Také vlastním O1 s AEE, koncem roku 2010 měla namále, protože mě naboural 19letý Fitipaldi, blbeček který měl 2 nehody během týdne. Bylo to na totálku, musela na stolici k výbornému klempířii a celý levý předek včetně nápravy se dával nový. Skvěle opraveno, jezdí opět výborně a tak sem napíšu nějaké postřehy. Ohledně spotřeby mám vyzkoušené, že AEE v pohodě jezdí mezi 6-7,8l/100km. Pokud měla tendenci žrát a spotřeba se nedala sundat pod 8l, typicky kolem 9l více, byla vadná kyslíková sonda (lambda sonda). Teď jsem to naposledy řešil po výměně předního dílu výfuku před týdnem, kdy bylo nutné sondu před vyjmutím z původního dílu ohřát aby šla povolit. Po výměně dílu a namontování původní sondy motor běžel normálně, akcelerace v pohodě, vše jakoby v pořádku, ale byla vysoká spotřeba. Pozná se to tak, že když zastavím s ohřátým motorem například na semaforu, tak správně by mělo podle mého AEE ukazovat PC okamžitou spotřebu mezi cca 0 a 2,5l. Pokud se spotřeba drží trvale někde nad 8l, je pravděpodobně vadná kyslíková sonda. Již jsem to jednou řešil a projevovalo se to úplně stejně, také jsem tehdy měnil přední díl výfuku a sonda se při ohřátí před povolením zřejmě poškodila. Bez ohřátí mi bohužel nešla povolit, takže ji tam příště nechám a koupím rovnou novou. Podle mého AEE by se měla i při jízdě městem spotřeba držet okolo 8l, né více. Včera jsem to projížděl s vadnou sondou 9,1l a dnes s novou 7,6l. Takže když tady čtu, že někdo jezdí za 10l, zkusil bych se podívat na sondu. Originál díl kupuji u CC-autodíly, beru BOSCH tuším s indexem AM na konci, je to původní takzvaná "stará" co se tam dává od začátku. Lze použít i tu s P na konci, ale její hlava je menší a má zbytečně dlouhý kabel, nevím jak by tam fungovala, primárně je určená pro 1,6/74kW. Uvítám vaše postřehy.