Dobrý den,
prosím Vás o radu, už si nevím rady! Pokud je to špatně umístěno prosím admina o kontakt, né smazat, nebo zablokovat.
Mám Octavia 2 facelift, 1,6 TDI, rv.2012 CAYC, najeto 315 000 km. Po nastartování (studený motor) začnou lehce poblikávat světla, ozve se cvakání relátek v přístrojovce, zvýší se otáčky z 800 na +/- 1100 a spustí se sahara (to i při -10°C) a odpojí se vyhřívání skel, vyhřívání sedaček. Když vypnu motor a znovu nastartuji, vrátí se otáčky na 800. Ujedu 2 km na první semafor, zastavím a zase se zvýší otáčky, spustí sahara. Tak vypnu motor a vše zase znovu.
Vše se děje i při teplém motoru, jen to není tak časté. Jen se děje to, že kolísá teplota z devadesáti až na sedmdesát, ale to je asi důsledek spuštěné sahary. Světla nepoblikávají, cvakání z přístrojovky jen občas nezávisle na zvýšených otáčkách.
Byl jsem v servise poprvé, hlásilo to chyba na baterii, vyměnili baterii a 2 dny to nedělalo.
Podruhé v servise vyměnili nějakou kabeláž, vydrželo to jeden den ok.
Potřetí v servise mi vyměnili alternátor (prý kvůli tomu poblikují světla po 300 k se nedalo divit) a termostat na padající teplotu (zase závada na baterii). Jiná tam nebyla.
Změna je, že teplota rychleji vyleze na 90, ale stejně při zastavení na 5 min zase klesá k 70. Světla ráno stále poblikávají, odpoledne táké, a cvakají tam nějaké relátka v přístrojovce, nebo ten ovladač světel. Otáčky se stále zvedají, při rozjezdu je to nepříjemné, za jízdy vadí hluk té sahary. Utraceno 25 k v Škoda servisu a výsledek žádný.
Prosím o jakoukoliv radu. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, tak napište, rád odpovím.
(co mě ještě napadá - DPF měněno před 50 k za origo, EGR před 30 k za origo, za studena i za tepla strtuje na brnk, pokud nejede sahara, spotřeba max. 5,5l, se saharou i 7l).