Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


motorpower

Partner OctaviaClubu
  • Počet příspěvků

    566
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Vše od uživatele motorpower

  1. Možnosti kodování OIII

    Pokud jsi z Prahy, zavolej..
  2. Padajici ručičky na budíkách (O1)

    Tak jo...
  3. Padajici ručičky na budíkách (O1)

    Obě rady úplně na nic, tedy spíš na zničení motorků jistota.
  4. Možnosti kodování OIII

    Je to reálné. Obojí obojím způsobem.
  5. Možnosti kodování OIII

    Nemusí být, podle verze
  6. Zavolej mi na 608 230303. I přes víkend. Petr
  7. Prodám, bílé budíky, nafta i benzin, přizpůsobím do vozu, dodělám klíče , zkrátka vše co potřebujete.
  8. Kódování Gateway jednotky

    Měnit je zbytečné a chybu kódování s čínou prostě bude psát. Jinde než v diag to vidět nebude.
  9. Kódování Gateway jednotky

    Špatně je čínské rádio, ale GW, ti na dálku nenaflashuji. Asi už jsi měl přijet. Odpoj ho, v GW odkóduj a jsi bez chyb, ale rádio se nebude vypínat.
  10. Nainstaluj Teamwiever a kouknem na to.

    1. BEFR

      BEFR

      fajn, ale nebude to hned nevím kdy pak napíšu nebo můžu zavolat.

  11. Chip O1 66kw prosím o radu

    Vzhledem k tomu, že jsi z Prahy, tak asi zavolej, ale odpojením baterie se určitě nic nesmazalo. Spíše se jedná o náhodu a bude potřeba diagnostikovat o co vlastně jde.
  12. Kódování Gateway jednotky

    Proto jsem psal přijeď, GW stačí přehrát, a hlavně vyhodnotit, co doopravdy je potřeba.
  13. Kódování Gateway jednotky

    S čínou ti bude závadu psát vždy, a pokud jej odkóduješ, nebude makat jak má. Další chyby případně u mě.
  14. Kódování Gateway jednotky

    Něco tam chybí nebo přebývá, co se týká výbavy. V Praze ti to nakóduji.
  15. Možnosti kodování OIII

    V Praze není problém.
  16. EGR VENTIL

    Na dálnici to docela funguje, ale při kratších jízdách a po městě nenastupuje teplota a podmínky pro regeneraci se nevytváří. Všechny výfukové plyny, které se vracejí zpětným okruhem do sání, proudí přes chladič. Tím jsou chráněny ostatní komponenty okruhu recirkulace před vysokými teplotami. Na vstupní straně chladiče je umístěn filtr z nerezové tkaniny, který zabraňuje průchodu nečistot z katalyzátoru a filtru pevných částic směrem k turbodmychadlu. Na výstupu chladiče AGR je umístěn nechlazený ventil zpětného vedení výfukových plynů. Správná funkce EGR též napomáhá rychlejšímu ohřevu motoru při kratších trasách.
  17. EGR VENTIL

    Kdo to proboha nabízí, pouze zlikviduješ DPF. Zvlášť při provozu po městě.
  18. EGR VENTIL

    V Praze ti nahraji co chceš, cca 15min.
  19. EGR VENTIL

    Vždyť ti diagnosika píše, že EGR to asi nebude, zatím čtu N18, ten, řídí, ale vzhledem k provázanosti závad s měřičem hmotnosti může jít třeba také o kabeláž. Takže se zastav u někoho kdo ví co a jak a nechtěj věštění z koule.
  20. Možnosti kodování OIII

    Ano, zavolej...
  21. Úpravy výkonu pro tyto vozy nabízím včetně měření před a po úpravě, včetně diagnostiky, včetně vypnutí stop start, případně dalších bonusů. Možno upravit i DSG launch control. Hodnoty úprav jsou naprosto reálné. To znamená, že kůň změřený u mě se nerovná oslům naměřeným u konkurence. A je jedno o jakou se jedná firmu. Není třeba vyhazovat peníze za sání, výfuky atd. Rozumná úprava nevyžaduje změnu HW, a 280-350 PS na přední nápravě je až dost i při systému VAQ. Dost z vás ještě nepochopilo, že závodní auto vypadá úplně jinak.Naopak pro běžné ježdění je úroveň jedna naprosto dostačující a doporučuji většinou především výměnu inercooleru za větší např. APR, Wagner, Holle, atd. Pro více dotazů neváhejte zavolat.
  22. CHIP 110kW

    Koně problém nejsou, ale točivý moment už je přes čáru. Zbytečně. Na naftu se VAQ nedává.
  23. Mapy

    Na mapy není mechanika potřeba, nemusí fungovat vůbec.
  24. Úprava výkonu -chip pro 2.0 TSI

    O APR jsem vůbec nemluvil, ale když už jsi to nakousl, jejich měření je také docela sporné. Pokud na autě, které má 365PS / a tuto hodnotu uvádí i APR/ naměří 418PS, tak je asi něco špatně. Točivý moment 570Nm seděl, ale na předokolku bych řekl, že naprosto zbytečný. Plnící tlak 3,2 je taky až dost. Jsem zvědav kolik s tím dotyčný najede. 20-30 tis. neberu jako dobrý výsledek. To opravdu ukáže až čas. A k odezvě na plyn, spíše jde o zvuk a odezvu na meziplyn, nikoliv v zátěži. To je placebo. Rozšířený vstup má vliv až u většího turba , či otevřeného výfuku/sport kat apod. Auto ti klidně i pár jedincům změřím zdarma, jde mi o to vnést trochu pořádku. Bohužel přeměřuje i např. MAHA na Jarově i v Roztokách / nevím proč/ a všem je to jedno. V klidu změří motor pro Svět motorů 1.0TSI 99 či kolik kW. Přitom mám tři měření z hřídele, /příméměření / a ani jedno nemělo víc než 91 kW, včetně měření u mně /83-89kW.
  25. Úprava výkonu -chip pro 2.0 TSI

    To ti nikdo nebere, sání hezky vypadá.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.