roow Odesláno Květen 5, 2015 Sdílet Odesláno Květen 5, 2015 Zdar borci (případně i dívky), na káře se mi rozsypal katalyzátor. Utrhl se vnitřek od pláště. Mám to už nějakou dobu, diagnóza je potvrzená v Škoda servise. Doporučeno (bez nátlaku) vyřešit do STK (do léta). Zatím dobrý, ven nevypadl. Ale drnčí to jako prase a to čím dál víc. Teď mi vrátili prachy z daní, tak na to nějakou kačku mám (v nejhorším i na originál), ale to si pak na auto už nic jinýho nekoupím :-/ Takže... už jste to někdo řešili? A jak? Jen podotýkám, že mý auto má najeto těsně pod 100 tis (a to je fakt, páč je koupený z rodiny) a jelikož auto plánuju ještě aspoň na dalších 100tis km, tak se mi nechce měnit rezavej kat každej rok..) Varianty vidím tyto: 1) Koupit novej originál díl Škoda ( cca 30 tácků) + záruka, origo díl, teoreticky žádnej průser na STK/Emisích, prostě vše jak má nejlépe být - závratná cena 2) Koupit alternativní díl - němci LRT (cca 19 tácků) + cena - těžko říct kolik toho vydrží a jak dopadne na Emisích http://autodily.mjauto.cz/skoda/octavia-1z3/2-0-fsi_110/prvni-dil/LRT7017.html 3) Koupit jetej díl z havárky (cca 5 tácků) + minimální cena - rezavej už teď, hoodně težko říct co vydrží a jak vůbec dopadne na Emisích http://bazar.automedik.cz/AMD4919164925/volkswagen/passat-b6 Dík za tip, názor i případnou radu :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Květen 7, 2015 Sdílet Odesláno Květen 7, 2015 Dát servisákovi 1000,- on to rozřízne, vyklepe tu část co je KO,většinou se rozsype 1, bývají 2, zavařit a je po problému, sypat do káry za takovou kokotinu takový peníze, což je 5tina ceny auta, to bych se asi vykáknul, jsou to vyhozený prachy z okna. P.S. Emise budou v poho, pokud tomu řádně naložíš než tam pojedeš, vyčistíš celej lauf od bordela, pak jsou jak u novýho. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
roow Odesláno Květen 7, 2015 Autor Sdílet Odesláno Květen 7, 2015 Čau, dík za tip. Tohle je ta 4. varianta... vím o ní..... ale nepůjdu do toho. ;-) Nejsem žádnej EKOmaniak, ale žiju v už tak dost špinavým městě a mám 2 děcka, takže mi není úplně u kradený, co letí z výfuku a co dejchaj... takže nehodlám (byť je nepatrně) hulit do luftu (i když ve srovnáním s naftou mi z výfuku letí rajskej plyn :-D). Takže jsem do tohohle ochotnej ty prachy nacpat. A jak nad tím už pár dní uvažuju, tak asi koupím tu německou aleternativu ;-) Ale pravda je, že s vybrakovaným KATem by byl menší odpor ve výfukovým potrubí a možná by to přihodilo jednu-dvě kobyly na výkonu... :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Květen 19, 2015 Sdílet Odesláno Květen 19, 2015 Je to na tobě, ale rozhodně to tímto nezachráníš, ty vraky co tady jezděj a co jim lítá z výfuku, spíš 1 člověka přemluvit ať přestane kouřit a uděláš líp. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dráha Odesláno Červenec 20, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2015 Dát servisákovi 1000,- on to rozřízne, vyklepe tu část co je KO,většinou se rozsype 1, bývají 2, zavařit a je po problému, sypat do káry za takovou kokotinu takový peníze, což je 5tina ceny auta, to bych se asi vykáknul, jsou to vyhozený prachy z okna. P.S. Emise budou v poho, pokud tomu řádně naložíš než tam pojedeš, vyčistíš celej lauf od bordela, pak jsou jak u novýho. zdarek. na diagnostice mi to hazí chybu špatné zpětné vedení výfukovych plynu. nekdo mi řikal že mam v prdeli kat jinej že egr. da se to nějak poznat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 24, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2015 bývá v háji EGR, zkusit vyčistit, nebo vyměnit celej EGR pokud to nepomůže. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.