Přejít na obsah

Skubani motoru kolem 2000ot


Doporučené příspěvky

Zdravím. Před měsícem jsem koupil OII, 1,9 4x4 77kw, BXE. Auto kolem 2000ot v tahu při cca polovičním plynu začne škubat, něco jako benzinový motor se španýma svíčkama.

 

Někde jsem četl,že škodovka přehrává vadný software, že u motoru BXE to běžně dělalo. Mám tam ale chip od TDIfuna, takže předpokládám,že špatný soft nebude. Kamarád,od kterého jsem to kupoval mi navíc říkal,že to cukalo už i před chipem.

 

Nemá s tím někdo podobnou zkušenost? Co třeba EGR ventil? Může to být tím?

Dá se nějak EGR nachvíli odpojit? Že bych vyzkoušel jízdu bez něho,jestli to přestane?

 

Díky za rady

Odkaz ke komentáři

Neviem nato prísť sem tam mi to urobí ,Nalogované asi piaty krát, turbo aj váha OK v diagnostike žiadna zapísaná chyba tak už ma to začína normálne srať ale nafta to nebude .Keď to začne trhať zhruba v takom režime ako popisuješ tak počuť zo sania v rýchlom intervale silný odfuk pretlaku turba.RJ to robiť tak isto nemôže lebo mám BJB a motor je BXE s čipom a predchádzajúci motor to nerobil tie motory sú v základe identické akurát majú rozdielne turbíny. BJB malo orig.KKK a BXE má orig.menšiu turbínu Garett no neviem či to môže byť tým.EGR je podtlakový vyčistený a plne funkčný tak zatial je v tom je otáznik .

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Čauves kluci,

 

vše co se psalo viz. výše jsem četl, ale i přesto jsem vložím svůj příspěvek.

 

Vlastním škodu octavii combi rok výroby 2006, najeto 227 000 km. Typ motoru BJB. Auto jsem koupil letos v únoru. Při koupi mělo auto najeto 220 000 km a byly dělané rozvody asi při 210 000. Já jsem od té doby vyměnil všechny filtry i náplně + přední brzdové kotouče toť vše.

 

Poslední dva měsíce mi začlo auto lehce pocukávat. Dělo se to většinou, když jsem jel do kopce a trochu jsem na to šlápnul nebo i po rovince na 2-3 stupeň kolem 1800 otáček. Průběh je většinou takový, že to lehce párkrát cukne a pak v pohodě.

Bohužel dnes, když jsem jel domů a zařadil jsem 4, tak to při sešlápnutí plynu začalo silně a pravidelně cukat(vibrovat) jako bych přejížděl dlažební kostky, bylo to opravdu dost nepříjemné,když jsem plynový pedál pustil, tak to nedělalo. Chystám se auto dát automechanikovi, ale byl bych rád za vaše názory. Předem děkuji

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zdar Maik.

Mal som podobny problem ako ty + zle prve ranne starty. Mechanik menik el. kabelovy zvazok k vstrekom, ktory raz fungoval raz nie.

Popritom zistil, ze mam vymackane osadenie na vstreky. Musel hladat vacsie o-kruzky ako su originalne. Takze casom kompletny repas hlavy+vlozkovanie. Tak ci tak bude musiet byt nakolko mi unika olej spod hlavy alebo tesnenia pri tandemovom cerpadle. Zatial hladame.

Zdar

Odkaz ke komentáři

Mi výměna kabelu ke vstřikům nepomohla...Ze začátku po výměně se mi zdálo,že je to v pohodě,ale začalo to dělat znova. Nechce se mi řešit pořád nějaké závady,tak s tím tak jezdím a neřeším to, ikdyž mě to občas štve...To,co psal marian o tom magnetickem ventilu je asi další možnost,ale koukal jsem se,že to není zrovna levná sranda a vyhodit zase 5000,- za něco,co to nemusí být...Opravdu netuším :(

Odkaz ke komentáři

To Maik:Skús to trebárs zameniť s kamarátom ak je možnosť,pasuje aj 2.0tdi a poprehánať sa pár dní ,nový fakt nieje lacný.Opotrebením tohto mag.bloku dochádza k poruche regulácie turba a Egr a spôsobuje to cukanie sprevádzané dosť silným odfukom pretlaku turba v rychlych intervaloch-niekto má možno dojem že mu šmýka spojka ale je na omyle.

Odkaz ke komentáři

Zkusim nekoho sehnat, diky za tip...Jen mi tak vrta hlavou,kdyz se opotrebuje nejaka soucastka a je vadna regulace turba a EGR ventilu,proc nic neukaze diagnostika...??

 

To Maik:Skús to trebárs zameniť s kamarátom ak je možnosť,pasuje aj 2.0tdi a poprehánať sa pár dní ,nový fakt nieje lacný.Opotrebením tohto mag.bloku dochádza k poruche regulácie turba a Egr a spôsobuje to cukanie sprevádzané dosť silným odfukom pretlaku turba v rychlych intervaloch-niekto má možno dojem že mu šmýka spojka ale je na omyle.

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Mi výměna kabelu ke vstřikům nepomohla...Ze začátku po výměně se mi zdálo,že je to v pohodě,ale začalo to dělat znova. Nechce se mi řešit pořád nějaké závady,tak s tím tak jezdím a neřeším to, ikdyž mě to občas štve...To,co psal marian o tom magnetickem ventilu je asi další možnost,ale koukal jsem se,že to není zrovna levná sranda a vyhodit zase 5000,- za něco,co to nemusí být...Opravdu netuším :(

Odkaz ke komentáři

 

Mi výměna kabelu ke vstřikům nepomohla...Ze začátku po výměně se mi zdálo,že je to v pohodě,ale začalo to dělat znova. Nechce se mi řešit pořád nějaké závady,tak s tím tak jezdím a neřeším to, ikdyž mě to občas štve...To,co psal marian o tom magnetickem ventilu je asi další možnost,ale koukal jsem se,že to není zrovna levná sranda a vyhodit zase 5000,- za něco,co to nemusí být...Opravdu netuším :(

 

Maik: tady jsem ten ventil našel za 2713Kč.

 

http://www.cc-autodily.cz/ventil-magneticky-1_1

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Čau Škodovaci,mam problem a potřeboval bych poradit. Mam škodarnu 2 1.9 Tdi 77 kw s motorem BXE a při rozjezdu cca do nějakych 1700-1800 ot. to jede perfektně ale jak se přibližim k zminovanym 1700-1800 ot. tak mi to auto zaškube a černě zahuli ale jak mile se přehoupne přes 1700-1800 ot. tak to chytne dech a bez problemu upaluje kupředu. Myslel jsem že když vyměnim EGR tak že to bude ok ale nic,tak jsem vyměnil vzduch. filtr a palivovej filtr a žádná změna,stale to škube a hulí.Taky jsem tam měl nějakou krabičku o velikosti dvou cigaretovich krabiček ktera byla připojena na kabel z řidici jednotky a do nějaky zásuvky co je na boku motoru,pry to je nějaka věcicka jako radoby CHIP ktery funguje jako sitič,tudiš to bralo nafty habaděj,hulilo to jak prase,škubalo to stokrat vic než ted a ve 3000 ot. mi to padalo do nouzoveho režimu,tak sem to odpojil,od těch dob mi to do nouzaku nepada,černé huleni se zmirnilo a škubáni taky ale stale to není ono stále to zlobí tak jak jsem psal na žačátku. Nevíte na co bych se měl zaměřit at neměnim zbytečně věci ktere nejsou potřeba a tudíš at nevyhazuji zbytečně 1000-ce , a do autorizovaneho servisu to cpat nechci ponevač se jim neda věřit,a jen s člověka tahaj penize za nic. Díky všem za jakekoliv informace,přeji štastne km všem Technics

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 9 měsíců později...

Nazdar

 

Mne to zacalo tiez robit na OII 1.9Tdi 2005 pocas jazdy mi motorom trha.vsimol som si ked to zacne trhat tak aj otacky skacu,dnes som prefukal pal. filter lebo mal nabehane cca 3000km a prestalo to ale spravil som len cca 10km a vecer som siel znova a zacalo mi to trhat a dost neprijemne.niekedy pri malej rychlosti mi to aj zdochne.co to moze byt.scim mam zacat.diky za kazdu radu

 

Diagnostika neukazuje nic.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Prave som skusal na volnobehu som stlacil plyn na cca 1500 otacok a otacko mi skacu hore dole pri drzani plynu

Když tě bude někdo dusit, taky se budeš cukat.

Co chcete od motorů v 1500 otáčkách. Jinak u tebe to vypadá na el. problém, ale bez auta

jsou to vždy jen spekulace. Nejsměšnější jsou nahrávky motoru přes mobil a dotaz , nevíte někdo co tomu je?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
×
×
  • Vytvořit...