Přejít na obsah

horší teply starty


Doporučené příspěvky

Podle mne je to kombinace ruznych faktoru.... Horsi komprese, mensi tlak z cerpadla, horsi vstriky a potom za tepla to mur staruje...

Co delaji lidi jako prvni vec je zvyseni davky paliva to nekdy pomuze nekdy ne...

druhou a co jsi ty udelal taky starter a batarka to muze i nemuze pomoct

Tak ti zustavaji tlaky a cerpadlo.... zacal by jsem vstrikama zkouska vstriku stoji kolem 1000 kc a moje vstriky po 350 Tkm byli na 95 procentech takze v pohode.... Kolik mas nalitano ty???ale opravdu ne podle pristroju ale podle motorovky....

ale jestli nepomuzou vstriky a komrese zustava cerpadlo a to je na rozvodech a to je drbacka...

 

PS: nemas zaslepenej AGR ventil????? ten muze taky delat neplechu ... :)

Jak píše P2P, udělej zkoušku komprese, je to na chvíly a nestojí to tolik ( u nás účtujeme 800kč a máš k tomu protokol ), pak bych zkusil vstřiky, jestli dobře práší a pak klíďo čerpadlo. Tyhle kárky dnes už něco pamatují a čerpadla začínají také pomalu odcházet ( mluvím z vlastní zkušenosti ).

Odkaz ke komentáři

je tu trosku konfrontace

 

HW x SW

jeřáb x TDIfun

 

jaka volba je ta zpravna? otestovat dily a vymenit? udelat neco aby to fungovalo?

 

jeden z nich pise co a jak, druhy v naznaku .............. co to jeste oba priblizit pro vsechny ???

 

proc si myslite ze vase oprava / naprava / je ta nej ?

je ta vase oprava / naprava / na vecne casy nebo za rok znovu ?

jestli muzete dejte i ceny / zajima to vsechny ?

 

pisu to ted ja, ale verim ze ne jen za sebe

 

diky za odpovedi

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Taky mám problém s teplými starty.

Příklad: jdu z práce auto studený nastartuje většinou na první otočení, popojedu pro maminu (cca 10km 1/2 město 1/2 mimo město) jedeme do krámu nakoupit.

Odjíždím od krámu po cca 30 minutách auto chytne na první otočení a jedeme do dalšího krámu vzdáleného cca 2km městem.

Odjíždím od krámu zase po cca 30 minutách a ten bastard točí jak šílenej a chytne až za jakou dobu.

Většinou takhle blbne až druhý startování po dlouhý pauze. Chytne teda nakonec vždycky. Baterku jsem nabíjel v neděli, takže tady bych problém neviděl.

Dělá mi to od výměny rozvodů a protože mechanik, kterej mi rozvody dělal není kamarád s moderní výpočetní technikou, předpokládám tedy že problém bude v předvstřiku. Je to možné?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 7 měsíců později...
Guest buschmman

aha takze treba dat repasovat alebo kupit novy

Hele jednoduse jak mile ma motor teplotu nad 50 stupnu tak kdyz nedosahne 360 otacek za minutu tak neda ani kapku nafty vicisti starter novy uhliky baterka a kdyz ani to nepomuze kup stator starteru ma slaby magnety a je po problemu

Odkaz ke komentáři

tak předvstřik na čerpadle mi nepomohl. pojedu znova na diagnostiku a předvsřik podle ní nastavim na čerpadle přesně a zvednu startovací dávku přez diagnostiku. už jsem i odskoušel to že když vypojim teplotní čidlo a mám motor ohřáty tak chytá okamžitě. dá se to oblbnout přez rele že si počítač při každym startu bude myslet že má stude motor proto přidává víc nafty. já to skusim nejdřiv přidat na diagnostice než tam cpát náky to relátko.

Řeknu svoji zkušenost.

Netýká se OCT, ale FEL1,9D z roku 1996.

Po cca 5 letech problém s teplými starty, nabízeli mi úpravy na čerpadle za šílené ceny, dělali se s tím tehdy velké tajnosti.

Protože po zjištění, že po "oblbnutí" teplotního čidla to vždy za tepla okamžitě nastartovalo,protože se zaplo žhavení, udělal jsem takovou vychytávku - přídavný seriový odpor v čidle posune údaj pro ŘJ o teplotě motoru o cca 20 stupňů, takže se zaplo žhavení a pak to chytne vždycky. Aby ale ten falešný údaj o teplotě nebyl pořád, tak ten odpor se sám po cca 10 vteřinách postupně zkratovává (mám to řešeno přes FET tranzistor, který se postupně otevírá, tedy nedává se tam žádné relé, žádná další spotřeba, žádné tlačítko), takže pak už ŘJ dostává správný údaj o teplotě.

Náklady cca 30Kč, startér 17 roků bez opravy, baterka druhá, dodnes spokojenost.

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...

Můžu se zeptat jak to s těmi starty dopadlo?

Aktuálně je také řeším,studený motor nastartuje bez problémů,ale jízdou zahřátý motor až po pár vteřinách. Před pár dny se mu nechtělo dokonce vůbec. Nastartovat se dalo až po vystydnutí motoru. V té zimě co byla to byla dlouhá chvíle :-D Samozřejmě jsem to začal řešit,a zajel do autorizovaného servisu,kde mi na diagnostice bylo zjištěno že je špatný snímač polohy vačkového hřídele. Jsou prý dva a neví který to dělá. Cena za servis a díly se mi zdála před vánoci vysoká :-D

Pročetl jsem spoutu fór,názorů a rad,a většinou se píše o startéru. A tak mi to nedalo a zajel k autoelektrikáři,ten prý vyzkoušel všechny své triky a předvedl na mém autě všechen svůj um,ale startérem to není. Startér měl venku,a je v pořádku..

Tak jsem nejspíš jeden z mála kdo nemá problém ve startéru,ale ve snímači.

Je to vůbec reálné? Je možno,že je to tím? Nebo se mi servis jen snaží vyhovět a opravit chybu která v tom motoru stejně je.. Ale starty mi budou zlobit dál..

Děkuji za rady a odpovědi.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...