Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

před 23 hodinami, rayx napsal:

@superbak98 Tak Ty děláš v autorizáku a Tví kolegové s VASem nebo s ODISem neví, a k tomu všemu Tě stáhnou o 45 klacků? No tomu říkám svět ... Vyměnit rozvody, napínák, olej dokonce 2x, všechny filtry, svíčky, ventil přestavovače vač. hřídele a desku ventilu za 45, to není ani cena pro koncovýho zákazníka, natož kolegu v práci ...

Kody chyb jsou běžně na internetu dohledatelné, ale jsou to generické OBD kody, to vypadá, že to načítali jen DELPHInou ... Je to opravdu autorizák VAGu??? :biggrin:

17936/P1528/005416 bude opravdu jen nějaká blbost kolem elektriky k N205, zalomený vedení, KO pojistka nebo konektor, když už jste ten ovládací elektromagnet, tedy "desku k ventilu" vyměnili ...

16683/P0299/000665 to už může být problém, pokud to není jen nějaká netěsnost potrubí nebo chladiče, a nebo nejlépe membrána přepouštěcího ventilu N249, který je na turbu držen 3mi šrouby. Pokud to bude turbo a třeba popraskaný wastegate, bude to dražší špás ...

Děkuji. Dle tvého příspěvku sem jim to tam dnes odvezl a řekl ať se zaměří na dráty a kontakty. Po 2 hodinách hledání mě bylo řečeno, že pod motorem byly schované 2 shnilé dráty. Před chvilkou mi auto předali že už nesvítí, tak jsem zvědavý jak dlouho to vydrží.

Odkaz ke komentáři

@superbak98 No vedení k N205 ani k N249 nejde pod motorem, ale budiž :cool: MIL kontrolka svítila kvůli tomu přerušení k N205, nebylo možné změnou časování ovlivňovat emise, takže se jednalo o emisně relevantní závadu a proto ta kontrolka. Takže N205 a otevřený obvod vyřešili, pokud jen nesmázli závadu a po třetím cyklu/startu už zase nesvítí :biggrin:

Ohledně turba, jak autí jede nyní, táhne od nižších otáček než jsi psal? To řešili jak, taky jen těmi přerušenými dráty? No to bych se divil ... Diagem se nechá vše za jízdy prověřit, pokud je to autorizák, musí vědět.

@rusty333 vidíš, vše vypadá OK. S těma otáčkama, že někdy točí 750, někdy 850, chtělo by to mrknout přes diag na váhu, kolik měří, když jsi vyměnil vrchní odlučovač s PCV, potrubí má být komplet těsné a z motoru nikdy neteče olej, tedy i ten je těsný.

Odkaz ke komentáři

@rayx No bylo mi to řečeno tak jak jsem to napsal, že našli ty 2 drátky a prý pod motorem. Nějak sem se neptal odkud kam vedli nebo tak. Takže jsem zvědavý.

Projev motoru jsem neměl možnost zatím pořádně vyzkoušet. Jel jsem jen 500m k baráku a měl jsem jiný věci na práci, ale dnes to pořádně projedu abych to vše prozkoumal :biggrin: jinak na tom kousku se mi to zdálo živější od spodních otáček, zvlašť na 3 a prý to snad bylo tím, že jak to hlásilo tu chybu, ventil zůstal v základní poloze a až ve vyšších otáčkách dala řídící jednotka pokyn k změně.

Odkaz ke komentáři

A je to fakt autorizák? Ti kluci buď neví vůbec, nebo Ti mlží ... Když N205 nefunguje, skoro to na jízdě nepoznáš, sice SupII je těžší jak OII, ale nepoznáš :cool:

Takže jestli dostals tuto info "prý to snad bylo tím, že jak to hlásilo tu chybu, ventil zůstal v základní poloze a až ve vyšších otáčkách dala řídící jednotka pokyn k změně" tak tím jen ukazují, že o tom nic nevědí ... Když N205 nefunguje=nemá spojení od ECU, tak si řídící jednotka může dávat pokyn ke změně komu chce :biggrin:

Odkaz ke komentáři

Jasný, ale já nečekám že je to nový motor, pokud by trpěl výrobními vadami i kdyby byl nový tak je to tak nějak k prdu. Petr s Jurou je jasná volba v případě repase, ale pokud mám  v hajzlu blok a měl bych za něj dát 20tis.Kč tak toto je myslím jednodušší volba, ale možná se taky pletu, proto se tady ptám.

Odkaz ke komentáři

Osobní zkušenost s netovárním repasem žádná, RS-Europe zo Žiliny je pravděpodobně jen prodejce, ty samý fotky se objevily u opravce bk-motorentechnik.de, v DE je spoustu dalších "Freie Werkstat", co EA888 "repasujou" ... otázka je, jaký díly jsou použity, no a pak způsob a pečlivost provedení opravy, to platí vždy a všude ...

https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_nkw=CDAA+Motor&_sacat=0&_sop=2

https://forum.octaviaclub.cz/index.php?/topic/10-poruchy-a-problémy-18-tsi/&do=findComment&comment=1706752

https://forum.octaviaclub.cz/index.php?/topic/10-poruchy-a-problémy-18-tsi/&do=findComment&comment=1659423

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Asi 5x za poslední měsíc se mi rozsvítil červeně tlak oleje + pípání a do 5s to zmizelo. Takže než jsem zastavil a vypnul motor, tak se to zdálo být ok. Jednou se mi stalo i to, že motor začal vydávat šílenej zvuk, následovala hláška o servisu a zase červeně tlak oleje s pípáním. Po cca 100m zvuk motoru ok a vše zmizelo. Čím by to mohlo být? Olejové čerpadlo, nějaký senzor, olejový filtr, rozvody?

 

Teď jsem byl v garáži kouknout na chyby a vypadá to na olejový čerpadlo a nějaký senzor.

Address 01: Engine (CDA)       Labels: 06J-907-115-CDA.clb
   Part No SW: 3T0 907 115 G    HW: 1Z0 907 115 F
   Component: 1.8l R4/4V TFSI     0030  
   Revision: AAH18---    Serial number:               
   Coding: 0203000C24070160
   Shop #: WSC 29238 401 177278
   VCID: 3566B9FB5C52D196BE-8060

 

2 Faults Found:
005709 - Oil Pressure Switch for reduced Oil Pressure
               P164D - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 173111 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.06.17
                    Time: 09:01:43

             Freeze Frame:
                    RPM: 1497 /min
                    Load: 10.6 %
                    Speed: 56.0 km/h
                    Temperature: 34.0°C
                    Temperature: 3.0°C
                    Absolute Pres.: 970.0 mbar
                    Voltage: 14.224 V

000833 - Camshaft Position Sensor (G40)
               P0341 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 173009 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.06.14
                    Time: 16:50:41

             Freeze Frame:
                    RPM: 1112 /min
                    Load: 28.6 %
                    Speed: 9.0 km/h
                    Temperature: 54.0°C
                    Temperature: 3.0°C
                    Absolute Pres.: 970.0 mbar
                    Voltage: 14.224 V

Readiness: 0000 0000

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zdravím 

Mám superb 2012, motor CDAA 145 000km, pri jazde na prvé 3 rýchlostné stupne ide všetko v poriadku na 4. a 5. do cca 3000 otacok pokiaľ pridám plyn do menej ako polovice motor začne vynechavat na 2. a 4. valci, ak pridám plyn naplno prestane vynechavat a ide s jemnými vibráciami, ak pokračujem s plynom tak na štvrtine rozblika sa check engine a do pamäte hodí chybu vynechavani zazehu na 2. a na 4. Valci. Na 6 rýchlostný stupeň to nie je až tak zle ale tiež cítiť vibrácie. Cievky som skúšal prehadzovat, aj tak je to stále 2. a 4. valec.

Olej, olejový filter, vzduchový filter, palivový filter, sviečky vymenené pred cca 1500km.

 

Budem veľmi vďačný za akékoľvek rady. Ďakujem. 

Odkaz ke komentáři

A obligátní otázka, přestože to je už 2012. Kolik to bere oleje a jak vypadaly svíčky, cos z toho vyndal?

Obávám se, že usazeniny na sedlech sacích ventilů se hlásí o sundání, pokud už to není horší varianta poškozených sedel výfukových ventilů či horší ... Jinak by to mohly být i vstřiky.

Odkaz ke komentáři

Pcv vyzerá byt v poriadku, na ten olej sa ešte pozriem, sviečky nevyzerali zle, škoda, že ma nenapadlo si ich odfotit vtedy, možno hlúpa otázka, ale ak by som chcel vyčistiť tie ventily, tak musia ísť von z motora? 

Mám na. Mysli nejaké aditiva do benzínu, ci to reálne aj pomáha, alebo tak nieco.. 

Ďakujem 

Odkaz ke komentáři

Aha, takže ještě otázka, jak dlouho to máš a kolik km jsi s tím najezdil, když chceš kontrolovat olej teprve nyní? Jen těch 1500km?

Tohle je přímovstřik benzínu do válce, takže na ventily nepomůže žádné aditivum do benzínu, jako pomáhalo u MPI vstřikujících benzín do sání ...

Sací ventily se nachaj očistit skrze sací kanály v hlavě, musí se ale sundat sání a vše okolo.

Doporučoval bych nejdřívě změřit komprese válců, alespoň se budeš moci podívat, jak jsou na tom svíčky po pouhých 1500km a zkontrolovat, jaké se tam vlastně daly svíčky, pokud jsi je neměnil sám.

Odkaz ke komentáři

Toto by jsem delal az v druhe fazy... Skus jestli nepropousti membrana PCV... Ona umi udelat nekdy pekne veci ... :)

 

Jinak doporucuji vsem co maji CDAA BZB atd... at si jednou za cca  100 tkm nechaji vycistit saci ventily... Jinak Vam to vydre voditka ventilu...

Odkaz ke komentáři

Asi tak, patrně už ti tam plavou ventily a válec se nezavírá. Čímž nechci nějak strašit, ale asi tě čeká oprava. Co dlouhodobá spotřeba, nezvýšila se znatelně?

Jinak viděl jsem motor se stejnými příznaky - mělo to upálený píst a podřený blok. Jestli to neplánuješ vrátit prodejci, tak to nech rozebrat co nejdřív.

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

vlastním O2 1.8 TSI MR2013, Rok výroby:11/2012 najeto 137tkm

1) Dneska ráno mi v tom zachrastilo (2s), po parkování se zařazenou 1. Normálně parkuju jenom na ručku a chrastí to tak (0,5s ani ne...) Může to mít nějakou souvislost? Někde jsem četl, že to ovlivňuje napínák, ale už si nejsem jistej.

2) Rád zkontroloval napínák a řetěz, Už jsem se dočetl, že musím sundat kolo a podběh, ale dál ani ťuk. 
Našel jsem tenhle návod na S2, tak se chci zeptat jestli je tenhle postup stejný/podobný?

3) Jinak určitě to vyfotím a pošlu sem, ale podle čeho určím jak moc je ten řetěz vytahaný ? Podle toho na jaký tý drážce je ten napínák?

Díky moc za odpověďi

Odkaz ke komentáři

Parkování se zařazeným kvaltem !v kopci! namáhá rozvody a natahuje řetěz. Otázka je, jestli to něco udělá po jednom parkování, imho spíš dlouhodobě.

Postup by měl být podobnej, myslím že u O2 se možná ani nemusí sundávat ta trubka turba.

jo, podle drážky. Ale já to teda nepoznám ani když to vidím, radši to dej nějakýmu mechošovi.

 

A jestli ti to cinká 2s, tak už docela riskuješ, nechal bych ty rozvody hned vyměnit. Jestli to uděláš teď, nebo za 20tkm ti prd pomůže, ale když ti ten motor skočí...

Odkaz ke komentáři

https://photos.google.com/share/AF1QipNw3CuPnIrzUIal9spPtxwnm4sfBQZC-owK2tSprrxHboOORE_b6oTqceOWqlgDTg?key=YmFYdlNmRUZ2c0JTNFVyRWJUUVh2WFBnYWNESjJR

Přikládám videa, kdy to zachrastilo (bohužel to není moc slyšet) zmiňovaných (0,5s). Já jen jestli náhodou neplaším... Zrovna jedu na služebku, takže bych musel řešit půjčení auta atp. Byl bych radši, kdybych ty rozvody mohl vyměnit až potom.


Když už jsem u toho. Jak poznám správný typ rozvodové sady?

Podle VINka mi to hlásí na škoda dílech tohle: 06K 109 158 AD SAD


Je to OK nebo je ještě něco novějšího?

Odkaz ke komentáři

Nový typ řetězu je k dostání od 2/2014,poznáš ho podle výřezu ve tvaru písmene "V" na horní části článku řetězu,starý typ je  +/-rovný.Já jsem měl v 60 tis. napínák na 4 zubu,po studeným startu to cca 2 sec. zvonilo,v zimě v mrazech po startu "houpaly" otáčky jak kdyby to jelo na 3 válce.

Odkaz ke komentáři
V 14. 2. 2019 at 13:47, p2p napsal:

Jinak doporucuji vsem co maji CDAA BZB atd... at si jednou za cca  100 tkm nechaji vycistit saci ventily... Jinak Vam to vydre voditka ventilu...

Jednou jsem už ventily čistil. Na základě doporučení p2p jsem tehdy při skládání dal nová těsnění na vstřikovače. Pomalu mi bude potřeba čistit znovu ...  zkoušel někdo nedávat nová těsnění, ale nechat původní? Pokud ano, s jakým výsledkem?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...