Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

Tak jsem to zacal sepisovat a udelalo se mi z toho nejak soufl, tak snad pokracovani priste, nebo me treba nekdo doplni pripadne chyby prosim omluvte a opravte, posbiral jsem to vsichni vime kde a je to zalozene na zkusenostech bez rozlisovani zda se jedna o 16V bo 8V

 

- AGR/EGR ventil - Asi je mu trocha horko a něco se vněm upeče, take tu byla zkusenost ze draty k teto soucastce jsou nasponovane a soucastka se tvari jako poskozena ale vadny je vodic, lepsi nez zavadu hledat je natahnou novy drat.

 

- spatne studene starty - jako prvni tento problem zazil proveril proslapl a vyresil JirkaK za cez mu patri velike DIKY stalo to hafo namahy a nemene penez Závada byla ve vstřikovačích. Po výměně je opět studený start normální a na volnoběh je motor naprosto klidný a nechvěje se, jako předtím.

 

- spatne teple starty - oprava se provadi zvysenim mnozstvi startovaci davky paliva, provadi to nejaka firma ze severni moravy, bohuzel mi vypadlo jeji jmeno, kdyztak mi poslete SZ kdyz budete vedet ja to sem dopisu

 

- Cukani motoru - ve vsech servisech byl mel byt na tohle dostupny FLASH u 2.0TDI je asi jen na motor BKD ten druhej 8V asi problemy uz nemel

 

-Problemy s mazanim - písty nejsou mazané roztřikem oleje od klikovky ale tryskou, která vstřikuje olej do mazacího kanálu v pístu, v tomto kanalku vznika usazenina, podle nekterych az zhruba po 200 000km ale jsou zname pripady i pod 100 000 km, existuji urcite dohady, ze nedostatecne mazani pistu muze byt zdrojem "houkani" motoru, ketere se u nekolika aut nezavisle objevilo cca u hranice 70 000 km

 

-Casteji odchazejici turba nez u 1.9 TDi-PD - pozdeji montovane turbiny jsou jineho vyrobce tusim Garett a vydrzi dele

 

-Praskajici hlava valcu - chronicky znama zavada, na nekolika mistech je material hlavy tensi nez je vhodne, dalsi typicky priklad zavady z vyroby

 

-Dvouhmotovy setrvacnik - vicemene zalezi na gustu kazdeho soudruha jak radi a podrazuje a tim tento setrvacnik zatezuje vseobecne plati cim mene valcu tim vice je setrvacnik namahan, cim mensi je rozdil otecek pri prerazeni a podrazeni tim vice se to setrvaku libi

 

-Spojka - vetsinou kdyz se to prezene s chipem a Nm

 

-Zravost oleje - velice individualni tezko ric co uz je moc, velice promenlive v zavislosti jake jezdite trasy, me to kdyz jsem jezdil z 90% pouze D1 bralo na 10 000 km 0.5l oleje, za dalsich 5 000 km byla vymena do te doby uz si nerekl, ted kdyz je to tak 50 na 50 tak dolivam poprve kolem 9km take 0.5l a pak zhruba kolem 14 000 km dalsich 0.1l - 0.3l

 

 

To by snad stacilo pro zacatek

Upraveno uživatelem Ol@f
Odkaz ke komentáři

Mám BKD takže ten "lepčí" šestnáctiventil. :)

Hele jak se projevuje to cukání motoru co se řeší přefešnutím ŘJ? Mě se sem tam stane, že dojíždím třeba kolonu, mám podřazeno za 3. Pak lehce přidám a motor jakoby lehce cukne, ale jen nepatrně a na zlomek vteřiny....

Upraveno uživatelem Holy
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Mame Octavii 2.0 TDI (MR06, bez DPF, s proměnlivymi servisnimi intervaly), určitě se 16V, najeto necelych 55 tisic a musim řict, že zatim nebyl s motorem nejmenši problem.

 

Zezačatku sice žral dost oleje (samozřejmě jedině specifikaci VW 506 01 podle navodu), ale po prvni garančce při 30.000 km se spotřeba oleje dost snižila.

 

Hodně dbam na citlive zachazeni s motorem za studena (žadne prudke zrychleni a žadne vytačeni) a taky po deletrvajicim zatiženi motoru nechavam alespoň 2 minutky na volnoběh vychladit turbo, než vypnu motor (nejen v cili cesty, ale i před tankovanim a před opuštěnim auta).

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahojte chalani. Mám taký problém. Motor je ten slávny 2.0 16V BKD MR 05. Naštartujem auto za studena všetko je v poriadku. Ale ked sa trocha zahreje začína mi trhat motor až kým sa nezahreje na prevádzokvú teplotu. A to trhanie cítim ked sedím na sedacke. Aj ked sme to dali na pocítac ziadnu chybu nenašlo. Ako ja len dúfam že to nebudú trysky. Neviem čo by to mohlo byt.

 

PS - nikdy viac už tento motor :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

Ahoj chlapi. Když po jízdě vypnu motor, tak asi po třech vteřinách se ozve z motoru jakoby "zaprdění" :rolleyes: a trvá tak 3-4 vteřiny...nevíte co by to mohlo bejt? Je mi jasný že je to nějak podtlak, nebo přetlak...ale nevím čeho se chytit. Jinak motor šlape jak hodiny, startuje studenej i teplej, akceleruje, nehulí...prostě normálně maká...jen si po vypnutí prostě "upšoukne" :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

na konkurenční fórum jsem kdysi dával dotaz na podobný problém s 1.9TDI a zatím jsem to nijak nevyřešil.

Servis řekl, že to zaručeně bude čipem a čipař řekl, že to nemá žádnou souvislost s úpravou,a regulace

těchto ventilů je stejná jako u seriového motoru.

mě tam zaprdí po fazolích ventilový blok

post-203-1249588402_thumb.png

Odkaz ke komentáři

Tak už jsem zjistil co to je...dělá to ten ventil N95...vycvyknul jsem tu patici s hadičkama. Ty "nátrubky" byly od prachu a i těsnící gumičky ve ventilu byly špinavý. Hadříkem jsem očistil nátrubky a "ušním šťourátkem" jsem vyčistil gumičky a sítka do ventilu. Secvak jsem to zpátky a ejhle...je kliid

Tímto se omlouvám všem, kteří čekali na zvukový záznam :o

Odkaz ke komentáři

Přesně to co je na obrázku. Na pravé straně bloku jsou pérové pojistky - jedna zhora druhá zdola......zmáčkneš je a sundáš celou patici i s hadičkama. Pak už uvidíš jednotlivý otvory pro podtlakz v tělese ventilu a nátrubky na tý patici...vyčistíš a snad bude klid

post-203-1249588402_thumb.png

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...