Přejít na obsah

motorpower

Partner OctaviaClubu
  • Počet příspěvků

    627
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Vše od uživatele motorpower

  1. SW-služby - MPR SGS-motorpower Úpravy ECU, chiptuning Odstranění vypínání válců, ACT pro koncernové motory 1.5, 1.4 TSI Lehké decentní a neškodné Burbles efekty pro většinu benzinových motorů. Zvednutí omezovače otáček, a odstranění omezení rychlosti V-max Odstranění problémů s STK Odstranění problémů s vířivými klapkami, Flaps off Odstranění problémů s NOX Odstranění problémů s Readines kódy Rekalibrace čidel Speciální úpravy pro HW změny Úpravy převodovek TCU DSG a ZF / Launch Control, shiftpoint atd.../ Oprava špatného startu za tepla, studené starty Uvedení do sériového stavu Updaty veškerého sw pro koncernové vozy Odstranění sw Diesel-gate a nahrání původního sw, Dieselgate off AD-blue, SCR, Lambda, GPF, OPF, DPF, FAP, MAF, EGR řešení problémů Odstranění chybových hlášek, DTC-off Služba databáze orig dat pro všechny koncernové vozy, a většinu ostatních IMMO-off služby pro většinu aut Appconect aktivace Coding pro koncernové vozy VCDS-Max nabídka/prodej/ za výhodnou cenu Přizpůsobení přístrojových panelů pro koncernové vozy
  2. SW-služby - MPR SGS-motorpower Úpravy ECU, chiptuning Odstranění vypínání válců, ACT pro koncernové motory 1.5, 1.4 TSI Lehké decentní a neškodné Burbles efekty pro většinu benzinových motorů. Zvednutí omezovače otáček, a odstranění omezení rychlosti V-max Odstranění problémů s STK Odstranění problémů s vířivými klapkami, Flaps off Odstranění problémů s NOX Odstranění problémů s Readines kódy Rekalibrace čidel Speciální úpravy pro HW změny Úpravy převodovek TCU DSG a ZF / Launch Control, shiftpoint atd.../ Oprava špatného startu za tepla, studené starty Uvedení do sériového stavu Updaty veškerého sw pro koncernové vozy Odstranění sw Diesel-gate a nahrání původního sw, Dieselgate off AD-blue, SCR, Lambda, GPF, OPF, DPF, FAP, MAF, EGR řešení problémů Odstranění chybových hlášek, DTC-off Služba databáze orig dat pro všechny koncernové vozy, a většinu ostatních IMMO-off služby pro většinu aut Appconect aktivace Coding pro koncernové vozy VCDS-Max nabídka/prodej/ za výhodnou cenu Přizpůsobení přístrojových panelů pro koncernové vozy
  3. EGR asi nebyl orig, že??
  4. Ano, Tatru zachrání 0,8 mikronu odstraněných usazenin, a to je výsledek měření v laboratoři. Hezkou spolupráci s kýmkoliv kdo Vám to zaplatí.😃
  5. Vypnutí ACT možno u mě , včetně úpravy výkonu , na všech modelech..
  6. Konečně rozumné názory.
  7. Vyjíždění do nuly vyloženě každému autu "prospívá", nevím co na tomto všichni vidíte? Akorát nabíráte sra... odspodu. Tahle spotřeba autu také příliš neprospívá, kdy naposledy vidělo nějaké otáčky??
  8. V Praze vypnu a je klid..
  9. Pokud je to kritické, tak asi ano. Co máš za auto a jaký nájezd?? Už, zdechá, či padá do nouzového režimu?
  10. V podstatě to co VIF, dekarbonizační účinky. Co je lepší nevím, nepoužívám. V zimě jsem asi 2x dal zimní VIF a to spíš kvůli vodě. 99% těchto přípravků je spíš šarlatánsví. Kdo jezdí pomalu a v nízkých otáčkách, tomu se to bude stejně zasírat a nic tomu nepomůže.
  11. Do 420-430 bez jakékoliv úpravy v pohodě, potom jak píše Marfan, upravit větší přítlak na spojkách + pokud nestačí tak lepší spojky.
  12. Nechcete se chlubit raději s vysokou spotřebou?? Autu dělá svižná jízda lépe.🙂
  13. motorpower

    HEX CAN Kabel

    Tak napiš do Číny, ideální řešení. Evidentně tomu nerozumíš/ u tohoto auta ti PIN nic nevyřeší, a ještě se čertíš. Nic levnějšího než jsem ti psal už není. Takže pokud potřebuješ předělat budíky, tak ti já sám , nebo někdo pomůže, jinak maximálně auto dovrtáš. Tel. číslo na mě je k nalezení, a v tomto tématu raději končím. MPR
  14. motorpower

    HEX CAN Kabel

    Možná kabel za 50korun?? Od žehličky? Bude na toto dobrý stejně jako Hex-Can.
  15. motorpower

    HEX CAN Kabel

    Všechny kabely co to umí začínají na cca 7tis, níž to nehledej. A jejich kvalita je diskutabilní, takže kvůli jednomu PINu, který ani nepotřebuješ, se to nevyplatí. Nebo napiš je to na práci, a za cca 20 až 30 tis, je už více solidních řešení s podporou.
  16. motorpower

    HEX CAN Kabel

    Není lepší se někde zastavit??? U mě v Praze není problém.
  17. motorpower

    Kódování O IV

    Už se mi též povedlo, zřejmě ještě všechny nemají. Starší GW a BCM?? Už jsem měl i takovou, že to nešlo.
  18. motorpower

    Kódování O IV

    Vzhledem k tomu, že jsme zde na fóru a každý většinou vlastní VCDS, psal jsem, že zatím nic, neznamená to však, že kódovat nelze vůbec. já si třeba stálé online připojení neplatím, a kupovat tokeny od VCP nepotřebuji. Pro vlastní potřeby mám online v jakémkoliv servise v Evropě. Tedy pro Škoda a v DE pro VW. Napiš tedy co umíš, a nepiš nic o fámách. SFD není žádná fáma, je to realita. Navíc jak jsi sám psal, už se nejedná o anonymní věc, takže třeba nabízet odblok obrazu mi nepřijde úplně nejchytřejší. Minimálně bych jej omezil na max 50 v hod. tj, popojíždění v kolonách. To je však jen můj názor, pokud to někdo bude chtít, a ty mu vyhovíš, tak snad oba víte co děláte. Ještě domácí úkol, jak se zbavit online propojení auta se serverem, tak aby jsi nepřišel o záruku, Pochopitelně tím nemyslím zamezení komunikace, nýbrž zamezit pouze odesílání konfiguračních dat. Mazání závad je možné s licencovanými diagnostikami, např. Hella Guttman. Tedy aspoň to píší. Ještě jsem osobně netestoval.
  19. motorpower

    Kódování O IV

    Zatím nic, O IV má SFD systém Schutz fahrezeug diagnostic, a jdou pouze číst a mazat závady. Pochopitelně časem dojde k průlomům, zatím pouze flash fragmentů, ale je to riziko.
×
×
  • Vytvořit...