Přejít na obsah

Přívěsný vozík za auto


Vlastníte přívěs?  

40 hlasů

  1. 1. Od jakého výrobce


  • Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Chlapci pardon... ja som bol uplne v tom ze je to lave svetlo... :)

Takze v tom pripade ano, vymenis svetlo, vymenis kabelaz a mas spiatocku na voziku... ;)

A teda fajn, mozno by som to tak spravil aj ja, akurat asi najdem iny design svetiel :) mam ten isty a moc sa mi nepaci [emoji16]

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak dnes vyměněna kabeláž, svítí už i zpátečka.

Byla to trochu drbačka, protože se musela sundat hlava aby se daly protáhnout nové kabely.

Ještě mě čeká dodělaní předních poziček, protože kabeláž na 13 pin už obsahuje i vývody na ně, tak jsem je rovnou koupil a dodělám.

Za SII totiž není v noci vozík skoro vůbec vidět, tak se to bude hodit.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Dnes se náš vozík po 23 letech provozu rozhodl nepokračovat v naloženém stavu v jízdě za autem a tak teď řeším, jaký koupit?

Když koupím jednoosý do 750 kg, můžu na něm občas převést i těžší náklad jako je těch 750kg nebo se mám dívat spíš po dvouosých, které by neměly mít s těžkými náklady problémy?

U jednoosého mi padl do oka tento http://privesymorava.cz/cz/2/katalog/139/privesy-jednoose/325/privesny-vozik-martz-265x125-premium-listova-pera , má listová péra, tak by snad i tu vyšší zátěž odčas mohl snést nebo se mi zamlouvá tento dvouosý http://privesymorava.cz/cz/2/katalog/140/privesy-dvouose/330/dvounapravovy-privesny-vozik-trigano-pro-265x129 . Sice se mi za něho tolik peněz nechce vyhazovat, ale zase chci, aby nějakou dobu vydržel...

Máte s nějakým takovým zkušenosti, popř. poradíte i jiný v podobné nebo nejlépe nižší cenové relaci?

IMG_20180805_184241.jpg.954bc4ef2d58e876405ac6ca085d6e64.jpg

Odkaz ke komentáři

Bral jsem od nich minulej rok tatkovi do prace vypadá stejně, ale jmenoval se jinak..
Ten dvouosak je proste komfortnější a 2 tuny vozí skoro pořád..
Ja uz bych jednoosu nebral...
Jedine kdybych jako potřeboval hodně manévrovat, ale to jde vyřešit koleckem a zvednutím přední nápravy, popripade zatlačit na kulu a zahnes..
Jeste bych ale zvážil ty dřevěný bočnice, protoze na tom plechu je každý bouchnutí, nebo upnutí kurtny vidět :-D

Odkaz ke komentáři

Nejlépe je se na vybrané vozíky zajet podívat !

Taky jsem plánoval koupit dvouosu napřímo z Polska (mám to 13km tak proč ne), samozřejmě v podobné relaci - cena15-25tis, ale jak jsem viděl oje z jak je tenkého plechu, místo pořádných šroubů samořezy, nápravy naopak OK, většinou to dneska stojí na kvalitních KNOTT nápravách a ta jednoosa tu 1t snese ........samozřejmě dokázali nabídnout velmi kvalitní a robustní vozík, ale cenově jednou tolik

Na druhou stranu mám podvalník na auta od VEZEKO a tam zase ta cena řekl bych je za dodané přemrštěná

Upraveno uživatelem BadyS
Odkaz ke komentáři

Ten vlek je úhlem pohledu, jak často se bude užívat, primárně na co a jak se kdo k němu bude chovat. Dál vím, že kvalita je horší, než před lety - šetří se kvůli ceně. Já mám klasický vlek od Agadose s plechovými bočnicemi, už je 17 let. Pravda, v soli jel jen párkrát a asi 10 zim byl uložený, ale odstavěl jsem s ním dům, vozil na vrchu celé kastle na auta, vozil cokoliv, co jsem potřeboval - beton z betonárky, hnůj,  písek, štěrk - vše nakládáno bagrem a je stále v cajku. Najel jsem s ním odhadem tak 50tis km. Náprava Knott (ale vypadá robusněji, než ta dnešní) je stále bez poškození a koroze. Co jsem na tom vozil nejtěžšího? asi 30 palet zámkové dlažby ( vždy max 15 km), váhu odhaduji min. 1500kg, štěrk, ten byl vážen - 1200-1400kg.  Já bych dvouosý nebral, podle mně je to zbytečnost, stejně člověk dojde na limity OA a celkovou váhu soupravy, pokud je to nebrzděné. Honza

Odkaz ke komentáři
před 11 hodinami, TomasB napsal:

Konny, buď rád, že ti to naprdlo někde na cestě a nesejmulo to někoho.

Právě, že to prdlo ve městě před semaforem. Vozík měl půjčenej strejda a měl ho naložený dřevem a to s ním jel i po dálnici, nevím co by to udělalo tam, kdyby to při 100km/h prdlo...? :ohmy:

Jinak dvouosu teda brát nebudu, když říkáte, že i jednoosa uveze víc, než kolik má napsáno v papírech (víc jak 1t asi nepovezu). S překližkovýma bokama by se mi taky líbil, ale to už je ranec peněz, právě jsem si řákal, že bych koupil plechovej a ze vnitřku na ty boky bych dal třeba OSB desky, aby se neponičily ty plechy. Já jsem na takový věci šetrnej, proto na tom rozbitém vozíku byla na podlaze guma, aby se podlaha zbytečně nepoškozovala a myslím si, že nějaký takový opatření udělám i u nového vozíku, takže bych určitě nějak ošéfoval i ty bočnice...

A dále mě leží v hlavě, jestli zvolit vozík s normální nápravou (skrutná ramena) nebo vzít s listovýma pérama? Já si myslím, že ta listová péra budou lepší a budou mít asi i větší životnost nebo se pletu?

Odkaz ke komentáři

S listovkama asi bude bytelnější, ale vůbec neřešit, pokud bude používán "občasně" a použít klasickou kliku. Je to hodně o váze ... . Na rovinu, pokud se dá koupit vozík 110x205, nebo jak je ten základní rozměr od 12tis. v marketech, tak bych to vůbec neřešil.  Honza

Odkaz ke komentáři

Ono s používáním je to tak, že z toho není 1-2 měsíce vůbec potřeba a pak je zase využíván každý týden (i několikrát) třeba zase 1-2 měsíce. Na bývalým se dost často vozily těžké věci jako hlína, písek, dlažba, lešení atd., tak proto chci, aby nový vozík něco vydržel, ale hlavně uvezl (to že můžu vést za octou jen 500kg nebržděných neřeším :biggrin:). U toho Agadosu, když si dám dřevěný s délkou 2,6m a ještě bych si dal zesílenou nápravu, tak jsem odhadem na 30tis a to fakt nedám i když by se mi líbil...

Odkaz ke komentáři

Bočnice z překližky by se mi taky zamlouvaly, ale u lepšího vozíku už je to velkej ranec peněz :ohmy:

Jinak jsem projížděl nabídky vozíků a i když jsem psal, že dvouosý půjde mimo hru, tak se mi hrozně líbí tento https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-rady-maxi/produkt/prives-martz-maxi-2632-750kg-2630x1250 . Vím že je to plecháč, ale z překližky je už moc drahej (to radši obložím vnitřek vozíku osb deskou nebo tou překližkou) a tady se mi i líbí, že jsou bočnice vysoké 46cm, je sklápěcí a 1-1,5t by měl v pohodě uvést.

Co vy na to?

Odkaz ke komentáři

Volal jsem tam a je sklopnej. Mezi zakazniky je pry dost oblibeny a co maji ted dostat zasilku techto voziku, tak uz jsou volne jen 3 kusy, tak jsem ho objednal, snad budu spokojenej. Jinak jsem byl ujistenej, ze naklad 1-1,5t uveze bez problemu a diky 2 napravam je vozik i o dost stabilnejsi nez jednoosa...

Odkaz ke komentáři

Nápravy klasika zkrutné Al-ko nebo Knott. Přiobědnal jsem výztuhy bočnic, které slouží i k upnutí popruhů z venku, upínací oka do podlahy a místo plachty jsem vzal jen krycí síť. Na zakrytí vozíku jsem používal klasickou plachtu a na náklad jsem nikdy plachtu použít nepotřeboval. Přídavné bočnice jsem moc často nepotřeboval u bývalýho vozíku, tak si myslím, že i tady je potřebovat nebudu a i kdyby, tak je můžu potom přiobědnat :cool: 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

tak to hej, golf dovezeny z Nemecka na prevoznych znackach, tak mu trosku hned "posramotil" fasadu... Ale viac ako to, ze mi znicil vozik ma nas*ala jeho poistovna, dali za ten vozik (stav noveho...) 250E, pritom nakupna cena bola 450E za ten handy 7.

Tak som si to vykompenzoval vacsim a lepsim vozikom, to stk v nazve znamena, ze ma sklopne predne celo. Perfektna vec!

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...