Přejít na obsah

spotřeba 2.0TDI 110KW


Doporučené příspěvky

Ano, 135kw...

A taky sundavam nohu z plynu, nerad kupuju brzdy. V mb jsem mel po 350tis jeste puvodni kotouce a prvni desticky menil ve 186 :)

 

Hrozne mi vadi mala nadrz. Tesil jsem se na nizkou spotrebu, libilo se mi jak kazdy pise, ze jezdi za 3 :D , ja se tesil na 6 a to je hrozny sebeodrikani.

Auto mam 3nedele, najeto necelych 6tisic, ale stejne... a to jsem se snazil jej zajizdet peclive :-)

Olej si taky hlidam a nezere ho, stale stejny stav.

 

 

V RSu máš ale 135kW variantu, viď? ;)

 

Jinak je to o tom, že když dojíždím např. pomalejší auto, tak už včas sundavám např. nohu z plynu.

 

Odkaz ke komentáři

Pokud máš takhle nový auto, tak si to sedne. Kolega na Golfu VII Variant ve verzi 2,0 TDi 81kW řeší úplně to samý. :D Jiný kolega má najeto 15tkm a spotřeba si postupně sedala ;)

 

Já už bral zajetý auto. :)

Jinak na začátku doporučím ještě výměnu oleje zhruba v 10tkm, a ne až ve 30tkm. První náplň bývá rychle zničená zajížděním motoru.

Odkaz ke komentáři

Nemam to nechat radsi vymenit zitra? Me budou delat komplet ledkovy osvetleni v aute, tak jim reknu at mi vymeni olej kdyztak...

 

Me rikali, ze auto se zajizdi cca 1500km :) , proto jsem si myslel, ze se 6ti tisici jsem uz davno zajety.

Ma zkusenost je, ze Mb, kdyz mel pres 350tis, tak zral min a min. Dlouhodobou jsem mel 7.7 ... ( ja ji nemazu, po 100tis se maze sama ).

 

Jsem zvedav jak bude oktavka jezdit... po prvnich km me tlaci levy loket o tvrdy okno plastik a pravy koleno :)

 

post-3062-0-00845000-1410189381_thumb.jpg

 

Asi si budu muset na to zvyknout... a dalsi minus je, ze tempomat nejde nastavit na vic nez 160 :-/

 

Dekuju za uzitecny rady

Upraveno uživatelem tweety
Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravim, prosim kolik mate otacek pri 130kmh? Asi jsem vcerejsi a opozdeny, ale 2.0Tdi 110kw a 135kw pry toci rozdilne otacky.

Moje 135kw toci cca 2250 - 2300 pri 130, kolik toci 110kw?

Nevite jak to je s dsg a 110kw vs 135kw? Treba u benzinoveho RS je rozdil zavratnych 750ot/min.... dsg vs. manual...

Snazil jsem se googlit, ale nic jsem nenasel.

 

Je pripadne velky problem si vymenit sesty kvalt za delsi? Ja pri 170 mam 3tis otacek a auto pak uz nejede... druhy minus jizdy nad 3tis otacek je, ze mi spotreba pise +-14litru a me nebavi tankovat po necelych 400km :-(

 

Dekuju :-)

Odkaz ke komentáři

Zdravim, prosim kolik mate otacek pri 130kmh? Asi jsem vcerejsi a opozdeny, ale 2.0Tdi 110kw a 135kw pry toci rozdilne otacky.

Moje 135kw toci cca 2250 - 2300 pri 130, kolik toci 110kw?

Nevite jak to je s dsg a 110kw vs 135kw? Treba u benzinoveho RS je rozdil zavratnych 750ot/min.... dsg vs. manual...

Snazil jsem se googlit, ale nic jsem nenasel.

 

Je pripadne velky problem si vymenit sesty kvalt za delsi? Ja pri 170 mam 3tis otacek a auto pak uz nejede... druhy minus jizdy nad 3tis otacek je, ze mi spotreba pise +-14litru a me nebavi tankovat po necelych 400km :-(

 

Dekuju :-)

 

Mam manualnu prevodovku, 2.0l 110kw, 130 km/h - 2100 ot/min

Odkaz ke komentáři

Mám též 2,0 110kW a točí to stejně viz výše. Nyní mám combi, předtím O2 FL též 2,0CR a spotřebu mám zatím stejnou. V průměru jezdím ve 2 lidech, jezdím častěji po okreskách, co jde, tak tempomat na 95, pokud dálnice , tak tempomat na ca 125 (2000 ot), aktuálně najeto lehce přes 19 tis. a průměrná spotřeba za posledních několik tisíc je 4,7L. Jednotlivé delší jízdy jezdím 4,5-4,7L, krátké po okolí 5,5L. Během října jsem jezdil často s naloženým vlekem 750-900kg, tam jsem se dostal k průměru 5,1L (zas ten vlek nebyl skoro cítit a máme tu dost kopců).

Po přezutí na zimní NOKIAN va standardní velikosti je kromě spektra rychlosti 90-95km/h auto tišší a spotřeba nejen, že nestoupla, je snad i příznivější (najeto asi 2000km), origo tam jsou letní Continental.

U starého auta jsem jel jednou "na prase" na západ Německa (po dálnici v DE ca 550km) stylem co to dá, průměrná rychlost i s přejezdem ca 120km po okreskách byla ca 160km/h, zhruba 2/3 zatížení a spotřeby vyšla krásných 7,5L. Stejnou trasu jezdím častěji, pokud jezdím do 150, vešel jsem se vždy průměrem do 6L. S O3 jsem jel zatím v Německu max.130 (autíčko mělo teprve 500km), když jsem se vracel a měl již přes 1000 najetých km, tak jsem to 2x přišlápnul ke 200km/h a průměrka vyšla ca 5,5L. Na Vánoce pojedeme opět daleko "na západ" s plnou zátěží, tak jsem zvědav, jak to výjde

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Jen tak pro info, abslovoval jsem asi před měsícem 2x cestu Brno - Ostrava a zpět, kdy byly (skoro) totožné podmínky provozu, počasí, zastávek na kafe atd... až na jednu - typu nafty. Pokaždé jsem natankoval v Brně plnou nádrž.

Poprvé jsem natankoval klasika Shell, kde tankuju pořád. Výsledná spotřeba po cestě tam a zpět byla 4,5 l (což jsem čuměl).

Po druhé jsem měl prázdnou nádrž a opět v Brně natankoval plnou, avšak u ONO. Světe div se, ale spotřeba byla najednou 5,7 l :D

Chápete to? :D

 

Obě cesty do detailu nebudu popisovat, ale fakt byly jízdním stylem stejný (120 km/h na tempomat lehká noha, po každé na stejným místě jsem stál cca 30 min v koloně apod.)

Odkaz ke komentáři

Jak to tady čtu, tak si říkám, že je u mne asi něco špatně. Mám 2.0TDI 110kW, ale Scouta, takže široké gumy + vetší odpor vzduchu při vyšších rychlostech + pohon 4x4. Chápu, že spotřeba musí být vyšší než u nízkého předohrabu.

 

Mám aktuálně najeto 10.000km, takže by motor už měl být sednutý, ale zatím spotřeba je pro mne velkým zklamáním. Předtím jsme měl OII Scout s 2.0TDI CR 103kW a jezdil jsem stejné trasy, stejným způsobem jízdy. I když deklarovali, že nové motory mají být úspornější, mi to tak nepřipadá. Na tempomat 140km/h je problém se vejít pod 7l/100, při šourání po okreskách se dá jez s lehkou nohou za 5l/100. Průměr je okolo 6,5l/100km. Dvojkový scout jezdil o půl litru úsporněji.

 

Zajímavá je také odchylka palubního počítače. Vždycky tankuji plnou a píšu si natankované litry. Po natankování jsem nuloval palubní počítač (u trojkové oktávky už nemusím, jupíí ;)) a porovnával spotřebu vypočtenou palubním počítačem s tou vypočtenou z tankování a ujetých km. U všech mých tří oktávek byla odchylka meření, ale v rámci odchylky měřil palubní počítač přesně.

 

Octavia II Scout mi ukazovala o 10% méně (např. pal. počítač 6,0, vypočtená 6,6)

Octavia III Scout mi ukazuje o 5% méně (např. pal.počítač 6,4, skutečnost 6,7)

 

no a předchozí auto, Octavia II, mi ukazovala naopak na palubním pořítači více o 15%, než byla skutečná spotřeba

 

Odchylka se dá zkalibrovat, v servise to vetšinou nevědí a je řeba jim k tomu předat návod, pak mi to nastavili a od té doby to ukazuje přesně. Takže těm údajům z pal.počítače bych až tak úplně nevěřil. Zkuste si někdy tu odchylku zjistit, je to zajímavé

Odkaz ke komentáři

Jak to tady čtu, tak si říkám, že je u mne asi něco špatně. Mám 2.0TDI 110kW, ale Scouta, takže široké gumy + vetší odpor vzduchu při vyšších rychlostech + pohon 4x4. Chápu, že spotřeba musí být vyšší než u nízkého předohrabu.

 

Mám aktuálně najeto 10.000km, takže by motor už měl být sednutý, ale zatím spotřeba je pro mne velkým zklamáním. Předtím jsme měl OII Scout s 2.0TDI CR 103kW a jezdil jsem stejné trasy, stejným způsobem jízdy. I když deklarovali, že nové motory mají být úspornější, mi to tak nepřipadá. Na tempomat 140km/h je problém se vejít pod 7l/100, při šourání po okreskách se dá jez s lehkou nohou za 5l/100. Průměr je okolo 6,5l/100km. Dvojkový scout jezdil o půl litru úsporněji

Zajímavá je také odchylka palubního počítače. Vždycky tankuji plnou a píšu si natankované litry. Po natankování jsem nuloval palubní počítač (u trojkové oktávky už nemusím, jupíí ;)) a porovnával spotřebu vypočtenou palubním počítačem s tou vypočtenou z tankování a ujetých km. U všech mých tří oktávek byla odchylka meření, ale v rámci odchylky měřil palubní počítač přesně.

 

Octavia II Scout mi ukazovala o 10% méně (např. pal. počítač 6,0, vypočtená 6,6)

Octavia III Scout mi ukazuje o 5% méně (např. pal.počítač 6,4, skutečnost 6,7)

 

no a předchozí auto, Octavia II, mi ukazovala naopak na palubním pořítači více o 15%, než byla skutečná spotřeba

 

Odchylka se dá zkalibrovat, v servise to vetšinou nevědí a je řeba jim k tomu předat návod, pak mi to nastavili a od té doby to ukazuje přesně. Takže těm údajům z pal.počítače bych až tak úplně nevěřil. Zkuste si někdy tu odchylku zjistit, je to zajímavé

Jsem na tom podobne. Jde to po okreskach za 5, ale jinak prumer kolem 6,5. Dalnice vyssi rychlosti rovna se spotrebe tanku:-)). Najeto zatim necelych 5 tis.km.

Je to Audi A4 Allroad

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ja chtel jezdit na tempomat, koupil jsem si dokonce i ten aktivni, ale souhlasim se zklamanim.

Pri 150kmh na tempomat mam vzdy 7,5. A je jedno jestli jedu 10km nebo 100km nebo 300km.

Viz screen prilozeny, natankoval jsem v Praze a pak jel do nemecka. U Nurnberg jsem tempomat vypl, dosla mi trpelivost :-)

Auto mam dnesni den presne 4mesice co jsem si jej vyzvedl, najeto 31tis po dalnicich. Paradoxne muj predchozi autak taky s aktivnim tempomatem a dvojnasobnym motorem jezdil za 7.8...

 

Nova Octavia ma jiz ten LNT filtr k DPF nebo ne?

Je to pro nova auta, ktery nepotrebuji SCR a mocovinu. Maji LNT a to pry dost zvysuje spotrebu.

 

Pro zajimavost, pridavam spotrebu meho druheho auta, meho milacka. S tim jezdim za 8.4 ... motor 5.7 benzin... pokud jedu do 110 :-)))) . Zadny filtry, nic. Pokud jezdim po Praze, tak mam 11-12, po dalnici 12,5 a na plny plyn 14-15... s oktavkou paradox.

S oktavkou na plny plyn 12,3 :-/ sry za kvalitu...

 

 

Jak to tady čtu, tak si říkám, že je u mne asi něco špatně. Mám 2.0TDI 110kW, ale Scouta, takže široké gumy + vetší odpor vzduchu při vyšších rychlostech + pohon 4x4. Chápu, že spotřeba musí být vyšší než u nízkého předohrabu.

 

Mám aktuálně najeto 10.000km, takže by motor už měl být sednutý, ale zatím spotřeba je pro mne velkým zklamáním. Předtím jsme měl OII Scout s 2.0TDI CR 103kW a jezdil jsem stejné trasy, stejným způsobem jízdy. I když deklarovali, že nové motory mají být úspornější, mi to tak nepřipadá. Na tempomat 140km/h je problém se vejít pod 7l/100, při šourání po okreskách se dá jez s lehkou nohou za 5l/100. Průměr je okolo 6,5l/100km. Dvojkový scout jezdil o půl litru úsporněji.

 

Zajímavá je také odchylka palubního počítače. Vždycky tankuji plnou a píšu si natankované litry. Po natankování jsem nuloval palubní počítač (u trojkové oktávky už nemusím, jupíí ;)) a porovnával spotřebu vypočtenou palubním počítačem s tou vypočtenou z tankování a ujetých km. U všech mých tří oktávek byla odchylka meření, ale v rámci odchylky měřil palubní počítač přesně.

 

Octavia II Scout mi ukazovala o 10% méně (např. pal. počítač 6,0, vypočtená 6,6)

Octavia III Scout mi ukazuje o 5% méně (např. pal.počítač 6,4, skutečnost 6,7)

 

no a předchozí auto, Octavia II, mi ukazovala naopak na palubním pořítači více o 15%, než byla skutečná spotřeba

 

Odchylka se dá zkalibrovat, v servise to vetšinou nevědí a je řeba jim k tomu předat návod, pak mi to nastavili a od té doby to ukazuje přesně. Takže těm údajům z pal.počítače bych až tak úplně nevěřil. Zkuste si někdy tu odchylku zjistit, je to zajímavé

 

post-3062-0-04133000-1420746332_thumb.jpg

post-3062-0-72091900-1420746572_thumb.jpg

post-3062-0-62349200-1420746655_thumb.jpg

post-3062-0-61899100-1420746889_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

30.prosince jsem jel s celou rodinou do Německa k příbuzným, auto (O3C 2,0TDI) plně naloženo, 2 dospělí, 2 děti, nafta jako obvykle od ONA, 520km po dálnici DE, 40km okrsky, teplota -1-+2, autoklima vypnutá, pneu standardní rozměr 16" Nokian, prvních 70km po dálnici rychlost dle tempomatu130, dále asi 80km v rozmezí 90-120 - sníh na dálnici, zbytek 140 dle tempomatu, zhruba 10km maximální rychlostí auta 225 (opět to jako O2 2,0TDICR ani z kopce nejede rychleji), výsledná rychlost byla po dojezdu 122km/h. Průměrná spotřeba po dojezdu 6,4L. Cesta zpět podobné podmínky, jen jsem nepotřeboval maximálku (jen občasné větší zrychlení), co to šlo na tempomatu 130, průměrná rychlost po dojezdu 118, spotřeba 5,8L. Tímto chci říct, že už pouhé navýšení v průměrné rychlosti o 4km/h dělá ca 0,5L. Já jsem se spotřebou spokojen.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Lopik: To jsem rikal vikimu ja, protoze spotreba me taky vadila a vadi. V servisu jsem si stezoval, opravili mi zhaveni ( mam kessy ) pri cca 12°C , kdy auto nezhavilo a pak mi prehrali cely motor management.

Jezdi to trochu jinak, vzrostla mi aktualni spotreba pri pridani plynu ( driv jsem mel max 14 na 6° a ted mam 19 ), ale to je jedno... spotreba mi klesla o trochu.

Ale spotreby se asi nezbavis, protoze O3 by mela mit LNT a to zvysuje spotrebu cca o 1litr udajne. Proto novy Superb3 s mocovinou bude mit lepsi spotrebu nez O3, protoze nebude mit LNT ale SCR, kde spotreba neroste, ale je mocovina...

Mocovina se vyplati, natakuje se jednou za cca 10-15tis za 150Kc :-) ... oproti stále +1l nafty / 100km :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak magická hranice 1000km na jednu nádrž se přibližuje a už jsem jí dnes i viděl B)

 

2015-02-16 11.41.03.jpg 2015-02-16 11.47.56.jpg

Jinak dle PP je údaj od tankování 4,5l/100 km, podle propočtu tankování a ujetých kilometrů pak 4,63l/100km.

 

Je teda fakt, že Rakousko je zemí spotřebě zaslíbené, protože běžný provoz je do 4,5 litrů! :)

 

Tady třeba dvě cesta Mattighofen - Sankt Johann im Pongau a zpět:

2015-02-15 17.38.00.jpg 2015-02-15 18.51.15.jpg

 

A jinak dnešní cesta z Mattighofenu do Prahy přes Passau, Kubovu Huť, Vimperk, Strakonice a přes Prahu za hustého provozu - zejména přes Šumavu, a pak v Praze na Jižní Spojce:

2015-02-16 16.08.00.jpg

Odkaz ke komentáři

Já na nádrž přes 1000 KM jednou ujel, natankoval jsem plnou co šlo na Breneru v Rakousku a cesta přes Mnichov, Plzeň,Praha,HK velmi hustý provoz , nedalo se spěchat. Ještě v Mnichově svítilo 3,9 v Plzni 4,1. Pak se nádrž dojela tady, škoda, že jsem to nevyfotil...Ale bylo to z kopce, takže trochu podvod.. :D

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Po najetých 25tkm je dlouhodobá spotřeba 5,27l/100 km.

 

Oproti předchozímu vozu (OII 1,9 TDi BXE 147PS) je spotřeba o 0,5l/100km nižší, ale s daleko vyššími rychlostními průměry. Např. posledně cesta WOB-Praha za 3:23h a spotřebou 7,3l/100km. Běžně teda jezdím přesně hodinu déle (tempomat na 140 km/h) a se spotřebou +- do 5,2l/100km.

 

Za mě osobně suprový motor, se kterým se dá - s trochou snahy - jet velice úsporně a na druhé straně se hodí i na dlouhé a případně i rychlostně konstantní dálniční přesuny. :palec:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...