Přejít na obsah

Blow off pro 1,8T


Doporučené příspěvky

Zdravím ..

 

měl bych dotaz zdali má někdo konkrétní zkušenost s konrétním typem BOV pro motory 1,8T + instalací

 

sám jsem objevil mnoho odkázů na BOVy cenově od 1000-4000 nejvíce se mi zamlouval TENTO ejsem si však uplně jistý jak se instaluje popřípadě je li potřeba doladit po instalaci nějak SW auta ;)

 

pokud máte někdo zkušenosti s instalací či typem ideálního BOV budu rád za tipy a info !

 

Díky !! :D

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj,

tak tenhle, akorát starší typ mám. Já mám typ motoru AGU. A jsem spokojenej :lool: .Jednání s touhle firmou super. Ale myslím, že záleží na typu motoru.Už si to přesně nepamatuju, ale novější typy musí mít jiný blow off ventil, myslím že Twinport. Jinak by to mohlo házet chyby.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 3 měsíce později...
  • o měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

Ahoj, tak to vypadá, že si ve středu přivezu domů RSo s najetýma necelýma 100tkm. Motor je bez jakýkoliv úprav. Byl by prosím někdo tak ochotný a pomohl mi vybrat nějaký slušný BOV z amerických stránek (s ohledem na to, že auto v budoucnu půjde na chip)? Neznam žádný stránky (max. se můžu kouknout na e-bay) a v BOV se nevyznám už vubec. Děkuju za každou pomoc.

Ještě dodám, že r.v. 2001 (jestli to hraje roli)

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Zdravim, chtel jsem se zeptat jaky BOV ventil se nejvice hodi na moji oktavu je to 1.8T zaklad bez chipu (110 kw) typ motoru AUM najeto 146 000 km rok vyroby 2004 cetl jsem si ze tam musi byt nejaky jiny ventil protoze ty novejsi oktavy maji elektronicky plyn nevyznam se v tom natolik tak proto se ptam dekuji predem za odpoved. PS.: do budoucna mam v planu chiptuning...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o měsíc později...

pravda na HPP poradí.pokud má někdo motor AUM spolehlivě bude šlapat jedině Twinport buď od Bidrin Performance-má šroubek na seřízení,nebo Forge Motorsport(seřízení se provádí výměnou pružin).

-moje zkušenost je že otevřený BOV mi po chvíli házel nouzový režim-turbo tlačilo 0,4bar místo 0,6-0,7bar,ale stačilo zhasnout motor a po chvíli nastartovat a určitou dobu to jelo normálně než se chyba opakovala.Rady sem dostal od prodejce HPP a známého.

-volba padla na twinport Forge Motorsport v autě je asi 2 měsíce a zatím šlape bez chyby(koupeno HotHatchShop),bylo mi řečeno že vydrží i chip,pokud bych zvedal více výkon...turbo,sání atd.tak sevymění pružina za tvrdčí.

-podotýkám že hlasový projevportu je podstatně slabší než u BOVu,mě se hlavně jednalo osnížení turbo díry a plynulejší chod turba při řazení.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím lidi, mam chipnutou RSku a blow off kopie HKS bez stelovani mi nejde. Takze tedka obednavam tu se stelovanim, pravdepodobnost ze bude fungovat na chipnutem motoru je opet tak pul na pul, ale chci to zkusit, pac ten zvuk je k nezaplaceni :D Chci se teda zeptat, kdyby mi to na chipu neslo, byl by tady nekdo, kdo ma origo motor bez chipu a mel o nej potom zajem? Samozrejme slevim :) :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...