Přejít na obsah

Koupě Octavia II – Jak koupit Škodu Octavii 2?


Guest Májinka

Doporučené příspěvky

Nemusíš se bát klesat s otáčkami k 1500, ten dvoulitr na to má a neškodí mu to, samozřejmě musíš umět vycítit vibrace, pokud se objeví, tak řadit dříve/později, podle zatížení motoru. Z kopce není problém jet 1300 a jen to lechtat, jindy je i 1800 málo.

Emisní průkaz nemáš, protože nová auta ho nedostávají a protože se nyní emisní známka nedává, nedává se ani průkaz. To není spekulace, nýbrž fakt. Auta, která ten průkaz měla ho již po dalších emisích nepotřebují. Honza

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Čau. Plánuju nákup ojetiny - soukromý prodej. Musel sem si prostudovat jak při koupi postupovat nově od 1.1.2015. A nějak si nevím rady s jednou věcí, a to, že při přepisu musím předložit zelenou kartu, která má být již na nového majitele. Jak mám mít už sjednané pojištění, když nevím jestli to auto koupím ? Konkrétně se chystám do 200km vzdáleného místa, podívat se na jedno auto, a když bude ok tak ho hned vzít a zbytečně tu cestu neabsolvovat znova. Řešit přepis chci přes zplnomocnění prodávajícímu, jen nevím jak to udělat s tou zelenou kartou.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...

čaute, mám možnost vzít O2 2,0tdi BKD s najetýma 210k, 2005 rok výbroby, v solidním stavu, troška kosmetiky se najde ale to moc neřeším, hava je tam B ale po jízdě jsem neviděl žádný úbytek kapaliny (dal jsem si na to dobrý pozor) a při jízdě jsme to vůbec nešetřili. Jde slyšet dvouhmota, ale majitel je solidní a nepřestřeluje cenu, mluvili jsme o 115 000,- což si myslím není špatné. Vstřiky zkontrolované přes VAG a v pohodě, KM sedí, auto bylo dovezeno z neměcka v roce 2008 s najetýma 100k

auto má xenony, dual klimu, dvojitou podlahu, vyhřívané sedačky, parkováky vzadu atd

co říkáte na tu nabídku? jo a důvod prodeje je, že dostane služební auto

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zdravím,

 

mám v hledáčku O II a rozhoduji mezi 1.6 MPI, 2.0 FSI a 2.0 TFSI. Jezdím každý den 60 km po pěkných okreskách plus asi 2 km město, 1 semafor. Od domu mám asi 3 km do kopce (vlažné tempo-studený motor), ale jakmile najedu na horizont tak jedu víceméně už po rovině až do práce. Výhoda je, že u FSI a RS je 6 kvaltů, zatímco MPI jen 5.

 

Mezi mé dva adepty patří tyto O II:

 

http://www.skodaplus.cz/Car/935815/skoda-octavia-rs-2-0-tsi-147-kw-rs?query=%26priceFrom%3D0%26inOperationFrom%3D2006%26inOperationTo%3D2010%26speedometerFrom%3D0%26speedometerTo%3D160000%26mark%5B%5D%3D32%26model%5B%5D%3D404%26body%5B0%5D%3D1%26body%5B1%5D%3D6%26body%5B2%5D%3D7%26body%5B3%5D%3D13%26bodyMix%3D1_6_7_13%26fulltext%3D%26searchOrigin%3Dhomepage%26off%3D15

 

http://www.skodaplus.cz/Car/937596/skoda-octavia-fsi-2-0-110-kw-elegance?query=fulltext%3D%26ord%3D4%26dir%3Ddesc%26model%255B%255D%3D404%26mark%255B%255D%3D32%26body%255B%255D%3D13%26fuel%255B%255D%3D1%26priceFrom%3D160000%26priceTo%3D170000%26speedometerFrom%3D%26speedometerTo%3D160000%26inOperationFrom%3D%26inOperationTo%3D%26capacityFrom%3D%26capacityTo%3D%26loadFrom%3D%26loadTo%3D

 

Dokázali by jste mi poradit které auto by bylo vhodnější. FSI má nižší nájezd, zadní stěrač :D , zatímco RS se mi líbí více, ale mám trochu strach, abych po koupi kvůli vyššímu nájezdu nemusel dělat rozvody, svisláky, spojku, atd. S výměnou filtrů a oleje počítám u každého.

 

Díky za rady

Odkaz ke komentáři

Osobně bych šel do RS z důvodu, že spotřebově budeš na tom samém ( FSI VS TFSI ) jen výkonu na předjíždění budeš mít o trochu víc. Co se spojky týká hodně záleží kdo s tím jezdí a kde s tím jezdí. Spojka může být KO po 40tisíci km nebo po 180 tisíci km. Vše poznáš až se s daným kouskem projedeš ( nebo známí, který tomu rozumí a půjde s tebou). Náprava je také závislá na tom jak a kde se s tím jezdí ale 200 tis.km by měla vydržet.

Odkaz ke komentáři

Pokud predchozi majitele nebyly paka, tak ta spojka musi jeste hooodne vydrzet, preci jen se nebavime o nafte a kroutici moment je tu trosku jiny.

 

Kdyz se podivam na to rs, tak uz je to vlk v rouse berancim a je to fl auto s predfl predkem, takze i na budouci upravy a dodelavky je prostoru az az:) a vyssi najezd neni na skodu, aspon clovek vi, ze to nejezdilo porad okolo komina.

Odkaz ke komentáři

Enemy5 50% aut u kterých je to psáno, stejně jsou, a není to relevantní v dnešní době, pokud není ze 2 půlek, je to celkem fuk, pokud je dobře opravený, chápu, že někdo může mít obavy, pokud někdo nechce, pak musí hledat, ale najít se dá. Další věc je ta, že nechápu ten cenový rozstřel cca 150 a 250 a úplně jiný auto. :D

Odkaz ke komentáři

No tak řeknu ti, že bourané auto které je dobře opravené nepoznáš na 1. pohled (spáry sedí, lak sedí atd.) , natož aby to někam táhlo, což ve většině není nehodou, ale špatná geo, špatný gumy, apod. Ve většině, jsou opravy dosti fatálně a amatérsky odfláknuté, a je jedno u koho to je, samozřejmě rols, nebo bentley by si to snad nedovolil, ale u běžných aut je to naprosto normální.

Odkaz ke komentáři

Nu s tím nesouhlasím. Každý kdo dělá tak trochu do aut ví, že spáry po opravě ti nikdo neudělá souměrné jako jsou z výroby a lak se nedá na 100% trefit. Takže na denním světle to vidět je. Ano musíš se soustředit, ale vidět to prostě je. Avšak toto vše nemusí zrovna ukazovat na bouračku, ale třeba jen na kosmetickou kamufláž ( oprava rzi, či hluboký vryp ). Ne vždy je vše tak jak se to na první pohled tváří.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak to raději 1,6MPI. Bezproblémový motor pro usedlejší řidiče co potřebují přepravu z bodu A do bodu B. Spotřeba při jízdě v zákonných limitech kolem 6,5 -7L/100km. Auto nezklame ale není to ne potěšení z jízdy.

 

To 2,0FSI tomu se vyhni. Jak psal Dakie je to jen pro zlost. Velice nepodaření motor.

Odkaz ke komentáři

Zdar pánové,

 

uvažuji o koupi OII a našel jsem si tady tuto:

 

http://www.tipcars.com/skoda-octavia/skoda-octavia-6624917.html

 

Akorát mi přijde zvláštní, že to má exteriér před FL a interiér po FL.

 

Je tento motor spolehlivý? Počítám s tím že bych udělal rozvody co nejdříve, abych měl klid.

 

Máte někdo přístup do databáze škodovky a byl by mi ochotný prověřit historii tohoto vozu?

 

Děkuji za rady a připomínky

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...