Přejít na obsah

Adam_C

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Adam_C's Achievements

0

Popularita

  1. Vyřešeno, budu měnit startér.
  2. Chybu mi již vymazal kolega poprvé, ale kontrolka motoru stále svítí. Napodruhé už diagnostika nic neslásí ale motor nenastartuje. Až po lehkém pootočení motoru přes rychlost lze normálně nastartovat... Vypadá to, jako by čidlu vadila určitá poloha, ve které se motor zastaví. Naposledy (včera), když se mi to opět stalo, tak jsem si uvědomil, že jsem chcípnul motor, než mu otáčky stihly dojít do volnoběhu. Servis zde jmenovat nebudu. Chci po nich nárokovat reklamaci, tak se snad na odladění tohoto neduhu v rozumné míře podílejí.
  3. Zdravím, cca před měsícem mě "vypekla" O1 (1,9TDI PD 74kW r.v. 09), kdy mi při ~15min pauze mezi cestami vůbec nechtěla nastartovat ani natočit (zůstala pouze svítit kontrolka motoru). Kolega z práce mi pomohl diagnostikovat závadu, jež zněla: chybná poloha vačkového hlídele. Tudíž jsem si myslel, že jdu na jisto a auto nechal servisovat. Po vyzvednutí ze servisu jsem zjistil, že se na mě pořád, až do nastartování, "směje" kontrolka motoru. Servis řekl, že je to prý normální, ale mě se to nezdá, protože předtím errorem určitě během žhavení kontrolka motoru také zhasínala. Tak jak to vlastně je? Má svítit do startování nebo ne? Nicméně po servisu se problém s nenastartováním opět opakoval po necelém měsíci. Diagnostika tentokrát nic neukázala (i přes svítící kontrolku motoru), ale po lehkém roztlačení auta a následném vyšlápnutí spojky je pak problém odstraněn. Auto opět startuje... Nemůže to být způsobeno špatnou instalací nového senzoru otáček vač. hřídele pořp. vadným novým dílem, nebo něčím jiným??? Baterie je orig., průběžně kontrolovaná a v zimě dobíjená, takže snad ve výborném stavu. Omlouvám se, pokud je tento typ závady a motoru již probíral. Já toto vlákno v historii nenašel. Díky za rady
×
×
  • Vytvořit...