Přejít na obsah

Kontrola emisí - Nevyhověl


Doporučené příspěvky

Čauves chlapi,

 

mám na vás takovou prosbu. Vlastním škodu octavii 1.9. TDI, combi, rok výroby 2006. Dnes jsem si jel v Děčíně udělat technickou s tím, že nebude sebemenší problém projít. Bohužel hned při emisích mě vyhodili s tím, že nesplňuji "kouřivost", takže k technické kontrole vozidla ani nedošlo. V příloze posílám protokol. Otázka zní. Uměl by někdo poradit co s tím, abych vyhověl hodnotám kouřivosti?

Když jsem se ptal toho technika co mi měřil emise co s tím, tak kroutil hlavou, že možná zadělané vstřiky, že zkusil čistič a pořádně to protáhnout, ale před týdnem jsem do nádrže nalil STP čistič vstřiků a jel do Prahy a myslím si, že jsem to docela protáhnul. Díky za jakoukoliv radu.

post-46252-0-42540800-1438933729_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Je k dispozici výpis z diagnostiky s hodnotami vstřiků? EGR je vyčištěný? Turbo původní? Při tomto stavu kilometrů může být vícero příčin. :(

Auto jsem kupoval letos v únoru, takže upřímně nevím co všechno tam bylo čistěný nebo měněný. Vím, že před 10 000 km byly dělány rozvody. Já od února vyměnil palivový filtr,vzduchový filtr,kabinový filtr,olejový filr, pročištění chladící soustavy servisem a napuštění nové chladící kapaliny. Bohužel výpis y diagnostiky nemám a já osobně jsem EGR ventil nečistil. Turbo bude pravděpodobně neměněný.

Odkaz ke komentáři

ja mam na dvoulitru bez DPF dovolenou kourivost 1.2 (0.5) namereno 0.06 (0.03) aditivuju VIFem, pri testu bylo auto plne zahraty a v nadrzi nafta bez bio sracky. Mam to chipnuty + EGR off (zaslepenej).

 

Dal bych tam VIF, nebo mne osobne hodne pomohl LiquiMoly (mam to ve vlakne o aute), co nejmin nafty a dat tomu trosku napit ve vyssich otackach na dalnici.

Upraveno uživatelem Laurin Klement
Odkaz ke komentáři