Přejít na obsah

EGR VENTIL


Doporučené příspěvky

Ahoj vsem, tak zajimave tema...ja mam ted najeto 357000km a vse puvodni ale pred 1000 km jsem byl v servisu a tam pri pripojeni byla taktez chyba egr, ale na aute se nikdy nic nijak neprojevilo! Zadne spadnuti do nouzaku nebo zvlastni chod motoru, tak me zajima jestli to muze byt i sporadicka chyba vznikla shodou nekolika okolnosti. To ze se bude asi nekdy vymenit dpf nebo egr je mi jasne jen se desim u egr te demontaze pac mam 4x4 co vse se pro to musi udelat aby se dostal ven?

Odkaz ke komentáři

Auto mam od cca 220tis km, ale vim, ze je vse puvodni, protoze se jedna o prevzeti operativniho leasingu od znameho z jedne firmy. Takze celou dobu jezdil jen do skoda servisu, kde jsem si nechal vyjet co vsechno tam delali za celou dobu. A jak jsem psal v sekci spotreba. Po napichnuti to ukazovalo u dpf posledni regeneraci pred 687km a vypoctene zaplneni bylo myslim 40g

Odkaz ke komentáři

Mechanik ke kteremu jezdim tomu taky nechce verit :) ale tvrdi, ze to muze byt tim ze ja i ten znamy jezdim/jezdil dlouhe trasy a tim staci probehnout vsechny potrebne procesy spojene s regeneraci atd. Ja pres tyden najedu denne 150km a z toho tam mam usek cca 25km po rovince, kde hodim tempomat okolo 95km/h a jedu.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zdravím, mám takový problém poslední dobou se mi to stavá že se mi rožne kontrolka žhavení, napíše se porucha motoru do servisu, ale auto do nouzového režimu nespadne, jedna so MR 2010 najedto 127k, ve 120k proveden chip od TDI fun(ale tady v tom bych problém neviděl)  z vagu jsem zjistil že se jedná o tyto chyby ,včera se objevili obě dvě zaráz jako  ne hned po sobě ale cca po 2 hodinách, každá z techto chyb už se mi objevila víckrat, ale zajímalo by mě co může zpusobit že je příliš velký prutok spalin ? Malý bych pochopil, to by byl egr ucpaný ne ? Jo a ještě asi před rokem byla na autě chyba a to že byla prodřena kabeláž od váhy vzduchu a ta se zkratovala o napájení, kabeláž se opravila a od té doby klid, nevíte nekdo co stím ? jestli to třeba celý nemůže rozhazovat ta váha vzduchu ? 

Díky za všechny rady  :)

 

 

 

image.thumb.png.5e85cc7d6489ad099307355b33ec82e2.png

image.thumb.png.11ba84a3186863960f550db902734ce3.png

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Ahoj, dneska cca po 150km dlouhé jízdě, kdy auto šlapalo jako hodinky, jsem vjel do města na první semafor a když jsem zařadil 1 a rozjel se, rozblikala se kontrolka žhavění a auto ztratilo úplně výkon. Otáčky maximálně 2.500 a jako by nefungovalo turbo. prostě sotva jsem 50km/h dojel před dům. Když jsem vypnul motor, auto se dost zatřáslo. Když jsem znovu nastartoval, kontrolka žhavění sice neblikala, ale motor se nedal vytočit na víc než 2.500 otáček (z volnoběhu na místě). Netušíte co to může být? Zkoušel jsem se připojit na OBD, ale žádný diag nástroj se nedokázal připojojit. Díky

Tak jsem auto ještě večer projel a zdá se, že normálně funguje. musím tedy zajet doservisu na diagnostiku, aby zjistili, zda tam není nějaká chybová hláška. Co se týče těch max otáček na neutrál, tak je v pořádku že to dalo jen 2.500. Je to tak nastaveno výrobcem. No uvidíme co dál, ale je to prostě divný.

 

Odkaz ke komentáři
před 11 hodinami, tomxass napsal:

Mne odkedy mam dieselgate SW zatrasie motorom skoro vzdy, ked ho vypnem...

Na diagnostike nic...

Neřikal jsi že ti dávali nový EGR ? Já jen že když jsem od škodovky dostal nový EGR poslední revize, tak se motor přestal klepat, před výměnou jsem si neuvědomoval jak moc je motor neklidný při startování/vypínání nebo ubrání plynu... Já jen že to klepání co pořád řešíš nemusí být vůbec klapkou ale klidně špatnou funkcí egr ventilu, mě taky dlouho kontrolka nesvítila....

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahoj, tak je to hotový. EGR je v háji. V autorizáku mi nabídli opravu i se slevou za 15.000,-. Tak se nějak rozhlížím, jestli by to někod neudělal levněji než jim na to kejvnu. Zatím jsem zjistil ve ŠKODA Díly v Plzni to udělají do 10k s tím, že bych vzal EGR od Wahlera. Tvrdí mi, že už by měl mít vychytaný problémy a je to údajně prvovýroba dodávající Škodovce.

Chci se zeptat, co si o tom Wahleru myslíte a zda je ještě nutné měnit kompletní těsnění (sada asi za 1.000,-). Dál mi v autorizáku řekli, že není po instalaci nového ventilu přehrávat SW a že se nechává ten, co tam je - přestože je auto 7 let staré a aktualizovali ho naposledy před několika lety. Tak nevím.

Odkaz ke komentáři

Wahler je výrobce DQ jako prvovýroba, nikdo jiný ty DQ nevyrábí, taky verze DQ má dost much, protože je to sice od wahlera provýroba, ale ne ta co se dodávala dlouhá léta. Původní výrobce už EGR pro škodovku nevyrábí, ta má levnějšího dodavatele právě wahler a když budeš mít egr s indexem DQ tak to vždy bude wahler... Kdyby jsi někde sehnal poslední verzi před wahlerem, měl by si to lepší, nicméně už je to přes dva roky, takže neseženeš a aby ti DQ fungovalo 100 % dobře tak je lepší tam mít prostě tu 9972...

Odkaz ke komentáři

Dobry den vsem, prosim o radu.

OII, CAYC, MR2012.

Nnepravidelne (ale casteji, pokud je teplo) se rozsviti kontrolka zhaveni, auto spadne do nouzaku, po chcipnuti a znovunastartovani nekdy dele a nekdy kratseji jezdi zase normalne,. Obcas se k tomu prida jeste kontrolka "závada v kontrolním systému výfukových plynů", ta sviti a zhaveni blika.

Pochopil jsem, ze pokud je to opravdu EGR ventil. mam koupit DQ Wahlera, krytku a nechat nahrat software verze  9972 (mam 8810), ale potreboval bych vedet, ze se jedna opravdu o EGR ventil a ne neco jineho....Napriklad jsem pri vizualni kontrole nasel jednu uplne rozpadlou podtlakovou hadicku (vsechny ostatni, alespon kam se dostanu jsou OK, Hadicka vymenena, nicmene chyba se objevuje stale.

Prvni vypis chyb, nasledoval vymaz a cca 2 tydny jezdeni (vim, ze to asi neni idealni), a druhy vypis chyb ze vcerejska.

Prosim o potvrzeni, zda jde o EGR ventil, nebo I tu vahu vzduchu (viz druhy vypis), nebo to chce nejakou rozsahlejsi diagnostiku? Predem moc dekuji.

 

 

 

 

Druhy vypis.txt

Prvni vypis.txt

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...