Přejít na obsah

1,8T AUM chyba 16395


Doporučené příspěvky

Ahoj, pár dní již řeším problém. Auto se v plném tahu nedostane nad 3500ot. Projevuje se to tak , že od spoda táhne a pak jako by přestalo pálit, přeřadím a znova táhne k 3500 a opět to samé. Turbo tlačí, žádné chybové hlášky krom té 16395 - rada valcu 1: vackovy hridel A (saci): nastaveni POZDEJI nedosazeno, P0011 - 35-10 - - - Sporadická. Dnes jsem shodil víko ventilů a rozvodový řetěz se mi zdá nějak vytahaný. Šponovák je vytažen cca 14 mm. Rozvody řemenem, vypadají že sedí. Nemáte někdo tip, co by to mohlo být? :wallbash: Můj tip je ten řetěz..... dík Milan

Odkaz ke komentáři

Ahoj, pár dní již řeším problém. Auto se v plném tahu nedostane nad 3500ot. Projevuje se to tak , že od spoda táhne a pak jako by přestalo pálit, přeřadím a znova táhne k 3500 a opět to samé. Turbo tlačí, žádné chybové hlášky krom té 16395 - rada valcu 1: vackovy hridel A (saci): nastaveni POZDEJI nedosazeno, P0011 - 35-10 - - - Sporadická. Dnes jsem shodil víko ventilů a rozvodový řetěz se mi zdá nějak vytahaný. Šponovák je vytažen cca 14 mm. Rozvody řemenem, vypadají že sedí. Nemáte někdo tip, co by to mohlo být? :wallbash: Můj tip je ten řetěz..... dík Milan

 

 

 

 

Ahoj co treba banka na Turbu nebo spatna hadicka k ty bance hejbe se klapka v Turbu.

 

Nebo jesre ten prestavovac vacek u toho retezu jak pises

Odkaz ke komentáři

Riešim úplne podobný problém, len bez tej chybovej hlášky. Kuk sem:

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=11460

Už povymieńal dosť vecí, ale stále mi to trhá a škube. Napíš mi prosím správu, ked vyriešiš ten problém, lebo mne sa už do toho nechce nezmyselne investovať, lebo už toho mám dosť.

 

Prípadne môj typ na tvoju chybu, je ten napinák s reťazou, prípadne môže byť aj iba reťaz. Treba dať dole reťaz a porovnať s novou v obchode, ak máš možnosť a dovolia Ti to.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 roky později...

Mám podobný problém, sice to není AUM, ale 132kW AUQ. Auto bez problému jezdí, necuká ani nic podobného. Ale dnes se mi rozsvítila kontrolka motoru a ve Vagu jsem našel toto.

 

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 06A 906 032 HN

Komponent: 1.8L R4/5VT G 0001

Kódování: 11500

Opravna #: WSC 25216

TMBER21U128539093 SKZ7Z0A1022717

3 Nalezeny chyby:

17947 - Spinac spojkoveho pedalu (F36) Nesmyslny signal

P1539 - 35-00 - -

16395 - rada1: zpozdeni vackovych hridelu Pozad.hodn. neni dosazena

P0011 - 35-00 - -

18010 - Napajeni svorky 30 Napeti prilis male

P1602 - 35-10 - - - Sporadicky

Readiness: 0000 0000

 

Rozvody jsem nechával dělat před 10tisíci km. Rozsvítilo se to teď, když auto cca 14dnů stálo. Včera jsem ho jen přeparkoval a dneska jsem chtěl jet do práce a svítilo to :(

Odkaz ke komentáři

spinac spojkoveho pedalu vymenit - pozriet cez diagnostiku, ako ho vnima riadiaca jednotka - moze byt aj kabel na vine niekde, ale pravdepodobnejsie spinac.

 

druha chyba - to vyzera horsie - skoda,ze si hned po nahodeni rozvodov neskontroloval cez diagnostiku ,ci nehadze chyby - moze to byt aj zlymi rozvodmi - nechcem strasit - pripadne nieco ine - nestretol som sa zatial s tym

 

posledna chyba sa mi stala ked som prechadzal cez rozbite zeleznicne priecestie a musela skocit autobaterie, pripadne nejaky kontakt a vyhodi to. tu chybu som zmazal a u mna sa uz neobjavila.

Odkaz ke komentáři

Já mám pocit, že se mi ta druhá chyba objevovala i před rozvody. Bylo tam sporadicky, to občas i po rozvodech. Neukazuje se pokaždé. Dnes jsem chybu smazal, přeparkoval auto a nic tam zatím není. Ale chtěl bych nechat někde zkontrolovat rozvody. Není tu někdo z okolí Prahy, kdo by byl ochotný na to mrknout zítra třeba? Měl jsem jet v sobotu na dovolenou a krom brzy mě začalo trápit tohle.

 

Jinak ta baterie se objeví s tím pedálem občas. Smažu ji a chvíli je klid. Mimochodem, kde najdu ten spínač prosím?

 

Edit: Tak spínač už vím, kde hledat. Ale ta vačka mě trápí :(

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

k tej vacke tu je popis ,aj ked v anglictine : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16395/P0011/000017

 

citam,ze sa da urobit test solenoidov prestavovacov vacky. tak by to trebalo skusit, ci prejde test ok. Ma to byt output test. Vraj po nom sa mozu objavit hlasky typu !short to ground! ,ale je to ok,je to output testom. robi sa pri vypnutom motore. Ale treba pogooglit. Neskusal som

 

A kedze je to spinac spojkoveho pedalu,tak bude pod spojkovym pedalom :lol:

Odkaz ke komentáři

Zítra ten test zkusím. V tom odkazu ještě píšou o N205 a relé čerpadla, ale to by asi Vag psal snad o nich. Kdyžtak nechám zkontrolovat ty rozvody. A pak se budu pídit dál. Ale říkám si, že kdyby byly blbě rozvody, to by to asi napsalo i při volnoběhu.

 

Zítra dám ten test a uvidím. Jinak ten spínač jsem myslel, jestli není v motoru a k němu dráty. Ale už vím, k čemu slouží, takže jinde, než na pedálu být nemůže no :-D

Odkaz ke komentáři
  • o 4 roky později...

Ahoj, trochu to tu uživím ... Přišel jsi nakonec na to co způsobuje tu chybu ? 16395 ?? Mě se včera ráno rozsvítila kontrolka motoru a byla tam tahle chyba - sporadická. 

Vymazal jsem jí a od té doby se už neobjevila, ale chci zjistit proč se objevila .. před 50 tis Km jsem měl udělané rozvody a i nový řetěz mezi vačkama .. 

VIS píše že řada válců 2: serizeni zakladni polohy vack./klik. hridele nelze dosahnout .. 

 

Muze to delat třeba čidlo natočení vačky nebo klikovky ? 

Jinak auto jede naprosto normálně .. 

 

Dík

Karel

Odkaz ke komentáři

Tak po nějaké době zase naskočila ta samá chyba .. mimochodem poslední dobou při rozjezdu nebo když jedu na dvojku a přidám víc plynu tak ve vyšších otáčkách (přes 3 tis ) je slyšet takové kovové drnčení. Myslel jsem že odchází dvouhmoťák, ale teď mám podezření že to rachocení je řetěz mezi vačkama .. 

jinak chyba je z VAGu tohle 


 Address 01: Engine       Labels: 06A-906-032-AUM.lbl
Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT     G   0002
Software Coding: 10700
Work Shop Code: WSC 31480  
Additional Info: TMBKL21U938697400     SKZ7Z0C1860057
VCID: 6DC9E8FBED910E5AC426679-515E
1 Fault Found:

16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake) 
            P0011 - 35-10 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...
V 27. 8. 2018 at 20:54, LadikRS napsal:

A když delší dobu nejedeš, při startu nic neslyšíš? Ale volný řetěz může být původcem této chyby.

Čo myslíš prosím ťa pod tým keď dlhšiu dobu auto stojí či niečo pri štarte nepočuť? Čo keď je niečo počuť ako keby to naštartovalo na sucho také zaškrípanie alebo čo myslíš? Čím to je, čo to je prosím ťa?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...