Přejít na obsah

Předělávani na facelift-zapojení xenonu


Doporučené příspěvky

Ahoj,

prosím o radu, mám octavii II scout 12/2007 a předělávám na facelift. Před faceliftem jsem měl xenony a ted tam dávám taky xenony, ale mají samozřejmě novou patici a natáčení do stran. Nemáte někdo schéma zapojení, nebo co všechno se tam musí měnit (jednotka atd.)

Děkuji za odpověd, doufám, že jsem to napsal dobře, jsem tady nový:-)

Odkaz ke komentáři

Zapojení relé pro denní světla:
BSG konektor/PIN Relé
T8a/4 85
T11a/7 86
Pojistky Relé
najít volnou pozici se svorkou 15(12 V se zapnutým zapalováním) 30
Drát k žárovkám denního svícení(PIN1) 87

 

 

post-142-0-01362900-1432845026_thumb.jpg

 

 

Konektor k mlhovým světlům je ten samý co tam máš(pokud budeš dávat obyč face mlhová světla s denním svícením) - PIN2 je kostra(hnědý drát)

Konektor k žárovce denního svícení Pin k žárovce denního svícení
1J0 973 722 000 979 225

PIN2 je opět kostra napojit na PIN 2 u mlhovky

Konektor ke xenonům:
1J0 973 737 Piny: 000 979 225 E

Je nutné přepojit...

Před úpravou: odpojit starou xenonovou jednotku(nejlépe baterii)!!!
Postup:
Přepinovat ze starého 10 Pinového konektoru na stejné pozice do nového 14 Pinového:
Piny:
1
2
5
6
7
8
9
10

Nezapojený zůstane ze starého:
Pin 3 a 4

Úpravy na Pinech:
4 (nový drát(1.0 průměr) od pojistky SC 21 - případně libovolná pozice se svorkou 15 osadím 10 A pojistkou)
14(použít kostru z Pinu 7)


U hlavní řídící jednotky:
1.Vypinuji PINy: 17 a 15 a spojím a dám na pozici: 4
2.Vypinuji Piny: 19 a 21 a spojím a dám na pozici: 5
3.Vypinuji: 16, 22, 18, 20(nepoužívám)

Nakóduju:
Address 55: Xenon Range Labels: 5M0-907-357-A.lbl
Part No SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C
Component: AFS-Steuergeraet 0142
Revision: 00H04000 Serial number:
Coding: 1507354
Shop #: WSC 73430 790 00000
Part No: 7L6 941 329 B
Component: AFS-Lst.-Modul l 0004
Coding: 00000023
Part No: 7L6 941 329 B
Component: AFS-Lst.-Modul r 0004
Coding: 00000023
No fault code found.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 3 roky později...
V 28. 5. 2015 at 21:13, ferda25 napsal:

Zapojení relé pro denní světla:
BSG konektor/PIN Relé
T8a/4 85
T11a/7 86
Pojistky Relé
najít volnou pozici se svorkou 15(12 V se zapnutým zapalováním) 30
Drát k žárovkám denního svícení(PIN1) 87

 

 

post-142-0-01362900-1432845026_thumb.jpg

 

 

Konektor k mlhovým světlům je ten samý co tam máš(pokud budeš dávat obyč face mlhová světla s denním svícením) - PIN2 je kostra(hnědý drát)

Konektor k žárovce denního svícení Pin k žárovce denního svícení
1J0 973 722 000 979 225

PIN2 je opět kostra napojit na PIN 2 u mlhovky

Konektor ke xenonům:
1J0 973 737 Piny: 000 979 225 E

Je nutné přepojit...

Před úpravou: odpojit starou xenonovou jednotku(nejlépe baterii)!!!
Postup:
Přepinovat ze starého 10 Pinového konektoru na stejné pozice do nového 14 Pinového:
Piny:
1
2
5
6
7
8
9
10

Nezapojený zůstane ze starého:
Pin 3 a 4

Úpravy na Pinech:
4 (nový drát(1.0 průměr) od pojistky SC 21 - případně libovolná pozice se svorkou 15 osadím 10 A pojistkou)
14(použít kostru z Pinu 7)


U hlavní řídící jednotky:
1.Vypinuji PINy: 17 a 15 a spojím a dám na pozici: 4
2.Vypinuji Piny: 19 a 21 a spojím a dám na pozici: 5
3.Vypinuji: 16, 22, 18, 20(nepoužívám)

Nakóduju:
Address 55: Xenon Range Labels: 5M0-907-357-A.lbl
Part No SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C
Component: AFS-Steuergeraet 0142
Revision: 00H04000 Serial number:
Coding: 1507354
Shop #: WSC 73430 790 00000
Part No: 7L6 941 329 B
Component: AFS-Lst.-Modul l 0004
Coding: 00000023
Part No: 7L6 941 329 B
Component: AFS-Lst.-Modul r 0004
Coding: 00000023
No fault code found.

Ferda je mozne rozbehat denne na o2 2006

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...
V 28. 5. 2015 at 21:13, ferda25 napsal:

Zapojení relé pro denní světla:
BSG konektor/PIN Relé
T8a/4 85
T11a/7 86
Pojistky Relé
najít volnou pozici se svorkou 15(12 V se zapnutým zapalováním) 30
Drát k žárovkám denního svícení(PIN1) 87

 

 

post-142-0-01362900-1432845026_thumb.jpg

 

 

Konektor k mlhovým světlům je ten samý co tam máš(pokud budeš dávat obyč face mlhová světla s denním svícením) - PIN2 je kostra(hnědý drát)

Konektor k žárovce denního svícení Pin k žárovce denního svícení
1J0 973 722 000 979 225

PIN2 je opět kostra napojit na PIN 2 u mlhovky

Konektor ke xenonům:
1J0 973 737 Piny: 000 979 225 E

Je nutné přepojit...

Před úpravou: odpojit starou xenonovou jednotku(nejlépe baterii)!!!
Postup:
Přepinovat ze starého 10 Pinového konektoru na stejné pozice do nového 14 Pinového:
Piny:
1
2
5
6
7
8
9
10

Nezapojený zůstane ze starého:
Pin 3 a 4

Úpravy na Pinech:
4 (nový drát(1.0 průměr) od pojistky SC 21 - případně libovolná pozice se svorkou 15 osadím 10 A pojistkou)
14(použít kostru z Pinu 7)


U hlavní řídící jednotky:
1.Vypinuji PINy: 17 a 15 a spojím a dám na pozici: 4
2.Vypinuji Piny: 19 a 21 a spojím a dám na pozici: 5
3.Vypinuji: 16, 22, 18, 20(nepoužívám)

Nakóduju:
Address 55: Xenon Range Labels: 5M0-907-357-A.lbl
Part No SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C
Component: AFS-Steuergeraet 0142
Revision: 00H04000 Serial number:
Coding: 1507354
Shop #: WSC 73430 790 00000
Part No: 7L6 941 329 B
Component: AFS-Lst.-Modul l 0004
Coding: 00000023
Part No: 7L6 941 329 B
Component: AFS-Lst.-Modul r 0004
Coding: 00000023
No fault code found.

Ferdo ktery konektor na bsg? T11a je B nebo D a T8a je F?

Denne bude svitit po otoceni klicku a pak kdyz zapnu svetla zhasne?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...