Přejít na obsah

jedlis

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    148
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Skype
    maxxfucktor1

Informace

  • Auto
    Octavia I

Návštěvy profilu

1 948 zobrazení profilu

jedlis's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, jelikož mi prasklo u mojí Ovce čelní sklo, tak si zítra jedu pro nové a tím bych se chtěl i zeptat těch, co si ho už samo-domo měnili, na co si dát pozor. Budu sice dělat s kamarádem, který dělá v servisu a okna mění, ale i já bych chtěl být trošku obeznámen víc, než z youtube 🙂 Navíc jsem si všiml, že při horní hraně rámu okna se dělají zatím malý puchýřky, tak bych to chtěl po sundání okna ošetřit. Tím bych se chtěl zeptat co by bylo po vybroušení jako základ nejlepší, aby to vydrželo. Díky za rady .. 😉
  2. G13 mám taky a pokud si pamatuji dobře, musí se ředit obyč vodou - né destilkou apod.
  3. Takových zázračných prostředků jako je Metabond už tu od 90tek bylo dost a jak rychle se ukázaly, tak rychle to zmizely. 5w40 ač je u AEE v mazacím plánu, nemá v motoru co dělat. Minimálně 10w40 a člověk, který jezdí ostřeji - hlavně přes léto, tak 10w50. Ten litinový blok dost peče a už i při krátký zátěži žene teplotu oleje dost vysoko. Už jen kvůli svodům, který jsou hned namáčklý před blokem motoru. Jinak jak už jsem psal, dávám Millers 10w50 Motorsport cfs nt+ a naprostá spokojenost a krásně čistý motor.
  4. Tak takovou sračku jako je Meta Bond bych do svých motorů nikdy nanalil ! Dávám Millers Oils 10W50, měním po 10 tis a to stačí. Nejsem ovce a používám selský rozum.
  5. Tak člověk, který dokáže nakupovat z Ali dokáže nakoupit i ze stránky výrobce dBilas, navíc není problém kliknout na Google Translate .. 😄 Doba pokročila. A za ušetřený 2 tis si třeba můžu koupit další věc na auto. Třeba zmiňovaný zdvihátka 🙂 Nehledě na to, že čekací doba je stejná i na českým shopu. Hodně věcí začíná být dost přestřelených .. Třeba překoupený výfuk od svodů až po konec za skoro 52 tis ?? Sorry jako ... Přitom stačí zavolat do AMY a cena je někde jinde...
  6. Rozumný moc nejsou. O 2 tis dražší než přímo od dBilas ..
  7. to čidlo tlaku na servu jsem nezkoušel, zlusím teda .. Klapku jsem právě kvůli tomu dával novou a nepomohlo (viz výše). Divný ale je, že mi klapka nastavit ani nejde.. 😕 Políčko Start mám šedě
  8. Ahoj, řeším problém u kamaráda. Má jedničku Oktu s motorem 1.6 75 KW (BFQ) (2003), a jde o to, že mu po ujetí cca 20 km při volnoběhu začnou houpat otáčky.. Cca mezi 900-1400. Ale také se stává, že další den se problém neukáže. Na VAGu bez chyb. Už jsme kvůli tomu vyměnily obě lambdy (Bosch), klapku (origo) včetně přetěsnění, nový EGR, svíčky + kabely, teplotní čidlo (origo), váha vzduchu a problém stále přetrvává ... Někdo nějakou zkušenost s tímto problémem ?
  9. Ano u 1.8T je to stroker kit, ale vědět s jakých komponentů se skládá je věc druhá. Variací/detailů je víc. Stejně tak u AEE se stejným způsobem dostaneš na obsah 1.7. Know how ti ale přesně nikdo neřekne a kord veřejně, proč taky, když to stojí hodně úsilí, času a pěněz. Loudilů ke plnej net.
  10. Jen ti říkám, co jakožto člověk, kterej zná kluky, kteří mají rúznými způsoby upravený Feldy s AEE, tak to prostě jde. Hold něco jinýho si něco někdě vyčíst a nabiflovat a něco jinýho praxe. Já naopak bych vzal 1.6 16V kvůli spolehlivosti, stačí jen zkrátit výměnu rozvodovýho řemene. Náchylný na zacházení je každej motor, když si ko*ot. Stejně tak z 1.8T uděláš jednoduše 2.0T Akorát mě udivuje proč zrovna v Oktě chceš dělat AEE, když jsou i lepší motory.. Nástrkáš X peněz a stejně tě spotřebou i výkonem udělá 2.0 MPi
  11. No co vím, tak se právě používají díly z 2.0 MPi 85 kW do AEE ... ( jsou si podobný). Jinak 1.6 16V 77kW vychází z 1.4 16V 55kW (jiný zdvih) a pokud se člověk stará vydrží, ale stejně to nejede, ale stále lepší než 1.6 8V 74/75 kW. 🙂 Nad motorem z Pola GTi jsem kdysi přemýšlel, ale obecně jich je málo snad v řádu cca 2 tis vyrobených kusů co jsem kdysi vyčetl. A proto upravený AEE má stalé větší potenciál .. Jinak se mi nezdá, že by 283 vačka jela nějak špatně od spodu, pořad je to určitý kompromis ..
  12. Tak o trošku víc by ses dostal např s 280-290 vačkou. Ale jinak pokud by si chtěl dát větší škrtící klapku, tak si stejně nepomůžeš, protože další restrikce co je je za ní jsou sací kanály/průměr sedel ventilů v hlavě a saní. V srpnu, nebo možná v červenci si dojedu na brzdu, tak jsem zvědav kolik to hodí s hlavou. Tak cca 80 kW má na brzdě 1.6 74/75 kW v sérii běžně.. Ano, do 1.6 AEE se k úpravám používají některý díly z 2.0 MPi 85 kW. Jinak 2.0 MPi 16V existuje tuším, měl ho VW v některých svých modelech s výkonem 88kW ..
  13. Ahojj, zkoušel někdo u Octavia 1 šetrně otevřít spolujezdcovi dveře, u kterých odešel zámek ? Respektive je teď v safelocku a nechytne se ani poboucháváním v okolí zámku a součastným odemykánín .. Díky
  14. Tak zas až neuvěřitelný výkon to není. Tyhle parametry čipu u AEE nabízí více výrobců. Prostě je to nakrmený víc benzínem, tak vyskočí Nm. kW defakto zůstanou díky sériový uškrcený hlavě se sériovou vačkou. Samozřejmě s ostrou vačkou bude bude kW víc a samozřejmě s Nm ve vyšších ot. Každopádně graf z brzdy by mě zajímal.
×
×
  • Vytvořit...