mischicka Odesláno Červen 23, 2009 Sdílet Odesláno Červen 23, 2009 Já zatím na nic nenarazil, max. je zajímavé sledovat spotřebu oleje - LLIII, prodloužené srvisní intervaly, mezi výměnama doleju tak 3 l. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 23, 2009 Sdílet Odesláno Červen 23, 2009 Sice trochu jiny motor, ale od vymeny k vymene ani deci.... ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červen 24, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červen 24, 2009 Jj, je zajímavé tu spotřebu oleje sledovat - i u stejných motorů někdo říká nic a někdo litry...ale osobně si myslím, že turbo by mělo něco brát, otázka je kolik. Záleží na režimu provozu, na dálnici ve vyšších otáčkách si určitě vezme víc než při nižších v (pří)městském provozu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Červen 27, 2009 Sdílet Odesláno Červen 27, 2009 Někdo říká kolik DOLIL ne kolik se ztratilo!! Osobně sem viděl OII v servisu v Olomouci a chlap, že zatím nedolil ani kapku oleje a přesto mu tam svítí olejnička že ho má dost, že nemusí dolejvat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Listopad 24, 2009 Autor Sdílet Odesláno Listopad 24, 2009 Tak jsem problém se spotřebou oleje řešil se servisem a když pominu to, že bych nejradši picnul neschopného technika, tak výsledek je: - turbo OK - další možnost simeringy na ventilech nebo stírací kroužky Řešení servisu: č. 1) Neřešit to, spotřeba je v normě. č. 2) Přejít z proměnlivého intervalu na pevný a začít používat hustší olej. č. 3) Nechat auto v servisu, oni si s ním budou jezdit a sami sledovat úbytek oleje a pak se uvidí podle toho co zjistí, ale nic neslibují. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 24, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 24, 2009 To je jakoby jsem slysel garancniho technika v Brne.... jsou vsichni stejni... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Listopad 24, 2009 Autor Sdílet Odesláno Listopad 24, 2009 Nevím, přijdou mi jak úplný paka, jediná páka na ně je škodovka. Sice s nima jako s firmama nemá dle obchodního rejstříku nic společného, ale telefony z Boleslavi dělaj divy. Jen mě mrzí, že ti lidi nedělaj svou práci a ještě se tváří jako by se nic nedělo a bylo to normální!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Prosinec 4, 2009 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2009 Tak se mi ve středu rozsvítila kontrolka "Systému kontroly výfukových plynů" po té co mi auto zdechlo na magistrále a opět jsem nastartoval, dnes, asi po 200 km a 10 startech sama zhasla, takže zřejmě sporadická chyba, ale nevím přesně čeho, musím počkat na někoho s VAGem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl RS Odesláno Březen 6, 2010 Sdílet Odesláno Březen 6, 2010 Prosím o radu, na mém motoru (147KW) pozoruji trochu větší spotřebu oleje než by bylo zdrávo - nebo aspoň mi to tak přijde....vychází to cca 4000 až 5000km 1litr oleje. Servisní interval proměnlivý (30.000km). Nemáte s tím někdo zkušenosti? případně zda se to dá nějak řešit. Motor už má něco nalétané 160.000km. Dík moc všem za případné rady či varianty řešení. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Březen 12, 2010 Autor Sdílet Odesláno Březen 12, 2010 Kolem 5-6 litrů mezi výměnou, pokud ti vychází na 30 tis. km, že? Já to už řešil. Nejdřív jsem měl podezření na turbo, to trvdil od začátku i servis, ale to je ve výborné kondici. Další možnosti pístní kroužky nebo těsnění na ventilech. Servis ale není schopný říct co to je, tlaky ve válcích dneska už prý neměří, takže jedině demontáž s tím, že motor už nikdy nebude takový, takže jsem to prozatím přestal řešit. Olej jsem měl kolem 300 za litr, takže žádná závratná suma a vychází to tak jako bych ho měnil po 15 tis. km. Pokud mě to naštve, přešel bych, ač nerad, na pevné intervaly a hustší olej. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl RS Odesláno Březen 13, 2010 Sdílet Odesláno Březen 13, 2010 Okej, díky za odpověd. Nechce se mi zatím motor někde přes servis nějak moc řešit, auto jede jako hodinky. Jen si prostě kontrolka oleje pípne častěji (měřím to i v garáži měrkou pro jistotu, ale čidlo je OK). Holt má motor už něco naježděno. Hlavně, abych ho nějak nezničil, olej dolévám poctivě. Zde jsem koupil zásobu oleje (dobré je, že to přišlo po 1l baleních, tedy není třeba přelévat, ale pěkně v kufru litrovka, až dojde, sáhnu pro další) http://www.profioleje.cz/_0101-castrol-slx...life-3--4lt.htm 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Březen 13, 2010 Autor Sdílet Odesláno Březen 13, 2010 Já používám Shell Helix Ultra VX, kdysi jsem tankoval paliva Shell, tak jsem chtěl i olej, ale myslím, že to je tak nějak jedno, ty oleje jsou hodně podobné, ne-li stejné. Ještě jednu věc k tomu dolévání - nedoplňovat po horní rysku, ale jen tak do půlky. Když to doleješ až nahoru, olej se dřív ztrácí. Je to moje zkušenost a radil mi to i můj dvorní mechanik, který jinak dělá v citroenu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červenec 12, 2010 Autor Sdílet Odesláno Červenec 12, 2010 Celkem zajímavý článek z minulého čísla SM. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Červenec 31, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2010 Taky se přidám zjišťuji že mi to taky papá olej (najeto 68tis) takže jsem s tím byl v servisu u kamaráda (origo škoda ) a ten řekl že je to naprosto normální u těchto motorů jen mi doporučil přejít na pevný servisní interval a měnit po 15tis km takže asi tak (zlaté TDI ) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
plaváček Odesláno Září 7, 2010 Sdílet Odesláno Září 7, 2010 Nazdárek. Tak se mi dnes cestou do práce rozsvítila kontrolka EPC (Kontrola elektroniky motoru), kontrola tlaku v pneumatikách a ASR,EPS. Aby toho nebylo málo tak se po chvilce přidalo i systém kontroly výfukových plynů. :-( Nevíte co to?? nebo kde je chyba?? Díky moc za radu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Září 7, 2010 Sdílet Odesláno Září 7, 2010 No nejlepší by bylo to napíchnout :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Matrix Odesláno Září 7, 2010 Sdílet Odesláno Září 7, 2010 z kristalove koule, mohla by to byt skrtici klapka nebo kabelaz... je treba napichnout 0 Citovat Odkaz ke komentáři
plaváček Odesláno Září 8, 2010 Sdílet Odesláno Září 8, 2010 Tak jsem zval svého modrého ďábla ke známému na diagnostiku. Našlo to "sporadickou" závadu....myslím že tam bylo ...potenciometr škrtící klapky... zatím jsme to vyřešili jenom smazáním chyby...uvidíme jestli to bude zlobit dále... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Matrix Odesláno Září 8, 2010 Sdílet Odesláno Září 8, 2010 zkus vyndat a zase zandat konektor od skrtici klapky, mrkni na nej, mel jsem tuto zavadu na RS nechal jsem ho vysusit na slunicku zacvakl zpet a od te doby je to vporadku... diagnostika hlasila potenciometr skrtici klapky... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
plaváček Odesláno Září 8, 2010 Sdílet Odesláno Září 8, 2010 joo určo vyzkouším...jenom co budu mít trochu času...děkuju za rady :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
plaváček Odesláno Září 12, 2010 Sdílet Odesláno Září 12, 2010 Jo ještě jeden dotaz...kde že najdu ten konektor? :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
plaváček Odesláno Září 25, 2010 Sdílet Odesláno Září 25, 2010 Nuže chyba se objevila zas... Tak jsem nelenil a zajel v Brně do servisu. Manik nabehl s diagnostikou a co to nebylo....nastaveni škrtící klapky....( nebyly nastaveny hodnoty škrtící klapky ) tak to všechno znova nastavil...a zatím vše v pořádku... jenom by mě zajímalo jak se ty hodnoty mohly vymazat...divné 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Září 25, 2010 Autor Sdílet Odesláno Září 25, 2010 Vymazání nějaké paměti? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Září 25, 2010 Sdílet Odesláno Září 25, 2010 Když jsem si dělal diagnostiku tak se mi to objevilo také a ještě klapky v sání dal jsem zákl. nastavení a zatím ok jen mě trápí jiná věc vypadá to že se mi ztrácí ojl najel jsem cca 2tis km a dolejval 0,5l oleje je pravda že poslední 100km jsem jel dost na krev cca 220km/h je to normální 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 25, 2010 Sdílet Odesláno Září 25, 2010 jj je. Jestli ji honis tak si olej veme... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Září 25, 2010 Sdílet Odesláno Září 25, 2010 Ty voe toe jako 120 tka sakra 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Září 26, 2010 Sdílet Odesláno Září 26, 2010 Co říkáte na tohle docela hnus co ?? http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=146&t=140492 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Říjen 1, 2010 Autor Sdílet Odesláno Říjen 1, 2010 Když jsem si dělal diagnostiku tak se mi to objevilo také a ještě klapky v sání dal jsem zákl. nastavení a zatím ok jen mě trápí jiná věc vypadá to že se mi ztrácí ojl najel jsem cca 2tis km a dolejval 0,5l oleje je pravda že poslední 100km jsem jel dost na krev cca 220km/h je to normální Někdo tvrdí, že mu to olej vůbec nebere, já mezi výměnama (30k km) doleju 5 litrů. Ze začátku mě to taky drásalo, nebyl jsem u Fabie zvyklý dolít ani deci, ale začal jsem vozit flašku s sebou, zapisovat si doplňování, konzultoval jsem to se svým mechanikem a i se škodovku, zkotroloval turbo a dál s tím zatím nic dělat nebudu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kvido27 Odesláno Říjen 1, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2010 Prosím o radu, ráno přijdu do garáže a když otočím klíčkem na startování tak motor jenom cvaká. Mám podezření na vybitou baterku, může to být ono? díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Říjen 1, 2010 Autor Sdílet Odesláno Říjen 1, 2010 Svítí Ti budíky? Hraje radio? Btw Ty máš TFSI?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.