Přejít na obsah

1.9SDi 50 kW Nejčastější závady a problémy


Doporučené příspěvky

Mě se natrápil až až dělali mi rozvody hnuly s vačkou a pěkně se to potkalo tak si to chlapaci opravily taky na svoje náklady.

Pak se mi stalo jedu a najednou píská čevená olejnička na přístrojích jako by tam nebyl tlak nakonec to dopadlo tak že odešlo tlakový čidlo na olej dalo se nový a vše ok.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Fuj, ty vase predpisi - to jsem rad ze jeste nejsme v EU. Proc by jako misto SDI nemoh narvat TDI? Gdy by aspon jeden z teh blbcu co to vymislel moch vysvetlit proc tak by mi to uz tolik nevadilo. Ale oni se totiz asi moc do aut nerozumi takze mate tam velkou smulu.

 

Stejne je to s ostatnim blbostem, jako npr. o palec vetsi kola (to prece nikoho ne zabije), nebo montovani lepsih brzd, nebo co nejvic mam rad: pokud namontujes origo xenoni do Octavek tak tam musis mit ostrikovace - proc? Protoze je tovarna tak dala do jednoho baliku aby na tom vic videlala?

 

P.S. Nevym jestli je tady clenem, ten MartinRS (sledoval jsem jeho predelavku 2,0 SLX do 1,8T RS), tak se zkus jeho zeptat jak to probehlo s tim prihlasenim.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ahoj!

Martin má předěláno z 2.0 na 1.8T RS,ale myslim že v to nemá zapsané.

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=289

Každopádně osobně bych se do toho asi nepouštěl z SDI do TDI,mam take bohužel SDI a protože je to classic tak to je holota a všechno dodělávat se nevyplatí.

Jinak na spolehlivost na ten motor snad nemůžu nic říct,jsem student takže spotřeba tohodle motoru je super,odveze kam potřebuju. Ikdyž už pokukuju trochu dál.

Jediný jak tu někdo psal s tim tlakem oleje,jeden čas mi to taky dělalo,začalo pípat a blikat,ale vždy po chvilce zhaslo,měl jsem pak hned výměnu oleje a od tý doby zatim nic..to je snad jediná věc co se motorově vyskytla.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Problém bude asi z olejom-mazaním. Bud tam máš olej s nesprávnou viskozitou,alebo je ho tam málo. Teoreticky môže byt aj znečistený nasávací kôš v olejovej vani a ten pri kombinácií z hustým olejom spôsobuje ,že olej.čerpadlo nestíha natlačit olej do celého okruhu. Ja ked som kúpil svoju Octu SDI,tak sa správala podobne. Predchádzajúci majitel tam nalial nejaký no-name olej. Po výmene za CASTROL MAGNATEC 5W-40 je ihned po štarte počut ako motor stíchne. Trvá to asi 5-10 sek.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Problém bude asi z olejom-mazaním. Bud tam máš olej s nesprávnou viskozitou,alebo je ho tam málo. Teoreticky môže byt aj znečistený nasávací kôš v olejovej vani a ten pri kombinácií z hustým olejom spôsobuje ,že olej.čerpadlo nestíha natlačit olej do celého okruhu. Ja ked som kúpil svoju Octu SDI,tak sa správala podobne. Predchádzajúci majitel tam nalial nejaký no-name olej. Po výmene za CASTROL MAGNATEC 5W-40 je ihned po štarte počut ako motor stíchne. Trvá to asi 5-10 sek.

S touchválou magnatecu bych brzdil mrkni se na diesel forom co dokáže castrol :) :D :smich:

Odkaz ke komentáři

Neviem či má význam to tu vysvetlovat,ale je rozdiel medzi CASTROL a CASTROL..... mal som možnost vydiet plný náves sudov z olejom no-name,ktorý sa potom čapoval do bandasiek,ktoré vyhovovali predajcom...... Mám najazdené už skoro 400 000km a motor OK. Myslím štarty.spotrebu a hlučnost.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Neviem či má význam to tu vysvetlovat,ale je rozdiel medzi CASTROL a CASTROL..... mal som možnost vydiet plný náves sudov z olejom no-name,ktorý sa potom čapoval do bandasiek,ktoré vyhovovali predajcom...... Mám najazdené už skoro 400 000km a motor OK. Myslím štarty.spotrebu a hlučnost.

 

 

Vypadá to že jsi měl pravdu,borci co mě na SDI dělají servis mi doporučili téměř to stejný,olej vyměnil za Castrol Magnatec,vyměnil veškerý filtry a je to mnohem lepší,ještě to trochu rozjezdím ale mělo by to být o.k.Každopádně chci vyměnit ještě rozvody-nevím jestli je majitel předemnou měnil ale asi ne...Dík za radu...

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 10 měsíců později...
Guest Boginek

zdravím pánové,potřeboval bych poradit ohledně spojkového pedálu,mám 1.octavii SDI,r.v. 2001,při stání i při jízdě cítím že mi trochu vybruje spojkový pedál,přitom jsem spojkovou sadu nechal měnit za novou,je to normální??Bylo mi řečeno že je tam hydraulika a proto to může jemně vybrovat,já si myslím jestli není blbě nastavená lamela,poradíte kdo máte nějaké zkušenosti?? Díky všem

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...