Kocina Odesláno Červen 5, 2015 Sdílet Odesláno Červen 5, 2015 Zdravím páni, mám menené rozvody cca 2000km dozadu, robil zo skúsený mechanik s prípravkami. Pred výmenou som mal na volnobeh spotrebu 0,5 - 0,6l/hod , 0,7-0,8 s klímou (asi ako každý), teraz po výmene mám 0,9 - 1,0l/hod, bez klími a bez el. spotrebičú. Korekciu rozvodov mám na -2,9 podla diagnostiky. Prvý krát som mal -2,5, sám som to prestavil na 0,0 - auto špatne štartovalo, tak som to skusal nastaviť naspäť no neúspešne :-/ tak som to dal mechanikovi nech to nastaví znova na prípravky. Auto jazdí normálne, normálne startuje všetko o.k. Len spotreba na volnobeh stúpla a tiež stúpla aj priemerná, jazdil som bežne za 5,5/100 teraz pod 6,2l/ hod nejdem :-/ čo mám s tým ešte spraviť ? Všetko to začalo hned po rozvodoch. Iný problém tam nevidím... Díky za rady... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Červen 6, 2015 Sdílet Odesláno Červen 6, 2015 Čo sa týka štartov každý je zlý či iba sem tam , pýtam sa preto lebo mám ten istý problém po výmene rozvodov a na prípravkoch mi to robilo odchýlku -2,4° a po nastavení blízko k nule auto nejde tak ako by malo a aj spotreba je vyššia. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kocina Odesláno Červen 8, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červen 8, 2015 Po mojom nastavení korekcie y -2,5 na 0,0 bola spotreba na voľnobeh bez spotrebičov 0,4l/h ale auto na druhý deň nechcelo naštartovať, bolo to tak že točí točí - sem tam odpáli a potom chytne, alebo na prvý otoč odlálil 2-3 valce kuckalo a potom sa rozbehli všetky alebo chitlo okamžite a do 3 sekund aj skalapo. Po opätovnom nastavení na prípravky špatné štarty okamžite prestali a všetko funguje ako má len spotreba bola zase hore. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Červen 8, 2015 Sdílet Odesláno Červen 8, 2015 Ja by som to tak nechal ten motor je asi zvyknutý na toto nastavenie ,možno si Tá spotreba sadne ani v továrni to asi nekorigujú ale dávajú na prípravky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kocina Odesláno Červen 8, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červen 8, 2015 ale po 2000km by to malo byť dávno sadnuté? nie? aby tak razatne stupla spotreba si myslím že tam bude nejaký problém, lenže neviem od čoho sa odraziť, bežná diagnostika je O.K. všetko ako má byť. Dostal som info od kamoša skúsiť nalogovať turbo a váhu vzduchu len pre istotu, tak sa na to cez víkend kuknem, ale ani netuším čo s toho zistím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Červen 8, 2015 Sdílet Odesláno Červen 8, 2015 Ja som to nedávno robil lebo odišla mi váha a nevedel som o čo ide po nalogovaní som zistil že váha udáva vysoké hodnoty (nad doporučenú normu) tak som ju vymenil a nastala citelná zmena vo výkone a odozve na reakciu plynového pedálu ale spotrebu mám stále nejak vysokú aj pocit že to auto ide raz lepšie a raz horšie ,už som s toho čistý idiot. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Červen 8, 2015 Sdílet Odesláno Červen 8, 2015 musíš potočit vačkové kolo,stačí hledat na dieselpower fóru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kocina Odesláno Červen 9, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červen 9, 2015 Cosby aj sisi prečítal čo som napísal hore?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Červen 10, 2015 Sdílet Odesláno Červen 10, 2015 Toto forum mám prečítané už dávno len mám dojem že niektorým agregátom toto laborovanie s vačkou nerobí dobre,jednoducho rozvody na prípravky a neškrabať si to. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Červen 10, 2015 Sdílet Odesláno Červen 10, 2015 (upraveno) a zkousel si to postelovat i na jiny hodnoty? Treba na -1.0? Pak je jeste otazka co ukazuje budik a co diag.. a jestli nehlasi nejakou chybu. ale z logicky dedukce: pri -2.5 je 0.9-1.0l/h pri 0.0 je 0.4l/h drive 0.5-0.6l/h ale hodnotu uhlu neznas.. takze zkus nejaky mene extremni uhel.. a samozrejme za tepla. Stelovani na 0.0 je u PD blbost. Upraveno Červen 10, 2015 uživatelem Laurin Klement 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Červen 10, 2015 Sdílet Odesláno Červen 10, 2015 -2,5 se mi zdá moc.Už si to nepamatuji,někde jsem to měl napsáno,ale na DF to kluci píšou.je to i podle čísla jednotky motoru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červen 10, 2015 Sdílet Odesláno Červen 10, 2015 rozvody na přípravky, jiné nastavení není, rádo odchází čidlo vačky, nejdřív spotřeba leze nahoru, pak začne blbě chytat teplé + je už chyba v diagnostice, mne odešlo po 120 000 km resp v té době šla spotřeba nahoru a to samé sem řešil i na jiných autech pokud jsou hodnoty G40 jiné než sutečnost, udělá se jiná symchronizace vačky s klikou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kocina Odesláno Červen 12, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červen 12, 2015 Rolbar dokážu nejak odsledovat v akom stave je to čidlo? či to skutočne končí - odchádza? Diagnostika neukazuje žadnú chybu, ale keď to bolo na nastavené na 0,0 a blbo to štartovalo tak to vyhodilo aj chybu na G40. Vedel by sa na to v Žamberku nekdo kuknút/diagnostikovat nejak inak?? Dojedu tam na celý víkend. a zkousel si to postelovat i na jiny hodnoty? Treba na -1.0? Pak je jeste otazka co ukazuje budik a co diag.. a jestli nehlasi nejakou chybu. ale z logicky dedukce: pri -2.5 je 0.9-1.0l/h pri 0.0 je 0.4l/h drive 0.5-0.6l/h ale hodnotu uhlu neznas.. takze zkus nejaky mene extremni uhel.. a samozrejme za tepla. Stelovani na 0.0 je u PD blbost. Tak tak pred výmenú neznám ten uhel, ja sám už s tým nechcem už moc štelovat, lebo to prvé nastavovanie bolo celkom o potočení o chlup a hodnota skákala z 0,0 na 5,9-6,4 a nic medzi sme nemohli trefit. Až cez prípravky to zostalo na -2,9 teraz. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kocina Odesláno Červenec 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 29, 2015 Takže odjetých dalších 2000km a bez zmeny, nic si nesedlo, spotreba stale vysoko, pod 6,2 sem sa nedostal ani jízdu na spotrebu Takže sem zavezel auto do škodovky s tým že chcem nastavit rozvody na origo prípravky. Pokec s technikem a išlo sa na to, technik mi volal za dve hodiny že nedokazal vložiť prípravky do rozvodu v aute že to bolo vychýlené, mne ukazovala diagnostika -2,9 a jemu -3,43 takže to rozhodil, dal prípravky a znova zložil. Následnú kontrolu už nestihel lebo sa zacali stahovat aktualizace do softu. takze tam pojedu dneska na kontrolu. Doma sem to odsledoval sám a ukazuje to -2,0. Každopádne spotreba na volnobeh bez elektrických spotrebiču a klimi je stále 0,9l/hod motor v provozní teplote. Sem nešťastný Momentálne uvažuju nad výmenu toho čidla G 40 jak písal Rolbar. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kocina Odesláno Červenec 31, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 31, 2015 Takže dalsí navšteva škodovky, tam ukazala diag. nastavenie -1,5 takze prestávam veriť mojej diagnostika Každopádne furt žádna zmena, na rade je dúkladná kontrola kabloveho zvazku, a potom zmeranie priebehu výstupného signálu z G40, ak by sa tu našiel niekto kto vie ako má vyzerať správny signál nech sa mi prosím ozve, v škodovke to zmerať vedia ale nemáme to s čím porovnať. Takže to zatial odkladám. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kocina Odesláno Srpen 7, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 (upraveno) Vyčistený EGR žiadna zmena, pár foto pro predstavuDávka vstreku 6,3mg/str hodnota v 003.2-3 240 až 270mg/strSpotreba stále 0,9l/hod bez záťaže... Upraveno Srpen 7, 2015 uživatelem Kocina 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Srpen 7, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 kabelem to nebude, ten akorat predava data z auta do pc. Jinak to rozlozis, vycistis a slozis celej motor abys pak zjistil, ze to je fakt ta G40..? nechapu. Hod to do servisu a at ti to cidlo vymenej, originalni - tim ti seridej i rozvody a pak uvidis, minimalne budes mit jistotu, ze cidlo ukazuje to co ma. Nestoji to svet, narozdil treba od dvouhmoty a spojky.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kocina Odesláno Srpen 7, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 CIdlo sa vymiena bez zásahu do rozvodú, a výmena origo dielu 78€ + robota, to mi zatial za pokus - omyl nestojí. Skorej by som ho radšej nechal len zmerať aby som videl či je fakt špatné, mechanik v skodovke mi povedal ze ho vie zmerať lenže nemáme s čím porovnať namerané hodnoty aby sme vedeli či je dobré alebo nie. Momentálne mám typ aj na vadné čidlo chladiacej kvapaliny. Pretože stále robí že pri studenom motore ukazuje 0,6l/h ale pri zohriatom 0,9l/h, tak ma to viacej ťahá k tej teplote. A to čidlo je citelne lacnejšie a vymením ho aj sám. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Srpen 7, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 (upraveno) tech 78€ si uz davno projezdil na nafte ;) cidlo nemas, nic novyho nevis a prachy fuc. Ale delej jak myslis :) Upraveno Srpen 7, 2015 uživatelem Laurin Klement 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kocina Odesláno Srpen 8, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 8, 2015 Nový postreh: Pokial sa motor nezohreja na 80°C EGR je otvorený a spotreba je 0,6l/hodV momente ked sa motor zohreje nad 80°C sa EGR zatvorí a stúpne spotreba na 0,9l/hNeviem či to tak má byť alebo nie.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vaha Odesláno Srpen 10, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2015 Odpoj váhu vzduchu nebo sezen nějakou která je KO a projdes:-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kocina Odesláno Srpen 13, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 13, 2015 Projdu čím?? jak na STK? Ale ja sem nemnel problém na STK, manerali mi dymivosť 0,06 a tolerancia je 1,00, takže som bol ukážkové auto, ja potrebujem prísť na to prečo po zohriati motora stúpne spotreba.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kocina Odesláno Srpen 13, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 13, 2015 Takže nejaké nové info sice nemám ale dostal som podnet na vydretú vačku, takže sobota v garáži jasná... držte palce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Srpen 13, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 13, 2015 budes rozebirat hlavu jo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kocina Odesláno Srpen 14, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 14, 2015 No jak sa to vezme, rozebírat jo, ale ne celu hlavu ale len ventil dekl, aby sme kukel jak su na tem zaslepky a či je videt nejaké vydreté miesta 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kocina Odesláno Srpen 15, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 15, 2015 Asi sa blýska na lepšie časy!!!!! Dnešný náhodný nález... Netuším komu a jak sa to podarilo, ale vraždil by som . Samozrejme som to ohol naspäť do roviny, zajtra skusim este raz nastaviť rozvody na 0,0 a uvidím či to pomohlo. Tak držte palce 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomiq07 Odesláno Srpen 15, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2015 Dnes nastavene rozvody podla pripravkov... S diagnostikou sa ani nehybalo a spotreba na volnobeh 0,4... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kocina Odesláno Srpen 16, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 16, 2015 (upraveno) Proč já?? Babo raď.... Myslím si žo toto už nemá s nastavením rozvodov nič spoločné, už tam boli všetky hodnoty od -3,43 až do 0,0 a proste bez zmeny, napadá niekoho ničo iné ako tie rozvody? Podla čoho to vlastne sníma spotrebu? je tam nejaký prietokomer? alebo to prepočítava nejak RJ? Nemám teraz odsledovanú dlhodobú, ale ak ukazuje aktuálnu špatne tak bude ukazovať aj dlhodobú špatne? Upraveno Srpen 16, 2015 uživatelem Kocina 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Srpen 16, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 16, 2015 co to cidlo teploty? vymeneno? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.