Přejít na obsah

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Ještě jednou velké díky Jurovi a Fidovi za GO CDAA, zatím vše šlape jak má, ale že to byly nervy ze začátku.

 

Roman TSI> jdi do opravy, odepsat auto které máš od začátku jenom kvůli problému s kruhy je nesmysl, hlavně to dej klukům dokud není pozdě, já to taky odkládal a byla to totální blbost. Předejdeš mnoha útrapám i výdajům. Jinak u mě to byl taky manželčin Seat.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Dobrý den. Jmenuji se Illia, chci se obrátit na Vás s následující otázkou. Mám Seat Leon 1.8 TSI 2009 (98 000 km). Před rokem se začal problém se spotřebou oleje. Na začátku spotřeba byla 600-700 ml na 1000 km, ale v poslední době se zvýšil do 2+litrů na 1000 km. Minulý týden jsem jel domu, na dálnici zasvitil Check engine a auto začalo trochu drhat. Domě jsem dojel s rychlostí cca 80-90 km/hod, Check už nesvítil, otáčky byli rovné, spotřeba benzínu byla normální. Chci se obrátit k vám pro diagnostiku, abych rozuměl kolik peněz potřebuju pro generální opravu nebo výměnu motoru. Můžu přijet k Vám, abych přibližně vědět součet peněz, které budu potřebovat pro opravu auta?

Kolik bude stát diagnostika auta?

Děkuji za pozornost.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím,takže mám rovnaký problém,lebo z večera do rána začal môj Superb 1,8 CDAA  žrať  olej 1l na 1000 km.Zajtrá urobím ešte jeden pokus a dám vymeniť olej 5W -30  TOTAL a tiež ten odlučovač.Dám prezrieť všetky hadice a turbo.Uvidím po 1000km spotrebu, a keď sa to nezlepší,tak mám kúpené náhradné diely.Rozpíšem,čo budem meniť,ale poprosím o názor aj znalcov .Takže piesty pôjdu z BZB a to sada KS 40251600 aj s krúžkami, preventívne nové ojničné ložiská tiež KS, semeringy  na ventile Corteco, tesnenie bloku valcov Elring, tesniaci krúžok kľukového hriadeľa Elring a určite aj olejové trysky z BZB. K tým tryskám som sa veľa nedočítal,ale s tým asi nič nepokazím,čerpadlo nechám pôvodné z mojej CDAA. Takže toto je moja predstava,keby bolo treba podľa Vás ešte niečo meniť,alebo nesúhlasíte s mojim postupom rád si nechám poradiť.Dík za každú rozumnú pripomienku.

 

Odkaz ke komentáři

Ahoj,nad zrovnaním hlavy tiež uvažujem a rozvody sa robili celé aj s reťazami ,vodiacimi lištami a napinákom. Mám na nich cca 40 000 km.Riadiaci ventil na prestavovači vačky som ani nepočul, prečo by to malo byť poškodené alebo nefunkčné?Ako to zistím.Pod akým číslom to je v ETKE?Dúfam,že ten piest som vybral správne ,lebo vidím ,že sú aj pod inými číslami s čapom 21.Niektorým slovám ako presah a pod.nerozumiem.Dík .

Upraveno uživatelem mano
Odkaz ke komentáři

Nemusí byť rovno nefunkčný, ale je blbosť ho nevymeniť, keď je motor otvorený. Kód: 06H 109 257 C. Správne piesty Kolbenschmidt nájdeš aj podľa kódu 06H 107 065 BK. Predpokladám, že si to nebudeš vymieňať sám a mechanik, ktorý sa do CDAA pustí, by mal vedieť čo robí. Tam je milión nášľapných mín a nestačí nakúpiť len veľké diely. Napríklad je tam aj plno tesnení, ktoré treba dať vždy nové.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím,

tak po nejakom čase sa hlásim opäť. Auto je po výmene oleja po roku/cca 11 000km. Za ten čas som dolial max 0,3 -0,4l. Olej stále 5w-40 hx7. Jazdenie autom väčšinou na pohodu, sem tam vyženiem aj "pavúkov", občas prívesný vozík a krátke trasy minimálne. Dúfam, že to tak ostane a po roku znova prihodím kladný komentár. :-)

Odkaz ke komentáři

Tak to mas teda super. Ja sa ale tiez nestazujem, ba naopak. Som rad, ze auto sluzi konecne ako ma(bezny spotrebak neratam) . Ako to doliatie, auto si ten olej nepytalo ani nic, ale podla mierky si to trosku pytalo. Neviem, mozno ma vplyv, ze jazdim sem tam aj s nalozenym vozikom a tak. Ale take mnozstvo oleja beriem ako zanedbatelnu hodnotu.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tuto spravu som pisal zakladatelovi tejto temy - (p2p), poslem ju teda aj sem, stretli ste sa niekedy s niecim podobnym? Bolo by mozne podla vas problem identifikovat podla tych videi?

Dakujem pekne za kazdu radu.

 

Ahoj, prepac ze vyrusujem, cital som si tvoje prispevky na temu Oprava motorů 1.8 TSI CDAA a tak ma napadlo, ze by si mi vedel pomoct s nasledovnym problemom. Problem zacal dnes z nicoho nic, pocas jazdy na aute som spozoroval dost neobvykly zvuk, ktory sa predtym neprejavoval a auto slo krasne a ticho. Ide o to, ze pri rychlosti cca 100km/h a 2000ot/min sa mi zdalo, ze moje auto huci ako helikoptera, nejak som tomu nekladol velku pozornost, ale ked som nasledne spomalil a siel pomaly, tak sa zvuk menil a bol intenzivnejsi na zaklade otacok. Miestami som si myslel, ze mam pod kapotou 1.9tdi a nie 1.8tfsi. Mam natocene video, na ktorom je to dost zretelne pocut. Myslim si, ze moze byt nieco s rozvodmi, kedze som cital, ze tieto motory maju dost casto problemy s napinakom rozvodovej retaze. Zvuk dost pripomina nenapnutu retaz, akoby ju ten napinak prestal napinat alebo nieco podobne. Rozvody sa na aute este nemenili, turbo chladim po kazdej rychlejsej jazde. Auto netrpi vysokou spotrebou oleja. Olej davam 5w40 kazdy 10 000km. Motor nema a nikdy nemal nepravidelny chod, cize vypadok funkcie nejakeho valca by nemal byt pricinou.

prikladam odkaz na stiahnutie dvoch videi (A3 - videa): https://uloz.to/!vfPKVzXsmD6J/a3-videa-rar

1. video - v prvom videu je dost jasne pocut neobvykle (traktorove) zvuky so stupajucimi otackami, ked klesaju otacky na volnobeh, tak tesne pred je pocut zvuk akoby nenapnutej rozvodovej retaze

2. video - v druhom videu je pocas jazdy pocut ako jemne pridavam plyn, pricom zvuky su vtedy najzretelnejsie, pri vyssej akceleracii zvuky pominu

Dakujem velmi pekne za kazdu radu.

Odkaz ke komentáři

Větší videa jsi pořídit nemohl? 😆

Klasickej "dieseling", bude tam problém s řidícím ventilem pro variator/přestavovač na sacím vačkovém hřídeli nebo ložiskovou stěnou. Kolik to má km a co je to za rok?

Dovez to někam na diag, ať mrknou na paměť závad a pak se při chodu na volnoběh kouknou na skupinu 93 pole 3, a hodnotu pak písni.

No a rovnou se tam ptej na servis kolem toho rozvodu 😉

Odkaz ke komentáři
před 37 minutami, rayx napsal:

Větší videa jsi pořídit nemohl? 😆

Klasickej "dieseling", bude tam problém s řidícím ventilem pro variator/přestavovač na sacím vačkovém hřídeli nebo ložiskovou stěnou. Kolik to má km a co je to za rok?

Dovez to někam na diag, ať mrknou na paměť závad a pak se při chodu na volnoběh kouknou na skupinu 93 pole 3, a hodnotu pak písni.

No a rovnou se tam ptej na servis kolem toho rozvodu 😉

sorry, ale mobil mi tocil len take velke videa 😄 diagnostiku mam doma, tak to mozem pozriet cez pocitac a napisem sem co mi tam vyhodilo a je to AUDI A3 8PA 2011, 1.8tfsi, 118kw, CDAA (152340km), vedel by si mi este povedat, co taky ventil stoji? diky moc

Odkaz ke komentáři

Předně, necituju přímo předchozí příspěvek, citace se používá jen pro starší příspěvky. Používej pole pro odpověď dole pod posledním příspěvkem na stránce 😉

No, pro motor z 2011 a 152 000km Ti rovnou doporučím si nechat vyměnit minimálně napínák řetězu za poslední provedení 06K109467K a řetěz 06K109158BE nebo 06K109158BR. S tím napínákem co tam máš nyní (06H T nebo AB) je to dráždění hada bosou nohou ...

A až to tedy bude někdo měnit, další díly si jistě dohledá, ten řídící ventil s levotočivým závitem je 06H109257C, případně poslední ložisková stěna 06H103144K.

Doporučuju najít někoho, kdo už dělal a nebo alespoň ví a má přípravky, jinak je to vždy neštěstí ...

Na tu hodnotu z 93/3 jsem zvědav, tipuju, že to bude míň jak -3 ...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...