Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Michajl89

Zhasínání motoru za jízdy

7 příspěvků k tomuto tématu Poslední odpověď

Doporučené příspěvky

Zdravím,chci se zeptat jestli máte nějaké zkušenosti s tím, že během jízdy motor párkrát škubne,rozsvítí se kontrolka dobíjení, motor vypne a už nenastartuji. Stalo se mi to už 3x po sobě a skoro po stejně najetých kilometrech(kolem 20). Poprvé bylo spálené relátko, podruhé výměna pojistky a po třetí motor naskočil až po nějaké době. Nikdo si s tím neví rady takže uvítám jakoukoliv radu,díky.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Když to měli v servise na PC tak to nic neukázalo. NO a ještě by mě zajímalo proč to nevydrželo relatko a pak jen pojistka .... no a na potřetí to nastartovalo a bez oprav ale po delší době.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím a prosím o radu. Škoda Octavia II Combi, typ BXE 77kW (1Z), r.v. 2006. Problém: Motor vypne při jízdě, rozsvítí se kontrolka žhavení a motoru. Po najetí ke straně vozovky a tak 2x až 4x start opět nastartuje a auto jede i třeba 3dny bez problému. Pak opět stejná závada. Vyměněna ŘJ, kontrolovány kabely k ŘJ, VAG neukazuje žádnou chybu. Vyměněn palivovej filtr a žhavící svíčky. Překontrolovány relátka pod volantem i před ŘJ. Auto ve dvou servisech- na nic nepřišli. Ve druhém servisu mi sdělili, že to může být- po přeměření Voltmetrem- vadný regulátor napětí na alternátoru (občas dává více Voltů). Další souběžnou závadou u Octávky je, že se mi extrémně mlží okna. Chladící kapalina se nestrácí, v autě je sucho. Propust dole v topení (patrně na kondenz. vodu) vpořádku. Nemohu odmlžit, pouze otevřením oken. Dříve to bylo vpořádku. Okna se mlží i když neprší. Mohou obě závady spolu souviset. Podotýkám, že relé 109 v mém autě není. Auto vypne v jakékoliv situaci za jízdy, ne při přejetí nerovností (el. kabely), někdy v tahu, někdy bez plynu z kopce, někdy studené- po ujetí cca. 200-300m, někdy po ujetí 100 a více km. Nikdo si v servisech s autem neví rady. Prosím o pomoc. Děkuji všem za radu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.. PROSÍM O RYCHLOU POMOC, ČI RADU .

Mám Octavii II 1.9TDI 77 KW. poslední dobou se mi dost stává, že auto nastartuju až tak na po3 či víckrát a svítí kontrolka motoru.  Jízda je pomalá, nechce to táhnout, motor spadl ihned do nouzového režimu a jde kouř z výfuku- Pak během dne zase jede normál bez kontrolky, tah normální. Dáno na diagnostiku a chyby 5522 signál čidla vysky/plnícího tlaku - nevěrohodný poměr a chybu 257 měřič hmotnosti vzduchu(G70) nevěrohodný signál.ale asi 4 dny zpět jsem byl u servisáka jiného a mu to nenačetlo chybu žádnou ale vyměnil měřič vzduchu. Snad jsem to napsal moc laicky.. a předem fakt díky za rady...

Citovat

 

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.