Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Ajaj, tohle nevypadá dobře, v motoru se tedy vůbec neorientuješ, mám obavu, že Ti budou moci nakukat vše, co si budou přát :huh: p2p velmi správně poznamenal, že vrchní část olejové vany nesundáš bez oddělení motoru od převodovky, to jistě neudělali, takže ojnice nemohl nikdo posoudit a ani se k nim tedy vyjádřit. Tak se znovu divím, že si dovolili o ojnicích jakoukoliv zmínku ... No a Tvé zkušenosti s motorkama ... Tady po sundání hlavy vidíš v bloku motoru jen vršek pístů a stěny válců, kde je píst v pozici níž než v horní úvrati. Neříkali tedy "sedřené stěny válce" místo "ojnice"???

S ohledem na to, že to najelo 30 000km se spotřebou oleje 1l/1000km a víc, se ve spalovacím prostoru mohlo stát a taky se stalo cokoliv, myslím, že fotky co jsem linkoval jsou ještě asi nic s tím, co na Tebe bude dnes čekat. Ano, na první fotce jsou to ventily, výfukové, je tam hezky vidět, jak se protaví talířek díky hoření oleje a netěsnýmu sedlu ventilu v hlavě, který to většinou přežije a stačí ho zabrousit, ale u Tebe mám obavu, že to sedlo bude taky KO ...

No evidentně Tě chtěj vidět osobně, aby to s Tebou nešvihlo, když by Ti cenu řekli jen po telefonu ... Počítám, že to zhodnotí "na nový motor, protože oprava se nevyplatí a nikdo to nedělá, navíc ten zmizelý talířek ventilu vzal sebou jistě i turbo" ...

Pak poreferuj, až budeš mít po návštěvě servisu.

Odkaz ke komentáři

Hmm, tak jste zase měli všichni pravdu... klobouk dolů pánové a těší mě, že jsem konečně narazil na někoho, kdo má tzv. "šajn" :palec: 

Smířil jsem se s tím, co jste mi dosud řekli, takže ve vás spoléhám i v dalších radách...

Sorry za kvalitu fotek, ale nejen, že mě zklamalo auto, dnes to nevyšlo ani s foťákem... o svém zdraví a návštěvě u lékaře nemluvě. (zdraví je naštěstí ještě pár dní OK, než to přijde :) )

 

IMG_20180328_135825.jpg

IMG_20180328_135814.jpg

IMG_20180328_135621.jpg

IMG_20180328_135614.jpg

Odkaz ke komentáři

ty původně odřené ojnice, je nakonec vačka... pán se přeřekl... odřená je ve smyslu, že jsou na dotek citelné drobné rýhy ve styčných plochách vačky a uložení v hlavě (snad pochopíte co tím myslím a já se snad vyjadřuji správně), totéž je dotykem cítit v místě uložení (pouzdra) na hlavě. Mechanik tvrdil, že hlava bude nejspíš poškozená. S kolegou pak přemýšleli, jestli se dělá u tohoto motoru repas hlavy... ohledně vačky = lepší výměna za novou

Svíčky, ventily, saze... no comment

blok motoru je stále v autě (i s písty a ojnicemi, kdyby si ze mě chtěl někdo utahovat... rád si rozšířím obzory :) ), čekali až se vyjádřím co s tím, takže do zítřka by to mělo být venku a měli by dát konečně bližší info ohledně opravy, ... dle dnešního rozhovoru jsem v tom už teď min za 80k

strašili ještě s poškozeným blokem ... tady už jsem byl asi za 120k

U tohoto motoru nejdou měnit jen kroužky, že ne? Když výměna, tak celé písty s novými ojnicemi.... Nejdřív na mě zkoušeli, že by vyměnili pístní kroužky... tak jsem je upozornil na tenhle fakt.

Mechanika jsem zaskočil dotazem ventilu v turbu :D a potvrdil, že je to možné... spíš byla vtipná ta jeho reakce. Jak jen to můžu vědět :) takže díky.

 

Prý bude nejlepší, když se mrknu na netu po nějakém motoru a ten buď namontovat a auto prodat, nebo ho taktéž nechat opravit což bude levnější prý levnější. To se mi ale nezdá... 

Odkaz ke komentáři

Jak tak koukám, v autorizáku dnes pracuje hodně lidí, co si velmi rádi vymýšlejí ... Co ten ventil, co zmizel někde v útrobách motoru, který to má být??? A jako mechanik nebo technik si plést ojnici s vačkou ... A největší lahůdka je navrhovat měnit pístní kroužky na těhle profláklých motorech ... Je to ostuda celýho koncernu, že si z lidí dělaj stále dobrý den ...

Já vidím talířky ventilů všechny, ale z tý fotky nelze poznat, jestli je tam opravdu někde problém ... No každopádne v turbu tedy být nemůže, další věc, co mechanik dělá jen blbce ... Pokud tedy celou dobu nemyslel zpětný ventil z ložiskové stěny, který je v olejovém okruhu, ano, ten by mohl skončit v motoru a pak to vede k poškození uložení vaček v hlavě, s tím ale prosím neplést ventily ve spalováku, jejichž poškození vede ke ztrátě komprese daného válce.

IMG_20180328_135825.jpg.990b13a64276c244f03c0a932dfd8d63.thumb.jpg.9010955061974f7473358a6e8735aa7f.jpg

Svíčky, ta pravá černá je KO, ale byly tu i výrazně horší, tady zatím nebyly utavený ani venkovní elektrody, takže s tím tavením to nebude tak horký. Ale, to prase mechanik, který je před 10tkm měnil a neupozornil na tehdy jistě zřejmý problém viditelný na původních by zasloužil seřezat ... Na mě dělá ta pravá dojem, že je "zkratovaná" karbonem, taky je nejvíc od oleje, takže je možný, že to jen přestalo pálit a proto to šlo na 3 válce, a ta ztráta komprese byl jen kec od "techniků", ale to už je jen moje konspirace, když více info k ventilům nebo pístům není ...

Za mě, oprava v autorizáku nerentabilní, navíc toto jsou evidentně šmoliči. Ono na šmoliče narazíš i mimo autorizák, ale za stejnou nebo snad o trochu lepší práci nezaplatíš majlant, jak u těch pohádkářů. Nevíme nic o hlavě ani pístech, jak velký má hlava problém na uložení vaček atd.

Já bych je ale motor více rozebírat nenechal, když se k tomu stavěj takto, hledal bych jiný servis, co se k tomu postaví trochu proaktivněji a nenechaj zákazníka hledat druhý motor! Ono se dnes nemusí měnit i ojnice, je řešení jen nových pístů, který se tady musí dát, neexistuje řešení jen kroužků na ty zmetky, co tam máš nyní. No a hlava, to je kapitola sama pro sebe.

Nech si nacenit opravu hlavy, k tomu rozebrali vše, co potřebují takže musí dát konečnou cenu, a co se týká pístů, tak se ptej na řešení na současné ojnice s 21mm čepy a trvej na jejich zachování. Oni totiž maj řešení, kde je nutné měnit včetně ojnic, který maj stejně jako písty už 23mm čepy ... To vše za předpokladu, že blok to neodnesl a bude OK, podle těchle fotek si myslím tady je velká šance :cool:

Odkaz ke komentáři

Ono jde o to, s kým jsem po tom telefonu ve skutečnosti mluvil... připadá mi to dost jako "tichá pošta"

Ano, mechanik dnes říkal, že na druhém (ne na třetím) válci je poškozený ventil viz foto. Ten je opravdu "upálený" a na ostatních byla spíš jen řádná vrstva usazenin. Dále prý provede kontrolu bloku atd.. Pohled do válců 2 a 3 (mým skleněným okem) - jeden lesklý a relativně čistý, druhý dost černý. 1 a 4 v horní úvrati.  Na pístech značná vrstva bordelu. Ještě doporučil výměnu rozvodů, kde je napínák na 5tce (?). Tlaky ve válcích byly taky ve finále všude nízké (nižší). 

 

Když se teda rozhodnu, že motor zainvestuju ...

Mohu počítat s tím, že bude pak vrnět rozhodně lépe než s tímto paskvilem? Nebo mám počítat s tím, že se brzy stane totéž, nebo se brzy ke všemu rozpadne převodovka atd... teď neřeším cenu této opravy.

Pokud auto opravit, tak jedině tak, ať slouží dál, bez opakovaných oprav... 

 

Odkaz ke komentáři

No já jsem v autorizáku nechal motor dělat, hodně jsem se rozhodoval, zda to má smysl, přece jen nejde o opravu za pár tisíc. No, nechal jsem tam skoro 100 tisíc, GO hlavy, nové písty a ojnice, kroužky, rozvody, při tom jsem nechal dělat spojku atd. Fotky bych našel pokud bude zájem, motoru v rozebraném stavu. Váhovou zkoušku jsem ani nedělal, vzhledem k tomu, že to žralo oleje snad víc jak benzínu bylo jasné, no od opravy najeto asi přes 30 tisíc, vše ok, příjde mi, když to kontroluju občas, že to nežere vúbec nic. Ale tak asi dost záleží od servisu/mechanika.

Upraveno uživatelem MartinV
Odkaz ke komentáři

Ahoj jak to tak procitam mam husi kuzi...  Tohle by se dit nemelo...   ale deje. Doufam ze me se to vyhne. Zatim spotreba oleje u meho BZB  0 na risce stale stejne od rozvodu u Garnyho.  Ale tento ptoblem s krouzky meli jen CDAA snad...  co jsem dostal info. Ale kdyz jsem auto vybiral tak sem tohle nevedel a nahidou mam BZB a ne CDAA...  Pevne verim ze daj tomu klukovi to auto do kupy za solidni peniz. Ale 100 tis je fakt uz mazec!

Odkaz ke komentáři
před 16 hodinami, snipy napsal:

Když se teda rozhodnu, že motor zainvestuju ...

Mohu počítat s tím, že bude pak vrnět rozhodně lépe než s tímto paskvilem? Nebo mám počítat s tím, že se brzy stane totéž, nebo se brzy ke všemu rozpadne převodovka atd... teď neřeším cenu této opravy.

Pokud auto opravit, tak jedině tak, ať slouží dál, bez opakovaných oprav...

Víš, z toho cos tu zatím napsal to na mě dělá dojem, že ten servis ze sebe dělá záměrně blbce, jestli je to jejich cesta jak zvedat cenu opravy, kdo ví ... Tyhle motory z jasně určených ročníků jsou dnes tak profláklý, že natrefit dnes na autorizák v rámci koncernu VAG, kde mi budou navrhovat opravu systémem výměny pístních kroužků a přemýšlet, jestli je hlava poškozená když jsou vydřená uložení vačkových hřídelí, je podle mě opravdu dost nepravděpodobný. Takže kvalifikovaný odhad ceny opravy musí dát po sundání hlavy z fleku a ne si vymýšlet nesmysly. Řešení jsou známá, TPI dokumentů maj spousty a aktuální katalog taky. Jak už jsem ale psal, jejich současné řešení vždy počítá s výměnou ojnic ...

Ptáš se tu na garanci, že to po velké investici do opravy bude lépe vrnět. Tady Ti to nikdo neřekne, vždy se ptej tam, kde utratíš své peníze, jaké Ti dají záruky a jejich dobu trvání na provedenou opravu a dodaný materiál. To přání, ať auto slouží dál bez opakovaných oprav, pokud to vztáhneme jen k tomu motoru, je to opět věc záruk, které za své peníze koupíš. Jinak auta se nevyrábí proto, aby se nerozbíjela, opravám se můžeš vyhnout částečně díky prevencím, ale nic netrvá věčně ...

Převodovka, to máš 7st. DSG že se ptáš? No to asi nyní problém není, je třeba rozhodnout, jak, kde a za kolik necháš opravit motor, čím víc to bude rozebrané, tím míň možností na výběr máš. Ano, je to 2010, cena auta je nějaká, takže ono je rozdíl do opravy motoru nasypat 50-60 nebo 80-120 ...

 

Jen pro info, taková simulace cen jen kolem pístů

Současný řešení na DL pístech a nových ojnicích podle poslední aktualizace ETKA

píst 06H 107 065 DL  4ks a ojnice 06J 198 401 H sada za bratru 45 976Kč (5 931*4 + 22 252)

Nebo, podle jednoho TPI 2047767 u VW nebo AUDI, ne Škoda, existuje sada pístů a ojnic

06H 198 399 za lepších 29 305Kč

Technische Produktinformation 2047767_2 pisty+ojnice sada.pdf

No ale nejlepší řešení je asi zůstat u původního rozměru pístního čepu a přesně podle prvních VW TPI 2025422 nasadit jen

písty 06H 107 065 BK za 23 724Kč (5 931*4) za koncernový díly a nebo výrazně lepších cca 10-12tis. Kč za sadu pístů 40 251 600  od KolbenSchmidt, který ty samé písty vyrábí pro VAG a to včetně posledních DL :cool:

 

Odkaz ke komentáři

začíná se to moc komplikovat...

potřebuju jezdit, oni repasovat nechtějí (kde mám já záruku?), a ve finále nemám čas ani chuť auto někam stěhovat a řešit repas. popř. jezdit s pocitem, co se podělá příště... a takhle to neprodám, 

Pokud koupím komplet nový motor, bude jejich přístup o něčem jiném (snad)... já budu mít záruku, dobrý pocit, že je to nové a prázdný konto...

Z toho plyne poučení: Příští auto bude funglovka, ta je aspoň v záruce. 

Odkaz ke komentáři

Tak tyto fotky jsou o něčem jiném :palec: Ale na to, že to jezdilo 30tkm s takovou olejovou spotřebou, to podle mě nevypadá tak hrozivě, já tedy čekal něco jinýho ... Výfukový ventil na 2jce je jasný, ale ony budou načatý i ostatní výfuky, to by se ukázalo po vyndání těch ventilů.

Ta vačková výfuková hřídel a víko hlavy s uloženíma, to ukazuje, že to nemělo problém s tlakem oleje, a opravdu ses snažil ho pravidelně dolívat, že ho nebylo málo. Podle mě toto nevypadá, že by byly znovu nepoužitelný, ale je to jen podle fotek ...

To že servis nechce opravovat, to je smutný, asi moc práce, ono je vždy jednodušší rozebrat než složit a pak na to dát ještě záruku ... Takže to pravděpodobně skončí náhradním motorem, ať už novým, nebo továrním repasem, nějakou jetinkou asi už ne, že?

Jen pro info, podle ETKA je nový motor aktuálně pod číslem 06J100038H, cca 7700€, tovární repas pak 06J100038HX za cca 4900€. No ale na netu se objevují i jiné ceny :cool:

Tady si někdo na Slovensku postavil na tom bysnys

https://auto.bazos.sk/inzerat/84215655/MOTOR-CDA-18-TFSI--CDAA-18-TFSI.php

https://auto.bazar.sk/26248357-motor-cdaa-1-8-tfsi-modifikovany/

Odkaz ke komentáři

Na fotky jsem si vzal lepší aparát ? 

Včera, jak jsem byl ještě v servisu, tak jsem mluvil s člověkem co objednává díly, tak říkal že nový modifikovaný motor mají za 135k a do 150k se mám vejít se vším všudy i s tím, co udělali do teď. Stačí ho objednat, namontovat a můžu začít jezdit. A co nějaké seřízení?

Jasně, je to balík peněz, ale ojetinu do toho rozhodně nechci a chci mít auto, které mi poslouží na dlouho. O údržbu se nebojím a počítám i s tím, že se do budoucna unaví i jiné součástky. Ale budu mít přehled o stavu auta. No jo, moje "Drahá" (do teď neměla jméno ?) bude muset vydržet co nejdéle. 

Odkaz ke komentáři

No, rozpočet máš pěkný ... Jen na vysvětlenou, to že o tom v servisu mluví jako o novém modifikovaném motoru, počítej s tím, že to bude VW tovární repas, tzv. Xkový díl, po německým "Austauschmotor", tedy ten 06J100038HX, samozřejmě s koncernovou zárukou.

To, že se někteří "podnikatelé" na tom svezou, motory opraví a pak nabízejí jako výměnný motor od VW je něco jinýho ...

Otázka je, jaké písty a kroužky tam perou nyní, jak VW, tak ti kolem něj ... A to bude problém, to nikdo neřekne, takže bych si nechal endoskopem zkontrolovat značení na pístech.

Tohle je taky jeden filuta v Německu ...

https://www.ebay.de/itm/Olverbrauch-Motorschaden-Motor-engine-1-8-TFSI-TSI-CDA-BZB-BYT-Austauschmotor/252869324691

Wagner.thumb.jpg.0fcadb8272771c9495489aa51d7ed832.jpg

 

Stejně jako ten slovenský specialista RS-EUROPE servis ze Žiliny odkazovaný v příspěvku výše, kterej buď bere nebo opravuje pro bk-motorentechnik.de ... Ti co znaj jen zamáčknou slzu ...

BK1.thumb.jpg.0761606d83b02869738fefdd4f3af19c.jpgBK2.thumb.jpg.1c5dd571cbf8cbc4c76edfbc06f7ee55.jpg

https://www.ebay.de/itm/VW-Audi-Seat-Skoda-1-8TFSI-CDA-CDAA-Motor-Engine-Uberholt-/262769628164

https://auto.bazos.sk/inzerat/82547833/MOTOR-CDAA-18-TFSI--CDA-18-TFSI-MODIFIKOVANY-0-KM.php

Odkaz ke komentáři

Zkoušeli jste už někdo ty kroužky řešit chemicky? Docela dost jsem o tom načítal po celým českým internetu; nabízí se dvě možnosti a zajímají mě praktický zkušenosti...

a) BG 109 / EPR: je to proplach motoru co nalejete do oleje před výměnou, necháte 40min bublat na volnoběh a pak vyměníte olej. Na mazdaklanu a volvo klubu si to lidi docela pochvalovali, že jim to dost zlepšilo pár starých (provozně, 200tkm+) motorů, který žraly olej jak prokopnutý kvůli zapečeným kroužkům. Tudíž, pokud to funguje na mazdy a volva, mohlo by to fungovat i na TSI. Tady bych to pro jistotu nechal běžet dýl kvůli těm malým dírkám a úzkým kroužkům (na volvoklubu to nechali u hodně zabordelenýho motoru proplachovat i tři hodiny).
https://www.mazdaklan.cz/threads/obnova-vykonu-motoru-cisteni-dekarbonizace.521/
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=49425
ad bezpečnost - minimálně jeden servis už to používá i na TSI a pokud by ten motor odpálili, asi se tím nechlubí ( https://www.facebook.com/1715721745374925/photos/a.1715933928687040.1073741830.1715721745374925/1976039942676436/?type=3&theater ).
Plus další testovací králík jsem já, protože jsem si ten proplach nechal udělat minulou výměnu oleje (jen kvůli čištění, to jsem ještě nevěděl že by to mohlo pomoct i kroužkům). Zatím mám cca 2tkm, takže malej nájezd na hodnocení, ale mně to taky nežralo olej nijak závratně - na 9tkm jsem dolíval možná 1.5L, což mi přijde jako normální spotřeba turba, kterýmu někdo dává za uši :)  a jezdí po městě. Dám vědět až s tím najedu trochu víc.


b) BG 10332/103192 (dynamic engine cleaner) - tady si nejsem jistej jestli to jsou stejný výrobky, 10332 propaguje slovenský Dekarbo, 103192 se to možná jen jmenuje v USA, protože logo to má stejný (google je na víc informací poměrně skoupý). Údajně vyvinutý na zabordelený Audi motory ve spolupráci v VW, což dává jistou záruku bezpečnosti ( https://www.bgprod.com/blog/bg-solves-volkswagenaudi-sticky-problem/ ). Principielně to ale funguje trošku jinak - nalije se to do motoru ne do oleje, ale místo něj, a opět nechá nějakou dobu běžet na volnoběh, načež se hodí proplachovej olej, opět 15min volnoběh, a pak se to vymění za finální. Podle BG je to to nejsilnější, co na čištění motorů mají.

Účinky se dají prohlídnout tady:
https://www.facebook.com/BGProductsMexico/photos/pcb.756559901153447/756558201153617/?type=3&theater
https://www.facebook.com/BGProductsMexico/posts/787124338097003


Je mi jasný, že i kdyby to fungovalo, tak to není definitivní řešení konstrukční vady, ale ne každej si plánuje nechat auto dalších deset let, a jestliže ty motory od nova najezdily 100 tisíc, než se problém projevil, tak není důvod aby to po vyčištění nedaly znova, případně se to dá zopakovat. Finančně to vyjde na pár stovek v první variantě, nebo pár tisíc v druhé, což je oproti generálce za 60k podstatně příjemnější alternativa.
Samozřejmě pokud ten problém někdo ignoroval, tak vydřený válce a písty už to nespraví, ale když se to chytne včas a pak pravidelně mění olej... v souvislosti s tím bych doplnil ještě jednu citaci z diskuze o TSI:

Quote

Motory TSI obecně potřebují kvalitní bezsirný benzín,který se ovšem v našich technologicky zastaralých rafineriích nevyrabí,je k mání jen u čerpaček OMV na jižní moravě,které se zaváží z vídenské rafinerie.Ceský N95 je dobrý tak do kamen a možná felicie.Kvůli síře v palivu se vytváří množství úsad,to rychle degraduje olej,takže u TSI je NUTNO měnit olej nejpozději po 10 tis.km.,kdo tak číní,problém nemá ani se špatnými kroužky.

 

Odkaz ke komentáři

Beru na vědomí, že některé díly jsou stále ok. Můžu je tedy uskladnit, nebo někde nabídnout. 

Té chemii taky nevěřím, bude to mít efekt jako přelepit děravou pneu náplastí. 

Díky za další důležité informace, které se určitě budou hodit. 

Odkaz ke komentáři

Můžu říci, že ani zápaďáckej benzín na to nemá vliv, osobní zkušenost s cca 130tkm na CDAA 2010, který českýho benzínu okusilo pomálu ...

Ona je tam jedna věc, co to ovlivňuje podobně jak u dieslů, a je možný, že to na jiným softu maj řešený trochu jinak, ty emise :biggrin:

Ty máš CDAA 4/2009 že, víš datum výroby motoru, kolik bere oleje, stále tak málo, 0,2l na 10tkm? No máš štěstí na ještě OK písty+kruhy :palec:

Odkaz ke komentáři

Ahoj omlouvám se za odmlku, v pořadí byly jiné starosti. Nyní ale k autu, věci se mají takto:

Ze servisu v Chebu, jsem po neustálém naléhání nedostal do dnešního dne cenovou nabídku na ten nový motor. O jakékoli činnosti  na motoru  nemluvě. Jediné co mi bylo řečeno, že odhadovaná cena je 160k ? (už ne max. 150k) na dotaz kdy bude motor? Odpověď... My nevíme. Na dotaz kdy budu na řadě? Odpověď: My nevíme...atd atd. Jen žádná odpověď. Dnes jsem od nich ale obdržel zalohovou fakturu na 80k, s tím že tam bylo uvedeno... Práce - 0, materiál - 0, sleva - 0, hlavně zaplať zálohu...

Mezitím jsem se spojil s kamarádem z jiného servisu a dostal doporučení na (opět autorizovaný) servis v Mariánských Lázních. Tam jsem tedy zavolal.

Velmi milá paní co přijímá objednávky si vyslechla můj problém od A až po Z a vzhledem k problému mi předala jejich mechanika s tím, že s opravou není problém. Tomu jsem to v krátkosti zopakoval se zdůrazněním na typ motoru a on začal povídat...

V krátkosti to shrnu, popsal vše co jste mi tu doposud napsali a navrhl stejná řešení jako vy. Údajně už tyhle motory dělal a jeden mu tam jezdí na pravidelný servis. Prý nebude problém nechat repasovat hlavu za částku většinou max. do 5000,- . Dodal, že je tato oprava běžná a je to i běžný postup servisních prací dle norem Škoda ? no valil jsem bulvy... Odtah toho mého současného vraku zařídí sami v pátek ráno s mou přítomností oproti předávacímu protokolu se všemi díly. Odhadovaná cena opravy cca 80k a až to uvidí tak co nevidět nacení. No pán byl od poslechu znalý v oboru a velmi "natěšený", tak jsem na naše setkání zvědav ☺ dost se divil, když jsem mu vyprávěl zážitky z Chebu. A nechápal, že tohle nedovedou opravit a k věci se staví takto.

 

A co v Chebu? Tam už ví, že jim odpadl z krku zase jeden benzíňák.... No jo,asi specialisti na diesely... Si museli oddechnout. 

Konec hlášení ?

 

 

Odkaz ke komentáři

Smutný, jak rozdílný standard služeb a přístupu k platícímu zákazníkovi nabízí síť autorizovaných servisů Škoda ... Ano, to není problém jen koncernu, ale u domácího výrobce to zamrzí zvlášť. Asi stále berou Škodovku tak, že když nekoupí jeden, přijde dalších deset ...

Odkaz ke komentáři
před 19 hodinami, snipy napsal:

No v tomto případě... Sael

A nezkusil jsi Schonera? Mel jsem před casem podobnou lapalii tesne po zaruce, kdy jsem předtím ještě v zaruce opakovane upozornoval na velkou spotřebu oleje, a automobilka stale usty servisu opakovala (po vahovych zkouškách), ze to je ve 105 kkm odpovídající (!).

Nekde jsem to zde popsal, ale u Schonera se k tomu postavili celkem dobře a rychle... Nakonec platila automobilka se Schonerem v ramci kulance, ale musel jsem drobet zabojovat:dry:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...