Bučta Odesláno Srpen 7, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 Čauves chlapi, mám na vás takovou prosbu. Vlastním škodu octavii 1.9. TDI, combi, rok výroby 2006. Dnes jsem si jel v Děčíně udělat technickou s tím, že nebude sebemenší problém projít. Bohužel hned při emisích mě vyhodili s tím, že nesplňuji "kouřivost", takže k technické kontrole vozidla ani nedošlo. V příloze posílám protokol. Otázka zní. Uměl by někdo poradit co s tím, abych vyhověl hodnotám kouřivosti? Když jsem se ptal toho technika co mi měřil emise co s tím, tak kroutil hlavou, že možná zadělané vstřiky, že zkusil čistič a pořádně to protáhnout, ale před týdnem jsem do nádrže nalil STP čistič vstřiků a jel do Prahy a myslím si, že jsem to docela protáhnul. Díky za jakoukoliv radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Srpen 7, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 Je auto chipovaný? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bučta Odesláno Srpen 7, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 (upraveno) Auto chipovaný není... Upraveno Srpen 7, 2015 uživatelem Honza9007 Odstraněna citace předchozího postu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Srpen 7, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 Je k dispozici výpis z diagnostiky s hodnotami vstřiků? EGR je vyčištěný? Turbo původní? Při tomto stavu kilometrů může být vícero příčin. :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motoosman Odesláno Srpen 7, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 Najít jinou STK. Dle novely zákona teoreticky neprojde žádná 1.9ka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Srpen 7, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 Nedaří se mi najít hodnoty kouřivosti platné pro normu EURO 3, do které patří motor s kódem BJB. Ale zkusit jinou stanici ME mě napadlo taky... :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bučta Odesláno Srpen 7, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 Je k dispozici výpis z diagnostiky s hodnotami vstřiků? EGR je vyčištěný? Turbo původní? Při tomto stavu kilometrů může být vícero příčin. :( Auto jsem kupoval letos v únoru, takže upřímně nevím co všechno tam bylo čistěný nebo měněný. Vím, že před 10 000 km byly dělány rozvody. Já od února vyměnil palivový filtr,vzduchový filtr,kabinový filtr,olejový filr, pročištění chladící soustavy servisem a napuštění nové chladící kapaliny. Bohužel výpis y diagnostiky nemám a já osobně jsem EGR ventil nečistil. Turbo bude pravděpodobně neměněný. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bučta Odesláno Srpen 7, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 Zkusím zajet někam jinam, ale ještě než tam zajedu, tak zkusím dnes vyčistit ten EGR ventil. Nějaké přípravky na čištění? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motoosman Odesláno Srpen 7, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 Však ty hodnoty jsou na protokolu. 0,8. Popřípadě na štítku auta. Tam kde výrobce neurčil hodnoty, vychází se z prováděcího předpisu. Tady: http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2001-302 Příloha č.1 hodnoty Prý funguje i VIF http://dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015040502 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Srpen 7, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 PD motory s tím budou mít problémy celkově, nesmí na to chlamsnout jak "idiot", výrobce sám nastavil ten limit tak, že se dá splnit jen s pozvolným přidáváním plynu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Srpen 7, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 (upraveno) ja mam na dvoulitru bez DPF dovolenou kourivost 1.2 (0.5) namereno 0.06 (0.03) aditivuju VIFem, pri testu bylo auto plne zahraty a v nadrzi nafta bez bio sracky. Mam to chipnuty + EGR off (zaslepenej). Dal bych tam VIF, nebo mne osobne hodne pomohl LiquiMoly (mam to ve vlakne o aute), co nejmin nafty a dat tomu trosku napit ve vyssich otackach na dalnici. Upraveno Srpen 7, 2015 uživatelem Laurin Klement 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hydraulik Odesláno Srpen 7, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 jed někam jinam, kde projdeš možná i bez nesmyslného vytáčení motoru.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Srpen 7, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 Za toto nezmyselné pretáčanie dieslov by som dakomu rozbil cajger .Inak VIF dávam aj ja a vstrekovačom to rozhodne neublíži ale pomôže . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bučta Odesláno Srpen 7, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 Chlapi díky moc za rady. Jak už jsem psal viz. výše, vyzkoušel jsem čistič na vstřiky značky STP, ale zítra si půjdu koupit aditivum VIF a zkusím to. Dnes jsem se v rychlosti podíval na EGR ventil a fotky posílám v příloze. Bohužel se mi nepodařilo ten EGR ventil vyndat, abych ho mohl pořádně vyčistit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Srpen 7, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2015 Za toto nezmyselné pretáčanie dieslov by som dakomu rozbil cajger .Inak VIF dávam aj ja a vstrekovačom to rozhodne neublíži ale pomôže . Když ten motor je zahraty, tak to ničemu nevadí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Srpen 8, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 8, 2015 Nevadi, ale pokud se rychle zvysi otacky, tak to zakouri 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Srpen 22, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 22, 2015 Když ten motor je zahraty, tak to ničemu nevadí. Viem že zahriatému motoru krátkodobé zaťaženie neublíži ale čo v týchto skurvene vysokých otáčkach Tá STK merá keď každý normálny užívateľ to vytočí krátkodobo dajme tomu do 3500 alebo 4000 nech nežerem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomas-x Odesláno Září 24, 2015 Sdílet Odesláno Září 24, 2015 Ten EGR bych vyčistil, na BJB se do dělá uplně na pohodu, taky už to mám za sebou. Jinak jak píšou ostatní, buď VIF nebo třeba Verva Diesel, před STK to zahřáté pořádně protáhnout a neměl by být problém. Taky mám BJB, vše originál, najeto 260 tis. a při měření jsem byl u spodních hodnot a prošel jsem bez problémů. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Březen 19, 2016 Sdílet Odesláno Březen 19, 2016 Tak po nějaké době oživím vlákno. Nebyl někdo náhodou na ME s 1,9TDi , vypnutým EGR a chipem??? Zajímalo by mě jestli to prošlo těmi novými emisemi v pohodě nebo ne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirdaJH Odesláno Březen 21, 2016 Sdílet Odesláno Březen 21, 2016 No teď do července to je ještě nějak volnější, ale pak má zas něco přijít. Že to bude přísnější... Já mám STK až v listopadu. Jsem na to zvědavej. Mám čip, ale EGR funkční. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vinklec Odesláno Duben 5, 2016 Sdílet Odesláno Duben 5, 2016 Tento mesic me ceka technicka.Hlavne jsem zvedavej na emise.Provadi se cteni jednotky motoru.Jsem to zkusil viz foto.Projdu nebo je neco spatne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Duben 5, 2016 Sdílet Odesláno Duben 5, 2016 Projdes neboj 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vinklec Odesláno Duben 6, 2016 Sdílet Odesláno Duben 6, 2016 Tak snad jo.Nevadi ze jsou tam ty jednicky? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirdaJH Odesláno Duben 6, 2016 Sdílet Odesláno Duben 6, 2016 Já to mám to samé... Jdu na technickou až v listopadu. Ale myslím, že by neměl být problém, pokud je to zelený :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vinklec Odesláno Duben 7, 2016 Sdílet Odesláno Duben 7, 2016 Tak technicka hotova. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Duben 7, 2016 Sdílet Odesláno Duben 7, 2016 A ??? Vše v pořádku, ani neoprudili? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vinklec Odesláno Duben 7, 2016 Sdílet Odesláno Duben 7, 2016 Vse ok emise v pohode. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Duben 7, 2016 Sdílet Odesláno Duben 7, 2016 Je tak pro informaci, jakou jsi měl kouřivost?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vinklec Odesláno Duben 7, 2016 Sdílet Odesláno Duben 7, 2016 Lepsi bude foto 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Duben 7, 2016 Sdílet Odesláno Duben 7, 2016 0,02 to je pěkné. Kolik máš najeto? Zkušenosti z STK: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.