czab Odesláno Srpen 8, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 8, 2013 Zdravím ocťáci, dlouho jsem vybíral auto a nakonec jsem se rozhodl pouze pro Octavku II 1.9 TDI 77kw. Ale co tady čtu o těch problémech, tak se mi to nějak nezdá. Mohl by prosím někdo přesně objasnit kterým motorům se vyhnout?? Rok, typ a podobně?? Jde mi o to protože už mám rozjednané nějaké autíčka a vždycky chci jen do roky 06 a klidně do prosince. Já osobně jsem tady na fóru vyčetl že 07-08 BXE. Takže všechny motory BXE 12/06> by měly být v pořádku? Dál tady psal jeden člen že se me roztrhla ojnice dokonce na motoru z roku 2005, tak to už jsem s toho jelen... Takže prosím jen seriozní odpovědi a žádný flame. Děkuji, moc rád bych se octávku koupil, ale nechci si "natlouct noc". 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Srpen 8, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 8, 2013 problémy jsou dva 1. pánvičky - ojniční ložiska jsou nezajištěny zásekem, jen jsou an tmel, ten za určitých okolností povolí a tím se ojnice přidře na klice a dost často i praskne - týká se všech 1,9 a 2,0 PD u OII 2. vada okolo šroubů - jen motory BXE kolem modelu 2008 - utrhne se šroub a následně vyletí ojnice BXE motory se dělaly tuším od 02-3/2006 do 10/2011 0 Citovat Odkaz ke komentáři
czab Odesláno Srpen 9, 2013 Autor Sdílet Odesláno Srpen 9, 2013 Tak to to dost osvětluje. Všechny 1.9 tdi u OII jsou PD? Potom to snad vypadá že tento motor radši nebrat... :-/ A člověk slyší jen chválu na 1.9.... Tak teda nevím. Jak velká šance je že u motoru z roku 2006 (jakéhokoli) se stane 1. možnost o které píše Rolbař?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
didoop Odesláno Srpen 9, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2013 Ano vsetky v O2 su PD (uprimne, do oktavie lepsia volba ako CR - objem nicim nenahradis). Ja mam 250 000 km a vobec ziaden problem ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
czab Odesláno Srpen 9, 2013 Autor Sdílet Odesláno Srpen 9, 2013 Takže, když vezmu Octu rok 2006 a mesíc 10.11 nebo 12, tak bych se měl vyhnout problému č.2 (nahoře v příspěvku) a problém č.1 je loterie... :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Srpen 27, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 27, 2013 stačí se podívat do servisky, nebo dozadu v kufru na ten papír se seznamem výbavy a máš tam kod motoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukaslbc Odesláno Září 6, 2013 Sdílet Odesláno Září 6, 2013 Zdar chlapáci, uvědomme si jeden důležitý a zásadní fakt, kolik těchto motorů jezdí - MRAKY. Takže by byl opravdu zázrak, kdyby se nepokazil ani jeden. Já mám též 1.9TDI, kód BLS, najeto 250000tis km bez jediného zásahu do motoru a šlape, jak nový,bez úniku oleje. I DPF mám původní, bez sebemenšího problému. Nehledě na to, že určitě drtivá většina, kterým se tento problém s rozsypáním motoru stal, koupili auto z druhé ruky a nikdo neví, jak se o auto předchozí majitel staral, jak s ním jezdil a hlavně jak dodržoval intervaly pro výměnu oleje... Zajímalo by mě, kdyby byly takhle rozšířená auta jako jsou Škodovky třeba auta od Oplu, Renaultu, apd. DTI, DCI, TDCI, apd., tak jak by to vypadalo potom ve statistice poruchovosti... Škodě zdar :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luks Odesláno Září 6, 2013 Sdílet Odesláno Září 6, 2013 Kolegyně to teď taky řešila na FII,motor po 100 000km KO.Prej ložisko na ojnici auto nezdechlo hned ale klepalo jako blázen-najela s tim ještě cca 200km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Huba73 Odesláno Září 6, 2013 Sdílet Odesláno Září 6, 2013 To je taske pred mesiacom som bol v skodovke a riesili tam motor z 1,8.Praskla kluka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest radek III. Odesláno Září 26, 2013 Sdílet Odesláno Září 26, 2013 Sleduji tento problém na vzorku cca 20ks OII 2007/2008 BXE z firemní flotily. K dnešnímu dni nám opustily bloky motorů 2 ojnice (rozbité bloky). Třetí BXE se před časem přidřel na klice, ten nyní dávají dohromady v autorizovném servisu. Všechna auta jsou poctivě servisována a mají nájezd kolem 150.000km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
danikd Odesláno Září 26, 2013 Sdílet Odesláno Září 26, 2013 Prozrad vice, jezdi LL olej? Vymena sroubu probehla? Predpokladam ze ne ... K tomu pridrenemu mas nejake zpravy ( ze servisu, proc, saly nebo malo mazalo ... ). Diky za info D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libero1071 Odesláno Září 27, 2013 Sdílet Odesláno Září 27, 2013 olej s tým nemá nič..či už klasika,alebo LL 0 Citovat Odkaz ke komentáři
danikd Odesláno Září 27, 2013 Sdílet Odesláno Září 27, 2013 No s pridiranim sal ma celkem dost spolecneho ... a jeste 100% nikdo nevi jestli to praskani ojnic je zpusobeno jen spatnym utazenim sroubu ... DD 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest radek III. Odesláno Říjen 1, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2013 Prozrad vice, jezdi LL olej? Vymena sroubu probehla? Predpokladam ze ne ... K tomu pridrenemu mas nejake zpravy ( ze servisu, proc, saly nebo malo mazalo ... ). Diky za info D Ano, jezdí se na Long life oleje. Přidřený motor je stále ještě v servisu, až budou detaily, sdělím je. Výměna šroubů ani jejich dodatečné dotažení neproběhlo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
danikd Odesláno Říjen 1, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2013 Diky za info a za pripadne jeste vic ... Dan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
szyrma Odesláno Říjen 1, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2013 Já mám 1,9 BKC najeto 220tkm, na motoru kromě rozvodů a setrváku se nic nedělalo. Co jsem se tak bavil s mechanikama je nedržet se longlife intervalů a měnit to 15tkm/rok osobně tomu LL nevěřím. Hlavně při systému PD záleží na kvalitě oleje. Já to dodržuju leju Castrol EDGE Turbo Diesel a vše je OK. Osobně si myslím že vše je o tom jak s tím člověk jezdí ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mirek.s Odesláno Červen 19, 2014 Sdílet Odesláno Červen 19, 2014 Zdravím.Ještě mě napadá jestli tyhle problémy nejsu aj od postupně odchazející dvouhmoty,která už nedělá tolik co má ale všichni stím jezdíme a čekame až vibrace budou neunosné nebo začne klouzat spojka. U nové dvouhmoty nejsou vibrace na pedálu cítit a někde kolem 100000 (nevím přesne u každého je to jinak) vibruje pedal při jemném sešlapnutí tzn.že se něco v dvouhmotě dějě k horšímu...........můj postřeh nikomu nic nenutím.mam bxe 08 185 tis a možná ju komplet preventivně udělám, auto si chcu nechat...... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
danikd Odesláno Červen 19, 2014 Sdílet Odesláno Červen 19, 2014 Jestli ams puvodni dvouhmotu a 185tkm najeto, tak to je slusny... Odbornici co nato, podle mne s tim dvouhmota nema co delat ... Ale o motorech vim malo ... DD 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kadlec Odesláno Červen 19, 2014 Sdílet Odesláno Červen 19, 2014 měil jsem spojku ve 230tis i dvouhmotu a ještě to bylo ok, ale žádný couračky, 70tis km ročně ale šrouby nna ojnici jsem echal preventivně udělat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tmmikula Odesláno Červenec 12, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 12, 2014 Poradite nekdo spolehlivy servis v usteckem kraji? Radeji bych si ty ojnicni loziska a srouby nechal nekde vymenit pro jistotu... Mam BLS, 187 000 km, 2007 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bošek Odesláno Květen 31, 2018 Sdílet Odesláno Květen 31, 2018 OII po faceliftu 1,9 TDI 4x4, BXE, výroba 02/2009, pravidelný servis po 15 tisících, ojnice prorazila blok motoru při návratu z Chorvatska (naštěstí už u Brna). Najeto v tu chvíli 178 tisíc. Stáli jsme naposledy na hranicích u Mikulova, naprosto žádný podezřelý zvuk z motoru (podle mého mechanika se to prý muselo ozývat předem). Pokud se to hlásilo na D1, v tom bordelu od kol jsem to prostě neslyšel. Prý praskl šroub ojnice a bylo to. Každopádně ta díra v bloku motoru byla impozantní (kdyby to tedy nebyl můj...). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Poky Odesláno Červen 5, 2018 Sdílet Odesláno Červen 5, 2018 Rolbař tu psal něco o zajištění pánví tmelem. O tom jsem se zatím nikde jinde nedočetl. Měnil si někdo doma sám? Koupil jsem manzelce Seata s BXE 2008 (naj. 167tis, shell 5W-30 na CG0), pánve a šrouby už mám připravené, čekám jen až bude mít mehánik čas. Zkušenost s tím nemá, jen držkoval, proč tam není zajištění. Tak bych rád věděl jak to s tou výměnou je. :). Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kermo Odesláno Červen 14, 2018 Sdílet Odesláno Červen 14, 2018 Tak bracha sa pozrel na moje ojnicne salky, auto 1.9 tdi BXE r.v 11/2006 MR 2007, motor vyrobený este v 2006 najazdené 150 000km. Vyrobca vyrazeny na sálkach bol KS, skoro neznicené, na aute chip na 107kw olej pravidelne menený 10-14tisic km. Prikladám aj foto (len jedno z 3. valca ale to isté bolo na vsetkých valcoch) takze sa vymenili iba sruby. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eddie29 Odesláno Červen 14, 2018 Sdílet Odesláno Červen 14, 2018 A to jsi to tam jako fakt vratil? Kdyz uz jsi to mel venku? A to je foto hornich? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
danikd Odesláno Červen 14, 2018 Sdílet Odesláno Červen 14, 2018 Toz take bych dal nove kdyz uz to je rozebrane ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kermo Odesláno Červen 15, 2018 Sdílet Odesláno Červen 15, 2018 Ano je to foto hornych, nebolo im vazne nic a robota ma nic nestala, proste pre pokoj v dusi som sa na nich pozrel, nové mam stale v zalohe, tieto este vydrzia urcite viac ako nové TH :) kludne ich mozem vymenit pri dalsej výmene oleja a filtrov, ale je pravda je, ze ja toho rocne vela nenajazdim. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Poky Odesláno Červen 28, 2018 Sdílet Odesláno Červen 28, 2018 Vyměněno. Odspodu 1-2-3-4. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kermo Odesláno Červenec 12, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 12, 2018 Kokos tak tie su pekne vydraté, podobne vyzerali na kamosovom BXE-cku 2008, nalietané mal okolo 200tisic. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
simpson Odesláno Červenec 18, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2018 Taky si myslim, ze je to kus od kusu. Mam O2 1.9 tdi pd kod motoru bkc, cetl jsem ze je nejspolehlivejsi, ale prej poslechove "nervozni" coz potvrzuju. Bracha ma bxe a poslechove mi prijde chod kultivovanejsi a klidnejsi. Kilometrmama jsme na to plus minus na stejno. Cca pred mesicem jsem delal dvouhmotu,po mereni emisy, kdy na to grajdal jak na sici stroj sem rano nastartoval a zvonilo to a kopalo jako krava, takze nova dvouhmota, tak sem si myslel ze se motor ztisi, ale nic.Olej po 15tis, Shell ultra helix 5w40,filtry Mann, premyslel jsem pridat metabond do oleje, kvuli zmenseni treni, tak ze by to i ztichlo, tak uvidime no. Jinak kolega z prace scenic 1.9 dci, olej z kauflandu, ten nejlevnejsi, vymena po ctyrech letech, tzn po nejakych 30 000km,filtr jen olejovej, taky ten nejlevnejsi a denodenne prijede do prace, auto chyta na drc... Nechapu. Cim vic se o to clovek stara, tim horsi :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Poky Odesláno Červenec 26, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 26, 2018 V 12.7.2018 at 21:48, kermo napsal: Kokos tak tie su pekne vydraté, podobne vyzerali na kamosovom BXE-cku 2008, nalietané mal okolo 200tisic. Prej to nebylo nejhorsi :D, ze by jeste něco najela (aktualne 169tis). Mala ryha jen na 3tím válci, celkově 11:50 (za deset dvanáct :D) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.