Přejít na obsah

Odpojovač turba??


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny..Sem novým majitelem škody octavia 1.9 tdi 66kw (1997) a mám taký problém,že když jedu do většího stoupání na 5. rychl. stupeň a dosáhnu necelých 120km/h tak mě to odpojí jakoby turbo??Potom musím vypnout motor a po znovanastartování to jede zase svižně..Až do doby,než překročím 120km v záběru..Nevíte,kde se ten odpojovač,nebo co to je nachází?Dá se to vyčistit nebo tak nějak?Nebo šlo by to odpojit,aby mě to neomezovalo??Díky za rady

Odkaz ke komentáři

Zadny odpojpvac turba neni, proste auto po prekroceni nejakych limitu prejde do nouzovaho rezimu... Muze to byt zasrane turbo, spatny ventil N75 atd.... Nejprve by jsem zajel nekam na diagnostiku a podle diagnostiky by jsem to zacal resit... Bez diagnostiky je to hadani z koule... :palec:

Odkaz ke komentáři

proboha odpojením konektoru N75 nic nevyřešíš !!! nedělej nic čemu nerozumíš ... napřed si to napíchni na VAG a pak uvidíš, ale těch faktorů tam může být víc a nemá to cenu vypisovat, je třeba zajet za někým kdo tomu rozumí, napiš odkud jsi a třeba se ti někdo z okolí nabídne ( já můžu pomoct pokud jsi z Brna a okolí nebo z Vysočiny okr. ZR)

Odkaz ke komentáři

1. Vadna soucastka pro tlak v Turbu a nahazi se pod celnim sklem jak jsou vsehni ty hadice a podobne prkotini od EGR ventilu. To same mne delalo a z VAG-u to vypsalo tu hibu. Pak jsem auto natankoval a poradne projel (vytaceni az do 4500 tisice) a ono se to kupodivu samo do sebe spravilo.

 

2. Zaspinene turbo, EGR a nebo sani anebo vsehno dohromady. Pozor v autorizovanem servisu urcite nabidnou vymenu Turba nebo vahy vzduhu. Je potreba vymontovat vyse uvedene dili a pak je detailne ocistit.

 

 

Ale fak nejlepsi by to bylo zapihnout do VAG-u a budes vedet co je s tim.

Odkaz ke komentáři
2. Zaspinene turbo, EGR a nebo sani anebo vsehno dohromady. Pozor v autorizovanem servisu urcite nabidnou vymenu Turba nebo vahy vzduhu. Je potreba vymontovat vyse uvedene dili a pak je detailne ocistit.

 

ona to může být např. i jen prasklá hadička od N75 a vzhledem k tomu, že je to 66kw r.v. 1997 (jak tu někde na fóru psal), což je turbo bez proměnné geometrie lopatek, tak tam by to být turbem ani nemuselo. Spíš typuji N75, váha vzduchu a nebo hadičky, ale jsou to jen nikam nevedoucí dohady, v prvé řadě to chce udělat pořádnou diagnostiku na VAG-ině :palec: a pak se uvidí co dál

Odkaz ke komentáři

Zdravím vás přátelé našich mazlíčků..Tak sem to pichl na vag..Kromě drobností(jako el. ovládání oken atd..Jsou po výmazu a znovuodskoušení auta už jen 2 závady,které naběhnou a jsou to TYTO:Objednací číslo řídící jednoky: 038 906 018 BC

Systém a/nebo verze: 1,9l R4 EDC 00SG 1822

Kódování: 00005

Číslo dílny: WSC 31480

2 závad nalezeno.

 

01265 - ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu (N18)

31-00 - preruseni nebo zkrat na kostru

00575 - tlak v sacim potrubi

17-00 - regulacni odchylka

Odkaz ke komentáři

Pro Béda čech!Závada kterou ti vag napsal je,Číslo chyby 17958

Plnící tlak-regulační odchylka

TAKŽE:Příčina-zkrat na kostru,přerušené vedení mezi magnetickým ventilem n75 a ŘJ motoru

Možné projevy-bliká kontrolka žhavení,nízký výkon,nízký plnící tlak,vysoký plnící tlak

Doporučený postup-Kontrola,nebo výměna magnetického ventilu n75,nebo výměna,regulace plnícího tlaku kontrola..Toto mi píše počítač,podle kodu tvé hlášky!!!!!!

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Podla mna ta prva foto je zrejme chcipaci klapka pri EGR. ja sice toto presne nemam,mam este prvu verziu do 08/97...egr len pneumaticky.

druha fotka je ventil N75 na ovladanie regulacie turba

posledna je N18 na ovladanie EGR ventilu...cirkulacia spalin

 

Uz si to mal na vagu? EGr ti nebude urcite hadzat do nudzaku.

Nalogovat plniace tlaky turba....Budes viac mudrejsi kde hladat zavadu

Odkaz ke komentáři
Zdravím..Je tu někdo,kdo rozumí tomuto motoru a řekne mi název těchto ventilů???Padá mi to furt do nouzáku,tak budu muset měnit ventily a potřebuji vědět,co jaký ventil je..:viz obr. 1,2,3,

Ta první toe jasný jak se psalo víš jen ta "kostička " je na ovládání tlaku turba jen to je na starší motor bez naklápění lopatek :palec:

Odkaz ke komentáři

Myslel som reg.turba vseobecne ,nie naklapanie lopatiek ale tlaku. Ano je to na tie bez reg. cize ovlada len regulaciu obtoku . podla chyby mozes mat zaseknute to tiahlo co ovlada tuto klapku v turbe.

Chcelo by to nalogovat plniace tlaky, podla toho by si videl co to presne robi. Ale zrejme budes mat prekroceny tlak

Odkaz ke komentáři

Chlapi..to první nebude na to co vy říkáte..podle mě je ta cívka k tomu zhášení motoru!!Ptž když dám klíček do nuly aby chcípl motor,tak se spustí cívka a ta pustí podtlak k táhlu vedle agr..a podtlakem se uzavře klapka a auto chcípne!!Viz obrázek toho podtlakového chcípáku..Červeně označený!!

post-1181-1254601038_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zdravím všechny ještě jednou..a děkuji těm,co se mi snažily pomoct a trošičku poradily..Závada je už odstraněna!!!Opravdu to bylo odpojovačem turba!(ventil N75 omezení plnícího tlaku turba!!!)Mou dedukcí a proštudování komplet příručky sem usoudil,že turbo asi dává moc vzduchu a proto to jde do nouzáku..A ono opravdu..Při koupi nového ventilu už skouška profukování trubiček říkala,že můj ventil se sekl a tlak na regulaci mě šel do sání!!Tak asi toto!Třeba moje skušenost vám pomůže při odstranění jednoho z problémů!!!Luboš tdi

Odkaz ke komentáři
  • o 8 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...