Přejít na obsah

1.6 74 kW + 75 kW Základní technická data


Doporučené příspěvky

Technická data motoru 1.6 74Kw

 

Kódové označení: AEH(4/97>), AKL(8/97)

Zdvihový objem: 1595ccm

Emisní limit: EURO2(AEH), EURO 3(AKL)

Vrtání/zdvih: 81/77,4mm

Počet ložisek klikového hřídele: 5

Ventilový rozvod: OHC

Válce/ventily: 4/2

Max. výkon při otáčkách: 74Kw při 5600ot./min.

Max. točivý moment při otáčkách: 145 při 3800ot./min.

Kompresní poměr: 10,3:1/10,5:1

Zapalování a vstřikování: SIMOS 2

 

jedna lambdasonda, propojení pedálu akcelerátoru se škrtící klapkou-mechanické(lanko), proměnná délka sání, trimetalický katalizátor

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Základní provozní vlastnosti:

 

Zrychlení z 0 na 100Km za : 11,7s(GLX), 11,9s (SLX?)

Maximální rychlost: 187Km/h

Spotřeba(při 90km/h-při 120Km/h-město-1/3mix): 5,5-7-9-7,2 (realita je trošku jinde)

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Technická data motoru 1.6 /75kW

 

Kódové označení: AVU(10/00>04/02), BFQ(05/02>)

Zdvihový objem: 1595ccm

Emisní limit: EURO4

Vrtání/zdvih: 81/77,4mm

Počet ložisek klikového hřídele: 5

Ventilový rozvod: OHC

Válce/ventily: 4/2

Max. výkon při otáčkách: 75Kw při 5600ot./min.

Max. točivý moment při otáčkách: 148 při 3800ot./min.

Kompresní poměr: 10,5:1

Zapalování a vstřikování: SIMOS 3.3

 

propojení pedálu akcelerátoru se škrtící klapkou-elektronické(el.plyn), dvě lambda sondy, trimetalický katalizátor, proměnná délka sání

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Základní provozní vlastnosti:

 

Zrychlení z 0 na 100Km za : 11,8s

Maximální rychlost: 190Km/h

Spotřeba(město-mimo město-kombinace): 9,9-5,5-7,1

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Obrázek motoru a graf průběhu výkonu a točivého momentu:

post-42-1245872065_thumb.jpg

post-42-1245872069_thumb.jpg

post-42-1245872073_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Přikládám graf výkonu motru.

Tome ten co tam máš má sice shodný průběh ale v jiných otáčkách !!!

75kW není žádné dělo ale slabší než 55kW to není. Koukal jsme ještě na graf 55kW a ten je zas trošku nadhodnocený :pivo:

 

Nadržovat vlastnímu se nemá ... :palec: :o :pivo: ber to v žertu, jinak velká poklona za poshánění všech ostatních údajů

post-1015-1252424002_thumb.png

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...
  • o 11 měsíců později...

čaues, dík za technická data, tohle jsem přesně hledal ;) akorát jsem teda přepisoval 1,6 typ motoru akl a platil jsem 3tis. za normu euro 2, takže tam máš asi chybu, že je to euro 3. ve velkém TP mám emise 96/69, což souhlasí taky euro 2 viz. zde http://www.ps-car.cz/ekopoplatek.php . už mě mrzelo, že jsem mohl ušetřit trojku, ale asi nee :) tak ať se daří a jezdí to :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

zdarec pánové,a který z nich je jízdně lepší-zátah,spotřeba a kterého se vyvarovat-problémy,poruchy či chronické závady.a taky,který z nich snese kombinaci BA95 a E85.v mém současném autí(felda 1.3MPI) to jde bez problémů a se sportovním filtrem docela slušně jede.napřesrok BOHUŽEL doslouží(bude jí 17)a přemýšlím o tomto voze.už jsem měl možnost se v tom povozit a docela se mi to zamlouvalo.za jakékoliv info díky.Jirka

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 3 roky později...

Jak je to se zaměnitelností motorů 1,6 BFQ r.v. 2004, 1,6 BFQ TOUR...

Řídící Jednotku mám typově i softwarově nejnovější co se dávala i do Tour. Našel jsem nějakou diskuzi že převodovka byla v Tourkách nějak napiču, špatně se řadilo..

Jinak že by konstrukčně byl nějaký rozdíl to jsem nikde nenašel (Tourka - volant Fábie, zrcátka fábie?, všchno jinak stejné asi).

Já mám Climatronic, jak je to s uchycením klima kompresoru? Pokud bych se dal motor z manuální asi lze zaměnit? Stejné montážní otvory předpokládá.

 

 

Díky za informace.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 let později...
V 23. 6. 2009 at 13:12, TomášT napsal:

Technická data motoru 1.6 74Kw

 

Kódové označení: AEH(4/97>), AKL(8/97)

Zdvihový objem: 1595ccm

Emisní limit: EURO2(AEH), EURO 3(AKL)

Vrtání/zdvih: 81/77,4mm

Počet ložisek klikového hřídele: 5

Ventilový rozvod: OHC

Válce/ventily: 4/2

Max. výkon při otáčkách: 74Kw při 5600ot./min.

Max. točivý moment při otáčkách: 145 při 3800ot./min.

Kompresní poměr: 10,3:1/10,5:1

Zapalování a vstřikování: SIMOS 2

 

jedna lambdasonda, propojení pedálu akcelerátoru se škrtící klapkou-mechanické(lanko), proměnná délka sání, trimetalický katalizátor

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Základní provozní vlastnosti:

 

Zrychlení z 0 na 100Km za : 11,7s(GLX), 11,9s (SLX?)

Maximální rychlost: 187Km/h

Spotřeba(při 90km/h-při 120Km/h-město-1/3mix): 5,5-7-9-7,2 (realita je trošku jinde)

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Technická data motoru 1.6 /75kW

 

Kódové označení: AVU(10/00>04/02), BFQ(05/02>)

Zdvihový objem: 1595ccm

Emisní limit: EURO4

Vrtání/zdvih: 81/77,4mm

Počet ložisek klikového hřídele: 5

Ventilový rozvod: OHC

Válce/ventily: 4/2

Max. výkon při otáčkách: 75Kw při 5600ot./min.

Max. točivý moment při otáčkách: 148 při 3800ot./min.

Kompresní poměr: 10,5:1

Zapalování a vstřikování: SIMOS 3.3

 

propojení pedálu akcelerátoru se škrtící klapkou-elektronické(el.plyn), dvě lambda sondy, trimetalický katalizátor, proměnná délka sání

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Základní provozní vlastnosti:

 

Zrychlení z 0 na 100Km za : 11,8s

Maximální rychlost: 190Km/h

Spotřeba(město-mimo město-kombinace): 9,9-5,5-7,1

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Obrázek motoru a graf průběhu výkonu a točivého momentu:

post-42-1245872065_thumb.jpg

post-42-1245872069_thumb.jpg

post-42-1245872073_thumb.jpg

mam 1,6 75kw 1998r.v. a vytáhla jsem z ní s přehledem 200km/h a pořád táhla a bylo to citelné nemám čip pro rýpaly...fotka byla pořízena když jsem dala nožku z plynu před blížící se kolonou...😇 má spotřeba a to jezdím jako prase je 7,5l/100 už tři roky...

IMG_20210707_042658.jpg

IMG_20210707_042658.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...
před 19 hodinami, krysarr napsal:

Na fotce je skutečná rychlost cca 180km/h. Proto tahla 😉

tak tyhle mám nejradši... komentář k rok starému příspěvkům a ještě nesmysl...u toho nebyli a chytrý jsou až na půdu... možná by chtělo naučit se lépe číst.. proč ubraná rychlost a hlavně ja mam tacho do 240 a ta 180 je od té ručičky výrazně daleko..no nic zkusím přidat detajl a pro ty nejvýš na půdách:koncem září mi za pomalou jízdu snad vrátí papíry tak vám chytrolíni udělám aktualizaci..čaaaau(tak dělá kravička na 3)🤫Screenshot_20220904-043709_Photos.jpg.75ea72fd5ed2bfc196f8bbffa824806d.jpg

před 9 hodinami, Konny napsal:

No a ja s jinou prevodovkou s delsimi kvalty jsem taky jel 200km/h (tacho) a porad tahla a ze tam jeste prostor na zrychlovani je, protoze pri 200km/h ted motor toci asi 5300ot. 😁

je toho prostoru vážně ještě dost ..tak Bugatti nejsme ale já myslím že na takovou babču je to super výkon... mě to tedy překvapilo... už se mi po stýská 😢😢

Upraveno uživatelem Eve88
Odkaz ke komentáři
V 5. 9. 2022 at 7:22, Dakie napsal:

@Eve88 trošku zklidni hormon, ať ti náhodou nepraskne žilka.. Já tam také vidím něco mezi 180 - 190, takže 200 tam ještě není. A kvůli mě to opravdu fotit znovu nemusíš, radši se soustřeď na bezpečnou jízdu a nefoť za jízdy..

já jsem naprosto v klidu 😂je tam sice spíš 190-200 ale moudřejší ustoupí...kdyby jsi věnoval více pozornosti celé fotce věděl by jsi že pozice ze které je fotka pořízena rozhodně není pozice řidiče...ale tak jste tu přece všichni největší borci tak ať je po vašem..💩Screenshot_20220907-101235_Gallery.jpg.0c1eaca9aabaeced48012887543dcc9a.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...