Přejít na obsah

Máte někdo nějaké zkušenosti s motorem 2.0TDi CR kod CFHC?


Doporučené příspěvky

Zdravím zdejší odborníky s dotazem na motor 2.0 TDi CR 103kw kod CFHC, máte někdo osobní zkušenost? Případně na co si dát pozor? A co servisní interval? Nechat prodloužený? Díky za odpověď.

 

Je to ok, zatim bez problemu, tenhle se povedl. Mam ale najeto jen 20tis, delal jsem ale auta co mela prez 170tis najeto. Interval jsem dal hned 15tis.

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

nechce sa mi zakladat novu temu (ak by to tu uz niekde bolo aby som nedostal zdrba ale najst to nemozem).

 

Mam tento motor este len chvilku, otec ho ma v SII a ma tam dochladzovanie turba po vypnuti motoru. Teda ak napriklad vypne motor a olej je este horuci, tak nejake elektricke olejove cerpadlo mu este prehana olej turbom aby sa tam nepripiekli loziska. Ma to aj tento motor?

 

Dik, Jano

Odkaz ke komentáři

Motor 2.0tdi 103kw CR namontovany v octavii a superb bude mat vzdy ine oznacenie aby ste si ho nemohli premontovat, ale su to identycke motory, blok motora je podla mna ten isty, preco by vyrabali viac verzii.

 

Takze ak bude rozpaleny olej a ja zastavim motor, vodne cerpadlo bude chladit turbo nadalej. Je jasne ze to chladenie nema taky ucinok ako ked motor necham na volnobeh alebo v kludnej jazde.

 

Netusite co je "bezpecna" teplota oleja pre vypnutie motora? Vcera som siel dlhu cestu po dialnici, maxik ukazoval teplotu oleja max 97 stupnov celzia, co je myslim celkom ok. Viem si predstavit ze ak pojdem v lete ked bude vonku 35 stupnov po dialnici tak teplota bude aj nad 110 stupnov.

Odkaz ke komentáři

Aha, to som netusil, ja som vzdy sledoval len 2.0tdi motory a tam sa stretol vzdy s inym kodom pre passat a pre octaviu aj ked konstrukcne boli rovnake.

Superb ma napriklad 2 koncove vyfuky a Octavia len 1 a vzadu ked som sa pozrel pod stojace auto tak tam nemala tlmic. Superb tam asi tlmic ma, alebo ma trubku rozdelenu len aby to vyzeralo luxusnejsie.

Ja si myslim ze tie motory budu konstrukcne identicke a budu sa lisit len v nejakych detajloch. V desnych casoch, ked sa koncern snazi vyrabat vsetko jednotne, tak by mi prislo zvlastne aby papierovo rovnake motory boli vlastne uplne ine. O tom by hadam vedeli lepsie povedat klubovi mechanici, ktory uz urcite zopar motorov rozobrali :-)

Odkaz ke komentáři

Ja som mal 2.0 tdi PD kod BKD. Vzadu boli 2 trubky ohnute dolu, ale tie viedli z tlmicu ktory bol hned za zadnym naraznikom, dokonca z dialky ho bolo aj vidiet. Do tlmicu viedla stredom auta jedne trubka od motoru.

 

Myslel som ze vsetky CFHC motory maju len jednu rovnu trubku vzadu kvoli usporam. Ten tlmic tam asi nie je potrebny ked to ma DPF filter pri motore. Mas vzadu pod kufrom nejaky tlmic?? By ma zaujimalo ako sa ti deli vyfuk na 2 koncovky ked z motora isto vedie len jedno potrubie...

 

Mat 2 koncovky by sa mi pacilo viac ako jednu, vyzera to lepsie :-), superb ich ma naviac chromove

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Zdravím

 

Má niekto skúsenosť s tým že vám probúda olej? Chladiaca kvapalina sa nestráca...Mám tento kód motora v mojej OII FL

Tuším že to má niečo dočinenia s DPF ale niesom si istý. Viete mi niekto poradiť?

 

Vopred sa ospravedlňujem ak ste to tu už riešili

 

Ďakujem

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ten výfuk začali dělat s jednou koncovkou od 2012 , v rámci úsporných důvodů zřejmě ?.

A to dochlazování mi dělá auto taky, mám ten samý motor CFHC. Nevím ale přesně co to vyvolává. Nemůžu říct, že by to bylo pokaždé po nějaké větší zátěži. Pokaždé jinak , ale bylo to jen párkrát. Poprvé když se to stalo, tak jsem na to hleděl jak puk. ?Měl jsem strach od toho odejít, bo jsem nevěděl co se to děje ☺

Je to ale dobrý fukot.

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...