Přejít na obsah

milan II

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    65
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

872 zobrazení profilu

milan II's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj chlape! Já si na tebe taky kolikrát vzpomněl. Jen tem život tak rychle utíká a ta každodenní honička tomu už vůbec nijak nepomůže. No ale věc se má tak. Já svojí tehdy červenou Octavia 1 vyměnil za dvojkový RS v té žluté, jak jsi viděl ten zadek z fotky. Jako druhý vozidlo na každodenní lítání jsem 13 let měl už vychytaný super Citroen Berlingo 2.0Hdi. Bylo na něm všechno udělaný, zadní náprava, přední náprava, spojka, hlava, turbo, větší brzdy, vytlumená střecha a kapota. Čerstvě po výměně oleje, filtrů, s novými plech. koly a v dubnu novými pneu. No prostě všechno, na co si vzpomeneš. U tohoto auta už stačilo jen utřít přední sklo a dotankovat naftu. Jednoho zářijového odpoledne jsem ho půjčil synovy. Za dvě hodiny mi ho přivezl na odtahovce, jako oválenou mrtvolu!!! Prostě totálka. Disky pokřivený, nový drahý 16" poklice v hajzlu, pomačkaný ze všech stran i střecha, skla ven a podobně. No ale co já teď bez auta? Nu což, hlavně že je kluk v pořádku a na auto nasrat. Koupím jiný a ze dvou zas postavím jedno pořádný. To jsem se teda fakt přepočítal. Všechny tyto auta jsou po těch letech už vyrajtovaný a schnilý, tak že to se nepovedlo. Tak že jiný auto, ale jaký? Octavia 1 už asi ne... tak že teda aspoň Rapida. Sehnal jsem solidního v modré, jako bývá ORS2, najeto jen 83, . Ale to víš, stejně to dovezeš domů a je na tom práce. Kotouče orezlé, silentbloky na ramenech v hajzlu, zadní teláky v hajzlu, tak že všechny na výměnu. Hned jsem musel koupit nový širší alu a k nim zimní pneu. Na netu se objevili origo fungl nový kola 7x16 Dione za 7500, tak že okamžitě domů s nimi... K nim i na léto chybí pneu 195/50 R16. Ty jsou ale drahý jako kur**!! Dražší, něž 225/40 R18 na ORS2!!! To znamená, že v tom už zase řádně lítám. Za 10 litrů už mám doma díly na nápravy. Chybí mi oboje kotouče a zadní desky. Brzdiče dát do laku, protože když vidím tu rez za alu koly, praskl bych vzteky! Předky už mám v laku hotový. Zadní náprava + př. ramena, to se vše musí jít dolů a zas přelakovat. To je jasný, víš, jak to bývá ve svarech orezlé. Zítra mi přijdou nový přední světla. Protože v pravé lampě je pokurvený to naklápění paraboly a nejde seřídit a sítí vysoko. Koupil jsem tedy obě lampy. Jak by to vypadalo, kdyby byla jedna krásně průhledná a ta druhá malinko pokropená od kamínků? V únoru s tím jedu na STK, pokud by jedna lampa nešla seřídit, vyhodil by mě. I na jízdu je do špatný. U Rapida se mění lampy blbě, sundat př. kola, dát dolů plastový nadkolí, povolit nárazník a teprve pak odmontovat lampy.

    Jo a koukám se na fotky brzd, které jsem Ti tehdy dával na auto. Představ si, že to muselo být tak cca buben - květen/2007. Hmm, to je už hodně let.

    Už jsem na tebe nenašel ani mejla, ani telefon. Můj tel. je stále 776702065.

    Mail je: skywolker2005@volny.cz

    Tak že aspoň touto cestou Tě moc zdraví starý přítel Milan z Olomouce.

  2. milan II

    Silentbloky ramen

    Stejně je to divný, že někomu zavazela nádrž a nešel vytáhnout šroub č. 19 s držáku. Kdysi jsem přehazoval ze své bývalé Octavia 1 1.8 20V 92kw kotoučovou nápravu na druhou Octavia 1 na místo bubnovky. Dával jsem si nápravu z ORS , která měla brzdy 256 mm. U obou aut jsem povolil právě jen ty dlouhý šrouby a bez problému je vyndal. Přehodil nápravy mezi sebou. Držáky jsem nechával na karoserii!
  3. milan II

    Silentbloky ramen

    Co myslíš, že jak to budu dělat já. Taky si celou nápravu sundám. Proto že jí budu lakovat + nový štíty brzd, ložiska a lakování brzdičů. Praskl bych vzteky, nasadit jí nazpět rezavou. Servisáci jsou líní jako vši. Ten šroub č. 9 se vymění tak jako tak a hotovo. Jaký pak svařování?
  4. milan II

    Silentbloky ramen

    Konny, moc díky. Přesně toto jsem potřeboval číst!
  5. milan II

    Silentbloky ramen

    Koukal jsem na ten odkaz. Přijde mi to, že ten maník rval do nápravy 69 mm silentblok 72. Aspoň tak mi to přijde. Asi jediná cesta bude, že si objednám jednu sadu origo a jednu z FRS. Pokud to půjde, tak ty origo vrátím.
  6. Ahoj.

    Mám na Tebe dotaz ohledně silentbloků zadní nápravy Octavia 1. V jednom příspěvků z roku 2017 jsi psal, že jsi dával silbl. z Fabia RS a dodal jsi, že má průměr 72 mm. Což mě mate. Vždy, když dám hledat číslo dílu 6Q0501541E, tak je v popisku průměr 71. Koupil jsem totiž Rapida, který má zadní nápravu jako Octavia 1. Auto plave, jako když hada mlátí... 6 palcový kola jsem hned vyhodil a dal teda jen 6,5 na zimu. A hned je to lepší. Na léto mám alu 7x16, tak že to zas bude o kus jinde. Přední ramena, tam je to jasný. Mám už koupený tlumiče, horní uložení, kuláče atd. Jen mě trápí ten zadek. Za Powerflexy 2100,- nedám. Ideál je ten z FRS, nebo ten zelený z Cupry. Když jsem v roce 2005 stavěl dvojí Octavii 1 1.8 20V 92 kw, tohle mě fakt nenapadlo měřit. Je ten silentbolk opravdu stejný a popisky mají špatně??? Ležel jsem pod autem a zkoušel jsem to nějak poměřit. Ale když je náprava osazená v držácích, nejde se tam posuvkou dostat.

    Díky, Milan z Olomouce.

    1. pavel71

      pavel71

      Asi bych byl v klidu co pamatuju tak v nápravě byl prúměr 69 a silent byl značly meyle HD a měl prúměr 72 

      Dost mi to vyděsilo a říkal sem si jak to tam dostanu 

      Nakonec sem nabrousil pořádbej náběh a šel tam 

      Jen si hlídat aby šel furt rovně jak pude nakřivo zničíš ho 

      Ma to plastovej obal tak se to stou gumou uvnitř podá a de nalisovat 

      Takže pokud máš silent s prúměrem 71mm asi bych se nebál držet tam bude 

    2. milan II

      milan II

      Moc díky za vysvětlení. Moc mi toto pomohlo. Proto že koukám, že je to celý úplně jinak, než se zdálo. Díra v nápravnici 69, to je důležitá informace! Tak že nakonec je lepší tam dát silbl z Fábie 71 mm, půjde tam líp a je pevnější, než origo. A i tak 2 mm je dost velký přesah, aby v nápravě řádně držel. Akorát že se do toho pustím až na jaře, teď už je to na houby v té zimě válet se pod autem. A navíc byl by problém lakovat nápravnici. Celou jí dám dolů, očistím a nalakuju + nový tlumiče, štíty brzd, kotouče s deskama.

      PS. až teď po 4 dnech jsem si všiml tvé odpovědi...

      Moc děkuju a měj se fajn. Milan.

  7. milan II

    Silentbloky ramen

    Zdravím pánové. Koupil jsem Rapida, který má zadní nápravu z Octavia 1. Jde mi o silentbloky zad. nápravy. Chtěl bych tam dát silbl. z FRS1 6Q0 501 541 E, na místo těch žvýkaček, které tam teď jsou. Vy, kteří jste už zadek předělávali. Napadlo někoho změřit silentblok a hlavně to oko nápravy, do kterého silbl. přijde nalisovat? Jde mi o to, že origo 6R0 501 541 A má podle popisku průměr 72 mm. Fábiácký má 71 mm. Spoustu lidí píše, že to pasuje... Ono totiž, když je náprava na autě osazená v držácích, nejde se tam posuvkou dostat!
  8. dobry den

    pasuju tieto zadne brzdy na o3 ? 310mm

    stano

  9. Ano, originální litinový kotouč 340 je o 1.2 kg lehčí, než 345. To je pravda. Na druhou stranu záleží kdo co chce. Já si k těm to brzdám nechám vyrobit dvou dílné kotouče u JP výfuky. Cena za Clubsporty je zhruba 12 000,- a váha 10,8 kg. Za o malinko vyšší cenu budu mít kotouč 345 mm o váze 7,5 kg z nerezavějící oceli. Ještě dodám, že origo kotouč ORS II 312 mm váží okolo 8,3 kg. Tak že dvoudíl 345 mm a 7,5 kg tvaru, jakého si poručíš, bude super.
  10. Důkaz. Oboje brzdy jsou osazeny deskama. A už vůbec mi netvrď, že brzda 340 mm má větší desku! Nemá, obložení desky mají obě naprosto stejnou plochu. Navíc tato brzda má 60 mm pístek, a TRW 340 mm má jen 59 mm. Tak že mi sem nepiš bláboly. Tohle je inzerát a ne poradna.
  11. Aha? A na tom jsi byl kde. ORS 3 je pravě o 0,5 kg těžší!
  12. Nabízím k prodeji nově zrepasované přední brzdy 345 mm. Průměr pístku je 60mm. TOP materiál! Zabroušené nedokonalosti oldlitků, poctivě nalakováno odsínem RAL 3020. Reálné fotografie. Nové těsnění, prachovky, vodící pouzdra, trubky, odvzd. šrouby. Extra na zakázku vyrobené kryty s pružinami. Takové nikde jinde neseženete! Brzdy pasuji na: Golf V R32, Audi S3, Seat Cupra, Superb II 3,6 V6, Octavia II a podobně. Pokud by snad někdo takové brzdy chtěl, ale v jiné barvě, není problém se na odstínu domluvit... to samo se týká i loga na krytu. Vzhledem k citlivosti dílů a náročnosti takového balení, preferuji osobní odběrCena: 10 000,-
  13. Prodáno. Prosím admina o smazání.
×
×
  • Vytvořit...