Přejít na obsah

Katalyzátor


Doporučené příspěvky

Zdar borci (případně i dívky),

na káře se mi rozsypal katalyzátor. Utrhl se vnitřek od pláště. Mám to už nějakou dobu, diagnóza je potvrzená v Škoda servise. Doporučeno (bez nátlaku) vyřešit do STK (do léta). Zatím dobrý, ven nevypadl. Ale drnčí to jako prase a to čím dál víc. Teď mi vrátili prachy z daní, tak na to nějakou kačku mám (v nejhorším i na originál), ale to si pak na auto už nic jinýho nekoupím :-/

Takže... už jste to někdo řešili? A jak? Jen podotýkám, že mý auto má najeto těsně pod 100 tis (a to je fakt, páč je koupený z rodiny) a jelikož auto plánuju ještě aspoň na dalších 100tis km, tak se mi nechce měnit rezavej kat každej rok..)

 

Varianty vidím tyto:

1) Koupit novej originál díl Škoda ( cca 30 tácků)

+ záruka, origo díl, teoreticky žádnej průser na STK/Emisích, prostě vše jak má nejlépe být

- závratná cena

2) Koupit alternativní díl - němci LRT (cca 19 tácků)

+ cena

- těžko říct kolik toho vydrží a jak dopadne na Emisích

tn_LRT7017.JPG

http://autodily.mjauto.cz/skoda/octavia-1z3/2-0-fsi_110/prvni-dil/LRT7017.html

3) Koupit jetej díl z havárky (cca 5 tácků)

+ minimální cena

- rezavej už teď, hoodně težko říct co vydrží a jak vůbec dopadne na Emisích

325x275_5294619194.jpg

http://bazar.automedik.cz/AMD4919164925/volkswagen/passat-b6

 

Dík za tip, názor i případnou radu :-)

Odkaz ke komentáři

Dát servisákovi 1000,- on to rozřízne, vyklepe tu část co je KO,většinou se rozsype 1, bývají 2, zavařit a je po problému, sypat do káry za takovou kokotinu takový peníze, což je 5tina ceny auta, to bych se asi vykáknul, jsou to vyhozený prachy z okna. P.S. Emise budou v poho, pokud tomu řádně naložíš než tam pojedeš, vyčistíš celej lauf od bordela, pak jsou jak u novýho.

Odkaz ke komentáři

Čau, dík za tip. Tohle je ta 4. varianta... vím o ní..... ale nepůjdu do toho. ;-)

Nejsem žádnej EKOmaniak, ale žiju v už tak dost špinavým městě a mám 2 děcka, takže mi není úplně u kradený, co letí z výfuku a co dejchaj... takže nehodlám (byť je nepatrně) hulit do luftu (i když ve srovnáním s naftou mi z výfuku letí rajskej plyn :-D). Takže jsem do tohohle ochotnej ty prachy nacpat. A jak nad tím už pár dní uvažuju, tak asi koupím tu německou aleternativu ;-)

Ale pravda je, že s vybrakovaným KATem by byl menší odpor ve výfukovým potrubí a možná by to přihodilo jednu-dvě kobyly na výkonu... :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Dát servisákovi 1000,- on to rozřízne, vyklepe tu část co je KO,většinou se rozsype 1, bývají 2, zavařit a je po problému, sypat do káry za takovou kokotinu takový peníze, což je 5tina ceny auta, to bych se asi vykáknul, jsou to vyhozený prachy z okna. P.S. Emise budou v poho, pokud tomu řádně naložíš než tam pojedeš, vyčistíš celej lauf od bordela, pak jsou jak u novýho.

zdarek. na diagnostice mi to hazí chybu špatné zpětné vedení výfukovych plynu. nekdo mi řikal že mam v prdeli kat jinej že egr. da se to nějak poznat?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...