Přejít na obsah

Technická data


Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

RS - 2.0 TSI 147 kW 6-stup. mech.

CO2: 175 g/km

Technická data

Vnější rozměry

Délka - 4.578 mm

Šířka - 1.769 mm

Výška - 1.447 mm

Rozvor - 2.578 mm

Rozchod vpředu / vzadu - 1.528 / 1.508 mm

Vnější průměr zatáčení obrysový - 10,85 m

 

Motor, převodovka, elektrika

Motor - typ - 4-válcový-zážehový

Zdvihový objem - 2,0 l / 1.984 cm 3

Vrtání / Zdvih - 82,5 / 92,8 mm

Max. výkon - 147 kW (200 PS) při 5.100-6.000/min

Max. točivý moment - 280 Nm při 1.700-5.000/min

Kompresní poměr - 9,6

Exhalační norma - Euro 4

Emise CO2 - 175 g/km

Energetická třída - .

 

Hmotnosti

Pohotovostní hmotnost - 1.440 kg

Celková hmotnost - 1.920 kg

Užitečná hmotnost - 540 kg

Brzděný přívěs při stoupání 12% / 8% - 1.400 / 1.600 kg

Nebrzděný přívěs - 650 kg

Jízdní souprava - 3.320 / 3.520 kg

Svislé zatížení taž. zařízení / střechy - 75 / 75 kg

 

Provozní vlastnosti

Maximální rychlost - 242 km/h

Zrychlení 0-100 km/h - 7,2 s

Objem palivové nádrže - 55 l

Spotřeba - město - 10,2 l/100 km

Spotřeba - mimo město - 5,9 l/100 km

Spotřeba - kombinovaná - 7,5 l/100 km

 

Zážehový, řadový, chlazený kapalinou, přeplňovaný turbodmychadlem, přímé vstřikování paliva, 2x OHC, uložený vpředu napříč. Splňuje exhalační normu EU4.

Zdroj: http://cc.skoda-auto.com/cze/

Odkaz ke komentáři

RS - 2.0 TSI 147 kW 6-stup. automat

CO2: 180 g/km

Technická data

Vnější rozměry

Délka - 4.578 mm

Šířka - 1.769 mm

Výška - 1.447 mm

Rozvor - 2.578 mm

Rozchod vpředu / vzadu - 1.528 / 1.508 mm

Vnější průměr zatáčení obrysový - 10,85 m

 

Motor, převodovka, elektrika

Motor - typ - 4-válcový-zážehový

Zdvihový objem - 2,0 l / 1.984 cm 3

Vrtání / Zdvih - 82,5 / 92,8 mm

Max. výkon - 147 kW (200 PS) při 5.100-6.000/min

Max. točivý moment - 280 Nm při 1.700-5.000/min

Kompresní poměr - 9,6

Exhalační norma - Euro 4

Emise CO2 - 180 g/km

Energetická třída - .

 

Hmotnosti

Pohotovostní hmotnost - 1.460 kg

Celková hmotnost - 1.940 kg

Užitečná hmotnost - 540 kg

Brzděný přívěs při stoupání 12% / 8% - 1.400 / 1.600 kg

Nebrzděný přívěs - 650 kg

Jízdní souprava - 3.340 / 3.540 kg

Svislé zatížení taž. zařízení / střechy - 75 / 75 kg

 

Provozní vlastnosti

Maximální rychlost - 240 km/h

Zrychlení 0-100 km/h - 7,2 s

Objem palivové nádrže - 55 l

Spotřeba - město - 10,4 l/100 km

Spotřeba - mimo město - 6,2 l/100 km

Spotřeba - kombinovaná - 7,7 l/100 km

 

Zážehový, řadový, chlazený kapalinou, přeplňovaný turbodmychadlem, přímé vstřikování paliva, 2x OHC, uložený vpředu napříč. Splňuje exhalační normu EU4.

 

Zdroj: http://cc.skoda-auto.com/cze/

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • jakože ja to prikryvam ještě kryci plachtou, takže to by se moc neotestovalo ... spíš by mě zajímalo, kde by byla jaká promáčklina, protoze nektery ty kusy byly fakt tezky...
    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
×
×
  • Vytvořit...