Přejít na obsah

Jirkaa_CZE

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

457 zobrazení profilu

Jirkaa_CZE's Achievements

0

Popularita

  1. Když mě auto stojí tak mám 1L/h až 1,3L/h. Jinak sem měl také problém s volnoběhem. A bylo to teplotním čidlem chladící kapaliny. A to posilalo spatné údaje do řídící jednotky, která si myslela že je motor pořád studený.
  2. Tak problém vyřešen. Na jednom kabelu byl zkrat.
  3. Musel jsem objednat nový kabel k diagnostice, tak potom napíšu ty teploty. Ale vypadá to, že už se někdo hrabal v elektrice. Ty kabely co vedou k teplotnímu čidlu jsou nějak v jednom místě pospojované. Tak jestli nebude problém v tom. Jde proměřit ten konektor co je zasunut do čidla?
  4. Mám tam jedno čtyřpinové čidlo. Problémy se starty nemám jak za studena tak za tepla. Na VAGU, jsem zjistil, že i když je motor zahřátý, tak si myslí že je studený. Čidla už jsem měnil 3 a všechna nová. O čidle v čerpadlem jsem nevěděl, tak zkontroluji. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/028906040c-snimac-teploty-de-9878.html To je ono?
  5. Dobrý den, o teplotním čidlu už se psalo hodně ale nikde jsem nenašel můj problém. Mám Octavii 1.9 TDI 81KW. Můj problém spočívá v tom že motor si myslí že je pořád studený, kontrolováno přes VAG. Čidla už jsem zkoušel 3(nová), termostat je také nový. Na budíku teplota vyšplhá na 90 a drží. Jedině mě napadá že čidlo posílá do řídící jednotky špatný údaj. Prosím o radu, děkuji moc.
  6. Kamarádovi se na dálnici stalo totéž, ztráta výkonu, bílý kouř a klepání motoru. Příčina byla v turbu které odešlo.
  7. Na diagnostice to žádnou chybu neukazuje.
  8. Zdravím, prosím mám dotaz. Přijde mi že mám velkou spotřebu. Pc mi ukazuje průměrnou spotřebu 9.1 l/100km a to je blbost si myslím. Natankoval jsem plnou nádrž do vypnutí pistole. Na ní sem najel 700 km, než se rozsvítila rezerva, což mi přijde málo. Do práce jezdím cca 8 km + plus různé ježdění po obchodech.
  9. Zdravím, prosím mám dotaz. Auto mi začalo padat do nouzáku při vyšších otáčkách. Dělá to jen občas třeba když za jízdy vypnu klíček a znovu nastartuji tak to zas jede jak má. Byl jsem u známého a ten to napojil na PC a ukazovalo to závadu Regulace plnícího tlaku/Překročena horní mez. . Prý je to kvůli zatuhlému turbu, ale než pujde ven na vyčištění nebo výměnu chci se zeptat jestli to nemůže být něčím jiným. Abych zbytečně nevyhazoval peníze za jiné turbo. Děkuji
×
×
  • Vytvořit...