Přejít na obsah

Nejoou přední parkovačky


Doporučené příspěvky

Zdravím, mám oktávku 1 z roku 2005 , nejdou mi přední parkovačky, žárovky jsou přitom v pořádku, pojistky taky. Kostra na žárovkách je, +12 není. Čili to musí být něco před tím. Kde hledat dál ? Jdou přes relátka ?V popisu bloku jsem nenašel relé, které by je obsluhovalo. Stopy po kuně taky ne .- Zajímavé je i to, že odcházely postupně .

 

Nadpis má znít přirozeně "Nejdou ..." , omluva za překlep.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem to dneska zkusil, ale nedostal jsem ven ten spodní plast, ve kterém je přepínač světel uchycený. Vyšrouboval jsme celkem 5 šroubů - 2 z míst, kde je pojistková skříň, 2 dole z míst, kde je kryt relátek, a 1 dole poblíž sloupku řízení, ale nechtěl se odtrhnout v místech, kde přiléhá k budíkům,vlevo ano, vpravo ne, tak nevím, jeslti někde není šroub , nechci nic vylomit.

Napadlo mi ale, proč jsem o tom přepínači neuvažoval hned zkraje: když zapne zadní parkovačky, tak by mohl být vadný jedině kdyby přední zapínal jiným segmentem (ale proč ? jedině kvůli proudové zátěži kontaktu ), nebo kdyby byl od předních upadlý konektor , což, pokud jsem mohl pozorovat za uvolněným plastem, se nestalo.

Odkaz ke komentáři

Spínač vytáhneš tak, že ho z nuly zmáčkeš dovnitř a otočíš jako na parkovačky a tahem k sobě vyjmeš :)

Díky, vypadá, že ten je v pořádku. - Takže postoupím k předním světlometům , jeslti přívod plusu k parkovačkám je v pořádku. Nejdřív sejmu konektor - schema už mám a změřím přívod k parkovačkám proti kostře. Měl bych opět otázku , jak konektor stáhnout , zvenčí v tom stísněném prostoru nevidím žádné zajištění, zácvak, ale prostému stažení silou se taky brání , nechci nic poničit.

Odkaz ke komentáři

Na konektoru je samozřejmě lokace. Na jedné z delších stran je výstupek, který musíš trochu vypáčit směrem ke kabeláži. Lépe se Ti bude ten konektor odpojovat, když vyšroubuješ světlomet ven :) Abys vyloučil chybu přechodového odporu, zkus změřit napájecí napětí na konektoru s připojeným světlometem.

pro sichr zapojení pinů:

od 2000 facelift (snad tour bude totéž)
1. parkovačka - šedo/černá
2. dálkovy - bílo/černá
3. mlhovka - šedo/žlutá
4. zem - hnědá
5. potkávací - žluto/černá
6. motorek - zem - hnědá
7. motorek - hnědo/bílá
8. motorek - žlutá

Odkaz ke komentáři

Na konektoru je samozřejmě lokace. Na jedné z delších stran je výstupek, který musíš trochu vypáčit směrem ke kabeláži. Lépe se Ti bude ten konektor odpojovat, když vyšroubuješ světlomet ven :) Abys vyloučil chybu přechodového odporu, zkus změřit napájecí napětí na konektoru s připojeným světlometem.

pro sichr zapojení pinů:

od 2000 facelift (snad tour bude totéž)

1. parkovačka - šedo/černá

2. dálkovy - bílo/černá

3. mlhovka - šedo/žlutá

4. zem - hnědá

5. potkávací - žluto/černá

6. motorek - zem - hnědá

7. motorek - hnědo/bílá

8. motorek - žlutá

Opraveno, dík všem.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...