Přejít na obsah

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Doporučené příspěvky

Rano zmerit hladinu... nastarovat a jet... kolik to je vice mene jedno... klidne i 40 km ... potom zastavit motor... dat si cigarko a zovu zmerit hladinu... jeste za tepla.. :)

 

Provoz motoru radeji po zahrati caa 8 km nad 3000 ot... trochu tomu slapnou... nemusi byt really:)

 

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak už víme co bylo příčinou tohoto zvukového projevu CDAA engine sound.mp3 .. Jakýsi údajný garážník z Pardubic vyměňoval řetěz a vypínák a jediným přípravkem byl hasák a kladivo.. :pest: Doufám že si dotyčný odborník který se na vačkách podepsal přečte tento příspěvek a podívá se na svoji práci, jestli se bude vůbec s další oct obtěžovat čtením nějakého fóra..
Bylo mi řečeno že unikal olej nejspíš kolem hřídele ven a když to spojím s tím zvukem, domnívám se že se přestavovač marně snažil naplnit olejem. Spotřeba před rozebráním nejmíň 10L, občas cuknutí při rozjezdu a hláška "Do servisu!" na dotu. Rozvod přeskočený nebyl jak jsme se původně domnívali ale VAG ukázal problém s fázováním vačka/klika. Uvidíme jestli se podaří poškozené věci zachránit.. Zbytek vačky chytlý není takže doufám v zázrak. :wacko:

post-53610-0-69506900-1485277295_thumb.jpg

post-53610-0-31217300-1485277316_thumb.jpg

post-53610-0-12445600-1485277344_thumb.jpg

post-53610-0-41525300-1485277428_thumb.jpg

post-53610-0-98850700-1485277446_thumb.jpg

post-53610-0-49622600-1485277498_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Návštěvník

myslim, ze sa toho vela robit neda, co sa tyka spotreby oleja. vzhladom na kod motora CDAA Je vymalovane. osobne som pred go dostal este tip na vymenu PCV ventilu, ale bola to zbytocna investicia cca 3000kc. mam teraz dva.

 

offtopic. o takom bazare , kde si kupil yetyho snivam aj ja. ale ako clovek, ktory by im tam nechal auto aby mu ho predali. :)

Odkaz ke komentáři

To Hoopy... Jak to dopadlo???

 

Ted neni moc casu a nejak nestiham sem davat co vlastne Jua  dela. Za tu dobu jsme udelali dve auta... Jednogho YETI a ted delame Supa ... Yeti jezdi v poho a jak dodelame Supa dam vedet... nejake foto ...

 

 

 

To Hoopy... Jak to dopadlo???

 

 

Ted neni moc casu a nejak nestiham sem davat co vlastne Jua  dela. Za tu dobu jsme udelali dve auta... Jednogho YETI a ted delame Supa ... Yeti jezdi v poho a jak dodelame Supa dam vedet... nejake foto ...

23e305de-6b64-4fda-a934-660b7b741c5f.jpg4c7b59f0-3798-44b1-8961-d86a4d239718.jpg

Odkaz ke komentáři
Návštěvník

zakupene v cc, vymenene. odvtedy najazdene cca 600km. este cakam na sviecky, chcem dat nove a priebezne ich pozerat v intervale cca 1000km. sledujem to, az budem mat relevantne vysledky, ozvem sa.

zaroven som dal novy olej, 5w-40 .

 

chcem sa sustredit na spotrebu oleja. takze som nabehol na svoj normalny rezim, radí si DSG a ja jej do toho nekecam. olej bol doliaty do max. jazdim a sledujem. v kombinacii so stavom sviecok snad nieco odsledujem. musim dat nove aby som bol na istom. tie co tam mam teraz, zazili este aj pred-generalkovy rezim, tak ich stav tomu zodpoveda.

 

takze az budu za par dni nove sviecky, pravidelna kontrola hladiny oleja. ak bude olej klesat, pozriem sviecky a porovnam ich navzajom. predpokladam, ze ak bude olej riedeny palivom a tym padom pojde nad kruzky, budu vsetky sviecky rovnake. mali by byt. ak bude medzi nimi rozdiel, vidim chybu inde.

Odkaz ke komentáři

hi buddies!

Ahoj kluci!
Chtěl bych se předem omluvit za chyby, protože nejsem rodilý mluvčí v českém jazyce. Doufám, že mé texty vás pobaví :)

Mám motor 2.0 TFSI, CDNC/EA888, 110 tis. km., u kterého je pozorována zvýšená spotřeba oleje - cca 1L+ na 1000 km. V současné době sbírám informace o tomto problému a považují pravděpodobnost opravy u FIDO/Jiří Jurečka. Pokud jsem správně pochopil ze příspěvku hooopy, oprava se provádí pomocí modifikace (?) pístů (plus výměna kroužků), než jejich nahrazením novými? Je to tak? A to je opravdu lepší, než výměna na nove písty Kolbenschmidt?

 

Omlouvám se, pokud jsem špatně pochopil.

Děkuji.

Odkaz ke komentáři

Zdravím a pozdravuji. Stala se mi taková nemilá věc.. ráno při dojezdu na křižovatku na neutrál pípnul Maxidot - nízký tlak oleje, nepřekračujte 4000 RPM. Tak nějak jsem čekal, že je asi problém v hladině oleje. Od výměny už mám něco najeto, vždy se to takto ozývalo (odhadovaná spotřeba 1l na 7000 km). Takže jsem dojel na benzinu a rovnou jednu láhev koupil, typ 5W-40, VW50200. Olej byl na spodní rysce, tak jsem doplnil cca 0,5 litru akorát na střed.

Nicméně teď večer pípnul Maxidot zase, opět stejná hláška a zase ve stejné situaci. Přitom hladina se od rána nepohnula. Může být problém v tom, že jsem krátce před tím na necelém kilometru zdolal asi tak 100 m stoupání? Docela brutální krpál, serpentiny a i když jsem se snažil nepodtáčet, tak to občas při trvale zařazené dvojce kleslo k 1500 otáčkám. Před pípnutím jsem ještě musel na křižovatce trochu zacouvat do prudkého kopce.

K tomu se váže ještě jedno - když jsem dorazil domů, teplota oleje byla dle maxidotu 100°C (obvykle je do 95°C), to bych přisuzoval tomu stoupání. Co mě trochu zarazilo - asi tak minutu jsem nechal běžet motor na volnoběh, nicméně teplota dle Maxidotu nespadla, nýbrž za tu dobu poskočila o 1°C nahoru :blink:. Ajťácky jsem teda vypnul/zapnul motor a teplota najednou byla 98°C.

 

Mám zahájit paniku, anebo nějaká podivná shoda okolností?

Odkaz ke komentáři

Nazdar pani,

uz skoro rok vlastnim O2 fl kombi s motorom CDAA MR 2010. Zamiloval som si to auto od kedy som ho kupil za vyhodnu cenu s vybavou Elegance.

Ked som si dal v Skodovke vypis servisnych poloziek, bol som prekvapeny ze sa menil iba olej v motore, prevodovke (DSG 7) + prkotinky a spojka.

Teraz ma nabehane skoro 180000 a zvazujem nad vymenou rozvodov. Oleju papa tak 2.5 - 4 l medzi vymenami LL. No ked sa chcem vysantit a tlacim otacky nad 7000, auto po 1000 km zapyta 1l oleja.

Tusim ze mi odporucite vymenit vsetko co tu bolo spominane ako kruzky aj s rozvodmi.

Bolo by mozne pozriet motor ako je na tom s rozvodmi ked budem mat cestu cez Brno?

 

Diky

Odkaz ke komentáři

...

K tomu se váže ještě jedno - když jsem dorazil domů, teplota oleje byla dle maxidotu 100°C (obvykle je do 95°C), to bych přisuzoval tomu stoupání...

Zdravím, malá aktualizace - vyšší teplota byla nejspíš způsobená olejem. Bohužel jsem v danou chvíli neměl žádný u sebe a nejbližší možnost byla benzinka - MOL. Nicméně tam měli pouze jakousi privátní značku oleje MOL Essence. Viskozita + specifikace seděly, nicméně olej najednou o 5 stupňů teplejší (na druhou stranu trochu klesla spotřeba).

Včera jsem nechal vyměnit olej+filtry. Poskakování po Praze + krátké protáhnutí po dálnici s otevřenýma oknama a teplota akorát na chvilku vylezla na 96 stupňů, jinak stabilně cca 95.

Odkaz ke komentáři
Návštěvník

Tomuto vazne nerozumiem. Riesit teplotu oleja, ktora moze kolisat kludne medzi 80 a 120 stupnami, podla prevadzky vozidla, je pre mna nepochopitelne. Pre mna z tvojej predchadzajucej spravy bol dolezity moment, kde pises o spotrebe oleja po GO. A navyse, premyslam, aku rolu pre snimanie tlaku oleja, moze hrat pozdlzny sklon vozidla.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

No, ked sa tu uz robia statistiky, najazdene 165000km, prvy olej meneny po 5000km, za celu dobu po 15 doliate 3litre oleja. Spotreba liter na 2000km. Nove sviecky, novy PCV ventil, nove vysokotlake cerpadlo paliva.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...