Přejít na obsah

Minicroco

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Minicroco's Achievements

0

Popularita

  1. Právě tu 5w40 tam dal až po těch guferech (nevim proč) , samozřejmě je otázka co by to dělalo s 10w40. Nicméně aji před tím to blblo, plus ještě ty svíčky no.. Uvidím no, příští týden to jde k mechanikovi tak uvidím co a jak.
  2. Na tom něco bude, jak s tím jezdil (a zacházel) předchozí majitel bohužel nevím, já dálnice jezdím spíše po kratších trasách do, řekněme 30km, jinak klasika auto nějak netrápím za studena atd., chladící kapalina taky nějak neubývá/není v ní olej. V první výměně (s rozvodama zároveň, cca ve 125 000) mě nalili 10W40.ku, při druhé kdy jsem řešil zmíněné gufera na ventilech mě mechanik dal 5w40. Jinak minulý jaro, čerstvě po rozvodech emise taky naprosto ok.
  3. Aji mě to přijde divný, nicméně aji podle různých internetových stránek jak se zadává VIN, atd. tak to sedí akorát je otázka jak moc informace z těhle stránek můžou být pravdivé.. Rok výroby mám 2009, kód BFQ, pokud to teda je k něčemu důležité. Do opravy ale zkusím jít, snad si všechno krásně sedne a bude to ok. Také jde o to, do jaké míry za všechny zmíněné problémy můžou právě pístní kroužky. Nicméně už kvůli tomu oleji by asi bylo dobré to rozdělat a zjistit více, hlavně teď před zimou si myslím že to motor ocení :)
  4. Zdravím, U své Octy. Jsem skrz spotřebu oleje řešil výměnu gufer na ventilech, přetěsnění vany, atd. Auto si však stále okolo 0.5l na 1000km vezme. Do toho se mi zanáší po krátké době svíčky olejem (zejména na 4. válci), plus v uplynulých dnech auto s oblibou škubalo při držení otáček v rozmezí 2-3tis. ot., někdy velmi intenzivně, také při stání na volnoběh je čas od času cítit cukání motoru. Stálo by za těchto podmínek zkusit výměnu pístních kroužků, nebo se poohlédnout po něčem jiném? Jinak motor má naběhaný pouze něco pod 150 000. Díky za reakce
  5. Zdravím, Chtěl bych se zeptat, jak je to s mícháním olejů různých specifikaci a výrobců. V motoru mám Castrol 5w40, a doma mám ještě asi 2 litry oleje Mol dynamic gold 5w30. Mohu tedy tento olej dolít, nebo radši koupit nějaký 5w40? Případně mohu dolít 5w40, od jiného výrobce? Předem díky za odpověď
×
×
  • Vytvořit...