HHS_Bořek Odesláno Květen 30, 2014 Sdílet Odesláno Květen 30, 2014 Zdravím všechny majitele RSek. Asi tu brzy proběhne debata, jaké chipy jsou dostupné pro Vaše auta, tak to sem lehce sepíšu. APR úprava řídící jednotky se stala nejrozšířenější úpravou v čechách s již více jak 50ti upravenými automobily.Značení APR úprav:APR Stage 1 - úprava kalibrovaná pro sériové auto bez větších úpravAPR Stage 2 - úprava kalibrovaná pro auto osazené kompletním výfukovým systémemAPR IS38 - úprava kalibrovaná pro RS s dosazeným turbodmychadlem z modelu Superb 280APR Stage 3 - kompletní úprava zahrnující větší turbodmychadlo s na míru kalibrovanou úpravou řídící jednotkyMotor v RSu je z výroby až extrémně podladěný, takže chiptuning je téměř "must have". Už jen se základní úpravou řídící jednotky na fázi APR Stage 1 se dá dostat na 316+ koní a 516 Nm viz graf. Pro ty, kteří nechtějí tak extrémní zvýšení výkonu je zde i umírněnější varianta na 290 koní a 457 Nm, která je více šetrná ke spojce a dalším komponentům. Zároveň má citelnější výkonovou špičku posazenou do vyšších otáček, která může vyhovovat více. Zákazník si může vybrat jak mezi výkonnější a umírněnější variantou, tak u každé varianty má možnost volby specifikace paliva, na kterou bude chip optimalizován. V každém chipu je zakomponovaná kalibrační strategie "Torque Management", která snižuje výkon na první dva rychlostní stupně (pouze u modelů s pohonem předních kol) tak, aby se šetřila převodovka, rozjezdy byly komfortní, nepálily se zbytečně pneumatiky a auto aby nebylo nepříjemné na řízení v běžném provozu.Více o úpravě APR stage 1 v odkaze: http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-stage-1-316hp-516nm-chiptuning-skoda-octavia-3-rs-2-0-tsi-5298.htmlAPR Stage 1Graf pro silnější variantu:Graf pro umírněnější variantu:APR Stage 2Graf úpravy APR Stage 2 s APR prvním dílem výfuku a APR karbonovým sáním:Rozdíl výkonů mezi úpravami APR Stage 1 a 2APR IS38Úprava pro automobil vybavený APR prvním dílem výfukuÚprava pro automobil se seriovým výfukem:* grafy ukazují naladění na 98 oktanový benzín. Pro více informací klikněte na obrázek grafuVšechny tyto úpravy prošly důkladným testováním tak, aby se docílilo optimálního naladění. Zákazníci mají plnou podporu od APR. V případě, že se díky novým kalibračním postupům objeví nové možnosti ve zlepšení chipu, popřípadě se po zkušenostech z provozu objeví nějaké neduhy, vydá APR novou inovovanou verzi této úpravy, kterou budou moci zákazníci využít samozřejmě zdarma.U APR máte možnost v případě pozdějších dalších úprav, jako je dosazení APR výfukého systému, upgradu vaší APR Stage 1 na Stage 2 zdarma. Tím ušetříte peníze za další doladění a vždy tak budete moci využít maximální potenciál přidaných komponent. * Pro zákazníky s výfukovým systémem od jiné značky bude upgrade na Stage 2 za příplatek.29.7.2014 - Uvedení APR Stage 1 úpravy V1.0Vydána úprava pro 2,0 TSI 220/230hp12.1.2015 - Aktualizace V1.2Vydána aktualizace chipu:- vyhlazení chipu v nižších otáčkách. Příjemnější chod, dřívější náběh turbodmychadla- protažení výkonové špičky. Výkon drží více až k omezovači.- u DSG zlepšení přechodů při přeřazení, obecně hladší řazení.- odstraněna neduha u jedné série aut, kde výkon klesal kolem hranice 6tis ot23.2.2015 Uvedení APR Stage 2 úpravy- kalibrovaná pro použití APR prvního dílu výfuku2.11.2015 Uvedení úpravy pro IS38 turbodmychadloTopspeed.sk testuje úpravu od APR u slovenského dealera APR: Celý test najdete zde:http://www.topspeed.sk/test-skoda-octavia-rs350-apr/9430Změřený výkon aut s úpravou od nás:Octavia III RS APR Stage 1:Octavia III RS APR Stage 2:- máme zde nejsilnější Octavii RS se seriovým turbodmychadlemOctavia III RS APR IS38:Uvedení úprav na trh:29.7.2014 - Uvedení APR Stage 1 úpravy V1.0Vydána úprava pro 2,0 TSI 220/230hp12.1.2015 - Aktualizace chipu na V1.2Vydána aktualizace chipu:- vyhlazení chipu v nižších otáčkách. Příjemnější chod, dřívější náběh turbodmychadla- protažení výkonové špičky. Výkon drží více až k omezovači.- u DSG zlepšení přechodů při přeřazení, obecně hladší řazení.- odstraněna neduha u jedné série aut, kde výkon klesal kolem hranice 6tis ot23.2.2015 Uvedení APR Stage 2 úpravy- kalibrovaná pro použití APR prvního dílu výfuku2.11.2015 Uvedení úpravy pro IS38 turbodmychadloMožné problémy spojené s úpravou:1) VW zpočátku použilo nové IHI turbodmychadlo s nevhodně řešenými ložisky, které často odcházelo, a to jak u seriového auta, tak i u upraveného auta. V průběhu roku 2014 vydalo náhradu, která již problém vyřešila a novější turba neduhou netrpí. APR neručí za případné potíže s tímto dílem, který je již z výroby takto poruchový. Nicméně APR se snaží udělat jejich úpravu řídící jednotky pro VW servis maximálně neviditelnou. Díky tomu byli naši zákazníci zatím 100% úspěšní a ve 3 případech (z cca 50ti upravených aut) jim byla uznána reklamace a dostali nové turbodmychadlo nejnovější revize. Již nyní máme informace, že zákazníci, kteří se rozhodli pro konkurenční úpravu takové štěstí neměli, přišli o záruku a opravu si museli hradit sami.2) U jedněch z prvních vyrobených aut (revize softwaru S0007) se kolem 6ti tis otáček mohl u některých aut objevit prudší pokles výkonu. Verzí chipu V1.2 odstraněno.Vše najdete na http://www.H-H-S.cz 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Červenec 30, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2014 slušný výsledek co se objevil na APR EU. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Napalm Odesláno Červenec 31, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2014 A co na to spojení s DSG (případně převodovka obecně) vydrží to ? :o 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HHS_Bořek Odesláno Srpen 2, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 2, 2014 Hardwarové doplňky:APR přichází i s řadou hardwarových produktů, které jsou potřeba v případě dalšího zvyšování výkonu.APR Karbonové sání:Toto odcloněné sání s přímým přívodem chladného vzduchu zpoza přední masky zaručí reálné zvýšení výkonu, snížení prodlevy turbodmychadla a protažení výkonové špičky do vyšších otáček. Běžný nárůst výkonu u APR Stage 1 na GTI je cca 10 koní v maximu výkonu a více jak 17hp kolem 6600 ot.Více o APR karbonovém sání v odkaze:http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/sportovni-filtry-a-sani/apr-karbonove-sani-2-0-tsi-skoda-octavia-rs-vw-golf-7-r-gti-performance-s3-5333.htmlAPR Karbonové přívodní vedení k turbodmychadluProdukt určený pro estetické doladění motoru, kdy tento díl ideálně pasuje k APR Karbonovému sáníVíce o tomto rozšíření zde:http://www.hothatchshop.cz/vw/golf-7-r-14/motor/apr-karbonove-vedeni-pro-sani-2-0-tsi-skoda-octavia-rs-vw-golf-7-r-gti-performance-s3-5987.htmlAPR Silikonová hadice chladící kapalinyTato přetrasovaná hadice nahrazuje nevzhlednou gumovou hadici, která vede nad sáním. Nově je trasována pod sáním a vyhýbá se i APR Oil Catch tankuVíce o této hadici zde:http://www.hothatchshop.cz/vw/golf-7-r-14/motor/apr-silikonova-hadice-chladici-kapaliny-2-0-tsi-skoda-octavia-rs-vw-golf-7-r-gti-performance-s3-5988.htmlAPR Intercooler kit:APR Intercooler kit silně doporučujeme, jelikož nejen, že zlepšuje účinnost chlazení, ale také odstraňuje originální restriktivní chladič, který působí ve vedení vzduchu jako špunt. Dosazením APR chladiče ulevíte turbodmychadlu a prodloužíte tak jeho životnost, jelikož se nebude muset tolik namáhat.Více o intercooleru v odkaze:http://www.hothatchshop.cz/vw/golf-7-r-14/motor/apr-intercooler-kit-1-8-2-0-tsi-mqb-5986.htmlAPR Downpipe výfukový systémVýměnou seriového prvního dílu výfuku za precizní APR díl vyrobený přesným odlitím nerezové slitiny je perfektní způsob jak dále zlepšit výkon a přidat sofistikované vrčení ke zvuku výfuku. Ideální naladění je dosaženo odvedením výfukových plynů maximální rychlostí skrze nízko turbulentní, litý první díl výfuku. Navrženo a zkompletováno přímo u APR za použití těch nejkvalitnějších materiálů a užitím vrcholných světových technik pro dosažení nesrovnatelné kvality a spolehlivosti. Při dosazení tohoto dílu máte update Vaší již zakoupené úpravy APR Stage 1 na Stage 2 zarma.Více o APR Downpipe výfukovým systému pro RS v odkaze:http://www.hothatchshop.cz/vw/golf-7-13/vyfuk/apr-cast-downpipe-system-1-8-2-0-tsi-5708.htmlAPR Oil Catch TankOdlučovací nádoba pro olejové výpary z motoru zabraňuje zanášení Vašeho motoru. Chcete-li udržet svůj motor v kondici, pak je to ideální produkt. Montuje se na APR Karbonové sáníVíce o APR Oil Catch tank v odkaze:https://www.hothatchshop.cz/vw/golf-7-r-14/motor/oil-catch-tank/apr-oil-catch-tank-1-8-2-0-tsi-mqb-5991.htmlAPR Turbo Muffler DeleteAPR představilo díl, který odstraňuje tlumič hluku a pulzů, který je namontovaný na turbodmychadle. Ideální díl, pokud chcete své auto více vnímat.Více o APR Turbo Muffler delete v odkaze:http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-turbo-muffler-delete-5406.html 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Srpen 19, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 19, 2014 (upraveno) RKO vs gti tuned Upraveno Srpen 19, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Září 10, 2014 Sdílet Odesláno Září 10, 2014 O3 RS Stage 1 APR, slušnej vykon. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Září 10, 2014 Sdílet Odesláno Září 10, 2014 Celkem brutalita to pruzne zrychleni na petku:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Září 10, 2014 Sdílet Odesláno Září 10, 2014 (upraveno) spíš ta trojka, ideálně na předjíždění na okresce/1 třídě silnic, typicky se za někým vlečeš při 70-80km/h :) Upraveno Září 10, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Září 11, 2014 Sdílet Odesláno Září 11, 2014 Jo to taky:-) pekna hracka ale bez 4x4 a dsg moc nebezpecne:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Září 11, 2014 Sdílet Odesláno Září 11, 2014 Mazec, to chci :D Akorát na ten 5.RS se mi zdálo že to kolem 2500 tis. ot. prokluzovalo, na spojce řekl bych. Co ta úprava vše obsahuje? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Září 11, 2014 Sdílet Odesláno Září 11, 2014 jenom editaci Ecu motoru... http://www.goapr.eu/products/ecu_upgrade_20tsi_gen3_mqb.html 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HHS_Bořek Odesláno Říjen 8, 2014 Autor Sdílet Odesláno Říjen 8, 2014 Zde jeden graf z českých luhů a hájů. :) (naladění na 95oct benzín) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Listopad 1, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 1, 2014 Cauko , rad by som zdvihol vykon na svojej 1,8 tsi s dsg 7. Robili ste to uz? Co to stoji a ake hodnoty by ste vedeli dosiahnut. Velmi lutujem ze som nepockal na rs tsi, Krasne hodnoty. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
swenak Odesláno Listopad 3, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2014 Hodnoty krásné nejsou, ale snad brzo bude oprava. Jinak zkus jejich www, jestli maji neco pro Tebe. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Listopad 8, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2014 (upraveno) Shark performance UK, 2.0 TSI (sice golf GTI, ale to je stejný). Upraveno Listopad 8, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Napalm Odesláno Listopad 8, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2014 No tohle je už o dost lepší, ten propad výkonu je až od 6000 ot (né jako u grafu víše už od 5000ot :( ), a hlavně to drží i nad 6500ot.... což je v případě převodovky DSG, která řadí až na začátku červeného pole nutnost.... Jinak krouták i výkon je až zbytečnej, kldně by stačilo cca 198kW (270hp) a 420Nm... zejména kvůli té převodovce.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Listopad 25, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2014 (upraveno) Při těch 6600 otáček tam je nižší výkon než u série, to je celkem k pláči... Upraveno Listopad 25, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Listopad 25, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2014 Pokud myslíš tento graf od profituningu, tak je to otázka ukončení měření, ne vždy se čeká na omezovač. Výkon jde i tak už vždy dolů. Vzhledem k tomu, že se jednalo o jednu zřejmě z prvních úprav výsledek je dobrý, propad po 5700 není tak výrazný, a hlavně není přefouklé turbo/ které koncepčně stojí za h.../. Nechápu na co je dobrých 500 a více na přední nápravu. Mám 440 na 4x4 a v tomto počasí to hrábne i za 3. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HHS_Bořek Odesláno Listopad 29, 2014 Autor Sdílet Odesláno Listopad 29, 2014 A nebo si neporadili s "vadou", kterou trpí jedna vyrobená serie těchhle motorů... Spíš bych se chtěl tebe zeptat, jaký vliv na měření může mít ta teplota, při které se to měřilo. Už dříve tu Vašekk nadhodil, že teploty byly u měření v SK často hodně divný... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Listopad 30, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 30, 2014 Vašekk nadhodil..... může nadhazovat co chce, za prvé jsme na otevřeném fóru, za druhé tomu nerozumí. Teplota je jaká je a změní se jen velikost korekce. Pokud bude nasávaná nižší než teplota okolí, což v zimě při nasávání vnějšího vzduchu není nic divného, tak to výsledek poníží. Hlavně to neovlivní průběh. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HHS_Bořek Odesláno Prosinec 15, 2014 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2014 315 koní v 6ti tisících otáčkách. Více o úpravě zde: http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-stage-1-316hp-516nm-chiptuning-skoda-octavia-3-rs-2-0-tsi-5298.html 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Prosinec 15, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2014 Já bych řekl, že teplota vzduchu 2 a 20°C je rozdíl významný, tedy pro motor a každého, kdo ve fyzice nespal :-D Odjakživa jsem byl k chip tunningu skeptický a když už pomalu začnu otáčet, dočtu se tu v prvním příspěvku jak perfektní úpravy jsou k mání a o pár příspěvků níž, že to je první pokus, že to překvapilo a tak podobně...možná je to absence bližší znalosti, ale nemělo by se aplikovat a nabízet široké veřejnosti něco, co už je vyzkoušené? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HHS_Bořek Odesláno Říjen 26, 2015 Autor Sdílet Odesláno Říjen 26, 2015 Topspeed.sk otestoval Škodu Octavii III RS s APR úpravou na Slovakiaringu. Video: Test: http://www.topspeed.sk/test-skoda-octavia-rs350-apr/9430 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalF Odesláno Říjen 28, 2015 Sdílet Odesláno Říjen 28, 2015 Pekny videjko. Jak to umi apr s Dsg ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Říjen 29, 2015 Sdílet Odesláno Říjen 29, 2015 Topspeed.sk otestoval Škodu Octavii III RS s APR úpravou na Slovakiaringu. Video: Test: http://www.topspeed.sk/test-skoda-octavia-rs350-apr/9430 Moc pěkný video a líbí se mi úroveň (tohoto) slovenskýho testování ve srovnání s ČR. A asi musí být zábava s tímhle upraveným kouskem jezdit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HHS_Bořek Odesláno Říjen 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Říjen 29, 2015 Ahoj. Jojo, test je moc pěknej. Co se týče toho DSG, tak chip si s ním rozumí velmi dobře. DSG se nemusí nějak upravovat aby se dosáhlo toho výkonu a krouťáku jako u konkurence a převodovka po úpravě řadí líp. V serii kolikrát zbrkle podřadí víc, než by musela a tady podřadí třeba jen o stupeň nebo i vůbec protože ví, že výkonu je dost na požadované zrychlení. To si zákazníci hodně chválí, že se zlepšilo i tohle chování. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Říjen 30, 2015 Sdílet Odesláno Říjen 30, 2015 (upraveno) Tak zábava možná po rovině dobrá i když tam bez diferáku vykon nemáte šanci přenést(neřeším zadokolku nebo pevné 4X4 u jinych značek). nedejbože když začne jenom mrholit. Zatáčet to opět moc nebude, i když věřím že někomu stačí jezdit po rovince. Upraveno Říjen 30, 2015 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HHS_Bořek Odesláno Listopad 2, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 2, 2015 Ano, přesně tak, nuda. A proto jsme nyní zajeli v Mostě na okruhu čas 1:58,77 což je třeba rychleji, co jezdí běžně nadšenci (kam se také řidičsky řadím) s Cuprama, Meganama RS Cup, AUDI RS3 atd... Pokud srovnám čas Fulína s Cuprou ST, který zajel také cca 1:58s tak: Jel sám (váží tak o 30kg méně jak já) Je to závodní jezdec Měl samosvor Měl lepší brzdy Já zajel nyní v listopadu!! 1:58,77s Jeli jsme ve dvou (oba lehce přes 100kg) Jsem amatér, čas na zlepšení zde je obrovský Nemam samosvor Nemam brzdy To auto má potenciál na čas kolem 1:56,5, pokud by to řídil někdo, kdo umí. Co se týče přenosu výkonu, tak na rovině s tím problém není. V zatáčkách ano, ale to asi jako u každého auta bez samosvoru a nějak hrozné to nebylo. Rozhodně nechci říct, že třeba Cupra, kterou asi máš, je lepší nebo horší. Je zbytečné se o tomhle přít, když bychom místo toho mohli spolu na tyto akce jezdit a spíš se přátelsky hecovat k lepším časům a předávat si zkušenosti než tady teoretizovat. :) Obě auta jsou postavená na stejném základu, Cupra dostala pár lepších komponent (samosvor, sportovněji naladěný podvozek, brzdy, větší turbo a hatch i nižší váhu). Z mého pohledu to ale není nic, co by se nedalo udělat i na Octavii a udělat tak z Octavie srovnatelné auto. Pouhou úpravou řídící jednotky se dostanete nad výkon Cupry a pokud se sáhne po RS230, tak samosvor už je také. Pokud ne, tak se dá dodělat. Brzdy se dají také dodělat a zrovna teď jsem dodával jedny na RS230. Podvozek udělá na RSce divy a osobně jsem nadšený z toho, jaký podvozek jsem dal na svojí RSku. Výkon se dá také zvednout na 400hp jako u Cupry. Stačí na to jen turbodmychadlo z Cupry a odladění od APR, které bude tento týden dostupné. Za mne to jsou obě velmi dobrá a srovnatelná auta. Cupra asi pro ty, kteří nechtějí už tolik upravovat a RS pro ty, co chtějí velké auto, které zvládne převézt slona a při lehké optimalizaci nabídne i to samé, co Cupra. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Listopad 2, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2015 (upraveno) O nudě sem nepsal, psal sem o mokrém povrchu a dešti. Čas je určitě pěkný. Přit se taky nechci :) Jojo souhlas Cupra už má lepší základ i podvozkem. Do té okty souhlasím musíš narvat alespoň 50000Kč? Upraveno Listopad 2, 2015 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Duben 1, 2016 Sdílet Odesláno Duben 1, 2016 větší turbo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.