Přejít na obsah

eisventura

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

eisventura's Achievements

0

Popularita

  1. Páni, takže vraciam sa späť k problému, nikto mi nevie kompetentne poradiť, svoju pozornosť obrátim teda sem. ROZVODY sú nastavené asi blbo, ale ako som predtým písal nechcem to dávať zas niekomu neschopnému do rúk.V okolí som schopneho nenašiel. Podľa najnovších hodnôt je kanál 93/3 na hodnote cca - 3,02. Vie mi niekto poradiť ako to premerať sám ci je to posunuté o zub alebo kde je asi chyba. Meria sa to iba cez ozub. kolesá vačiek posuvným meradlom, podľa videí z yt? Na spodnom dekli podľa serv. manuálu má byť na štvrtej hodine zárez tak ako je na remenici kľuky zárez a na dekli neexistuje, je to ok? Ako teda ako laik rozvody skontrolovať okrem diagnostiky? S ktorej vieme že budú zjavne zle. SENZOR Klepania stále po pár km skočí ako chyba. Problém číslo 2. Sanie a klapky. To som sa nahneval a sanie dal von vymenil oba snímače, tesnenia a veci okolo, adaptácie a od výmeny namiesto chyby P2015 pribudla chyba P2004, pritom pri vybratom saní klapky jazdia normálne. Dá sa z vcds vyčítať či je chyba v kabeláži? Keďže snímače sú oba nové a originál. Prikladám dáke foto z diag., vopred dík. KLAPKY v saní, kanál 142, nešli prispôsobiť, stále píše chybu.
  2. No tak rozovody mi menil známy, už daké tsi robil, ale konretne 1,8tsi ešte nie, po pokeci s ním sa so snímačom klepania nerobilo nič. Rozvody sú od Febi, neviem čimtoje zlá alebo dobrá volba, menil sa iba jeden rozvod a to teda vačky,kluka, na ten s hriadelmi sa nesiahlo. Plus dáke tesnenia a skrutka na kluke. Bojím sa toho reklamovat to, radšej by so bol rád keby to pozrel dakto kto to robí bežne, prípadne vie popísat kde sa stala chyba. Elektrikár vylúčil, že by bol senzor klepania vadny po premeraní a hlavne podla hodnot , signal priliš velky, tvrdí že by mohlo byt niečo s rozvodami respektíve niečo s motorom ako takým. Volnobeh je nekludny cca 30s po prvom, studenom štarte. Potom je to ok, toto jedine sa zmenilo po výmene rozvodov, predtým to lietalo viac. Dnes sa mi stalo po 5 minutach jazdy, že motor chvilku netahal a v ten moment sa rozblikala kontrolka motora-vrtulnik, ale zhasla a auto potom normalne išlo.Po napojení na diag. boli dve chyby sporadicke- vynechavanie 1. a 2. valca. Može byt nečo so sviečkami/cievkami? či to je stale problem s rozvodmi? Budem rád za každý postreh. Mám jednu foto z vymeny rozvodov.
  3. Elektrikár skontroloval motorovú kabeláž, a všetko ok, už vyhodí iba chybu P0328-senzor klepania G61, signál príliš velký,a to cca po 4-5 jazdách. Kanál 93/3 stále ukazuje hodnotu cca - 2,7.
  4. A sú teda nejaké nápady?riešenia? Mám to dať skontrolovať elektrikárovi? Ďakujem vopred za reakcie😁
  5. Čiže rozobrať a poskladať nanovo, dakujem za info
  6. No asi úplne v poriadku nebudú, akurát nerozumiem prečo ta hodnota je mínus
  7. Zdravím, mám problém po výmene rozvodov na 1,8tsi cdaa, rozsvieti sa check motora a vag hlási cca po nájazde 30km tieto dve chyby. Auto sa správa normálne. Mohli odísť čidla? Za rady a postrehy vopred ďakujem.
  8. eisventura

    Sání

    Mne bohužiaľ chybu nahodí hneď po vymazani, pred dvomi týždňami to vydržalo tak max 2 dni nesvietit. Tiež som už rozmýšľal vyhodiť tie klapky. Robí/robil niekto už úpravu softu po vyhodeni klapiek? Pozeral som zatiaľ túto sadu, robí to niekto aj v cz/sk?
  9. eisventura

    Sání

    Otvorím túto tému, mám podobný problém, sanie som komplet menil (sanie, ovládanie podtlaku klapiek, snímač, tesnenia všetky) v 11/2019, problém bol P 2015(1,8tsi cdaa r. 20212) teraz pred dvoma týždňami nanovo začala svietiť kontrolka motora, auto jazdí normálne, po vymazani chyba naskočí ihneď po štarte, sa sa skontrolovať samotný snímač cez vcds? Podtlakové ovládanie nad 3000ot/min normálne otvára. Stalo sa niekomu že by odišiel iba snímač? Menené aj pcv, skontrolovane všetky hadičky.
×
×
  • Vytvořit...