Přejít na obsah

2.0 TDI CR DPF (81 kW)


Guest Ľubomír

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...

Zdarec!

 

Objevila se nabídka pro OII face. v podobě tohoto motoru. Byla to zřejmě omezená akce, které jsem využil :) jedná se tedy o motor 2.0 TDI 81Kw CR/DPF

 

http://www.mercia.cz/fileadmin/pdf/Cenik_Octavia_Champion_13_01.pdf

 

Auto je vybaveno 6MP. V dílenské přiručce u grafů výkonu je vidět že má průběh výkonu a točivého momentu hodně podobný jako 1,6 TDI CR.

 

Auta se vyrábí ve Vrchlabí (alespoň to mé). A taky mě zajímá právě jestli jsou to stejné komponenty jako v 2.0 TDI 103kW, a co by se stalo kdyby byla řídící jednotka v tomto motoru naprogramovaná stejně jako v 103kW?

 

CO VY NA TO??

 

Dle erWIN od uživatele FLECka:

 

 

Modelový rok: 2013

 

0EN-L-EDF - Díly pro zástavbu převodovky "MQ 350"

G0K-I-GSP - 6-ti stupňová mechanická převodovka

 

motor: CFHF, 280nM, stejně jako v 4x4 yeti

Odkaz ke komentáři
  • o 8 let později...

Ahoj,

teď je čas kdy se tyto auta objevují často v bazarech. Možná se někomu bude hodit k vybírání. Za auto jsme dávali 372 tis., dopláceli jsme si jen paket na špatné cesty (auto je trochu vyšší, má pevný kryt motoru a ochranné plasty zespodu vozu), zadní stěrač a tuším mlhovky 

Mám s čím porovnávat, jelikož jsme v této akci koupili Octavie 2 já i můj bratr. Já mám najeto 170tis km a bratr 140 tis.

Velice dobrá spotřeba, ve městě kolem 5,4 mimo město 4 - 4,5. Cesta do Španělska a zpět 3,9 l/100km.

Na prodloužený interval výměny jsme se vykašlali a měnili oleje a filtry po 15 tis.

Je velice škoda, že ve Škodovce nepoužijí lepší ochranu na nápravnice a další díly podvozku, které již po první zimě začínají rezavět. 

První závada po 5 letech, nefunkční žhavící svíčka. U bratra velice podobně.

Po 6 letech se úplně rozpadla spona výfuku na středu vozidla.

Originální brzdy jsem měnil poprvé ve 140 tis.

Letní pneumatiky dané k vozu vydržely také 7 let.

Bratrovi se teď ve 140 tis. objevila závada EGR, mě při 150 tis.. U těchto motorů TDI ČR je vyndat EGR skutečný kumšt. Když to člověk dělá, tak kromě těch nadávek si říká zlaté starší modely kdy EGR bylo pěkně navrchu motoru. Pokud ho budete měnit vykašlete se na opravu a dejte nový. 

DPF filtr je časovaná bomba která se jistě brzy ozve.

U těchto aut hodně záleží kde auto původně jezdilo a jak pečlivý byl původní majitel.

Pokud toto vozidlo budete kupovat při najetých třeba 140 tis km, tak vaše investice může být hned z počátku vysoká, brzdy, gumy, EGR, i rozvody pokud se na to někdo vykašlal a počítal s prodejem.

Jinak auto žádné extra záludnosti neskrývá. Tak dobrý výběr pro budoucí zájemce.

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...