Přejít na obsah

DSG škubání a kovové chrastění


Doporučené příspěvky

Zdravím :)

 

Tak bohužel mám další obavy z mojí DSG v OIII RS TSI. Aktuálně najeto cca 3600km a trápí mě dvě neduhy.

1.) občas při pomalém dojíždění ke křižovatce, nebo pojíždění po parkovišti na volnoběh (popřípadě v zácpě) s sebou začne auto mírně škubat. Není to nic strašného, ale cítím škubaní, jak kdyby někdo mírně "pumpoval" brzdou. Otačky motoru při tom taky mírně skáčou. Problém je bohužel velmi občasný a špatně nasimulovatelný.

2.) pokud pouze mírně zrychluji například opět při pojiždení na parkovišti (milimetr plynu.. Skoro volnoběh) a mám vypnuté rádio i klimu, tak po zařazení dvojky slyším z oblastni motoru velmi tiché zachrastění. Pokud mám zaplou klimu (nebo v podstatě jen foukání), tak to slyšet nejde. Nebo pokud se jedná o klasický rozjezd po plynem, tak je vše ok. To zachrastění je slyšet bezpostředně po zařazení dvojky pouze, když je motor v minimálních otáčkách...

Na druhou stranu musím říct, že v pří normální jizdě se převodovka chová neskutečně kultivovaně a přechody mezi stupni jsou neuvěřitelně plynulé (až neznatelné). V moji předchozí OII FL TDI DSG byly přechody daleko znatelněší. Pozorujete prosím taky některý z těchto projevů?? Dotaz je směrován spíše k majitelům TSIček s DSG. Vím, že mě TDI s DSG to nedělalo. Ale je možné, že například to chrastění nebylo přes zvuk a vibrace motoru (které jsou u TDI znatelněší) slyšet.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zdravím :)

 

Tak bohužel mám další obavy z mojí DSG v OIII RS TSI. Aktuálně najeto cca 3600km a trápí mě dvě neduhy.

1.) občas při pomalém dojíždění ke křižovatce, nebo pojíždění po parkovišti na volnoběh (popřípadě v zácpě) s sebou začne auto mírně škubat. Není to nic strašného, ale cítím škubaní, jak kdyby někdo mírně "pumpoval" brzdou. Otačky motoru při tom taky mírně skáčou. Problém je bohužel velmi občasný a špatně nasimulovatelný.

2.) pokud pouze mírně zrychluji například opět při pojiždení na parkovišti (milimetr plynu.. Skoro volnoběh) a mám vypnuté rádio i klimu, tak po zařazení dvojky slyším z oblastni motoru velmi tiché zachrastění. Pokud mám zaplou klimu (nebo v podstatě jen foukání), tak to slyšet nejde. Nebo pokud se jedná o klasický rozjezd po plynem, tak je vše ok. To zachrastění je slyšet bezpostředně po zařazení dvojky pouze, když je motor v minimálních otáčkách...

Na druhou stranu musím říct, že v pří normální jizdě se převodovka chová neskutečně kultivovaně a přechody mezi stupni jsou neuvěřitelně plynulé (až neznatelné). V moji předchozí OII FL TDI DSG byly přechody daleko znatelněší. Pozorujete prosím taky některý z těchto projevů?? Dotaz je směrován spíše k majitelům TSIček s DSG. Vím, že mě TDI s DSG to nedělalo. Ale je možné, že například to chrastění nebylo přes zvuk a vibrace motoru (které jsou u TDI znatelněší) slyšet.

mne sa par krat stalo za posledne mesiace ze pri rozjazde som pocul tiez taky kovovy zvuk ... samozrejme v servise to nasimulovat nevieme, auto kontrolovali a nic nevyzera byt uvolnene

raz sa mi to stalo 2x v jeden den pri rozjazde z parkoviska (1x teply motor, 1x studeny motor) .. cestou som sa zastavil v servise, cakal tam pol hodinu a nic ;-))

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...