Přejít na obsah

ŠKODA KODIAQ


Doporučené příspěvky

TSI je IMHO v zásadě dobrá myšlenka, bohužel ale koncern totálně nezvládl realizaci. Přitom ještě v O2 RS měli naprosto bezproblémový 2.0 TFSI, který jezdil bez jakýchkoliv komplikací, snesl brutální úpravy a nárůsty výkonu. Takže já jsem těm menším TSI ze začátku hrozně fandil a třeba 1.8 TSI jsem považoval za ideální motor pro běžnýho člověka.

 

Bohužel, všichni víme, jak to dopadlo. 1.2, 1.4, 1.8 - všechny varianty si prošly nespočtem problémů, se kterýma si koncern často nevěděl rady, případně jeden problém vyřešil a další dva vyrobil. Nechápu to, evidentně jim něco v motorárně nefunguje. Přitom dneska už víme, že leccos se dá řešit, viz zdejší téma "Poruchy a opravy 1.8 TSI". Paradoxní je, že to "garážník na koleně" umí vyřešit za pár dní, zatímco fabrika to nebyla schopná vyřešit za několik let.

 

A ta podlomená důvěra je problém. Těžko můžu dneska (znovu) koupit 1.2 TSI, když mi jedno stojí v garáži s neřešitelným problémem. A škodovka na to oficiálně řekne "Málo jezdíte, to je celý problém. Musíte jezdit víc na výlety, pak to bude OK.". A když se o tom bavím neofiko s technikem ve škodovce, tak mi řekne, že jsou z toho sami nešťastní a na otázku "Co si mám teda koupit do města, když TDI ani TSI to nevyhovuje?" dostanu odpověď "No, dneska možná tak elektromobil. A i tam je otázka, co se vyskytne, zatím s tím máme minimum zkušeností."

 

Takže já aktuálně vzhlížím k té nově ohlášené 1.5, která by měla stávající TSI nahradit a tak nějak naivně doufám, že se konečně koncern vzpamatuje a zas jednou udělají držák :palec:

Odkaz ke komentáři

Tak na sériovou podobu přídě jsem fakt hodně zvědavej. Jeep u Cherokeeho taky laboroval s těma úzkýma "asijskýma" světlama a moc úspěchu nesklidil, spíš rozpaky, někdy i kritiku a prodejům to celkem slušně ublížilo. Navíc ty dvě malý světýlka jsou trošku jako bradavice B) Na druhou stranu, Evoque taky frčí na podobné vlně a tam to funguje. Jenže Evoque je nejmenší model automobilky a taková "nákupní taška pro paničky", zatímco Škodovka staví vrcholový model v nabídce. Fakt se těším, jak se s tím v bolce popasují :palec:

 

Paradoxně mi přijde, jako by si Seat a Škoda vyměnili auta. Když koukám na Atecu, tak přední i zadní světla jsou přesná kopie Superbu, stejně tak tornado linie, se kterou Kabaň přišel - prostě sázka na jistotu, která funguje. Oproti tomu Vision S je totální úlet nějakým novým směrem.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...