Přejít na obsah

Převodovka DSG


jiri001

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...
Guest Aprotreskol

mam O II. RS 2.0 TDI CR 125KW DSG, 57000km, caka ma 1.vymena oleja v prevodovke a nikde sa neviem dopatrat aky presne olej do DSG ide, viete mi niekto prosim poradit aky tam ide olej, popripade kde sa to da doveryhodne zistit???

 

Dakujem

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ahoj chlapi, mám O2 103kW 2,0L a všiml jsem si už po druhé že když jedu úplně v klídku lehká noha a auto si řadí do 2000ot./min (jde např. jen o rozjezd) tak stupeň 1 a 2 se zařadil krásně ale trojka mi neskočí na 2000 ale více vejš, před 2500.pokud držím lehkou nohu a jedu si tak visí trojka dokud nesešlápnu víc plyn.Mám pocit že by to mělo pokud nechci točit motor zařadit na těch 2000 i pod lehce.Stalo se mi to jen dvakrát.Nemůže to být nějaká elektronika co vyhodnocuje zařazení na základě otáček?

Už mi to zatím nedělá, ale bojím se zda se to nebude objevovat dál.

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Prodával jsem jedno s cca 205000, vše OK. Když pak mělo kolem 230000, něco tam klepalo, tak majitel nechal vyměnit setrvák i lamely. Jo a nebýt toho, že to Tukas zvrtal, tak by asi jezdilo do dnes. Dle všeho špatně namontovali závlačku a ta se rozemlela v převodovce.

 

Teď mám jiné DSG, v něm se měnila snad kolem 35tis mechatronika, protože škubal 1 a 2 stupeň + někdy prokluz a i tak je tam ještě problém s rozjezdy, kdy to není tak plynulé, jak by mělo. Takže to si nevybereš, je to spíše o štěstí.

Odkaz ke komentáři

Prodával jsem jedno s cca 205000, vše OK. Když pak mělo kolem 230000, něco tam klepalo, tak majitel nechal vyměnit setrvák i lamely. Jo a nebýt toho, že to Tukas zvrtal, tak by asi jezdilo do dnes. Dle všeho špatně namontovali závlačku a ta se rozemlela v převodovce.

 

Teď mám jiné DSG, v něm se měnila snad kolem 35tis mechatronika, protože škubal 1 a 2 stupeň + někdy prokluz a i tak je tam ještě problém s rozjezdy, kdy to není tak plynulé, jak by mělo. Takže to si nevybereš, je to spíše o štěstí.

Na kolik tě vyšla mechatronika.Díky.

Odkaz ke komentáři

To už si teď nepamatuji, ale myslím, že 10, nebo 15 tis, bylo to přes jednoho klubáka. Samozřejmě, k tomu nový olej, filtr, práce.

Mně to když pustím plyn a nechám to rozjet tak z 1 na 2 to škubne, z 3 na 2 slyším klepnutí, prý to je tlakový ventil v DSG a když jedu z kopce na dvojku nebo 4ku tak to houpe a to bude spíš prý dvouhmota.Tvůj názor?

Odkaz ke komentáři

K tomu se nedá vyjadřovat, nejsem odborník :-) Koukni se, když to dělá, jestli drží rychlost, jestli to třeba neřadí nahoru, dolu, nahoru, dolu. Ono to jde diagnostikovat, ale málo kdo to dělá.

Já to měl na diagnostice DSG přímo, ale nic.Ten opravář automatů mi řekl že to bude ventil tlakový v převodovce, jiný mi zase řekl mechatronika, nebo spojky.Já bych nerad pak vytopil 80 za všechny ty krávoviny zbytečně. :-(

Odkaz ke komentáři

Nevím, kdo a jak dělal diagnostiku, ale pokud by to byl ventil (který, pokud se nepletu, je součástí mechatroniky, je jich tam více), tak to diagnostika ukáže. Ventil jako takový se snad ani nemění, nejde koupit samotně, je to prostě komplet mechatronika s ventily. Zkus fr.mottl, nebo případně sixtu.

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Zdravím, mám na Vás dotaz. Máte někdo najeto s touhle převodovkou kolem 300k km? Mám nabídku koupit od známého velmi opečovávanou O2 1.9 TDI, ale má nalítáno 280 000. Bohužel jsem nikde nenašel názory majitelů kolem téhle kilometráže, tak by mě zajímalo jestli by to nebyly vyhozený peníze. Předem díky.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...
V 17. 9. 2009 at 20:48, Luka napsal:

Mam na DSG 250tis km a převodovka bez problémů.Akorát v ní rachtá nějakej ventil ale to dělají prej po +- 50tis km všechny(tak mi to bylo řečeno v servisu)Jinak absolutní spokojenost :lol:😄 :palec:

Opravdu si myslite ze rachtani selenoidu v mechatronice je normalni ? Ujistuji vas ze tzv rachtani ventylu neni vyrobni vada ale snaha vsudy pritomne elekriny regulovat okruh tlakoveho oleje na ovladac vydlicek nebo pisty spojek. Pravdepodobne otevira a zavira pro to aby dorovnal ubytek tlaku. Pozor! Neni to nutne spatny ventyl. Doporucuji odborny servis a smysluplnou dignostiku skusenym mechanikem.  Vase zavada je vazna ale obrovska trvanlivost selenoidu v oleji je duvod proc stale jezdite.  

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Adresa 02: Aut. převodovka        Labely: SVO\02E-927-770.clb
   Řídící jednotka SW: 02E 300 042 S    HW: 02E 927 770 AE
   Díl: GSG DSG         070 1101  
   Revize: 04507000    Seriové číslo: 00000603150852
   Kódování: 0000020
   Dílna #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 2345598EE2D5FE59D4-8076

1 nalezena chyba:
17085 - ridici jednotka pohonu 
            P0701 - 002 - defekt nebo v provozu - Kontrolka závad ZAP
             info o závadě:
                    Stav závad: 11100010
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 255
                    Počítadlo resetů: 40
                    Kilometry: 286550 km
                    Indikace času: 0
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...