Přejít na obsah

Máte někdo nějaké zkušenosti s motorem 2.0TDi CR kod CFHC?


Doporučené příspěvky

  • o rok později...

Zdravím Vás

Také přihodím zkušenost s tímto motorem CFHC

Jedna koncovka výfuku, tedy verze úsporného motoru

O víkendu jsem byl na výjezdu, venkovní teplota -5,teplota oleje 82 po 40 km.Po zastavení jsem počkal 1/2 min. a vypnul motor.Něco vrčelo v prostoru motoru, možná dochlazování poněvadž jsem měl celou dobu nastavenou teplotu vnitřního prostoru na 24°C tak sahara asi ne.

Z jiného soudku:Auto při sešlápnutí plynu reaguje okamžitě bez známek prokluzu spojky a to na kvaltu 1,2,3,4,5 pod otáčkami 1500, ale jakmile zařadím 6 kvalt a akceleruji pod 1500 tak auto škube. Nad 1500 je klid. Otáčkoměr při škubání drží tudiž usuzuji v háji dvojhmotu, ale proč se neprojevuje na zbylé kvalty při akceleraci?

 

Odpověď: Je to něco jiného než AGR 66KW, 2 Tdi potřebuje větší otáčky.Na 6 se dá jet po rovině a udržovat rychlost bez akcelerace.Při vyšší rychlosti a tím pádem vetší otáčky lze akcelerovat.

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o rok později...

Zrychlovat musíš od 2000 aby sis to neničil. Má zátah už od 1500, ale když chceš fakt zarantně předjet tak od 2 000 tlačí parádně. Mám s CFHC najeto už dost.

Kde se hodí nejvíc je jasný, že na dálnici. Ve městě to jde taky, ale kdybych měl jezdit po městě, tak koupím TSI. 

Co se týká jiných zkušeností, motor je bezvadný, tichý, kultivovaný a  výbušný (ale né tak jako staré dobré/špatné BKD) 

Při pečlivé údržbě a častějších výměnách oleje a filtrů bude sloužit hodně dlouho. PS :  hlavně nepodtáčet! 

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...
V 20. 8. 2014 at 20:53, marekczek napsal:

doporučuji i s pumpou udelat po 100 000-130 000km.

jinak výrobce doporučuje po 210 000km.

jo pravda mam taky cfhc octavii II 2/2013- jenom přidám je tam i ta druhá lhuta to je vyměna rozvodů pokud nenajedeš.... 6let. Řemen muže steřet zuby se začnou lamat.

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...
V 10. 2. 2019 at 10:57, podhursky napsal:

jo pravda mam taky cfhc octavii II 2/2013- jenom přidám je tam i ta druhá lhuta to je vyměna rozvodů pokud nenajedeš.... 6let. Řemen muže steřet zuby se začnou lamat.

přesně tak...cfhc  já měnil po 6 ti letech pri 150 000 ...právě kvuli letum

před 2 minutami, podhursky napsal:

přesně tak...cfhc  já měnil po 6 ti letech pri 150 000 ...právě kvuli letum

ještě prihodim dpf filter vyměna pri take 150 000 prestal fachcit furt svitila blikala spirála žhavení a co sem tu hledal je to nekdy okolo 130 az 170 000 dpf vydrží

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

zdravim.

taky pridam jeden poznatek k cfhc.

znamy mi zavolal ze mu motor na dalnici ztratil vykon a tak radeji zastavil. zjistil ale ze ma louzi oleje pod autem. odtahovka a vysledek- praskly sroub na ojnici a tedy total destrukce motoru. pry zadna rana jen to cuklo a prestal mit tah. ale motor vrcel kdyz zastavil.

ojnici to prerazilo a shodilo do vany a tak se tocil dal. urazila i olejovou pumpu takze konec.

kontrolka oleje ani neblikla.

zda se ze problem se srouby ojnic stale pokracuje.

snad je to ale ojedinely pripad

a dost me nastvalo ze pohon olejoveho cerpadla je REMENEM V OLEJI. takze bude urcite chtit vymenit. resil jsem to na fordu kde to maji podobne a po 8mi letech byl uplne rozpadlej.

6A247753-B564-4DB6-8963-4E78FB4216BC.jpeg

Upraveno uživatelem palikx
Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...