Přejít na obsah

2.0 85 kW Základní technická data


Doporučené příspěvky

Technická data motoru 2,0 85Kw:

 

Kódové označení: AQY, APK, AZH, AZJ

Zdvihový objem: 1984ccm

Emisní limit: EURO3-EURO4

Vrtání/zdvih: 82,5/92,8mm

Počet ložisek klikového hřídele: 5

Ventilový rozvod: OHC

Válce/ventily: 4/2

Max. výkon při otáčkách: 85Kw při 5300ot./min.

Max. točivý moment při otáčkách: 171 při 2500ot./min.

Kompresní poměr: 10,5:1

Zapalování a vstřikování: BOSCH Motronic

 

jedna(APK)-dvě(AQY,AZH,AZJ) lambdasonda(y), trimetalický katalizátor, propojení pedálu akcelerátoru se škrtící klapkou-mechanické(AQY,APK), elektrické-E-gas(AZH,AZJ)

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Základní provozní vlastnosti:

 

Zrychlení z 0 na 100Km za : 10,8s(man.převodovka) / 12,6s(aut.převodovka)

Maximální rychlost: 197Km/h

Spotřeba(při 90km/h-při 120Km/h-město-1/3mix): 5,3-7,2-11,5-7,8

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Obrázek motoru a graf průběhu výkonu a točivého momentu:

post-28-1245868595_thumb.jpg

post-28-1245868609_thumb.jpg

Upraveno uživatelem TomášT
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 roky později...
  • o 7 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
×
×
  • Vytvořit...