Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Nevím, jak dlouho to maj na stránkách, kromě svých ET tam maj shrnuto alternativně info i pro pro písty od skutečných KS, protože sami maj v názvu "KS" jen díky historickým začátkům prodeje dílů od KS atd. ...

https://www.ksmotorshop.com/content/detail/cs/65

 

a pro ty z vás z Ústecka, tady možná i ty písty vyrábí B)

https://cz.rheinmetall-automotive.com/cs/

 

Odkaz ke komentáři

Info od Rusa, nyní má asi radši Instagram :lool:

 

pěkně vylágrovanej variátor sací vačky nejen na videu

https://www.instagram.com/p/BcSAVX4F_eH/?taken-by=suslikrus_tigerbox

https://www.instagram.com/p/BcSaz0bFKMN/?taken-by=suslikrus_tigerbox

 

a ten, i když je v pořádku, způsobuje díky "vnitřnímu EGR" a případně jízdě na "krouťák" tohle neštěstí u přímovstřiku

https://www.instagram.com/p/BZyrcCsl56F/?taken-by=suslikrus_tigerbox

Odkaz ke komentáři

mal by som dalsi dotaz bolo by potrebne prerobit motor cdaa na vlozky cital som to niekde ye je to mozne jedna sa o to ze by som chcel tento motor obsadit vyssim vykonom a trebalo by tam aj ine piesty je mozne ho prevloskovat, prevrtat na 2.0 alebo rdsej pouzit ako zaklad rovno 2.0 tsi motor by mal byt osadeny v skoda octavia 2 4x4

Odkaz ke komentáři

Tak řetěz i napínák nový, prý to byla za minutu dvanáct :D starý oproti původnímu skoro o centimetr vytahaný, napínák už nenapínal a řetěz téměř volný, už vybrušoval v krytu drážku B) navíc zjištěna prasklá vodící lišta na olej.čerpadle (taky otázka času kdy by upadla a nadělala neplechu) <_<.... nooo 12 hodin práce, 4000kc v pr**** ale pořád lepší jak potkanej motor :D :D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zdravím, o že mi vyskakuje neustále chyba o příliš chudé směsi zatím neřeším, ale posledních pár dní mi přijde jako bych při stání a běžícím motoru cítil přepálený olej v kabině. Nemáte s tím někdo zkušenosti na co kouknout kde by mohl být nějaká závada? Dík za info. A na diag teď nemám ke komu.

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

ahoj, asi 4x za 3 měsíce se mi stalo že auto cuknulo když jsem měl zařazenou rychlost a pustil plyn (intenzita cuknutí podle zařazené rychlosti), projevovalo se to ihned po nastartování a přestalo to až s dalším nastartováním, diagnostika nic (resp. je tam chyba na alternátoru, nízké napětí - už asi nejsou fit uhlíky a přepínač stěračů - ty cuknou pokaždé po vypnutí motoru), posledně jsem si všiml že zároveň nefungoval tempomat a pocitově to nemělo úplně tu akceleraci co to normálně má. Vypnu motor, počkám 10s, natočím a cajk... nějaký tip? update jednotky? (popř kde přečtu verzi co mám a jestli je nějaké novější)

 

 

celý problém byl v baterii, která byla ještě původní

 

to jsem takhle jednou nastartoval a auto se celé začalo plašit, nefungoval posilovač, blikala ruční brzda, nejelo topení atd... tak jsem to zhasl a znovu už nenastartoval, v tu chvíli mi to došlo. Podle mě, pokud jednotka zjistí že nemá správné napětí, tak odstaví nějaké systémy aby to auto aspoň nastartovalo (to je moje úvaha).

 

Nakopl jsem to přes startovací kabely, doma dobil baterku a pak pár dní sledoval jestli se baterie správně dobíjí, někdy po nastartování spadlo napětí až k 11,5V a dokud jsem to trochu nevytočil tak se to nevzpamatovalo.

 

S novou baterií to po nastartování dobíjí hned 14,5V. Je tato hodnota ok? Po cca 10min jízdy je napětí 14,3V.

Odkaz ke komentáři

Zdravím :-) mám octavia 1,8 tsi 118kw r.v 2009 a před časem kolem 80km/hod mi začal cukat motor a začala problikávat kontrolka systém výfuk.plynů. Po napojení na diagnostiku to ukazovalo chybu v 1. a 3.válci. Mechanik vyměnil svíčky i cívky a v chvíli byl pokoj. Dnes opět začala problikávat ta kontrolka a motor se kolem těch 80km/hod cuká. Co může být tedy za problém. Ještě dodám,že drobet netěsní turbo. Dík, moc :-)

Odkaz ke komentáři

Ahoj. Dnes jsem po cca tydnu nastartoval a vyjel a kdyz se ohral motor tak vse ok zaclo topit a najednou prestalo a teplota sla nahoru tak sem jel zpet a u baraku mi blikla kontrolka ze mam skontrolovat kapalinu. Podival sem se a bylo postrikany okolo nadobky... Pootevrel jsem vicko a kapalina zacala stoupat tak sem to zas zavrel. V tydnu fam do servisu. Ale nemate nekdo tip co se stalo? Diky.

Odkaz ke komentáři

Ahoj , toto se stalo známýmu na Superbu(byl to teda diesel). Přesně jak popisuješ, Byla to prasklá hlava a ta natlakovala vodní systém. Taky mu to netopilo a z nádržky zmizela voda. Po otevření nádobky nastoupala. Ale nechci strašit, může to tlakovat od jiné části asi.

 

Odkaz ke komentáři

Diky moc za informace vsem... pumpa je puvodni jeste. Pokud je mi znamo...kazdopadne jiz v minulosti jsem semtam zazil hlasku na pc ze mam malo chladici kapaliny ale po doliti na risku cca 2 deci uz pak ok a neubyvala. Garny rikal ze asi casem odejde pumpa jelikoz rosila... Tak treba to to bude opravdu jen ta pumpa...Chova se to jakoby pumpa vubec nehnala vodu... Ujel jsem asi 200m s rucickou na teplotte skoro v cervenym a akorat u baraku vybehla hlaska o kontrole kapaliny. Tak snad se nic nemohlo stat...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...