mischicka Odesláno Červen 23, 2009 Sdílet Odesláno Červen 23, 2009 Povídejte... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Miles Odesláno Červen 23, 2009 Sdílet Odesláno Červen 23, 2009 - zatím problém žádnej, motor se trošku zajel oproti novotě(nebo jsem si zvykl), - jen teď spapal 0.5L oleje po 14tis. km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubrt Odesláno Červen 26, 2009 Sdílet Odesláno Červen 26, 2009 Zdravím. Nic závažného .....po 800 Km mi odešel snímač otáček ( potupně mně odtáhli z nejfrekventovanější křižovatky ) a dnes najeto 19000 Km a dolito 3/4 l oleje Shell Helix 0W-30.Jinak jsem spokojen jak jízdní vlastnosti tak spotřeba :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mobby Odesláno Červen 26, 2009 Sdílet Odesláno Červen 26, 2009 Na Mpi-čkach sa zase až tak veľa toho pokaziť nemôže- že jo Tdi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Červen 28, 2009 Sdílet Odesláno Červen 28, 2009 No bylo hodne much na OI pred FL, vselijaky tesneni a hadicky se rozpadaly, ale u 75kW... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mobby Odesláno Červen 30, 2009 Sdílet Odesláno Červen 30, 2009 keď budem mať nejaký problém dám ti vedieť 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Červenec 14, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 14, 2009 Šlape jako hodinky s chipem už víc než 20t km :P. Po první garančce mi nechali ve dveřích láhev se zbytkem oleje a to mi stačí na občasné dolívání oleje (ne mnoho). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Červenec 25, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2010 Tak bratr ma tento motor a rika, ze doliva kazdych 1000 - 1500 km pul litr oleje, coz ani jemu, ani me neprijde normal. Nemel jsem s tim takovy problem u sve byvale OI... Cim to muze byt ze mezi vymenami naleje cca 5 l oleje? Najeto ma asi 60 000... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dadacek Odesláno Červenec 25, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2010 davon: no, to jsme na tom docela podobně sice 5l asi nelejem, ale tak ty 3-4l mezi garančkama (spíše po 2letech, nájezd je cca 24tis). Olej je Castrol. Mistrem ve škole byla doporučena výměna oleje za jinou značku.. Na další servisku skusíme, zatím jen bádám, jakou značku oleje zvolit. edit: najeto celkově necelých 49tis km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Srpen 7, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2010 Já používám Castrol LongLife III 5W-30, mám najeto 69 tis. km a nežere mi to skoro vůbec, občas doleju krapet oleje, abych to měl na měrce nad polovinou. U desetiletýho auta bych se tak nedivil, ale u OII s tak málo kilometrama vám to žere asi dost. Takhle se ten provoz docela prodraží, tak co zkusit při příští výměně tam nalít hustší olej? Nebo jsem něco slyšel o nějaký přísadě, která by měla snížit spotřebu oleje. Poslední a nejdražší možností je asi rozebrání motoru . Nám se takhle rozežral Opel, každý technik řekne něco jinýho, a taky nevím co s tím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Srpen 24, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 24, 2010 Nám to nežere ani deci, respektive max deci mezi výměnami podle proměnného intervalu, naposled to bylo v nějakých 28tkm. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petr07 Odesláno Září 19, 2010 Sdílet Odesláno Září 19, 2010 Měl bych jeden dotaz.V úterý jsem byl na první garančce,všechno v pohodě,ale včera jsem zjistil,že mi neukazuje maxidot počet kilometrů a dnů do příštího servisu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pentadius Odesláno Srpen 24, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 24, 2011 Ahoj kolega z práce má také MPI-čko z roku 2006 a začalo mu blbnout zapalování u teplého motoru. Nešlo nastartovat bez plynu, měl najeto asi 60 000 km. Startér točil, ale bez přidání plynu to nenaskočilo. Nyní mu to bez plynu nestartuje už skoro vůbec. Každé i studené startování musí být s plynem. Zatím měněno čidlo teploty motoru. Tak a teď babo raď Díky kluci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest starback Odesláno Září 13, 2011 Sdílet Odesláno Září 13, 2011 Ahoj všichni,najeto 16000 Km bez problému a najednou při cestě na dovolenou buch a motor kaput.Následoval odtah do servisu a výměna celého motoru(naštěstí v záruce).Zjištěna závada na vodní pumpě(vypadená zátka) a následné porušení rozvodu s následkem roztržení rozvodového řemene.Doufám,že už bude všechno v pořádku.Přeji mnoho km bez poruch. :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest speads Odesláno Leden 7, 2012 Sdílet Odesláno Leden 7, 2012 Ahoj kolega z práce má také MPI-čko z roku 2006 a začalo mu blbnout zapalování u teplého motoru. Nešlo nastartovat bez plynu, měl najeto asi 60 000 km. Startér točil, ale bez přidání plynu to nenaskočilo. Nyní mu to bez plynu nestartuje už skoro vůbec. Každé i studené startování musí být s plynem. Zatím měněno čidlo teploty motoru. Tak a teď babo raď Díky kluci jenom pro kontrolu bylo to čidlo vačkové hřídele?? mšl jsem podobný problém. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest PavelSrnec Odesláno Květen 13, 2012 Sdílet Odesláno Květen 13, 2012 Ahoj, včera jsem startoval a při nastartování se ozval divný zvuk, jako když vám něco vyhodí pojistky, a z pod kapoty se začalo hodně kouřit, když jsem otevřel kapotu nebylo nic vidět, ale kouř se rozplynul, a za chvíli jsem v pohodě nastartoval,a nesvítila žádná kontrolka, tak jsem se s tím zkusil kousek projet a vše v pohodě. Potom jsem nastartoval a otevřel kapotu, a za chvíli se vyvalil dým z Baterky, protože červeného kabelu se dotýkal plastový kryt, který se o ten kabel žhavil a tím pádem to kouřilo...neví někdo co by to mohlo být? popř. jestli se vám nestalo to samé....za odpověd díky moc !!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Lori Odesláno Květen 23, 2012 Sdílet Odesláno Květen 23, 2012 Ahoj kolega z práce má také MPI-čko z roku 2006 a začalo mu blbnout zapalování u teplého motoru. Nešlo nastartovat bez plynu, měl najeto asi 60 000 km. Startér točil, ale bez přidání plynu to nenaskočilo. Nyní mu to bez plynu nestartuje už skoro vůbec. Každé i studené startování musí být s plynem. Zatím měněno čidlo teploty motoru. Tak a teď babo raď Díky kluci Zdravím. Mám ten istý problém.Octávka je však z roku 2008 najazdené 90 000 km. Moje štarty sú ako píšeš. Mne však občas naskočí ako nič. Môžem Ti poradiť v tom, že určite to nie sú sviečky, ani vysokonapäťové káble ani snímač kľuky ani snímač vačky. Najväčšie podozrenie je na vzduchovú klapku. Obyčajné vystriekanie nepomáha. Je potrebné ju demontovať a veľmi dôkladne vyčistiť mimo auta. Ak však ani to nepomôže tak len ju vymeniť( čo je dosť drahé cca 400€)Alebo stále štartovať s plynom( Pokiaľ ti drží voľnobežné otáčky) Ostatné závady ( čidlo teploty a vzduchová váha) sa dajú identifikovať na VAGu takže ak Ti nič neukazuje tak do toho neinvestuj. Ja som pred výmenou klapky. Idem auto predať a keď neštartuje tak asi ťažko. Po výmeni Ti napíšem výsledok. Octavák Jozef 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest derfflinger Odesláno Září 24, 2012 Sdílet Odesláno Září 24, 2012 moje má najeto 320 000km !!! dodržuji všechny servisy a krom hydroštelu NEMAM PROBL0M... ale čekam že se brzo odporoučí ložisko pumpy, nebo altiku... někde to tam trocha šveholí B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jirik.DC Odesláno Prosinec 4, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2012 Nemáte někdo zkušenosti s touto závadou na OII, 1,6 MPI? Před časem mi začaly kolísat volnoběžné otáčky ve chvíli, kdy jsem za jízdy vyřadil rychlost a jel na neutrál třeba z kopce, atd. To začly otáčky "lítat" v rozmezí 1000-2000 otáček a chvíli trvalo, než spadly na správných cca 700. V servisu načtena sporadická závada 17811 - Systém zpětného vedení výfukových plynů. Následně vyměněn EGR ventil. Otáčky už nekolísají, ale stejně, při vyřazení nespadnou hned plynule na těch 700, ale jakoby se zadrhnou někde mezi 1300-1500, tam chvíli zůstanou a pak pomalu klesnou dolů. Co jsem zkoušel jiné OII s tímto motorem, tak tam po vyřazení klesnou plynule a skoro hned. Přijde mi, že mi i trochu stoupla spotřeba. Momentálně ani v servisu netuší, co by se mohlo dít. Při načtení je motor bez závad. :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest peper Odesláno Leden 4, 2013 Sdílet Odesláno Leden 4, 2013 Nemáte někdo zkušenosti s touto závadou na OII, 1,6 MPI? Před časem mi začaly kolísat volnoběžné otáčky ve chvíli, kdy jsem za jízdy vyřadil rychlost a jel na neutrál třeba z kopce, atd. To začly otáčky "lítat" v rozmezí 1000-2000 otáček a chvíli trvalo, než spadly na správných cca 700. V servisu načtena sporadická závada 17811 - Systém zpětného vedení výfukových plynů. Následně vyměněn EGR ventil. Otáčky už nekolísají, ale stejně, při vyřazení nespadnou hned plynule na těch 700, ale jakoby se zadrhnou někde mezi 1300-1500, tam chvíli zůstanou a pak pomalu klesnou dolů. Co jsem zkoušel jiné OII s tímto motorem, tak tam po vyřazení klesnou plynule a skoro hned. Přijde mi, že mi i trochu stoupla spotřeba. Momentálně ani v servisu netuší, co by se mohlo dít. Při načtení je motor bez závad. :-( Mám stejnou závadu...můžeš mi napsat pokud se ti podařila vyřešit.Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jirik.DC Odesláno Leden 14, 2013 Sdílet Odesláno Leden 14, 2013 Zatím bohužel bez výsledku..ani v autorizovaném servisu netuší. Po vyřazení otáčky zůstanou viset mezi 1000-1500, popř. mírně kolísají..po nějaké době nakonec nějak klesnou, ale žádná sláva. Vypozoroval jsem, když vyšlápnu znovu spojku, klesnou rychleji. Tak možná snímač na spojkovém válci..i když chybu to žádnou nepíše. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vakles Odesláno Srpen 4, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 4, 2013 Nazdar chlapci mám octu a na nej poctivých 260000 km auto je na plyn dorabka. Jedna vec má hnevá motor má do 1500 otáčok pri rozbehu zvuk ako fabia 3 valec bol som na pc žiadna chýba sa neukázala a aj na volnobehu počujem taký divny zvuk. Kamoš má take isté auto rok aj kód motora aj s plynom ale u neho ten zvuk nepocut. Zdravím. Mám ten istý problém.Octávka je však z roku 2008 najazdené 90 000 km. Moje štarty sú ako píšeš. Mne však občas naskočí ako nič. Môžem Ti poradiť v tom, že určite to nie sú sviečky, ani vysokonapäťové káble ani snímač kľuky ani snímač vačky. Najväčšie podozrenie je na vzduchovú klapku. Obyčajné vystriekanie nepomáha. Je potrebné ju demontovať a veľmi dôkladne vyčistiť mimo auta. Ak však ani to nepomôže tak len ju vymeniť( čo je dosť drahé cca 400€)Alebo stále štartovať s plynom( Pokiaľ ti drží voľnobežné otáčky) Ostatné závady ( čidlo teploty a vzduchová váha) sa dajú identifikovať na VAGu takže ak Ti nič neukazuje tak do toho neinvestuj. Ja som pred výmenou klapky. Idem auto predať a keď neštartuje tak asi ťažko. Po výmeni Ti napíšem výsledok. Octavák Jozef a kde je ta vzduchová klapka? Mám ten istý problém so štartom. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
majerak Odesláno Březen 5, 2014 Sdílet Odesláno Březen 5, 2014 Zdravím mám možnosť kupit octavku 2 za celkom slušnú cenu jediný problém je spojka kolko asi tak víde výmena auto má najazdene cca 160000 km. Pozeral som že spojka cca 130€ 3500CZK 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 6, 2014 Sdílet Odesláno Březen 6, 2014 ještě připočítej ložisko s opravnou sadou cca 1200,- a práci cca 3000,- 0 Citovat Odkaz ke komentáři
majerak Odesláno Březen 6, 2014 Sdílet Odesláno Březen 6, 2014 Ok diki len pre informáciu má benzín zotrvačník 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vakles Odesláno Březen 16, 2014 Sdílet Odesláno Březen 16, 2014 nazdar chlapy v poslednej dobe sa mi rozsvietila kontrolka ASR a k tomu aj check auto ide dobre netrha motorom. Hačik je v tom že raz sa rozsvieti inekody nie nestretol sa s tym niekto ?? viem že treba isť na diagnostiku len či sa s tym niekto nestretol. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vakles Odesláno Duben 9, 2014 Sdílet Odesláno Duben 9, 2014 Nevie nik poradit ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vakles Odesláno Duben 15, 2014 Sdílet Odesláno Duben 15, 2014 diagnostika ukazala tieto chyby 17549 448D Zjištění zátěže - nesmyslná hodnota16685 412D Vynechání zapalování 1.válce 16686 412E Vynechání zapalování 2.válce 16687 412F Vynechání zapalování 3.válce 16688 4130 Vynechání zapalování 4.válce16684 412C Detekováno vynechání zapalování 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kott2 Odesláno Duben 19, 2014 Sdílet Odesláno Duben 19, 2014 sviecky si kedy menil? kable ? .Treba zacat s tymto 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest jindrap Odesláno Květen 28, 2014 Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 Zdravím, mám octavii tour 2 z roku 2010, najeto má necelých 60000km. Objevila se mi tato závada. Při studeném motoru nastartuji bez problémů, ale když se chci rozjet a přidám plyn tak nereaguje a jakoby se dusí. Pustím plyn sešlápnu znovu a jede normálně, někdy to musím sešlápnout i dvakrát. Žádnou chybu to nehlásí ani na diagnostice. Jediné co jsem našel je rozsah plynu 13-80%, a při vypnutém motoru zůstává tlak cca.900mbar v systému vedení vyfukových plynů po nastartování spadne na cca.400mbar. Díky za odpověď 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.