
  12. Abs nejde

    Na tuhle náhradu jsem narazil taky, ale na české verzi stránek. Dík. Zítra zajedu na vrakoviště do Svitávky a porovnám se všema posilovačema z jedničkového TDi, co tam mají. Pak ještě Nedvězí v sobotu, pokud to nevyjde. Kdyby to nespěchalo, tak bych zkusil objednat ten z Číny a kdyby nepasoval, tak vrátím v rámci eshopu. Ale to je na dlouhé lokte, snad vyjde ten vrakáč. Jen mě udivuje, že skoro na každém vrakovišti mi bylo po telefonu řečeno, že je o posilovače brzd na jedničku velký zájem....nechápu.
  13. Abs nejde

    Tak mi odešel posilovač brzd, teda předpokládám. Za jízdy jsem potřeboval rychleji zastavit, dupl jsem na brzdy, začalo to brzdit, pak najednou jakoby buchnutí a pedál tvrdej. Myslel jsem na hadici od podtlaku, ale vše je v pořádku, zkoušel jsem i na přímo z vývěvy na posilovač bez zpětného ventilu a pořád stejně tvrdý. Pod pedálem syčí, má lehký náznak funkce, ale i s lehkým sešlápnutím zasyčí a je bez podtlaku. Mám motor AGR 66 kW rok 98 bez ABS, kdy číslo posilovače je 1J1612105D, ale tenhle posilovač je asi ojedinělý a nejde na vrakovištích sehnat, nedaří se. Proto se ptám, čím ho nahradit? Zase z jedničkového tdi, to je jasné, ale v čem se liší posilovače...? Roztečí šroubů brzdového válce, samotným průměrem vstupu brzd. válce do posilovače nebo dokonce velikostí a tvarem posilovače? Naměřil jsem rozteč šroubů 60 mm pro brzd. válec, průměr vstupu do posilovače je cca 42 mm, co dalšího je důležité, abych na vrakovišti vybral správný ekvivalent původního posilovače? Zatím mám auto pojízdné, protože potřebuju jezdit a uchycení posilovače do kastle bude u všeho asi stejné. Pochybuju, že by byla kastle pro benzín a pro naftu, takže tam asi nepotřebuju měřit nic. Dík.
  14. RS podvozek

    Tak prvních 40 km za mnou a musím konstatovat, že je rozdíl dost výrazný. Auto se v zatáčkách tak nenaklání, což v sérii nepořešily ani dodatečně namontované sportovní sedačky z leona a pořád jsem z nich "vypadával". Zatáčky jsou teď výrazně jistější a i řízení, což mě docela překvapilo, získalo větší cit a přesnost díky stabilitě a v zatáčce nyní lépe rozložené hmotnosti. Nejvíc je to patrné v zatáčce na ostřejším horizontu, kde se zadek ukáznil a už se nehrne napřed a nechává majoritu ve vedení auta na předku, to se mi líbí ve srovnání s minulostí. Sice to není na nějaké extra utahování zatáček, ale pro svižnou jízdu do práce absolutně dostačující. Hodně se eliminovalo i houpání zepředu dozadu při akceleraci a řazení, tak si už člověk nepřipadá jako na lodi. Díry, které jsem raději projížděl krokem, tak podvozek zvládá, ničím neškrtám ani teď. Za mě teda spokojenost vzhledem k vynaloženým nákladům. Co se týče negativ, tak je teď podvozek o fous hlučnější, začal mi drnčet plast, což před tím nedělalo. Ale je to jen na rozbité okrsce a tyhle pazvuky dořeším. Asi by to byla katastrofa, kdybych neměl dodatečně pořešené odhlučnění kufru, dveří a střechy, protože právě zadní náprava začala být hlučnější na dírách, což umocňuje velký kufr a funguje jako dobrá ozvučnice, zvlášť pro nízkofrekvenční tóny. Ale to je prostě daň za sportovní podvozek, který výrazně víc nabízí než bere. Ale podvozkem níž bych už nechtěl jít, jednoduché nápravy okávky na to prostě nemají, aby spojily sportovní charakter s klidem a jakýmsi komfortem, ale je to o každém z nás, co od auta čeká a za jakým účelem ho používá. Jen doplním - kola jsou origo, pneu 195/65-15
  15. RS podvozek

    Nepodařilo se mi najít diskuzi, kde by se většina shodla na tom, že RS podvozek, nebo aspoň pružiny, výrazně zlepší jízdní vlastnosti oktávky a jestli jsou tlumiče alespoň konstrukčně shodné. Někdo chválí, jiný ne. Tou změnou podvozku se snažím zjistit, jestli se jízdní vlastnosti změní k lepšímu a nebo se rozhodí úplně. Zatím mě ta zkouška vyšla na osm kil, což je i v případě neúspěchu snesitelné. Pokud se osvědčí a oktáva se začne chovat čitelněji (jsem "zkažený" z primery P11), klidně koupím nové, když prasknou. Z auta jsem sundal v podobném stavu, těžko budeš hledat pružiny bez rzi, když jsou na autě od výroby. A když se podíváš na fotku, tak ta z RS je asi v lepším stavu, jako ta z TDi, co je napravo. Na fotkách je vždy vyfocen díl z RS a díl z TDi pro porovnání.....barevné označení a nebo rozdíl v délce napoví. I když se mi podařilo koupit TDi velmi zachovalé a s jistým nájezdem 170 tis. km od známého, tak se mi do toho nechce cpát horem dolem, to auto není na nějaké extra úrovni ani jízdními vlastnostmi, ani výbavou v mém případě, ani jízdním komfortem, co se odhlučnění týče a ani spotřebou ve srovnání s předchozí primerou v plynu. Odhlučnění jsem vyřešil, úroveň hluku od motoru a podvozku se už dá přirovnat ke dvojkové oktávce, poslech hudby tím pádem poskočil neuvěřitelně, tak teď ještě ten podvozek. Pokaždé je ale ta investice a snaha o vyřešení problému sázkou do loterie, tak nemá smysl rozhazovat plnými hrstmi. Kdyby se nenaskytla tato příležitost s oktávkou za hodně pěkný peníz, tak už jsem měl vyhlédnutého accorda 8g, u toho je opravdu radost z řízení, aspoň pro mě. Fotky jsem sem nedával, abych se chlubil rzí na pružinách, ale abych tím třeba někomu pomohl, kdo si není jistý, jestli tlumiče pasují, což je docela zásadní, protože koupit sériovky po litru a nebo z rs za dvojnásobek s pomalu stejným efektem charakteristiky, bude asi pro většinu majitelů starých oktávek důležitou informací. Pak ať se rozhodnou podle svého a svých možností. A teď bez urážky, když jsi si tak jistý s tím prasknutím, tak bys mi mohl říct, jestli mě tento týden nečeká výhra ve Sportce, ať už teď vím, na čem jsem.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.